Huomenta!
Olkkiksen neuvolakuulumisia tulin kurkimaan mutta ei olekkaan eilen mitään kirjoitellut, et jospa sit tänään, jos ehdit
Aamulla taas, siis joka aamuhan mä käyn vaaálla :ashamed: käynyt viimeisen pari vuotta varmaan ainakin niin painoni on pudonnut mut johtunee kyl siitä et ei vaan oikeesti tee mieli syödä mitään :ashamed: Töissäkin tulee vaan syötyy salaattia ja jopa eilen kieltäydyin syömästä yht jälkkärikakkuu mitä ei voinut asiakkaille enää myydä, ehdin taas tuossa imetyksen loputtua pari kiloa lihoa kun alkoi pulla ja isojen likkojen namut maistua liiankin hyvälle
ne kun ostivat namii ja tietävät et ite en osta niin ostivat sit mullekkin niin nyt sit ihmetelleet kun ei nekään enää maistu, suklaata mä yleensä vetelin sen 0,5 pkt :ashamed: Ei nyt kannata ymmärtää asiaa väärin, tiedän et se paino nousee väkisinkin ja kyllä se sit taas lähtee ajan kanssa. Ennen pikkuneitiämme sain tiputettua painoani 13,5kg ja pikkuneidin synnyttyä imetyksen aikana tippui vielä vuoden aikana lisää 5kg
Eilenillalla meidän piti vielä käydä mustikassa mut ei siel sit ollut kuin siel tääl, joku käyny kerää niin kerättiin sit taas villi vadelmaa ja sitä saatiinkin 2L pakkaseen, pikkuneiti on hyvä kun seistä nököttää vattupuskas ja vetelee nassuu ja sanoo et maansiikkkaa vaik kuinka hoet et vadelmaa
Voi kun vaan ois enemmän aikaa ehtiä tuonne metsään mut kun työt verottaa ja eilenkin kun olin vast puol 7 kotona ja sen älkeen lähtee niin ei siinä kauaa edes ehdi olee mut kyllä vastaavasti uni maistu
Löydettiin me samal muutama kanttarellikkin et pieneen keittoon
Nyt mentävä tekee sämpylätaikina, hieman siivoo ja sit polkastava sinne töihin, auto huollos, vein jo eilen sen valmiiks ettei nyt aamulla tarvinnu sitä viedä ja huomenna vasta haen kun menee korjaamo jo 5 kiinni ja ite pääsen 6 töistä, jäin taas katsastuksessa jarruista kiinni niin tarttee laittaa ne et saapi sit leiman ja vuoden ajoaikaa
Jaksuja teille kaikille :wave:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 8+0 :heart: