Hakutulokset

  1. P

    35 v +odottajat, vol 4

    Hei kaikki :wave: Poika syntyi sitten pari viikkoa sitten, ja nyt ollaan totuteltu vauvaperheen arkeen. :heart: Minäkin siirryn Vilhelmiinan perässä tuonne äitien puolelle. Oikein hyviä vointeja ja jaksamisia kaikille sekä mukavaa joulun odotusta!
  2. P

    Äidiksi ensikertaa 30+

    Heippa! Minäkin ilmottaudun mukaan - ikää on pian 36 ja esikoispoika syntyi kaksi viikkoa sitten. :wave: Vilhelmiinan kanssa tutustuimmekin jo tuolla odottajien puolella. Luin, että sulle tehtiin kiireellinen sektio. Mulla sama juttu, joskin suunnitellusti vauvan perätilan takia. Mites...
  3. P

    35 v +odottajat, vol 4

    Onnittelut Tiialle ja tervetuloa kaikille uusille :flower: Ja Vilhelmiinalle vielä onnittelut 36 viikosta. Perässä tullaan parin päivän viiveellä =) Minäkin olen kallistunut sille kannalle, että otan sen sikainfluenssarokotteen. Ensin ajattelin, että jätän väliin, mutta mietin kanssa...
  4. P

    35 v +odottajat, vol 4

    Heippa kaikille! Hih, mua ihan nauratti kun luin Vilhelmiinan viestiä! Minä meinaan just tänään etsin netistä niitä seinälle liimattavia tarroja, ja nimenomaan isoa puuta! Meilläkin lastenhuoneen sisustus on vielä vähän vaiheessa, ja kokovalkoisille seinille haluaisin jotain "piristystä", ja...
  5. P

    35 v +odottajat, vol 4

    Hei kaikki! Täällähän on paljon kuulumisia, sekä iloisia että surullisia. Meillä on ollut töissä niin kiireistä, että työaikana en ole lainkaan ehtinyt käydä täällä palstailemassa. Ja iltaisin kotona on ollut sitten kaikkea muuta puuhaa. Olkkikselle jaksamisia viime metreille. Kurjalta...
  6. P

    35 v +odottajat, vol 4

    Vau, Ävm70, mikä mansikkaurakka sulla onkaan ollut! Ilemisesti teillä on enemmänkin mansikkaa kasvamassa kuin pieni penkki pihan perällä? Happihypylle tervetuloa porukkaan! Onko muuten niin, että minä ja Vilhelmiina ovat ainoita, jotka odottavat esikoistaan?
  7. P

    35 v +odottajat, vol 4

    Petitelle paljon voimia :hug: :hug: Tosiaan, "renkaita potkimassa" meidänkin pitäisi käydä. Olen netistä yrittänyt etsiä vaunumerkkien hyviä ja huonoja puolia, mutta kokemuksia tuntuu olevan laidasta laitaan. Näillä näkymin Emmaljungan City Crossit olisivat houkuttelevin vaihtoehto: ovat...
  8. P

    35 v +odottajat, vol 4

    Heippa pitkästä aikaa! Tosiaan, ei anneta ryhmämme nuutua ihan kokonaan, vaikka aktiivikirjoittajat Äiti-Kengu ja pian myös Olkkis siirtyvät "mammapuolelle". Itselläni vaan on koko ajan niin kauheasti kaikkea - kiirettä töissä ja vapaalla - etten juurikaan ehdi täällä palstalla kirjoitella...
  9. P

    35 v +odottajat, vol 4

    Unohtui vielä edellisestä viestistä, että onpas suloinen tuo Auroran pikkuneiti!
  10. P

    35 v +odottajat, vol 4

    Aiti-Kengulle hurjan paljon onnea täältäkin! :heart: :heart: :heart: Vilhelmiina, hauska sattuma, että meillä on siten samanlaiset housut. Täytyykin pitää silmät auki ja tarkkailla, näkyykö samanlaisiin housuihin pukeutunutta naista. Älä sitten ihmettele, jos kaupungilla liikkuessasi joku...
  11. P

    35 v +odottajat, vol 4

    Hei kaikki! Olimme mökillä viettämässä pidennettyä viikonloppua, joten olin nettipimennossa. Nyt pääsee taas surffailemaan :) Tiia, löysin Stockan mammavaateosastolta kivat kangashousut, jotka olivat kantistarjouksessa vain 18 euroa! KappAhlista ostin yhden tunikan. Nyt, kun on lämmintä...
  12. P

    35 v +odottajat, vol 4

    Hei kaikki! Tässä on ollut niin kovasti työkiirettä ja tuo juhannuskin, että palstailut ovat jääneet ihan kokonaan. Vietimme rauhallista juhannusta miehen kanssa kahdestaan mökillä. Ilmat nyt olisivat saaneet olla vähän paremmat, mutta mukavaahan se oli sisällä lueskella lehtiä sateen ropistessa...
  13. P

    35 v +odottajat, vol 4

    Anjamaritalle ja Saralle oikein mukavaa matkaa! Taidan sitten jättää sen kotidopplerin hankimatta. En tiennyt, että neuvolaan pääsee tarkistuttamaan sydänäänet, jos kovasti mietityttää, onko kaikki kunnossa. Luulin, että sinne on lähes yhtä mahdotonta päästä kuin esim. kunnalliselle...
  14. P

    35 v +odottajat, vol 4

    Kiitos Äiti-Kengu rohkaisusta! Yritän nyt luottaa "konkariin" ja ottaa rauhallisesti =) Ehkä näin ekassa raskaudessa sitä vähän ylireagoi kaikkeen. Viikkoja on nyt kasassa tasan 15.
  15. P

    35 v +odottajat, vol 4

    Olkkikselle tsemppiä reissuun, toivottavasti matka taittuu kuitenkin mukavasti! Äiti-Kengulle myös tsemppiä ja voimia! Aika saisi nyt lentää siivillä, että saisit sen pikkuisen pian syliisi ja pääsisit samalla ikävistä vaivoista eroon. Onko teillä kellään kokemusta koti-dopplerista? Olen...
  16. P

    35 v +odottajat, vol 4

    Unohtui vielä kirjoittaa, että tosi hienoa, että tilanne anopin kanssa selkiytyi, Olkkis!
  17. P

    35 v +odottajat, vol 4

    Petite: kuten Olkkiksella, mullakaan ei ole ollut varsinaista pahoinvointia. Sellaista lievää kuvotusta oli etenkin iltaisin siinä viikkojen 7-9 aikana, mutta sen kanssa pärjäsi ihan hyvin. Muutaman kerran ryntäsin vessaan, kun olin varma, että oksennus tulee, mutta eipä sitä kyllä tullut...
  18. P

    35 v +odottajat, vol 4

    Hei vaan kaikille! Olen ollut muutaman viikon reissussa, joten en ole päässyt palstailemaan. Mutta nyt istun taas tukevasti työpöytäni ääressä ja pääsin lukemaan kuulumisianne. Tänne ei raskauden suhteen kuulu mitään kummosta, olo on täysin "normaali". Välillä jopa huolestuttavankin...
  19. P

    35v+ odottajat, vol 3

    Vilhelmiina, hienoa, että kaikki oli ultrassa hyvin! Multakin otettiin verikokeet, 3 putkea: veriryhmä, kromosomitutkinta sekä joitain tarttuvia tauteja (muistaakseni HIV ja kuppa, vai mitähän siinä oli...). Tulosten pitäisi tulla postissa noin viikossa, jos kaikki on kunnossa. Jos...
  20. P

    35v+ odottajat, vol 3

    Vilhelmiinalle tsemppiä ja voimia! Pahoinvointisi kuullostaa kyllä tosi kurjalle. Itse olen siltä oneksi aika hyvin säästynyt, vain pari kertaa on pitänyt oksentaa. Kuvotuskin tuntuu pikkuhiljaa helpottavan. Nyt on sitten np-ultra takana ja masuasukilla kaikki hyvin! Oli tosi liikuttavaa...

Yhteistyössä