Ävm70: ei mullakaan sydänäänet kuuluneet sillä normaalisysteemillä. Olin itse vähän huolissani, vaikka tohtori sanoi ja varoitteli jo laitetta kaivaessaan, ettei tässä vaiheessa vielä välttämättä kuulu (viikkoja 10 kans silloin). Kun ei pitkän yrittämisen jälkeen löytynyt, ja omat kulmat kurtistuivat, tämä sijaislääkäri kaivoi sitten jostain siivouskomerosta ultran vuosimallia -79 (nuorempi siis kuin minä eli ihan loistokunnossa
) ja sillä näkyi väpätykset viimein. Lääkäri sanoi että jos on vahva vatsavaltimo, ei vauvelin äänet kuulu läpi välttämättä pitkänkään ajan kuluttua. Kun esikoinen menossa, ei tässä voi kuin luottaa lääkärisedän sanaan, vaikka varmasti kohtelias setä tarkoitti sillä vatsavaltimolla kesän aikana kerättyä rasvapeittoa
. Eli olen aivan varma että kaikki on siellä teillä ok.
Kuinka moni on saanut ekassa ~10 vkon tarkistuksessa sydänäänet kuuluviin (ainakin helposti)? Minulla ei onnistunut, ei siskolla, eikä kaverilla joka on muutaman viikon päässä la:sta..?
Loppusuoralaisille paljon jaksuja
. Kivaa että jaatte kokemuksianne! Kiitos siitä kaikille
. Tällainen häslääjä ekakertalainen saa tästä paljon tukea. Kenellekään en ole oikein voinut vielä kertoa työkuvion takia, ettei tieto vuoda. Sitä on vielä aika yksin; ei miestäkään viitsi koko ajan kiusata näillä intoiluilla ja tuntemuksilla...
LK & pikkuinen 12 + 5