35 v +odottajat, vol 4

Hei taas pitkästä aikaa!

Alkaako sitä tässä vaiheessa raskautta jo kääntyä niin "sisäänpäin", että palstan seuraaminenkin tuppaa jäämään...? Mutta kiva lukea kuulumisianne, ja LÄMPIMÄT ONNITTELUT Olkkikselle!!! Jaa, äh, ei se taida enää täällä käydäkään, täytyypä laittaa privaa.

Omaa napaa: olo on vallan loistava, välillä närästää ja väsyttää, ja maha alkaa olla sen kokoinen että kumartelu ahdistaa, mutta muuten menee hyvin! :) Vauva potkiskelee kovasti ja pönkää ympäriinsä, se on nykyään ihan mun lempipuuhaa seurata tota vatsanahan liikuskelua, ja töniä ja houkutella vähän vielä lisää liikettä. Mies tosin sanoo ettei saa tyrkkiä vauvaa ettei siitä tuu ärtyisä :), mutta en mä malta olla tyrkkimättä! Sf kasvaa edelleen alakäyrillä, mikä vähän huolestuttaa, mutta kasvaapa kuitenkin! Painoa tullut lähtötilanteesta 7kg. Neuvolan perhevalmennus jäi meiltä väliin muiden menoja takia, mutta on tässä niin paljon synnytys-/imetys-/ym. kirjoja tullut luettua, ja mammajoogassa tuli vähän synnytysvalmennustakin, että ehkä ei haittaa. Äitiyspakkauksen hain postista toissapäivänä, niitä tavaroita oon nyt tippa linssissä ihaillut; mun mielestä ihan uskomattoman hienoja vaatteita! Todella upea etu meillä suomalaisilla! Muitakin vaatteita on vähän osteltu, ja vaunut tilattiin (Brion Singit). Kavereilta saatiin turvakaukalo, vaatteita, hoitopöytä ammeella, sitteri ja sellanen mikä sen nimi nyt on, no, sellaset kaaret joihin ripustetaan leluja ja sit vauva makaa lattialla selällään niiden kaarien alla...? Lastenhuoneen remontti on viittä vaille valmis, sit voi alkaa sisustaa! :) Seinät on maalattu ihan valkoseks, tekis mieli maalata yhteen seinään joku kiva kuvio, vaikka joku iso puu...? Kuulemma nykyään on sellasia tarrojakin jotka voi liimata maaliseinään. Töissä oon vielä kolme viikkoa, mammavapaa alkaa 17.10. - JEE!!!!

Mukavaa syksyä ja jaksamista kaikille! Seuraavaksi saadaan ehkä Auringolta hyviä uutisia, toivottavasti pian! :)

Vilhelmiina73 + Möykky (ei me sen parempaa työnimeä sit kuitenkaan keksitty...)
31+6
 
Täällä ollaan, heippa vaan kaikille :wave: .

Mitään ihmeitä ei kuulu, niin ei tule sitten kirjoiteltua edes niitä normikuulumisiakaan :ashamed: . Mutta lukemassa kyllä käyn, ja tarkistamassa useinkin että jokos minä tuon viimeisenkin viestin olen lukenut *heh*.

Neuvolakäynnit alkavat nyt sitten sujua viikottain. Eilen kävin viimeksi (terkka sairastui, ja alkuviikon varaus siirrettiin perjantaille). Kaikki ok, hemppakin vähän noussut taas. Vasta-aineverikoe otettiin, kun sain edellisessä synnytyksessä verensiirron. Toivottavasti ei aiheuta jatkotoimenpiteitä. Illalla sitten sairastuin, tai siis oireet pahenivat niin että kävin päivystyksessä antamassa nielunäytteen. Virusperäinen nielutulehdus varmaankin, eli teetä ja sympatiaa ja villasukkia nyt sitten tämän viikonlopun ohjelmassa. Harmittaa vaan, kun ei esikoisen kanssa päästy aamulla uimahalliin kuten oli suunniteltu.

Aurinko viettää viimeisiä päiviään masun kanssa, jännää odotella kuulumisia! Vai jokohan siellä vauvauutisiakin olisi...

Ja Vilhelmiinalla ihanan positiivinen asenne, mukava lukea noin iloista tekstiä!

Mies on sitä mieltä, että kahden viikon päästä meillä jo on vauva. Minä luulen, että siihen menee kyllä se 5-6 viikkoa.. saa nähdä kumpi osuu lähemmäksi!

Mukavaa, aurinkoista syyskuun viimeistä viikonloppua kaikille!
~Tiila ja Kauno (lähes unohtunut työnimi) 36+4
 
Heippa kaikille!

Hih, mua ihan nauratti kun luin Vilhelmiinan viestiä! Minä meinaan just tänään etsin netistä niitä seinälle liimattavia tarroja, ja nimenomaan isoa puuta! Meilläkin lastenhuoneen sisustus on vielä vähän vaiheessa, ja kokovalkoisille seinille haluaisin jotain "piristystä", ja tosiaan joko maalattua tai sitten sellaista tarrapuuta ajattelin minäkin. Hauska yhteensattuma!

Mulla sf-mitta on mennyt tasan keskikäyrää pitkin yhtä "hyppäystä" yläkäyrälle lukuun ottamatta. Musta kyllä tuntuu, että vatsa on jo valtava :LOL: Millainen se onkaan sitten kahden kuukauden päästä?!

Vatsanahan heilumisen ja kuplinnan seuraaminen on tosiaan hauskaa puuhaa. Minäkään en malta välillä olla tökkäämättä vatsaan lisää vauhtia, josta mies aina sanoo, että oisko musta itsestäni sitten kivaa, jos joku mua sillä tavalla sormella tökkisi =)

Oikein hyviä vointeja ja reippaita syyspäiviä kaikille!

Pajunen ja masu 31+3

PS: Vilhelmiina, olikos niin, että sinä menet Kättärille synnyttämään? Jos näin on, saas nähdä, olemmeko siellä samaan aikaan! Se olisi mukavaa =) , mutta mistäs me toisaalta toisemme sitten tunnistaisimme?!
 
Vilhelmiina73: Kyllä mä täällä aina lukemassa käyn muttei enää tule silleen kirjoiteltua kun tuo oma odotus päättyi ihanan pikku-ukkelin syntymään. Väsy on välillä ihan valtava ja sen takia kaikki ylimääräinen jää, mutta varmaan sitä taas jossain vaiheessa ehtii ja jaksaa tulla teitäkin tänne tervehtimään.

Meillä olis nyt seuraavaksi ristiäisten suunnittelu. Tai siis olin jo niin omatoiminen että kirkko, pappi ja kahvipaikka on varattu. Vielä pitäis käydä pitopalvelun emännän kanssa sopimassa ristiäistarjoilut. Ajateltiin tarjota ihan kunnon ruokaa (lohisoppaa) kahvien sekä suolaisen ja makean kahvihyvän lisäksi kun meille tulee ristiäisvieraita 100-600km matkojen takaa. Lisäksi pitäis pikku-ukkelille vielä nimikin miettiä. Sen verran ollaan jo puhuttu että pikku-ukko saa kaksi nimeä, molemmat alkaa (yllättäen) A:lla. Isosisko ehdotti nimeksi Aatos. Ei paha mutta mies saa päättää, kun pikku-ukko on hänen esikoisensa ja itsellä lyö ajatukset ihan tyhjää. Onneksi tässä on vielä juhlapäivään aikaa niin että tässä on aikaa mietiskellä ja pyöritellä noita nimivaihtoehtoja ihan riittävästi. Toivottavasti tuo nimi saadaan päätettyä kuitenkin viimeistään ristiäisiä edeltävänä päivänä niin ei tule ihan niin hirmuinen stressi.

Olkkis ja Pikku-A 18vrk
 
Mitäs tänne pinoon uutta kuuluu?

Neiti tuli eilen 3kk täyteen.6360g ja 60 cm olivat pituudet.
Öiden pätkineisyyden vuoksi alkaa äiti olla väsy.Isommat,kun eivät enää nuku päivällä.
Kovasti on taas pualutellut,mutta ihana tyttö silti :heart:

Jakselkaa hyvin ja paksusti =)
 
Jospa sitä kirjoittais muutaman rivin vaikka uuden viikon poksutuksen kunjaksi ;)
Äiti-kengu hienosti on tiedän pikkuneiti kasvanut :heart: Kovasti jaksuja, toivotaan että yöt alkaisi nukkumaan pidempiä pätkiä et itsekkin saisit levättyä :hug:

On: Nyt sitä on kummasti taas jaksanut ( jaksanut ja jaksanut :ashamed: ) olla töissä vaikka nyt alkaa tuo nuha iskemään. Aamusella tahtoo nokka vuotaa ja olo on muutenkin vetämätön, kuumetta ei ole mutta päätä särkee ja eilen tuntu et ei olisi enää jaksanut seisoa enää yhtään töissä mut pakkohan se oli. Tänään taas mentävä kahteen ja sit olis vielä huominen niin sit olisi tän 8pvän rupeaman jälkeen 2vapaata :)
Vielä 1,5vkoa niin olisi seuraava neuvola eli 14pv ja ultra onkin syyslomaviikon jälkeen het maanantaina eli 26pv jos oikein muistan päivämäärän ;)

Yritin huutonetistä bongailla äippävaatteita, mutta ne paketit tuntuu olevan aikasta kalliita vaik onkin paljon vaatetta mut kuitenkin käytettyjä tai sit liian isoa tai pientä kokoa :ashamed: yhdestä pikkupaketissa kyllä tarjous sisällä mut siihenkin laskettava ne postikulut aina lisäks. Kirpparilta olen yrittänyt metsästää mut sieltäkään ei tahdo löytyä nyt mitään ja pikkuneidistä kun en ns. tarvinnut, pärjäsin vanhoilla itselleni isoiksi jääneiksi kun ennen pikkuneitiä olin saanut tiputettuu painoo 16kg eli vaatekoko ehti tipahtamaan kahdella koolla :) mut nyt sit ei tahdo kaapista enää löytyä päällepantavaa, puhumattakaan töissä työhousut ei mene kiinni eli saan vyöttää ne essulla pysymään ylhäällä ja kokin takistä joudun jättää alimmat napit auki ja isompia ei saa tilata kun maksaa :ashamed: omilla pärjättävä :ashamed: sinniteltävä vaan, muukaan ei auta.

kaipa sitä mentävä tekemäään jotain edes et jaksaa sit motivoitua tuonne töihinkin :ashamed: jaksuja kaikille :hug:

Ävm70 ja "pikkukakkonen"17 tasan :heart:
 
Äiti vm70 minkä kokoisia vaatteita nyt käytät? Minulta joutaa kohtapuoliin näitä eteenpäin, kun ei tuttavapiirissä (kuulema) ole tarvetta. *muoks pääosa näistä minulle kiertäneistä on kokoa M tai L, housuissa joku numerokoodattu on kokoa 40 ja yhdet farkut 42*

Täällä vaan lonkat paukkuu ja masua kiristelee, ei siis uutta.

~Tiila 37+5
 
Jospa minäkin vähän raapustaisin... Pari päivää sitten alkoi tuntua ekat liikkeet, on kuin mahaan olisi laitettu porelaite hetkeksi :) :) :). Wau, olen ihan ihmeissäni ja todella onnellinen :). Keskiviikkona olisi rakenneultra, odotan pienellä jännityksellä ja isommalla innolla.

Olen ollut koko viikon pienessä flunssassa; kurkku kipeä ja nenä valuu, muttei onneksi vakavampaa. Tiila: miehellä työterveyslääkärin mukaan nieluvirus; kurkku kipeänä miehellä on jo kolmatta viikkoa, muttei onneksi sen pahempaa, ikävää kylläkin. ävm 70: mulla työvaatteet pieniä myös. Työnkuvan takia joudun kulkemaan ns. kulmahousuissa tai jakkupuvun tyyppisessä varustuksessa, ja ihmettelen että mistä ne vaatteet tai rahat löytyy, kun ei enää vanhat vetimet meinaa mahtua päälle. Tällaisena leveälanteisena persjalkaisena (anteeksi kielenkäytto) siistien mustien housujen löytäminen on tuskaa normaalistikin, joten en edes usko että löydän sopivia työvaatteita odotusajalle. En tiedä mitä teen, mutta toistaiseksi olen selvinnyt työfarkkujen naruvirityksellä tai jojolihomisen aikana kertyneiden isoimpien työhousujen varastolla. Huomenna olisi myyntipalaveri, ja kaivelen jo epätoivoisesti vaatteita, jotka mahtuisi päälle ja peittäisi tarpeeksi, sillä asiakkaille en vieläkään voi kertoa asian todellista laitaa, tai loppuu kaupankäynti ja työt siihen.. Onneksi masu on melkoisen pieni vielä vaikka puolessavälissä mennään.

Vaateongelmia lukuunottamatta hyvin on mennyt, vessaremppaa aloitellaan, jotta saataisiin pesupaikka kuntoon ja hoitopöydälle tilaa. Väsyttää jonnin verran, mutten sentään nukahtele koneen ääreen ;). Janottaa valtavasti - en tiedä mihin se neste katoaa, muttei vessassakaan tartte rampata, vaikka litra vettä katoaisi kerralla. Nyt voisin mennä tekemään ruokaa - ruokahalukin on palannut korkojen kera :). Onnellista odotusta ja hyvää viikkoa joka iikalle, palailen paremmin kun alkaa näiden päikkäreiden tarve vähentyä ;).

LK tasan 20 viikkoa
 
Tiila normisti mulla tuo M tai 40 elikkä nuo sinun vaatekokosi kuulostaisi olevan oikean kokoisia mulle, ainakin kuvittelen näin ;) Jos haluat niistä tosiaan eroon etkä halua säästellä tulevaisuuden varalle niin laskeskele hintaa ja laita vaikka yv.tä :)

Lintukoira tää on kyllä kurjaa näiden työvaatteiden suhteen :ashamed: Mulla vielä painenappi ettei edes nappia et pystyis tosiaan virittelee tuolla kuminauhalla :ashamed:
Onnittelut liikkeiden tuntemisesta :heart: Onnea rakenneultraan :hug:

Nyt lähdettävä nukkumaan kun aamulla olisi tarkoitus käydä pikkuneidin kanssa vielä uimassa ennenkuin menen töihin, meidän vakiopäivä ;)
Jaksuja kaikille :hug:
 
Aurinko73: Onnea valtavasti!

Meidän pikku-ukolle tulee huomenna täyteen 4vkoa tässä maailmassa. Äkkiä on aika mennyt ja mikä parasta, myös hyvin. Ei oo ollut (vielä ainakaan) niitä samoja ongelmia mitä esikoisen syntymän jälkeen oli. Käytiin maanantaina jo 1kk-neuvolassa ja mitat oli silloin 57.5cm/4950g. Pituutta on ukkeli kasvanut huimat 5.5cm mutta painoa tullut syntymäpainoon verrattuna "vain" 650g eli ei todellakaan hirmusti. Näyttääkin nyt siltä että ruoka on kaikki mennyt tuohon pituuskasvuun.

Olkkis ja Pikku-A huomenna 4vkoa
 
Aurinko sylin täydeltä onnitteluja!!!!! :flower: :flower: :heart: :heart:

Meillä rakenneultra tänään: kaikki meni normaalisti käyrillä. Liikkeitä edelleen vähän, mutta kaikki ok. :) Olipa hurjaa katsella pikkuista monitorin kautta :).

LK 20+3
 
:heart: :heart: Onnea Aurinko73 :heart: :heart:

Olen päivitellyt kyllä listaa aina välillä .

Olen nyt ollut töissä kolmisen kuukautta, siksi ei ole tullut täällä paljoakaan kirjoiteltua, lukemassa tulee kyllä käytyä =) =)

Saralla oli ensimmäinen korvatulehdus, lääkekuuri loppuu huomenna :(

Muuten on mennyt päiväkodissakin ihan kivasti. Nyt alkanut kävelemään tukea vasten ja välillä seisoo hetken ilman tukea.:heart:

Tänään oltiin neuvolassa ja tässä Saran strategiset mitat :

Ikä 1v 2kk 2vko
Paino 10 kg
Pituus 77.2 cm
Pään ympärys 48 cm

Iloista syksyä =) =)

-anjamarita-
 
Kiitokset onnitteluista :)

Illalla meidän tytön tylleröinen on viikon vanha. Kiltti hymytyttö. 3 ekaa yötä ol raskasta mut nyt helpottaa imetysten kanssa. On tää vaan niin upeeta olla äiti, aivan mieletön kokemus :heart: Mies on kotona vielä viikon, paljon apua ollut hänestä, vaihtanut vaippoja, käynyt kaupassa ja shopannut kuumemittaria yms. Mulla alkanut nyt laskemaan jaloista turvotus, hieman jo kerkesin huolestua että lähteekö pois ollenkaan :eek: Aloin juoda ananasmehua ja syödä ananasta.
Hyviä vointeja teille muille ja tsemppiä raskaana oleville !

Aurinko73 ja pallero
 
Omaa napaa :ashamed: Meillä töissä rankka viikonloppu takana, töihin mennessä sanoin esimiehelle kun alkoi huomisesta aamusta puhumaan et mä olen ihan poikki, selkää särkee et mä en kykene huomenna töihin ja siitäkös taas se ripitys alkoi :ashamed: Ehdotteli pienmpää tuntimäärää, aikaistetulle äippälomalle jääntiä ym. KUN MUN KANS EI TULE ENÄÄ MITÄÄN :eek: Vastahan tein 8pv.n putken ja jos nyt haen saikkuu niin kamala haloo. Sit pauhas et jos en ole ensivkonloppuna töissä niin ravintolan ovet kiinni :headwall: Uskokaa mut tän jälkeen kyllä itku pääsi, onneks oli luottamusmies kuulemassa kaiken ja totesikin et törkeetä ei kannata suostua :ashamed: Huomenna siis lekuriin, menen käymään työterv. huollossa vaikkakin kuun alussa vaihtui mut kyllähän sielkin on yhtä osaavat lääkärit kuin entisessä, uskoisin ainakin ja keskivkona onkin sit neuvola niin juttelen sit siel millä asenteella mua kohtaan taas ollaan :/ Kuvittelin et kun ilmoitan ajoissa enkä enää huomenaamuna niin olisi parempi mut tekee niin tai näin niin mikään ei käy :'(

Jaksuja teille kaikille, palailen huomenna :wave:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 18 tasan :heart:
 
Ävm70 kyllä sua kohdellaan törkeesti työpaikalla :( Kovasti jaksuja sulle :hug:

Lintukoira hienoa,että ultrassa kaikki ok.

Aurinko 73 tule tuonne 35+äitien puolelle jatkaan kirjoittelemista :attn:
Ja kaikki muutkin,kun vaavinne saatte maailmaan =)

Mukavaa odotusta kaikille ja kovasti jaksuja!
 
Kiitos Äiti-Kengu :hug:
Hain tänään työterv.huollosta tän ja huomisen saikkuu kun ke-to vapaat :ashamed: Mä olen ollut tän päivän tosi poikki ja rikki, itkettää jatkuvasti, masuun sattuu, en oikein tiedä et oisko suppareita vaiko muuta kipuiluu, pakottanut itseni tekemään perheelle ruokaa ja muuta en sit ole kyennytkään :ashamed:
 
Huomenta!

Neuvolakuulumiset niinpä, sitä kun on vain tultu maattua sohvalla niin eikös se painokin ole noussut sit kilon viikossa :ashamed: hemppakin laskenut 128, verenpaine 139/76 ja pissassa proskut yhdellä plussalla :ashamed: :ashamed: eli huomenna vietävä pissanäyte labraan.
Sit sanoi et jos yhtään tuntuu ettei jaksa olla töissä niin saikkua vaan hakee. Samoin oli puhetta et mielestäni vauva ollut hiljaisempi nyt muutamana päivänä niin suositteli tarkkailemaan ja ottamaan yhteyttä jos ei liikkeet vilkaistu niin aikaistetaan ultraa. Kolmen viikon pääst uusi neuvola-aika ja ultra sitä ennen 29pv joka siirtynyt jostain syystä eli eilen sain sairaalasta kirjeen :/
Nyt siis otettava itseä niskasta kiinni, reipastuttava, ei muukaan auta, lopetettava tää aikaansaamattomuus, sohvalla makailu ja mentävä sinne lenkille ym. Muutahan mä en ole pariin päivään tehnytkään kuin syönyt ja maannut sohvalla ja itkeä tihrustanut omaa pahaa oloani :ashamed:

Jaksuja teille kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen"18+4 :heart:
 
Huomenta Tännekin pinoon :flower:

Siirryin kuumeilevista tänne odotuspuolelle :D Kiitokset äiti äiti vm70 tervetulotoivotuksista! Ja sinulle tsemppiä! On sinua riepoteltu syksyn myrskyjen mukana :( Mutta kyllä sitä täytyy antaa itselleen anteeksi muutamaa kiloa, ja sohvailla makoilua!!! Jokainen meistä on sen ansainnut jossain vaiheessa, oikein märsätä kaikki paha pois ja aloittaa sitten taas kun saa tarpeeksi potkua! Jospa vauvakin on tarvinnut lepoa mammansa kanssa :heart: Haleja ja jaksuja sinulle!
Oliivitar 4+3 niin alussa vielä =)
 
Voi sentään äitivm70, kurja tuollainen tilanne työyhteisössä - nautipa siinä sitten raskaudesta kun arki kaatuu päälle :/ . Toivottavasti tilanne rauhoittuu, ja todellakin: sairauslomaan on oikeus kun siihen on kerran tarvetta, siinä ei auta pomon päsmäröinnit mitään. Onneksi sattui tuo luottamusmies paikalle tuossa tuiskahduksessa minkä kerroit. Toivottavasti vauveli jaksaa hyvin ja sinäkin saat labra-arvosi tasaantumaan. :hug: .

Oliivitar lämpimästi tervetuloa tälle puolelle, onnea raskaudelle :flower: !!

Täällä ei edelleenkään muutosta tilanteessa, eli liitoskivut valtavia ja turvotusta vähäsen. Ei merkkiäkään synnytyksestä, eli marraskuuta kohti mennään..

~Tiila 39+1.
 
Myöhäisiltoja tänne :wave:

Ja KIITOS myötätunnosta :hug: Tässä kun katselee omia kirjoituksia niin en mä kyllä osaa muuta kuin aina valittaa jotain :ashamed:
Oliivitar Kiitos, kommentisi luettuani en osannut enää tuntea huonoa oma tuntoa sohvalla makaamisesta ;)
Tänään vein sen pisunäytteen eli huomenna sit tulokset mut en jaksa olla huolissani siita yhdestä proskuplussasta kun pikkuneidin odotusaikana varmaan joka toinen kk. sain kiikutella vai lopussa vähintään kerran kuussa mut huomenna sit viisaampi ;)
Samal sit kun vein sen niin soitin työterv. huoltoon, sainkin ajan het puol9 et ei tarvinnut kuin kurvata pikkuneidin kans tk.n mäki alas ja toiseen paikkaan. Avauduin sit ventovieraalle sedälle joka sanoi et parempi unohtaa hetkeks työt, eikös tämä pikkuneitikin työllistä äitiä ihan riittävästi ja kirjoitti 5pv. saikkuu ja mullahan on ensviikko se "kesäloma" =)
Toisaalt olisin ollut menossa töihin mut mies sanoi et kumpi mulle tärkeempi, vauvan terveys vaiko työ :ashamed: johon totesin et sehän välillä mulle naljailee kun jatkuvasti olen saikulla niin sano viel et kokeilet sit loman jälkeen et hakisin nyt vain tän viikonlopun ;) Oliko taas lie jokin taka-ajatuskin et kun olis ollut "yksin" pikkuneidin kans kun keskimmäinen lähtee seurakunnan isoskoulutusleirille, esikoinen lauantaina meidän tuttavaperheelle niin lauantai olisi sit ollutkin 10h vähintään pikkuneidin kanssa ;) No, mun ja vauvan parastahan se ajatteli :heart:

Tänäänkin sit ryhdistäydyin ja olinkin sit 2h kävelylenkillä koiran ja rattaiden kans =) Siivous kyllä odottais mut kaipa mä viikonloppuna saan jotain siivottuu ;)

Nyt lähdettävä nukkumaan, aamulla pikkuneidin kanssa uimalaan =) Meidän vesipeto, laskee mahallaan liukumäestä, ui käsipohjaa, hyppii siitä matalalta reunalta ja viimeeks keksi et juoksee siihen isompaan lasten altaaseen ja sukeltaa, mitäköhän seuraavaksi :)

Öitä :wave: ja jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 18+5 :heart:

Ps. kun neuvolassa käskettiin jo tekee sitä liikelaskentaa kun sanoin et vauveli pari päivää aikasta hiljainen niin eipähän ole tarvinnut miettiä moista kun sen verran vilkas ollut eilisen ja tän päivän :heart: :heart: :heart:
 
Moikka taas hetken tauon jälkeen. Oliivitar, tervetuloa & onnea raskaudelle!!! :flower: Plussan saaminen tikkuun on niin mahtavaa, että voi pojat sitä onnea ja iloa, iso halaus :).

Sisko kävi äsken pyörähtämässä 6 kk poikansa kanssa, olipa helppo otta nassikka syliin tuohon massun päälle, hih :). Ekat äitiysfarkut hommattu; revettiin miehen kanssa ihan täysin niistä "hotpantseistä", on kyllä melkoiset hottikset :LOL:! Nyt masun huomaa jo ihan helposti. Käyn sen vuoksi asiakkaiden kanssa piiloleikkiä, kun ei vieläkään yrityksen jatko ole ihan täysin selvillä ja vakaalla alustalla. Mutta pari viikkoa enää, niin sitten on neuvottelut ohi ja raskausuutisetkin julkisia.

Saatiin siskolta turvakaukalo - nyt pitäisi etsiä sille varastointipaikka... Ihmeteltiin ultrakuvia, ja kyllä se vähän siltä näyttää että olis poika tuloillaan. Lääkäriltä ei erikseen kysytty, mutta sisko oli sitä mieltä, että ultrakuvissa välillä vilahtaa selkeästi poikaan viittaava uloke. Siltä se näytti, mutta eipä sitäkään varmaksi voi sanoa. Jännitys säilynee loppuun asti :).

Täällä kaikki hyvin, paino kasvaa hivenen liian nopeasti mutta se johtuu ihan herkuista ja liikunnan puutteesta. Toisaalta pääsin puoleenväliin asti puolen kilon painonlisäyksellä. Jaksuja äiti vm70, onnea Oliivitar, tsemppiä Tiila, ja jos olkkis lueskelet tätä, vilkutus sinne vauva-arjen keskelle :).

Lintukoira 21+5
 

Yhteistyössä