Huomenta!
Onpas täällä hiljaista, lieko kaikki kesälomalla
Itse kukkunut aamu 6 asti ylhäällä kun esikko haettiin mansikkapellolle.
Täällä kotiuduttiin perjantai-illalla puol 10 aikaan Tampere-lomalta
isot likat kun olivat tasan loppuun asti siel särkkikses mut mikäs kiire meil oli ja ekana päivänä kun eivät olleet päässeet moneenkaan laitteeseen kun 0,5h jonot lähes kaikkiin niin tulivatkin aikaisemmin sielt pois. Meillä tuli miehen kans käveltyy taas molempina päivinä 15-20km ympäriinsä
Sit käytiin Pyynikillä ja sen kesäteatterin jälkeen kun on joku uimaranta niin vietettiin siel tunnin verran et neiti pääsi uimaan vaik ei itteään kokonaan kastellutkaan, pienet aallokot oli siit kivoja, sit vietiin se särkkikseen ja isot likat kierrätti sitä siel 2h ja loppuaika vietettiinkin pikkukakkospuistos
Mä kun en ns. jaksa shoppailla, en istua missään paikoillaan kauankaan niin sit meidän vaihtoehtona on vain kävellä ja katsella maisemia
Mut kyl mä olinkin sit illal väsy, ei kauaa tarvii sängys pyörii.
Eilen oltiin mustikkametsäs, saalis 7litraa lähimetsäst mistä en koskaan vielä ole sanut edes piirasmarjoja ja anoppi soitti et siel mis yleensä käyty et on hirmuisesti eli tänään sit sinne =) jospa tänävuonna saisi kunnon sadon kun pari vuotta ainakin kun niitä ei ole olut :/
Olkkiksen galluppiin Meiltä löytyy kissoja sit enempikin
Asutaan maalla niin täällä pystyy pitämään eli aikuisia kissoja joista vanhin n.12v ja nuorin tosin 0,5v niin yht. 7kpl ja 4-5vkosia pentuja 12kpl eli molemmät tyttökissat saivat kutoset
Muutamalle jo koti tiedossa ja eikä huolta, mieltä nuo pennut kyllä menneet kuin kuumille kiville =) Yleensä lähteneet pääkaupunkiseudulle kun sieltä ei tunnu saavan.
Löytyy meiltä kyllä koirakin, 4v sekarotuinen
Mut nyt hätyttelee loppuporukka ylös et päästään sinne metsään =) Mukavaa sunnuntaita kaikille :wave:
äiti vm70 ja "pikkukakkonen" 6+3 :heart: