35 v +odottajat, vol 4

ONNITTELUT Aurinko73 tyttären syntymästä!

Äiti vm70, kuulostaa ihan kohtuuttomalta toi miten pomosi kohtelee sua! Hyvä että sait nyt vähän saikkua ja sit lomaa, toivottavasti mieli on jo parempi.

Oliivitar, tervetuloa joukkoon ja onnea matkaan!

Hihhih Pajunen, ei voi olla totta!!! :D Kuule, ollaankohan me oikeesti edes kaks erillistä ihmistä vai kirjottaako sama tyyppi täällä kahdella nicillä...?? :D Kun on niin samanlaiset ajatukset! Ootko löytäny niitä puutarroja? Mun mies epäilee ettei ne sit kuitenkaan pysy maalatulla pinnalla ja sanoo et kannattais maalata mieluummin jollain sabluunalla. En oo vaan jaksanu sen kummemmin vielä etsiä mitään. TÄNÄÄN oli viimeinen työpäivä, mammaloma alkoi ja ihana vapaus, joten jospa ens viikolla sitten kävis vähän kaupoissa kiertelemässä.

Musta tuntuu että maha on nyt ihan parin viikon aikana pullahtanu oikein kunnolla isoksi. Mukavaa sinänsä! Olo on muutenkin aika jees, vähän on välillä tukalaa istua, ja illalla närästelee ja noin, muttei kummempaa. Yöunet on ihan rikkonaiset nykyään, parin, kolmen tunnin välein herään, ei mistään erityisestä syystä, ja sitten jo muutaman minuutin päästä nukahdan tyytyväisenä taas. Onko tää sitä harjoittelua tulevaa varten?

Pajunen, mä menen synnyttämään Naikkarille. Tai sinne ainakin pyrin, mutta vissiin on aikamoista babyboomia loppuvuonna tiedossa, joten mistäs sen tietää minne mahtuu?! Toivottavasti ei tarvis ainakaan mihinkään Hyvinkäälle asti lähteä... :( Mitäs tuntomerkkiä sitä vois sopia jos kuitenkin päädytään samaan paikkaan samaan aikaan...? Täytyy vissiin vaan huhuilla että onkohan Pajunen täällä...

Vilhelmiina73 + Möykky
34+5
:heart:
 
Huomenta!

Täällä ihmetellään älytöntä turvotusta, iltaisin maha on turvonnut kylkiluista alaspäin kuin potkupallo :LOL: olla siinä nyt kuin ei oliskaan. Vatsanahkani kyllä antaa periksi viiden raskauden jälkeen. Loppanat mahan yläpuolella eivät kuitenkaan turvotusta ole saaneet, yleensä nekin tyttäret ovat olleet terhakkaat heti testauksen jälkeen.
Oireita on, joten mielikin antaa jo hieman nauttia raskaudesta, vaikka uskomattomalta se tuntuukin :heart: Tosin joka vessakäynnillä täytyy vielä tarkistaa paperi :kieh:

Tsemppiä teille viimeisillä viikoilla olijat, pian pääsette tutustumaan mitä ihanimpaan asiaan maailmassa! =)

Oliivitar ja Heppuli 5+
 
Hei kaikille,

eikös tähän meidän 35v-ketjuun kerätty joskus sellasta listaa tavaroista, jotka on "hyvä olla" hankittuna kun vauva syntyy? Vai muistanko mä ihan väärin...? Kun en nyt mistään löydä sitä listaa. Voisko joku kiltti auttaa?

Äitiyslomalaisella kun nyt on aikaa - ja vielä virtaakin - tehdä hankintoja. :)
 
Heippa!

Ihan aluksi, Vilhelmiina tuolla *Lokakuun '09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *Kolmekymmentäkuusi vauvaa on syntynyt!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!) ketjussa ainakin heti ekalla sivulla LA.n ja syntyneiden jälkeen sellainen pino ainakin mitä tarvitsee jne. ;)


Täällä vietelty "kireistä" lomaviikkoa :) Viikonloppuna tuli oltua saikulla ja se menikin tehokkaasti siivotessa kun anoppi ja keskimmäisen kummitäti kävi sunnuntai-illalla neitin 15v- synttäreillä ja maanantai tuli iltapäivä siivoiltuu pihaa ja vahdittua ukkoa ja likkoja et painaa hommia, eilen käytiin koko perhe Perniössä tätilläni kyläilee ja tänään sit seissy suht päivän pihalla kun mies tehnyt sähkötöitä, vedetty kaapelit ojaan likkojen möksää varten jne, huomenna tulee muurati sit, jospa nyt pääsis alottaa hommat kun tänään meillä ukon kans erimielisyyttä takan pohjasta eikä saatu sitä mitattuu ajoissa mut tänään saatiin sit konsultointiapua piirtäjältä et kävi paikanpäällä laittamassa sen :ashamed: et nyt aikakin oikeel kohal ja huomen meen aamusta uimaan meidän pienen vesipedon kanssa :)

Auttakaa ken osaa, mulla lähtenyt maanantaista alkaen nahka keskisormest ja turvoksissa, alue vain leviää :/ ja hitsin kipee, tänään tajusin kun taas tiskasin et nyt sormenpäällystäkin kesii, aikaisemmin oli vain sivussa, kädet muutenkin tosi kuivat mut silti, mietinkin et onko joku vitamiinipuutos mut nyt oon napsinut kuitenkin 2xpvässä raskaus multitabsia. Täytynee varmaankin taas mennä sinne työterv. hoitajalle näyttää jos vaikka tietäis mikä on kun rasva ei tunnu auttavan ja alkaa menee kynnen kohdalta verekseen :/

Nyt mentävä vielä pieniin iltapuuhiin, palaillaan :wave:
jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen"19+4 :heart:
 
Voih eih, Äitivm70 - tosi kipeältä kuulostaa tuo käsioireilusi. Valitettavasti minulla ei ole apukonsteja jaella - no bepanthen ehkä? Ja pois vesistä, perheenjäsenet siis tiski-, pyykki- ja siivousrinkiin! Käväise ihmeessä siellä työterveyshoitajalla.

Kiva lukea muidenkin kuulumisia, jostakin syystä nyt vaan hapero pää unohti jo muut mitä aioin kommentoida. Hyvää vointia kaikille toivottelen kuitenkin, tottakai!

Neuvolassa käyty, sikainfluenssarokotepäätös vielä ensi viikkoa odottelemaan (jos enää kannattaa näin loppuraskaudessa ottaakaan, muodostuuko vasta-aineita ajoissa ja eihän rokotereaktiossa synnyttäminen ainakaan kivalta kuulosta..). Hb noussut jo arvoon 127, hurjaa! Painot ja paineet ja muut samoina. Ensi keskiviikkona vielä neuvola ja sunnuntaina sitten yliaikaiskontrolliin synnytyssairaalalle, jos ei sitä ennen ole erkaantumista tapahtunut.

Lonkat ovat NIIIIIIIN kipeät, että oikein kaiholla odotan synnytyksenjälkeistä aikaa.. Pääsisi omin avuin lattialta yloskin, olisipa se mukavaa :) . Muuten vointi ihan hyvä.

~Tiila 40+2.
 
Äitivm70 !

Mulla ol kanssa ihan sairaan kuivat kädet alkuraskaudesta. Kokeilin vaikka mitä rasvoja ja sit löysin Body Shopin Hamppukäsirasvan, haisee pahalle mutta toimii =)
Meidän tytöllä ollut ilmavaivoja ja illalla itkuinen ja vaikea saada sitä nukkumaan..
No jospa se tästä..

Tiilalle voimi synnytykseen :hug:
 
Heippa!

Tiila tsemppiä hirmuisesti viimeisille päiville :hug:
Aurinko kiitos vinkistä ;)

Kävin näyttää sormeeni kun kaikki niin huolissaan kotona et naapurissa, ensin terv.hoitajalla josta passittivat sit lekurille kun meinasivat ettei kortisoonisalvaa olisi hyvä laittaa kun raskaana. lekuri sit katsoi ja sanoi et kynsijotain, en siis muista mut tulehdus kuitenkin et kävin hakee apteekista petadinea jota laitetaan muutama tippa veteen ja liottelen sit sormeani siinä sen 15min. kerrallaan. Sanoi et kokeillaan ensin näin ettei tarvitsisi sisäisesti alkaa antibioottia syömään ja mä kun kuvittelin et ihan harmiton :ashamed:
Samalla pyysin et terv. hoit. katsoi mun hempan niin olikin 145 et mä en käsitä et miten neuvolassa se oli 128 vajaa 2vkoa sitten ja 5vko sitten sen 145 myös mut pääasia et oli hyvä :)

Nyt mentävä tekee hernesoppa valmiiks, soppa porissu aamu 7 asti jo hellalla :p
Jaksuja kaikille!
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 19+6 :heart:
 
Hei varovaisesti tänne kurkistan... :wave:
Olen tuolta 35+ kuumeilupuolelta ja uskottava se on, raskaana ollaan.
Tänään viimeksi olen plussan saanut(nyt jo vahvemman olen jo pari päivää haamuja saanut)
Taustaa:
Minä ja mies -72, minulla on poika -05 ja miehellä tyttö -00 ja ensimmäistä yhteistä odotetaan.. Jollain laskurilla sain LA 1.7. 2010 katostaan nyt sitten mihin se asettuu!

En oikein vielä osaa mieltää itteäni raskaaksi :ashamed: Minulla on taustalla pojan ajalta lapsettomuus( ei minusta johtuva) ja sen takia olen enemmän kuin hämmentynyt ja pölmistynyt luomuplussasta... Oisko nyt sitten 4+1?

Minotchkin vielä hämmentyneenä eikä oikein tiedä mihin kuuluu?! :ashamed:
 
Onnittelut vielä kerran Minochkin :flower: :heart: Hienoa et uskaltauduit tänne puolelle, oisin kohta tullut sua huhuilemaan jos et olisi ilmaantunut ;)
Maailma on ihmeitä täynnä ja sinun luomuplussasi nyt yksi sellainen :heart:
 
:hug: Kiitos äitivm70 ! :hug:
Uskottava se on. Oireita on nyt lähinnä rintojen puristus.Sattuu ihan törkeesti niihin :headwall: En mä muista et se näin paljon koskee..Hyvin sitä unohtaa kaiken 5 vuodessa :eek: :ashamed: Valkkaria myöskin lorahtelee :x
HUI tuntuu jännältä kirjottaa 4+1 :ashamed: :saint:
 
zxz
Yksi tuleva äiti täällä. Rv 5+2 ja ensimmäinen pikkuinen perheesemme tulossa =)
Olen satunnaisesti täällä lueskellut viestejä, mutta nyt uskaltauduin reksiteröityä tänne palstalle kun pikkuinen on ihan oikeasti tulossa meille =)

Muuten jos joku tarvitsee raskaus/imetys/Bravadon -rintaliivejä, niin suosittelen tämmöistä paikkaa www.NursingBra-Shop.co.uk

Ilmainen kuljetus ympärimaailman, ja maksavat vähemmän kuin suomessa! Tein tilaukseni ja odotan liivejä saapuvaksi päivänä minä hyvänä :) Ainakin tähän asti olen saanut hyvää palvelua... (tilasin pinkit liivit, mutta olivat loppu, niin sain palautusta 5£ ja toiset liivit tilalle)
 
Kiva lisää kaveleita :heart: :wave: Heippa vaan Pähkinäsuklaalle. Sähän olet mua edellä viikon :LOL:

Mitäs oireita sulla on vai onko mitään?
Mikäs on Oliivittaren olotila?

Minä en vieläkään jaksa uskoa..ja vielä pelottaa mennä vessaan kun valkkaria menkaksi kuvittelen.. :ashamed: Millä mielellä te muut olette jotka olette alkutaipaleella?

Mino ja salaisuus 4+3 (ihan mieletöntä voida kirjottaa näin :ashamed: )
 
Iltaa!

Ja tervetulotoivotukset myös Pähkinäsuklaalle :heart:
Nyt meitä alkutaipaleellakin olijoita alkaa olemaan, pääsee vertailemaan olotiloja ;)

Omaa napaa: Alussa oli kovia alavatsan väänteitä/supisteluja, kohdun kasvamistuntoja. Aivan selvästi tiesi, missä sijaitsee nuo ihmeelliset synnytyskapineet ja niihin liittyvät kiinnittimet :eek: Nyt on oikeastaan olo aika "olematon". Pahaa oloakaan ei oikeastaan ole, ruokaa ei tosin tee mieli? Nyt kun saisi syödä kahden edestä :LOL: Tosin huomasin kaupassa käydessäni, että ostospussiin oli ilmestynyt neljää erilaista chilituotetta! Ja edelleen... huoh... vessassa käydessä häätyy tarkistaa paperi :ashamed: Kauankohan sitä jatkuuuuuu? Kerro Mino minulle kun sinulla helpottaa!!!

Päätä on sekoittanut puhe tuosta influenssarokotteesta :( Aiemmat ihanat raskaudet on saanut tuudittautua luomun ihanuuteen ja nyt kaikki on mullin mallin! Mitä mieltä täällä meidän pinossa ollaan? Meitä kun täällä on eri vaiheissa olevia raskautettuja...
Itse ajattelin odotella ainakin viikolle 12 asti, ja miettiä sitten uudelleen ja seurata tietysti tilannetta.

Joko Tiila on saanut nyytin kainaloonsa :heart:

Oliivitar ja Heppuli 6+
 
Huomenta!
Kyllä on mukava vertailla oloja heti alkumetreistä, ei tartte yksin pähkäillä mitä tämä ja tämä vaiva tarkoittaa :LOL:

Oliivitar: Epäilen että vasta ultrassa mulla ainakin helpottaa, että näkee pikkuisen sydämen sykkeen( siksi ajattelin tilata ultran niin myöhään että se syke varmasti jo näkyy) ja ennen kaikkea että pieni on oikeassa paikassa ja elossa! Eli vielä on tiedossa monta hätästä vessareissua... :/

Rokotteesta en osaa sanoa. Kun on puolesta ja vastaan?! Seuraan tilannetta.

Neuvolaan soittelen ehkä tässä lähiviikkoina-koska sinne pitikään taas mennä :ashamed: Näin se unohtuu 5 vuodessa kaikki :saint:

ON: Nahkapussit on täyttymässä ja tuntuvat aika raskaille? mies on ylläri mielissään :LOL:
Kiristää ja puristaa joka paikkaa muutoin ei mitään mainittavia oireita.Vähän on hajut alkaneet herkistää nenukkaa mutta muutoin ei mitään mainittavaa.Missäköhän vaiheessa ne "oireet" alkaa?
 
zxz
Huomenta kaikille :heart:

Minotchkin Oireista sellaista, että noo, ne rinnat kipeät, paisuneet, tummenneet, alavatsakipuja, repäisykipuja varsinkin sillä puolella missä ovis oli. FINNEJÄ :whistle: niitä on aivan järkyttävästi selässä, kaulassa... ja nyt yksi tosi iso ja kipeä on p..kannikassa. Ei ole ollut kuin joskus teinivuosina tämmösitä määrää finnejä. Ja sitten päänsärky, välillä todella voimakasta. Varsinkin silloin kun ei ole moneen tuntiin syönyt mitään.

oliivitar Minua kans mietityttää se sika ja rokote :|

Täällä myös sama paperiin tuijottaminen. Saas nähdä koska loppuu sekin ihmettely :)

Meillä muuten meidän kissa "haistoi" raskautumisen heti kun ovis oli ohi. Samana viikonloppuna kun ovis oli ja tapahtu hedelmöittyminen, niin meidän kisu alkoi seuraamaan minua kuin hai laivaa... Oltiin vähän ihmeissään kun sunnuntaina ovisksen jälkeen olin vessassa, niin kissa tuli oven taakse ja ulvoi ja repiovea auki, jotta pääsi mun kanssa vessaan. Ja tätä on nyt sitten jatkut 3 vkoa :LOL: Siitä jo tiesinkin, että nyt on tärpännyt :whistle:
 
Tervehdys kaikille! Synkkää sateista lokakuun päivää pukkaa taas, mutta mikäs on äitiysvapaalla ollessa kun ei välttämättä tarvi nenäänsä ulos pistää jos ei huvita. :) Njaa, pihalla olis kyllä haravoitavaa, mutta taidan jäädä odottelemaan kuivempaa säätä.

Ketjuun on tullut paljon lisää odottajia, kivaa! Lämpimät onnittelut kaikille ja tervetuloa!!

Täällä rv36 poks poks! :) Kohta alkaa olla h-hetki lähellä, jännittää ihan pirusti! Synnytyssairaalaan tutustumiskäyntikin on meillä vasta edessä, ens viikolla! En saanut ajoissa varattua ja sitten ajat olikin jo menny.

Kiitos paljon äiti vm70 vinkistä, hyvää hankintalistaa ovat näköjään Lokakuun mahapyöriäiset keränneet. Nyt kun vielä tietäisi että mitä ihan oikeesti kannattaa hankkia etukäteen... Kuulemma rintapumppu ainakin on sellainen, joka kannattaa olla hollilla heti. Ettei tissit räjähdä. Onko näin?

Mun kotikunnassani riskiryhmät saa sikainfluenssarokotteen tarpeen vaatiessa jo ens viikolla. Pari viikkoa oon asiaa nyt miettiny ja alan kallistua siihen, että otan rokotteen. Ensin ajattelin, että ehdin "alta pois" ja jakaantua ennen kuin rokottamisia edes aloitetaan, mutta nyt ne aloitetaankin jo. Vaakakupissa painaa se, että rokotteesta vauvakin saa sitten suojan kuulemma muutamaksi kuukaudeksi, mikä on hyvä, varsinkin jos se epidemia leviää tänne E-Suomeen loppuvuoden aikana. Mitäs te muut "loppuraskaat" olette mieltä rokotteesta?

Hyviä vointeja kaikille! Pajunen, mitä sulle kuuluu?

Vilhelmiina73 + Möykky
36+1
:heart:
 
Kaikille uusille mukavaa odotusta loppuun asti :flower:
Hmm asia ei mua koske,mutta ottakaa joku uusista tuo päivitys!Spooky on vaavinsa saanut.Mielestäni ei ole kirjoitellut täällä pitkiin aikoihin.

Mukavaa odotusta kaikille ja tervetuloa tuonne 35+ äiteihin,kun vaavinne saatte.
 
Tänä aamuna, 26.10.2009 klo 0:55 syntyi tummatukkainen, lujaääninen, 9 pisteen prinsessa. Painoa neidolla oli 3570g, päänympärys 36cm - pituus mitataan nykyään vasta jossain myöhäisemmässä vaiheessa.

Synnytys alkoi käynnistymään illalla klo 21 aikoihin ja voimistui klo 22 jälkeen. Sairaalalla oltiin puoliltaöin, osastolle kirjauduttiin 0:15 ja sittenpä tytön teko alkoi. Ja päättyi <3
 
Hirmuisesti Onnea Tiila ja myös koko perheelle prinsessasta :heart: :flower: :flower:
Sulla on ollut todella nopea synnytys ;)



Pähkinäsuklaa tervetuloa ja Onnittelut :heart: :flower: Sanotaan et eläimet jostain syystä vaistoo raskauden, meillä alkoi koira kulkee mun perässä enkö ensin edes tajunnut mitä varten jatkuvasti luuskuttaa siinä eikä antanut ns. olla rauhassa :)
Vilhelmiina joo, kyllä mulla ainakin se rintapumppu oli tarpeen heti ja varsinkin kun sitä ei kotiuduttuani edes ollut silloin 2v sitten niin tuskaa oli käsin "lypsää" Omasta puolestani suosittelen ;)
Minothkin mulla meni tosiaan ultraan asti et uskoin et olen raskaana vaikka lekuri olikin viikkoa sitä ennen ja totesi et kohtu oli kasvanut :ashamed: Ultran jälkeen vasta osasin täysin iloita raskaudesta ja välillä kun vauvelilla hiljaisia päiviä niin olen edelleen huolissani et onko varmasti kaikki hyvin :ashamed: Toisilla tuo vessareissun paperin tuijotus ei varmaankaan lopu ikinä, mulle siitä jäi sellainen tapa ensimmäisten viikkojen aikana et edelleenkin vilkaisen suht säännöllisesti :ashamed:

Torstaina olisi rakenneultra =) pääsee kurkkaamaan miten pikkainen kasvanut tuolla masussa :heart: Alunperin olisi olllut tänään mut sairaalasta sit lähettivät kirjeen ja muuttivat päivää, syytä en tiedä :/ Mut parempi näin, olen ollut niin flussainen koko viikonlopun ja aamulla kävin työterv.huollossa ja hain saikkua kun ei musta olisi ollut täs kunnos töihin :ashamed: Pomo tuli vastaan kun piti mennä kattoo et onko tullut työmaalle niin totes pariin otteesseen et "vai niin, vai niin" sitä otti taas rankasti päähän kun en nyt 2vkon jälkeen vieläkään palannut töihin kun ensin olin saikulla ja sit syyslomalla ja taas saikulla ja kuukauden vaihteen työt painaa päälle et perjantaina pitäis sit mennä et katsotaan nyt mikä on olotila jne. Mulle on vauva ykkönen ja työt sit tulee jossain perässä, sanotaanhan et ei sota yhtä miestä kaipaa niin olkoon myös tuolla noin mun puolesta ;)

Nyt mentävä katsomaan jos pikkuneiti vaikka heräis, nukahti päikkäreille jo mun lekurikeikan jälkeen aamusta ja jätin sit rattaisiin =)

Jaksuja kaikille ja mukavaa alkanutta viikkoa :wave:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 20+2 :heart:
 
ONNEA TIILA!!!! :flower: :flower: :flower: :flower:

Ja onnea plussanneet :D. Omat pelot helpottivat kun tuli se viikko 12 täyteen. En oikein suostunut asiaa ajattelemaan sitä ennen... Iloitsin kyllä plussasta, kun sitä oli niin kauan odottanut!

Oli pakko ottaa kantaa tuohon possukuumerokotteeseen: minun on se pakko jättää väliin, koska olen sairastanut sekä oikean tuberkuloosin että tuhkarokon, jotka molemmista sain rokotteesta. Olen tilastopoikkeama todennäköisyydellä 0,005% (rokotteesta saa itse taudin), mutta näin on käynyt jo 2 kertaa, joten en uskalla pikkuista riskeerata. Tämä rokote kun sisältää eläviä, mutta heikennettyjä viruksia, aivan kuin noissa 2 ekassa tubi- ja rokkotapauksessa. Jos en olsi tällainen "rokotevikainen" tapaus, ottaisin rokotteen melko varmasti, sillä mielestäni on suurempi riski saada tauti esim. kouluikäisiltä lapsilta tai mieheltä, vaikka itse välttyisikin suoralta kontaktilta. Kohutut "lisäaineet" sun muut ei paljoa haittaisi. Pidän itse flunssaa isompana riskinä.

Tuo rokotevikaisuus on haitannut koko iän, en ole päässyt matkustamaan paikkoihin, joihin tarvitaan muu kuin vasta-ainerokote. Tässä tapauksessa melkein itkettää, koska itsestä ei ole niin väliä, mutta lasta en ikuna halua vaarantaa. Ja en saa suojaa tautia vastaan vaikka haluaisinkin. Pahin epidemiapiikki kun osuu juuri tuonne oman odotuksen loppumetreille eli lapsen ja äidin kannalta vaarallisimmalle loppujaksolle. Jos voisin otta rokotteen, ottaisin sen kyllä. On kaameaa & pelottavaa jäädä ilman.
 
Huomenta!

[/b]Tiila Onnea tytöstä somasta, ihan ikiomasta :heart:

[/b]Vilhelmiina Itse käytin rintapumppua kahdessa ensimmäisessä imetyksessä, mutta kolmannen kohdalla se jäi. Kolmannen kohdalla käytin maidonkerääjiä, jotka nekin aika näppärät. Siitä vielä laiskaantuneempana :ashamed: valutin maidon sideharsolle toisesta rinnasta aina kun imetin toisesta. Eivät päässet ruokapussit silloinkaan pakkaantumaan. Minusta aika ehdoton hankinta on babysitteri ja myöskin itkuhälytin, jos ulkona nukuttaa päiväunet.

Eilen löysin ruokapussista erilaisia valkosipulituotteita... olinkin sitten illasta turvonnu ja paisunut kuin ilmapallo ja olokin oli sen mukainen! Nyt alkaa hymyilyttämään nämä "selkeät" raskausoireet ... kyllä siellä taitaa sittenkin olla salamatkustaja :heart: Varhaisultraan menemistä vielä mietin, aikas kallis lysti, mutta tiedän, että olisi sen arvoista!!!

Jaksuja kaikille!

Oliivitar ja Heppuli 6+3

Lihavoinnit |O
 
:hug: :flower: Huisit onnittelut Tiilalle pienestä nyytistä!
KUN ON OIKEIN PIENI,
VOI LENTÄÄ LINNUN UNTUVALLA,
NUKKUA ORVOKIN LEHDEN ALLA,
KUN ON OIKEIN PIENI.

KUN ON OIKEIN PIENI,
VOI KEINUA HEINÄSSÄ HEILUVASSA,
LEVÄTÄ KUKASSA TUOKSUVASSA,
KUN ON OIKEIN PIENI.

KUN ON OIKEIN PIENI,
VOI ISTUA LUMIHIUTALEILLE,
JA LIITÄÄ MAAILMAN TUULIEN TEILLE,
KUN ON OIKEIN PIENI.

-Hannele Huovi-
 

Yhteistyössä