Hei kaikille!
Hui
Olkkis, kamala juttu! Toivottavasti asia selviää. Ja onneksi tosiaan vauvalla on ilmeisesti kaikki ok. Laitoin sulle privaa siitä edellisestä asiasta.
Tervetuloa joukkoon
Happihyppy!
Sinderellalle tsemppiä viime metreille!
Ja
Petite, voi itku, en voi edes kuvitella miten rankkaa sulla on. Yritä jaksaa!
Pajunen, me on mietitty kans hoitopöydän paikkaa. Meillä olis sille maailman näppärin paikka kylppärissä, jossa siis pesupaikka ihan vieressä, mutta kaikki kokeneemmat on naureskellu meille, että ette te jaksa öisin sinne asti vääntäytyä, että laittakaa suosiolla se hoitopöytä omaan makuuhuoneeseen. Niinkö? Tulee hiukan ahdasta... Heh, meillä on kans miehen vanha pinnasänky vauvalle, se pitäis vaan kunnostaa. Saatiin myös sellainen aarre kuin miehen isän vanha syöttötuoli, siis 40-luvulta! Se on todella hieno!
Mies palasi töihin eilen, minä lomailen vielä tämän viikon. Olo on jotenkin niin kremppainen, että saas nähdä mitä syksyn töistä tulee. Pari kuukautta pitäisi jaksaa. Mulla selkää särkee aika usein ja monena päivänä on sellainen ihan ihme höttöinen ja heikko olo, en tiedä enkö juo tarpeeksi vai mistä se johtuu. Hemoglobiini on ollu vähän matala, sitäkö se on? Mahassa oikealla on usein tosi kipeä kohta, joka säteilee selkäänkin. Mikä ihme?! Vaikka maha ei ole vielä mikään megaiso, niin kumartuminen alkaa jo tehdä häijyä, ja iltasin sohvalla pötkötellessä tulee usein tukala olo. Yöt oon kuitenkin ainakin vielä nukkunu ihan ok, yleensä kerran täytyy mennä vessaan, mutta muuten nukun hyvin. Pahoinvointi on tosiaan jo hellittänyt, mutta sellaisenkin kauhukokemuksen sain kokea viime viikolla, että migreenikohtaus oksenteluineen jatkui ja jatkui, ja kun 36 tuntiin ei ollut edes vesi pysynyt sisällä ja hyvä kun olin enää tajuissani, niin päädyin lopulta synnärin päivystykseen kipulääke- ja nestetiputukseen. Pötköttelin siellä yhden päivän ja täytyy sanoa että olo oli todella helpottunut kun se järkyttävä päänsärky ja oksentelu vihdoin loppui!! Sen jälkeen meni vielä pari päivää kotona toipilaana ennen kuin olo oli taas normaali. Nyt on tietenkin kauhee huoli siitä että milloin tulee seuraava kohtaus...
Ja tulipahan koettua sekin, että ei sinne päivystykseen näköjään ihan noin vaan "mennä", vaan piti olla neuvolan lähete! Onneksi mun nla-terkkari on niin ihana että hoiti asian ihan muutamassa tunnissa.
Onko kukaan (lähinnä terveydenhoitoalalla olevat) muuten yhtään vaivannut päätään sikainfluenssa-asialla...? Itseä kovasti mietityttää.
Mukavaa heinäkuun loppua kaikille!
Vilhelmiina73 + Möykky
23 + 2 :heart: