öö, vesirokko on tuon ikäiselle aina hengenvaarallinen ja vaatii usein sairaalahoitoa. hyvä jos saa sen äidiltään?Alkuperäinen kirjoittaja kyllä hoituu:siis oma ulkonäkö huolettaa? anttilasta ainakin tulee paketti alle viikossa. hyvä vaan jos vauva pitää rokon pienenä eikä vasta isona-jolloin se on paha yleensä-tosi paha.. pane ukko asioille!!!
virkkaa/neulo uusi perintöpuku Langat ei maksa paljoa.Alkuperäinen kirjoittaja Develly:Mistähän mä keksin isomman kastepuvun? Meillä on tuollainen "perintöpuku" joka on ollut jo mun mummolla aikoinaan :/ Se ei enää mene parin kk päästä päälle, joten tarvitaan sekin uusi ja nehän on ihan älyttömän kalliita?? Olen ymmärtänyt, että jotain 50-100 euroa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:virkkaa/neulo uusi perintöpuku Langat ei maksa paljoa.Alkuperäinen kirjoittaja Develly:Mistähän mä keksin isomman kastepuvun? Meillä on tuollainen "perintöpuku" joka on ollut jo mun mummolla aikoinaan :/ Se ei enää mene parin kk päästä päälle, joten tarvitaan sekin uusi ja nehän on ihan älyttömän kalliita?? Olen ymmärtänyt, että jotain 50-100 euroa?
Mulla on kaksi jättiläispoikaa ja molemmilla perintöpuku on ollut auki takaa, kun ei oo mahtunut kiinniAlkuperäinen kirjoittaja Develly:Mistähän mä keksin isomman kastepuvun? Meillä on tuollainen "perintöpuku" joka on ollut jo mun mummolla aikoinaan :/ Se ei enää mene parin kk päästä päälle, joten tarvitaan sekin uusi ja nehän on ihan älyttömän kalliita?? Olen ymmärtänyt, että jotain 50-100 euroa?
No jos se on niin tärkeä, niin miksi tila varattiin niin myöhään että oli vain peruutuspaikkoja? Olisitte varanneet jo aikoja sitten, kyllähän lasketun ajan perusteella voi haarukoida ristiäisaikaa...Alkuperäinen kirjoittaja Develly:Ehkä olen vähän hankala tuon tila-asian suhteen, mutta meille tuollaiset juhlat on todella tärkeitä ja en ole juurikaan valmis tuosta asiasta tinkimään :ashamed: :ashamed: Me on kuitenkin once-in-lifetime-juttuja joten mä en vaan halua tuollaisten juhlien menevän "vähän sinne päin jossain missä sattuu olemaan tilaa" :ashamed: :ashamed:
Sorry, enpä tiennyt että olet käsityötumpelo. Ja kaikki sukulaiset ja kaveritkin arvatenkin ovat yhtä tumpeloita?Alkuperäinen kirjoittaja Develly:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:virkkaa/neulo uusi perintöpuku Langat ei maksa paljoa.Alkuperäinen kirjoittaja Develly:Mistähän mä keksin isomman kastepuvun? Meillä on tuollainen "perintöpuku" joka on ollut jo mun mummolla aikoinaan :/ Se ei enää mene parin kk päästä päälle, joten tarvitaan sekin uusi ja nehän on ihan älyttömän kalliita?? Olen ymmärtänyt, että jotain 50-100 euroa?
Hei! Mä en osaa edes sukkia kutoa. Vois ehkä ehtiä valmiiksi sitten lapsenlapselle
Kahdet ristiäiset tässä kaupungissa pitäneenä OLETIN TYHMÄNÄ, että tiloja on vapaana, kuten muinakin kertoina oli. Olin kuitenkin 5 vko etuajassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No jos se on niin tärkeä, niin miksi tila varattiin niin myöhään että oli vain peruutuspaikkoja? Olisitte varanneet jo aikoja sitten, kyllähän lasketun ajan perusteella voi haarukoida ristiäisaikaa...Alkuperäinen kirjoittaja Develly:Ehkä olen vähän hankala tuon tila-asian suhteen, mutta meille tuollaiset juhlat on todella tärkeitä ja en ole juurikaan valmis tuosta asiasta tinkimään :ashamed: :ashamed: Me on kuitenkin once-in-lifetime-juttuja joten mä en vaan halua tuollaisten juhlien menevän "vähän sinne päin jossain missä sattuu olemaan tilaa" :ashamed: :ashamed:
Sinänsä se ei asiaa muuta, että olet kipeä ja ajankohta ei sovi, mutta aika paksua väittää ettette halua "vähän-sinne-päin" kun tilakin on varattu vasta 5 vkoa etukäteen perustuen OLETUKSEENAlkuperäinen kirjoittaja Develly:Kahdet ristiäiset tässä kaupungissa pitäneenä OLETIN TYHMÄNÄ, että tiloja on vapaana, kuten muinakin kertoina oli. Olin kuitenkin 5 vko etuajassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No jos se on niin tärkeä, niin miksi tila varattiin niin myöhään että oli vain peruutuspaikkoja? Olisitte varanneet jo aikoja sitten, kyllähän lasketun ajan perusteella voi haarukoida ristiäisaikaa...Alkuperäinen kirjoittaja Develly:Ehkä olen vähän hankala tuon tila-asian suhteen, mutta meille tuollaiset juhlat on todella tärkeitä ja en ole juurikaan valmis tuosta asiasta tinkimään :ashamed: :ashamed: Me on kuitenkin once-in-lifetime-juttuja joten mä en vaan halua tuollaisten juhlien menevän "vähän sinne päin jossain missä sattuu olemaan tilaa" :ashamed: :ashamed:
Kirkkoa PLUS SEN YHDEYDESSÄ OLEVAA JUHLATILAA! Kirkkoa saa varattua vaikka kuinka monta kertaa päivässä, mutta sitä juhlatilaa ei. Eikä mitään niistä juhlatiloista.Alkuperäinen kirjoittaja mmmm:Missä kaupungissa kirkkoa varataan sillä ajatuksella, että vain yksi tapahtuma päivää kohti?
Tauti alkanut jo keskiviikkona, niin laskujen mukaan alkaisi olemaan jo pois 4.4. Tämä viikko kaikista pahinta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä yks tosiasia on se minkä joku tuossa jo mainitsikin, ettet voi vesirokkoisena olla vanhusten ym muiden ihmisten ympärillä. Vanhempi ihminen voi saada vyöruusun, ja muillekin ketkä eivät ole sairastaneet vielä vesirokkoa voi rokko sitten tulla. Ainakinjos joku sattuis vielä olemaan raskaana seolis vaarallistakin. Ja kun asia niin jo nyt tuskastuttaa niin miksi pilata tärkeetä päivää pitämällä se väkisin sairaana. Ristiäisethän tosiaan voit pitää milloin vaan, 2 kk on vain ohjeistus. Itsellä oli aikuisena vesirokko, ja kyllä siinä viikko meni että naama oli kunossa, ja 2 että kaikki näppylät oli poissa...eikä tosiaan puhkeavien näpyyjen kanssa tehny mieli alkaa mitään...että tuskin sinäkään jaksat juhliesi eteen mitään tehdä. Sairastat nyt taudin pois ja sitten uusintamatsi juhlien kanssa...vaikka harmittaahan se varmasti.
Näin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jos ei voi siirtää niin sitten menet naama näpyillä juhlaan, ja tietenkin ostoksille. Ei kai sille mitään voi. Tai siunaatte avioliiton myöhemmin.