35 v +odottajat, vol 4

Ävm70: Saanko käyttää tuota lyhennettä nimimerkistäsi kun en jaksa sitä kokonaan kirjoittaa?

Meillä Ötzki on taas huilinut pari päivää... Pienellä tuntuu säännöllisesti olevan näitä lepokausia jolloin vain ilmoitellaan itsestä ne "pakolliset" ettei mamma hermostu ja turhaan juokse lääkäriin... Torstaina olis sitten edessä se pelkopolikäynti. Saa nähdä mitä siellä sitten tapahtuu...

Olkkis ja Ötzki 32+1
 
Täällä muutaman viikon ryhmässä roikkunut ex-kuumeilija.
Perjantaina saatiin isoveljelle 1v 9 kk pikkusisko 2880 g ja 48 cm. Kaikki toistaiseksi hyvin. Kannatti kuumeilla viime syksynä. Menestystä kaikille yrityksen loppuun viemiseen. Ite taidan nyt jättää tämän netin lopullisesti ja keskittyä noihin jälkeläisiin.
 
Onnea Mansku72! :flower: :heart:

Tervetuloa, Äiti vm70 :wave:

Pikaisesti vain täällä käymässä, viikonlopun "omatoimilomamatka" sujui hyvin ja hyvin levänneenä olen nyt palannut arkeen. Muutaman viikon päästä pitäisi työmaalle muistaa mennä, mutta eihän tässä enää kauan mene kun koittaa rv 35+0 ja äitiysloma alkaa (hurjaa!). Hyvä jos ehdin oppia työtehtäväni uudelleen näin 1,5v hoitovapaan jälkeen..

Masussa mylläys voimistuu päivä päivältä, niin kuin kai tässä vaiheessa kuuluukin. Ja maha kasvaa aivan huippuvauhtia! Hirmuinen vatsajyrä taitaa minusta tulla, on tuota kasvamisaikaa vielä sen verran jäljellä :D että jos olikin pitkään huomaamaton maha, niin nyt se on kyllä ottanut korkojen kera kaiken takaisin.

~Tiila 25+6 (kai)
 
Heippa pitkästä aikaa!

Tosiaan, ei anneta ryhmämme nuutua ihan kokonaan, vaikka aktiivikirjoittajat Äiti-Kengu ja pian myös Olkkis siirtyvät "mammapuolelle". Itselläni vaan on koko ajan niin kauheasti kaikkea - kiirettä töissä ja vapaalla - etten juurikaan ehdi täällä palstalla kirjoitella. Mutta lupaan tulla tänne aina kun vain suinkin ehdin =)

Vilhelmiina, kiva että rakenneultrassa kaikki kunnossa. Mullakin oli ultra viime viikolla, ja kaikki näytti siltä miltä pitääkin. Ihanaa oli nähdä pikkuinen siellä pyörimässä. Oletteko muuten tehneet jo joitain hankintoja pikkuiselle? Mä olen ostanut muutamia vaatteita alennusmyynnistä, mutta muuta ei vielä ole hankittu. Vaunut tekisi mieli jo kovasti ostaa, mutta en osaa päättää merkkiä ja mallia. Yhdistelmiä olen kuitenkin ajatellut.

Nyt taas työt kutsuu. Kivaa, joskin sateista, päivää kaikille!
 
Pajunen: En mä ihan vielä ajatellut tuonne vauvapuolelle siirtyä. On tässä kuitenkin vielä melkein 8vkoa laskettuun aikaan. Esikoisen ylipitkän odotuksen jälkeen kyllä haluun tän ulos ennen la:aa mutta en kyllä ihan vielä. Mullahan on nyt vasta rv32+1.

Ihanaa kun Ötzki möngertää tuolla vasemmassa kyljessä. Meinasin jo olla hieman hukassa kun normaalisti Ötzki herää isin herätyskelloon muttei tänä aamuna siihen herännyt, tai en ainakaan sitä tuntenut. Katellaan miten käy kun vielä aika menee eteenpäin.

Mä just juttelin isännän kanssa siitä että kun menen koko- ja synnytystapa-arvioon tuossa neljän viikon päästä eli rv 36+1 niin haluisin sen mukaan. Jos jotain sektio- tms toimenpideaikaa pitää sopia niin se olis helpompaa kun olis se kumppani mukana niin ei tarttis sitten miettiä kauheesti että mitä toinen siitä ajattelee... Mies kun on sellaisella alalla ettei välttämättä tuosta noin vain voi olla pois vaikka haluisikin. Katsoo nyt miten käy, itselle tulee kyllä paha mieli jos tuonne yksin joudun menemään, mutta toisaalta....

Olkkis ja Ötzki 32+1
 
Mansku 72 onnea :flower:

Mulla on orpa olo,kun en oikein tie mihin sitä nykyisin kirjoittais :/ Tänne en enää kuulu.(ehkä kahden vuoden päästä )

Kiva,että teillä odotus sujunee kaikilla hyvin =)

ä-kengu ja tyttö-kengu huomenna 2 viikkoa
 
Kirjoittele toki tänne vielä Äiti-Kengu! Mielellään kuullaan vauvakuulumisiakin, olethan sentään odottajana täällä ollut hyvät tovit ja aktiivisesti!

Tänne ei ihmeitä.
Hyvää vointia kaikille :wave:

~Tiila 26+0.
 
Heippa!
Täällä alkaa pikkuhiljaa väsymys astumaan kehiin, päivällä ois väsyttänyt ja palelsikin ihan mahdottomasti mut kaikki oireet tervetulleita et alkaisi tuntumaan todellisemmalta ;)

Mansku Onnittelut tännekkin vaik kuumepuolelle kirjoitinkin pidemmän pätkän sulle jos viel käyt kerran kurkkaa =) :flower:

Olkkis saat lyhentää ihan miten itestä parhaimmalt tuntuu, kuten huomaat niin mäkin vähän lyhensin sun nikkii ;)

Äiti-kengu älä nyt ihan okonaan hylkää meitä, käyt kertoilemassa teidän vauva-arjesta välillä meille :heart:

Tänään soittelin jo neuvola-aikaa kun pakko varailla ajoissa et pystyy sovittavaan työvuoroihin ja sainkin sen jo kolmen viikon päähän ;) Sit vielä et enää ei ole samaa kuin pikkuneidistä vaan pikkuneidin th koska siirtyvät perhekeskeiseen työskentelyyn eli sama hoitaa äidit ja lapset, mä en vain tykkää siit niin paljoa kuin entisestä ja miten se oikein osaa kojko hommaansa kun ikänsä vain noita lapsia tarkistellut jne. No, sithän se selviää :ashamed:

Nyt mentävä pikkuhiljaa vielä iltapuuhiin, pikkuneiti jo nukkuu, taisi simahtaa tuossa 7 jälkeen kun ei taaskaan nukkunut päikkäreitä vaik heräs aamulla jo 7 aikaan ;)

Jaksuja kaikille, palaillaan :wave:
Äiti mv70 ja "pikkukakkonen 5+5 :heart:
 
Ävm70: Harvapa mun nikkiin tuota syntymävuotta kirjoittaa jos tänne jotain haluu henk.koht kommentoida. :D Se syntymävuosi on vain erotuksena kun mun esikoinen on Olkkis. :D

Ötzki se jaksaa tunkea itseään joka puolelle masua. Potkut tuntuu edelleen ihan kuin pieni olisi poikittain mutta muuten tuntuu että on joka puolella. Mä oon tässä torstaina menossa sinne Kättärille pelkopolille ja jotenkin hermostuttaa ja jännittää tosi paljon. En tiedä oikein miksi. Varmaan pitäis tehdä joku lista noista mieltä painavista jutuista että saa sitten kaikki tuotua esille eikä mikään unohdu.

Kuinka monella tässä pinossa vielä mukana olevista on joku lemmikki: lähinnä nyt kissa tai koira? Meidän perheeseen kuuluu kaksi kisua joista oon jossain vaiheessa kyllä (muistaakseni) kirjoitellut, jos en tähän pinoon niin tuonne syyskuisiin. Mulla meinaa mennä välillä hermot tuohon mun nuorempaan kissaan kun se keksii kaikkee "kivaa" ja vielä just aamusta aikaisin kun oikeesti haluis nukkua. Tänäkin aamuna heräsin joskus kuuden maissa siihen kun oli kissa repinyt jalkopäästä lakanan pois patjan alta ja ryömi siellä ympäriinsä. Lisäksi tää ötökkä roikku pari kertaa meidän makkarin kattolampusta kuin laiskiainen. Pitää joskus yrittää saada siitä kuva. Kukaan kun ei meinaa oikein uskoa kun kerron mitä kaikkia tempauksia meidän pikkukisu (1v4kk) keksiikään. :D

Mamman rakkaat: Olkkis ja Ötzki 32+2
 
Nt-ultra käyty ja huonoja uutisia, turvotusta melkoisesti ja punktioon joudun ilmeisesti, tai siis haluan näin varmistuksen. Pidän nyt vähän taukoa vauvapalstoista,kun tuntuu etten nyt uskalla edes kiintyä tähän pieneen, yritän vain olla väkisin rauhallinen,saa nähdä onnistuuko.

Voikaa kaikki hyvin!

Petite rv 12+2 ja LA 26.1.
 
Petitelle voimia raskaaseen tilanteeseen :hug: On niin vaikea olla ajattelematta pahinta tai olla odottamatta -ensin toimenpidettä ja sitten tuloksia. Toivon kuitenkin sinulle positiivisia ajatuksia, muutakin mietittävää ja ennenkaikkea hyvää lopputulosta jatkotutkimuksista.

~Tiila ja ex-niskaturvokkeinen, istukkanäytteessä ja lapsivesipunktiossa käynyt masu rv 26+1.
 
Moikkarallaa!

Kävinpä sitten Kättärillä pelkokeskustelussa ja jotenkin jäi hieman vaisu maku koko keskustelusta vaikka paljon puhuttiinkin. Saa sitten nähdä miten käy kun synnytys sitten oikeasti käynnistyy ja pitää hommiin lähteä. Kivunlievityksistä juteltiin sen verran että koska olen ylipainoinen niin kaikki Kättärin lääkärit eivät välttämättä suostu pistämään epiduraalia/spinaalia.... Samoin kohdunkaulan puudute on lääkärikohtaista, pistääkö vai ei... Hieman tuo jälkimmäinen surettaa kun tyttöö tehdessä tuosta kohdunkaulan puudutteesta oli iso apu mutta eiköhän sitä sitten jotain korvaavaa löydy jos tilanne sen vaatii.

Ihanaa kun likka jää vielä toiseksikin yöksi tuohon naapurissa olevaan mummilaansa. Saa huomenna aamusta sitten nukkua tasan niin pitkään kuin nukuttaa. Mulla meni viime yö ihan pipariksi kun oli vatsan kanssa ongelma... En ehtinyt nukkua kuin 4h kun tuli "iso hätä"-tunne mutta sitten sai istua tunnin ennen kuin sai asian toimitettua. Sitten sitä olikin jo niin hereillä ettei kannattanut enää mennä sänkyyn. Olin tosi väsynyt jo Kättärille mennessäni ja kävikin niin että kun sitä kätilö odottelin niin nukahdin istualleni... Varmaan puolisen tuntia siinä ehdin torkkua kun olin niin hyvissä ajoin. :D

Olkkis ja Ötzki 32+4
 
Tervehdys kaikille, ja huh hellettä! Vai minkälaista säätä muualla Suomessa on? Täällä pk-seudulla on ainakin tänään ollut kuuma, jopa tuskastuttavaa - tai no, makuasia. ;) Mä en muutenkaan ole mikään helteen ystävä, mutta nyt tuntuu olo erityisen tukalalta, auringossa ei jaksa olla ollenkaan, varjoon tekee vaan koko ajan mieli.

Olipa surullisia uutisia Petiteltä. :( Jaksamista ja paljon hyviä ajatuksia sinne!

Olkkis, kirjoitit että koska oot ylipainoinen, niin kaikki Kättärin lääkärit ei välttämättä suostu pistämään epiduraalia... Saanko kysyä kuinka paljon ylipainoinen oot? Onko tuo ihan normikäytäntö HUS:ssa/muuallakin?

Omassa odotuksessa ihania uutisia: vihdoinkin pikkuisen liikkeet alkoi tuntua! Maanantaina pötköttelin päivällä sängyllä ja silloin alavatsassa tuntui sellainen kummallinen muljahdus tai pulpahdus. Oikein hätkähdin että hetkinen tuo ei nyt kyllä tainnut olla oma suoli tms. :) Sitten se tuntui uudelleen ja uudelleen, ja nyt pulpahdukset tuntuu jo ihan selvästi: oma pikku Möykkysemme siellä jumppaa! :D Varsinkin autossa istuessa liikkeet näköjään tuntuu todella hyvin tai muutenkin paikallaan istuessa. Onpa todella ihana tunne!

Neuvola seuraavan kerran ensi viikolla ja silloin saan sitten Kelan paperitkin vetämään. En malta odottaa erityisesti sitä äitiyspakkausta! Pajunen, me ei oo ehty oikeastaan vielä mitään hankintoja! :O Ajattelin mennä etsimään vaatteita kirppareilta kunhan ne, tai siis nämä isommat joita meidän lähellä on, alkaa taas kesän jälkeen pyöriä. Isompien hankintojen listalla on ainakin vaunut ja hoitopöytä, mutta varsinkin noiden vaunujen kanssa ollaan kyllä ihan ulalla, että minkälaiset kannattaisi hankkia. On niin paljon vaihtoehtoja ja kaikissa kai hyvät ja huonot puolensa. Yhdistelmät minäkin haluaisin, siis heh, jos "yhdistelmät" tarkoittaa jotain sellaista että ne on ensin vaunut ja sitten lapsen kasvaessa rattaat?! Mä olen vielä NIIN pihalla näistä asioista... Täällä palstoillakin on paljon kirjoituksia vaunuista, täytyy kai lukea niitä ajatuksella ja käydä sitten vaan kaupassa "potkimassa renkaita". :D

Mukavaa heinäkuun jatkoa ja odotusta kaikille!

Vilhelmiina73 ja Möykky
21+5 :heart:
 
Vilhelmiina73: Kirjoitin sulle privaa kun en viitsi tässä julkisesti tuosta asiasta omasta ylipainostani puhua.

Meillä Ötzki on ihan selvästi rauhoittanut liikkumistaan. Varmaan tilanpuute alkaa iskemään kun mullakin menossa jo rv33. Sunnuntaina sitten jo alkaa "loppurutistus" kun rv34 pyörähtää käyntiin. Seuraava neuvola onkin sitten vasta 29.7 kun oma th on lomalla ja pitää mennä toiselle. Hieman harmittaa tuo kun mies on just tuon viikon lomalla ja lähtee Amerikan sukulaistensa kanssa äitinsä luokse koko viikoksi. No saapi mies sitä omaa aikaa kun ei tässä oo enää montaa viikkoo sitä mahdollisuus saada. Meillä on niin ihanasti että jos Ötzki syntyy nyt edes suurin piirtein la:an niin miehellä on mahdollisuus olla jopa kuusi viikkoa meidän kanssa kotona. Hän on säästänyt kolme viikkoo kesälomastaan tuonne lasketun ajan huitteille ja sitten vielä jos sen kolme isyyslomaviikkoo haluu pitää niin sekin vielä. Tosin ajattelin sen niin että jos Ötzki syntyy la:aan tai heti sen jälkeen niin vois tuo mies pitää sitten isyyslomansa vaikka joulun ja uuden vuoden tienoilla niin päästäis käymään vaikka molemmissa mummoloissa.

Nyt nestetankkausta suorittamaan ja sitten soffalle istumaan ja nostamaan jalat kohti kattoa. Meinaa tää kuumuus ruveta syömään oikein kunnolla.

Olkkis ja Ötzki 32+5
 
Huomenta!
Onpas täällä hiljaista, lieko kaikki kesälomalla ;)
Itse kukkunut aamu 6 asti ylhäällä kun esikko haettiin mansikkapellolle.
Täällä kotiuduttiin perjantai-illalla puol 10 aikaan Tampere-lomalta ;) isot likat kun olivat tasan loppuun asti siel särkkikses mut mikäs kiire meil oli ja ekana päivänä kun eivät olleet päässeet moneenkaan laitteeseen kun 0,5h jonot lähes kaikkiin niin tulivatkin aikaisemmin sielt pois. Meillä tuli miehen kans käveltyy taas molempina päivinä 15-20km ympäriinsä :) Sit käytiin Pyynikillä ja sen kesäteatterin jälkeen kun on joku uimaranta niin vietettiin siel tunnin verran et neiti pääsi uimaan vaik ei itteään kokonaan kastellutkaan, pienet aallokot oli siit kivoja, sit vietiin se särkkikseen ja isot likat kierrätti sitä siel 2h ja loppuaika vietettiinkin pikkukakkospuistos ;) Mä kun en ns. jaksa shoppailla, en istua missään paikoillaan kauankaan niin sit meidän vaihtoehtona on vain kävellä ja katsella maisemia ;)
Mut kyl mä olinkin sit illal väsy, ei kauaa tarvii sängys pyörii.
Eilen oltiin mustikkametsäs, saalis 7litraa lähimetsäst mistä en koskaan vielä ole sanut edes piirasmarjoja ja anoppi soitti et siel mis yleensä käyty et on hirmuisesti eli tänään sit sinne =) jospa tänävuonna saisi kunnon sadon kun pari vuotta ainakin kun niitä ei ole olut :/

Olkkiksen galluppiin Meiltä löytyy kissoja sit enempikin ;) Asutaan maalla niin täällä pystyy pitämään eli aikuisia kissoja joista vanhin n.12v ja nuorin tosin 0,5v niin yht. 7kpl ja 4-5vkosia pentuja 12kpl eli molemmät tyttökissat saivat kutoset :) Muutamalle jo koti tiedossa ja eikä huolta, mieltä nuo pennut kyllä menneet kuin kuumille kiville =) Yleensä lähteneet pääkaupunkiseudulle kun sieltä ei tunnu saavan.
Löytyy meiltä kyllä koirakin, 4v sekarotuinen ;)
Mut nyt hätyttelee loppuporukka ylös et päästään sinne metsään =) Mukavaa sunnuntaita kaikille :wave:
äiti vm70 ja "pikkukakkonen" 6+3 :heart:
 
Enää kaksi viikkoa mammaloman alkuun. Tosin elämä ei siitä mihinkään muutu kun olen jo kesäkuun alusta asti kotona ollut, mutta sitten se on lopun alkua... :D Saa nähdä miten sitä saa ajan kulumaan.

Ensi lauantaina tulee sitten ne anopin Amerikan sukulaiset. Oon miettinyt että uskaltaako sitä kentälle lähtee vastaan kun käsittääkseni USA on yksi noista suurimmista sikainfluenssan riskialueista. Taidan ottaa härkää sarvista ja mennä, kun mitä suurimmalla todennäköisyydellä toista tilaisuutta heidän tapaamiseen ei tule. Ovat sen verran iäkkäitä molemmat tulijat.

Nyt sitten iltakaffille...

Olkkis ja Ötzki 33+0

 
Ilmoittaudun varovasti mukaan. Tein tänään testi, jossa siis selvä plussa ja menkkojen pitäis alkaa vasta parin päivän päästä. Ikää on 38, lapsia ennestään 12 -vuotiaat kaksoset, sairaala olis OYS (sektio) ja LA mun laskujen mukaan olis huhtikuun alussa, mutta sektion takia varmaan jo maaliskuun puolella. Voi kun tää nyt onnistuis. Takana on yks keskeytynyt keskenmeno viikolla 12 ja keskeytys viikolla 6 tai 7 (hiukan sumusta) kohdunkaulakanavaraskauden takia.

Happis ja Kokkolan tuliainen

Petitelle jaksamista ja toivottavasti hyviä uutisia :hug:
 
Petitelle paljon voimia :hug: :hug:

Tosiaan, "renkaita potkimassa" meidänkin pitäisi käydä. Olen netistä yrittänyt etsiä vaunumerkkien hyviä ja huonoja puolia, mutta kokemuksia tuntuu olevan laidasta laitaan. Näillä näkymin Emmaljungan City Crossit olisivat houkuttelevin vaihtoehto: ovat kevyet ja ilmeisesti liikkuvat hyvin lumessa ja sorateillä. Niistä saa kätevästi sen kantokopan irti, kun joudun kuitenkin kantamaan vauvan koppineen toiseen kerrokseen. Pinnasänkynä käytetään miehen vanhaa, joka on nyt hiottu ja petsattu muuhun sisustukseemme paremmin sointuvaksi. Hoitopöytää ja sen paikkaa olen miettinyt. Mieluiten haluaisin laittaa sen vauvan tulevaan huoneeseen, mutta onkohan se epäkäytännöllinen siellä? Ainakin alkuunhan vauva nukkuu varmaan meidän makuuhuoneessamme, onko sitten esim. yöllä hankalaa mennä vaihtamaan vaippoja viereiseen huoneeseen. Sekä vessamme että kylpyhuoneemme ovat niin pieniä, ettei kumpaankaan mahdu mitään hoitopöytää, muutenhan olisi kätevää, että se olisi vesipisteen vieressä. Etenkin kun olen kuullut, että pojat saattavat pissata ruikauttaa oikein kaaressa heti, kun vaippa on otettu pois. Ei varmaan ole kauhean kivaa siivota pissoja sitten joka vaipanvaihdon yhteydessä vauvan huoneen lattialta... Minkäslaisia kokemuksia teillä, joilla on jo lapsia, löytyy hoitopöydästä ja sen sijoituspaikasta?

Vilhelmiina, kivaa, että sinullakin vauvan liikkeet tuntuvat jo!

Mukavaa sadepäivän jatkoa kaikille!
 
Huomenta!

Happis ihanaa saada tuttuja kuumeilupuolen pinolaisia tänne, tervetuloa :wave:

Täällä pahaolo pysynyt kuvotusasteella ja väsymyskin vielä lievää, toivottavasti pysyykin :ashamed: saapi nähdä kun ensviikolla töihin taas lomalta et miten sitä sit on väsynyt kun täs on voinut ne pikku päikkärit ottaa :ashamed: Eilenkin nukahdin pikkukakkosen aikaan ja hätkäähdin kun pikkuneiti huutaa korvanjuures et äiti, kato! tuli siis RÖLLI juuri telkust, isosiskonsa kanssa katsoi et en muuten olisi voinutkaan ottaa nit torkkuja jos oisi ihan mun vastuulla neitin tekemiset olleet ;)

Eilen tein 4kg mansikkaa hilloo ja sit mitä jäi kantoja ja huonoja niin keitin sit mehua raparperin kanssa. Esikko toi sit illalla lisää 24L mansikkaa pellolta kun nehän ei kelpaa myyntiin kun ovat liian pientä tai ylikypsiä eli hillon ja mehunkeitto siis jatkuu tänään ;)

Nyt mentävä leipomaan sämpylätaikina ettei ylikohoa, jaksuja kaikille
:wave:
 
Tylsyys iski nyt tähän odottajaan ihan kybällä. En tiedä mikä nyt yhtäkkiä taas vei kaikki voimat tehdä muuta kuin istua koneella ja katsoa telkkaria (silloin kun ei oo koneella). Sanoinkin miehelle tästä asiasta ja nyt kun hän tietää niin ei hänkään vedä niin herkästi pulttia tekemättömistä kotitöistä kuin mitä normaalisti.

Ävm70: Millä alalla oot duunissa? Itse olin ennen kotiin jäämistä määräaikaisena vanhainkodilla. Onneksi sain tehdä ihan omaan tahtiin töitä (en ollut hoitohommissa) sillä muuten ei olis tullut mistään mitään. Otti kyllä jo silloin mahaan tosi rankasti.

Nyt jos pistäis hieman vaikka vaatetta päälle ja hakis viinirypäleitä syötäväksi ja kattelis jotain mitä telkkarista tulee. Tää odottaminen on yhtä tuskaa...

Olkkis ja Ötzki 33+3
 
Huomenta!
Eilen taas uurastin mansikkahilloa ja sain kuin sainkin siivoiltuu meidän ulkorakennuksen yhden osion loppuun mitä työstetty tää viikko ;) Kyllä sitä ihminen kaikkea säästää, omat vanhat vaatteet vaikkei niitä ole käytetty 15v. niin siirtänyt ne sit sinne varastoon vaatehuoneest mut nyt ne lähtee sieltäkin ;) Voisihan tämän loppukesäloman tietty paremminkin käyttää mut pakkohan nuo romuvarastotkin joskus siivottava :ashamed:

olkkis olen ravintolan keittiös, keittiöpäällikkö ja välillä työvuorot ovat jopa 11,5h pitkiä ja viikonloppuisin (joka toinen lauantai ) 9t.10h ja viikonloput muutenkin kiireisiä. Kokkina pääsisi helpommalla, jatkuvasti nykyisin ravintolapäällikkö hokee et tunteja ei saisi tulla, yrität tehdä työvuorolistat mahd. vähillä päällekkäistunneilla, jne. eli stressaavaa hommaa, välillä tai aikasta useesti olenkin henkisesti jo niin väsynyt et näkyypi liiankin kanssa kotona :ashamed:
Itse olen kans jäänyt saikulle aina n.2kk ennen äippäloman alkua suppareiden takia ja laskeskelin et jos kaikki menee hyvin niin tuskin olen enää meidän kaaos joulunalus viikkoa töissä :ashamed:

Mut nyt mentävä aamupalalle, jaksuja kaikille :wave:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 7 poks*
 

Yhteistyössä