35 v +odottajat, vol 4

zxz
Onnea Tiilalle ja pienelle tytölle! :flower:

Ja kiitos äiti vm70 ja Lintukoira raskautumisonnitteluista :)

Sain muuten nuo Bravadon! rintiskat englannista eilen. On kyllä hyvät päällä :) Mulla ollut rinnat niin turvoksissa, ettei noi tavis rintsikat enää käy. Mutta nyt tuntuu niin mukavilta että =)


Ja tietenkin tuo possurokote vaivaa mieltäni... Mutta en kuitenkaan ottaisi sitä ennen rv 14:sta, joten taidan nyt jäädä tarkkailemaan tilanteen kehittymistä sillä saralla.

Neuvolaan ajattelin soitella tässä jonakin päivänä. Milloinkas te äitykit olette soitelleet ensimäistä aikaa ja otitteko jo ehti ekalla kerralla isukin mukaan?
 
Pähkinäsuklaa: soitin heti samana päivänä kun tikkuun lävähti eka vahva viiva - tosin esikoinen tuloillaan niin sitä oli vähän turhankin innokas ;), Isikokelas tuli mukaan ekalle neuvolakäynnillä, ja hyvä olikin, en olisi ikinä muistanut niitä perinnöllisiä sairauksia (joita oli pelottavan paljon) heidän puolen suvustaan. Enkä edes tiennyt, että miehellä oli sydämessä reikä syntyessään. Ja parasta tietty, että tuleva isi joutui raksimaan alkoholinkäyttöä koskevan lapun, joka vähän avasi silmiä eli sitä oluen lipittelyä saisi rutkasti vähentää :D. (Tosin käynti oli keskellä kesää ja kesälomia, joten taidan tässä kohtaa olla turhan ankara).

LK 23 + 3
 
Ai niin, ja omaa napaa: yrityksen myynti on loppusuoralla, enää päivä tai kaksi niin taakka on mitä todennäköisimmin pudonnut harteilta! =) Työpaikat säilyy, eikä ketään tarvitse äippäloman takia ulos laittaa. Kilpailijalle myymässä, kun osaavat hyödyntää hyvää henkilökuntaa. On se luojan lykky että oma kunto on ollut hyvä; en tiedä miten olisi käynyt jos en olisi ollut pelikunnossa. Asiakkaat eivät vieläkään tiedä raskautumisesta (tai näin itselleni uskottelen). Nyt mennään enää yhdellä parilla vaatteita, joilla olen saanut tuon kasvavan mahan peittoon palavereissa. Kun myyntiuutinen on julkinen, voi vapaasti sanoa, että se on tasan 2 kk päästä soronoo ja meitsi jää lomailemaan eka "vuosilomat ja ylityövapaat", kunnes koittaa virallisesti tammikuun puoliväli ja äippäloma alkaa. Huhhuijaa. Jos kaikki menee hyvin, juhlistan tätä tapahtumaa lirauksella skumppaa tai isolla suklaalevyllä vkonloppuna. :) :)
 
Onnittelut Tiialle ja tervetuloa kaikille uusille :flower:
Ja Vilhelmiinalle vielä onnittelut 36 viikosta. Perässä tullaan parin päivän viiveellä =)

Minäkin olen kallistunut sille kannalle, että otan sen sikainfluenssarokotteen. Ensin ajattelin, että jätän väliin, mutta mietin kanssa sitä, että saahan se vauvakin samalla suojan possunuhaa vastaan. Eipähän tarvitse sitten niin varoa liikkumista julkisilla paikoilla vauvelin kanssa.

Vilhelmiina, minä hankin kanssa sen rintapumpun jo kotiin. Päädyin Aventin käsikäyttöiseen pumppuun, sitä on paljon kehuttu netissä. Omani ostin AT-Lastenturvasta hintaan 49,-. Samalla ostin varmuudeksi muutaman tuttipullon. Mitäs teidän puuprojektille muuten kuuluu? Minä löysin muutaman tarrapuun netistä, mutta niistä mikään ei ollut sellainen, että olisi miellyttänyt silmää ja sopinut nimenomaan lastenhuoneeseen. Osa oli liian "krumeluureja" mun makuun, ja osa taas turhan pelkistettyjä. Päädyin sitten maalaamaan puun itse. Runko on jo valmis, viikonloppuna ajattelin tehdä sitten lehdet. Ainakin vielä se näyttää ihan kivalle ;)

Pähkinäsuklaa, minäkin varasin ekan neuvolan oikeastaan heti, kun plussa ilmestyi tikkuun.

Jahas, jospa sitä sitten vaappuisi kohti kauppaa =)
 
Huomenta
Tänään JO 5+0 :eek: Vielä on pulla pysynyt sisällä mutta yhä edelleen vessareissut on koettelevia.. :ashamed:
Possurokote mietityttää edelleen..Kannattaako sitä nyt jo ottaa? Antaako ne näin alussa oleville? Entäs poitsu, täyttää 5.Tarvii kysellä neuvolasta samalla kun varaa ensikäynnille aikaa.
Iskä tulee totta kai sekä alkuraskauden ultraan että neuvolaan joka kerta mukaan.

Olen onnistuneesti oman rintapumppuni jo myynyt eteen päin joten sen hankinta on varmsti edessä. Oli se hyvä keksintö samoin ne kerääjät. Niitä tuli käytettyä.

Huomasin eilen tanssitunnilla, että hikoilen helpommin kuin ennen samoin hengästyn eri tavalla. Varsinkin kun mentiin fuskua jossa kuitenkin on niitä pyöräytyksiä. Muutoin oli taas niin hauskaa että olisi vaipat housuihin ollut tarpeen :LOL: me taidetaan olla kurssin vetonaula kun aina hekotamme mahat kippurassa välillä toilailuillemme. Muut menee niin totisina ja hiljasina ja yhdet rätkättää välillä niin että tanssisali raikaa...Mutta kivaa siis on eikä sitä tartte nyt niin vakavasti ottaa kun vähän menee pieleen. Eilenkin pyysin opea antamaan tukiopetusta meille kun ei auennut heti meille ne kuviot ja askelsarjat. Tanssiminen on kivaa!

Joko teillä muilla alussa oleville on kehkeytynyt jotain himoja? Huomaan, että minulle uppoaa suolaset paremmin kuin makea.

Mino ja Pulla huimat 5+0

Ps. Neuvola varattu pe 13.11 Np ultra-aikaa varaamaan seuraavaks.
 
Heippa!

Lintukoira hienoa että yritysmyynti loppusuoralla :flower:
Minotckin hienoa että teillä jokin yhteinen mukava harrastus ja miksi sen tanssimisen pitäisi niin vakaavaa touhua olla, naurakaa ja iloitkaa vaan, nauru pidentää ikää =)

Tuosta isin mukana olosta neuvolassa niin meillä ei mies ole koskaan ollut mukana, ensinnäkin ollut aina töissä ja toiseks en vain ole katsonut sitä tarpeelliseksi :ashamed: Pikkuneidistä oli tokassa ultrassa ja totes ultran jälkeen ettei oikein ymmärtänyt siitä monitorilta mitään niin nyt siis olen ollut yksin =) Esikoisen ja kakkosen ajasta en muista et onks ollut mukana, siitä kun niin kamalasti aikaa :/

Tänään oli rakenneultra ja kyllä siellä kaikki oli kuin pitikin =) Pikkanen vastasi juuri viikkoja ja oli aikasta vilkkaalla tuulella, näytti jopa mamulle kieltä mitä kätilökin nauroi :D
Kätilö kun kysyi ennen ultrausta et haluaisinko tietää kumpi niin totesin et en halua tietää et pääasia et kaikki on hyvin ;) töistö kotiuduttua mies kyseli et jos olisi ollut mukana niin oisko hän huomannut poitsulla pallukat :eek: Se siis selkeesti odottaa sitä poikaa mitä tähän mennessä ei vielä olla saatu ;)
Huomenna saan jo sen possurokotteen, tänäaamuna tuli tekstari et mahis jo saada et olivat aikaistaneet ;) Tarkistin sit asiaa vielä et kun olen niin flunssanen ja tukossa et onko estettä mut jos ei kerta kuumetta niin ei estettä eli hiukka kyllä jännittää :ashamed:

jaahas, taidan hetkeks mennä telkkarin ääreen ;) jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 20+5 :heart:
 
Heippa!
Täällä aamulla saatu "possupiikki" Sitä ennen anoppi jo ehti soittaa mulle et olinko illalla katsonut telkaa jne. Totesinkin et het kun täältä kaupasta pääsen niiin olen menossa hakee et kyllähän noista höyrytään mutta kukaan ei puhu et mitkä vaikutukset on sit jos sen possutaudin saa ja joudut siihen lääkitykseen, mitkä on sit seuraamukset :eek: Oli sit ihan hiljaa ;)
Mä olen edelleen tosi nuhanen mikä ei ollut este saada piikkiä mutta terkka kuitenkin kirjoitti mulle saikun kun sanoi et tää piikki voi nostaa sen kuumeen illalla ja käsi tulee kipeeks et parempi et menen vasta maanantaina töihin kokeilemaan :ashamed:
Pikkuneitikin rokotettiin sit samalla vaikka olisi vasta saanut sen 18pv mut kun olivat aamulla sekoittaneet sen yhden pullollisen niin sano et jos ei sit tulekkaan montaa rokottamaan ihteään niin menee hukkaan sit koko aine. Hänen mielestäään parempi et molemmat saa sit samaiseen aikaan :)

G: Teillä, joilla myös näitä pieniä (2-3v) niin mulle puhuttiin siitä kausi-influenssarokotteesta et sen voisi antaa myös mut sanoi et jos otan sen pikkuneidille niin antaisi sen ensviikon perjantaina kun mulla neuvola, oletteko ajatelleet sen ottamista. Itselleni ei ole tullut edes mieleeni koko asia ja sanoinkin miettiväni asiaa :/ Onko tuosta kausiflunssasta nyt haittoja tän ikäisille?

Mukavaa tulevaa pyhäinpäivää kaikille ja Jaksuhalit :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 20+6 :heart:
 
Ävm70 tuosta kausirokotteesta en ole edes ajatellut ottaa meitin 2v 9kk ikäiselle.
Vähemmän ovat sairastelleet muutenkin.
Jaksuja sulle kovasti.Kiva,että ultrassa oli kaikki ok.

Muillekkin erittäin mukavaa odotusta =)

ä-kengu ja tyttö-kengu sunnuntaina 4kk
 
Iltaa :wave:

Pähkinäsuklaa-73 Tuollaisen tickerin sain itselleni, kun kyselin neuvoja toisessa pinossa. Käypäs seiltä kurkkaamassa ohjeet.

Elikkäs: Keskenmenon jälkeen plussanneet LOKAKUUSSA, sivu 9, ja Millenia opastaa :)

 
Iltaa Jälleen :flower:

Tänään ollut pitkästä aikaa ihana päivä kotona lasten kanssa! En ole katsonut uutisia, en kuunnellut radiota, vaan ihan arkitouhua katraan parissa :) Saimme käpertyä omaan pikkumaailmaan, eikä mitkään flunssat painaneet mielialaa, eivätkä sukulaisten uteliaat katseet... Nyt tosin avasin netin, mutta hyvää ja tasapainoista mieltäni ei tänään heilauta mikään =)

Minun mieheni ei käy mukana neuvolassa... Silloin esikoista odottaessa hän oli tosin mukana muutaman kerran synnytysvalmennuksessa, mutta silloinkin rentoutumisharjoitusten aikaan alkoi kuulumaan kuiske; kuka kuorsaa? :LOL: no, minun Röllykkäni. Ultrassa hän on ollut mukana, jos vain töiltä joutaa.

äiti vm70 Olen ajatellut otattaa pienimmilleni pneumokokkirokotteen, kuulemma auttais noita jälkitauteja vastaan, onko kenellekään tullut vastaan mitään/enemmän tietoa?

Oliivitar ja Heppuli 6+5 Ensi viikolla voisi jo käydä varhaisultrassakin......
 
Huomenta!

Ihanaista marraskuuta kaikille :xmas: Täällä alkaa jo joulu nostamaan fiiliksiä ainakin itselläni ;) Piparitaikina odottaa jääkaapissa jonka jo perjantaina tein eli tänään pitäisi leipoa neitien kanssa ;)

Kiitos Äiti-kengu ja Oliivitar omista kommenteista tuohon kausi-influenssarokoteeseen. Ihmettelen tässä vielä asiaa perjantaihin, perjantaina sit neiti joka tapauksessa neuvolassa mukana et päädyn sit kmpaan tahansa ratkaisuun ;)

Huomenna pitäis mennä pitkästä aikaa töihin, onhan tässä lorvailtu taas 3vkoa kun saikkua ja kesäloma :ashamed: Flunssa alkaa jo pikkuhiljaa helpottaa, onneks ;) Käsi kyllä edelleen kipeä sen possupiikin jäljiltä jonka perjantaina sain mut eiköhän sekin tokene parin päivän sisään jo ;)

Jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 21+1 :heart:
 
Huomenta!

Anteeks, nyt ihan vain omaa napaa :ashamed:
Täällä eilen takana kamala työpäivä vaikka olikin todella hiljainen mutta kun vähäänkään kumartelin nopeasti ottamaan milloin mitäkin mistä vetolaatikosta niin supisteli aivan jatkuvalla syötöllä sit :( Välillä tuntu et just tulee myös oksu, olo oli kyllä tosi kamala.... Sinnittelin 6 asti ja sit sovinkin tästä päivästä et joka tuli päästää eilen mut kotiin niin tulee tekee mun aamuvuoron, ja illaks sain meidän toisen kokin et nyt 8 aikaan soitan neuvolaan et josko saisin lekuriaikaa vaiko pitääk nyt sit tuonne äippäpolile lähtee...
Helpotti kyllä kotona kun pääsi lepäämään. Viimeyö menikin heikoilla unilla kun sit miettinyt tässä kaikkea, jotenkin niin pelottaa :'(

Ävm70 ja "pikkukakkonen" 21+3 :heart:
 
Päivää!

äiti vm70 Jaksuja sinulle! Toivottavasti pikkuisella kaikki hyvin. Jos vaikka olisi vain merkki, että pitää rauhoittua tästä nykymaailman härdellistä... Ei tässä meinaa tahdissa pysyä muutenkaan.

Meillä sitten ei tarvitse enää pähkäillä rokotuksista. Pojalla todettiin sikainfluenssa ja nyt jo kolmas poika kipeänä ja minä myös. Toistaiseksi minä olen selvinnyt kuumeettomana. Pari päivää kestänyt lapsilla kuume, ja sen jälkeen köhintää. Kaapit on miinoitettu lääkkeillä, valkosipulilla ja limsalla ja taistoa käydään. Eiköhän tämä tästä...

Oliivitar ja Heppuli 7+1 :heart:
 
zxz
Alkuperäinen kirjoittaja oliivitar:
Iltaa :wave:

Pähkinäsuklaa-73 Tuollaisen tickerin sain itselleni, kun kyselin neuvoja toisessa pinossa. Käypäs seiltä kurkkaamassa ohjeet.

Elikkäs: Keskenmenon jälkeen plussanneet LOKAKUUSSA, sivu 9, ja Millenia opastaa :)

oliivitar KIITOS tuosta vinkistä :hug: . Sain lisättyä oman tickerin =)
 
Heippa!

Kiitos Oliivitar ja Äiti-kengu :hug:
Äiti-Kengu ihanaa kun käyt vielä täällä pinossa tsemppaamassa ja välillä kertoilemassa pikku-kengun kuulumisia =)

Juuri kotiuduttu tuolta lekurineuvolasta ja turhaan mä viimeyön suht valvosin ja mietin :ashamed: Kyllä kaikki oli hyvin, ei ne supistelut olleet tonne mitään tehneet :)
Lekuri kirjoitti tästä tuonne 11pv.n saikkua kun ei voi kuulemma kirjoittaa enempää vaikka kuinka tietäisi ettei enää pysty töihin muttä kun viikkoja niin vähän :/ Haetaan sit uutta mut typerää ja tuskauttavaa tää on itselle että esimiehellekkin kun lyhyitä pätkiä ja tänään juuri aamulla puhuin esimieheni kanssa puhelimessa et musta ei ole enää töihin, kumpikin tietää sen :ashamed: Seuraava neuvola jo sit ensviikon perjantaina eli 13pv ;)

Palaillaan, jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pk" 21+3 :heart:
 
zxz
Oi kauheeta! En edes humannut oliivittaren tauti-ilmoitusta :ashamed: Pikaista paranemista sinne, ja toivotaan, ettei äidy pahaksi!

Tsemppiä myös äiti vm70:lle! =)

Itselläni oli eilen aivan kauhea olotila iltapäivästä ja illalla. Mieskin oli kotona ihan huolissaan kun olin niin hiljainen eikä oikein ruokakaan maistunut. Alavatsaa sattui, ja olin ihan varma, että mulla on vähintään kohdun ulkoinen... No onneksi se on hellittänyt, siis se jomotus, kun on vähän päästellyt noita kaasuja pihalle eilisestä asti :LOL:

Neuvola ajan varasin jo viime viikolla, ja eka neuvola on 2vko:n päästä... :)

Voikaahan kaikki oikein paksusti =)
 
äitivm70 kiva,että ei muutoksia supisteluista.Aika jännä,jos lekuri sulle noin sanoi.Minä sain kyllä 2kk saikkua,vaikka mulla oli määräaikainen soppari.Noh haet sit vaan aina uutta saikkua,jos ei kerran suostu pitempää kirjoittaan.

Kyllä tää aika vaan niin nopeeta menee.Pikkuinen kasvaa kohisten.Nyt ollaan saatu tuö yökin hieman parempaan suuntaan,ettei aivan zombiena tarvi mennä.Mitä siis noin ekat 4kk oli.

Pähkinäsuklaa toivottavasti olotilas on parempi.

:wave:
 
zxz
Äiti-Kengu joo, kiitos vaan. Olo on taas parempi =) Jostain syystä tuo huono olo pukkaa päälle iltapäivisin kello 16 jälkeen. On ihan todella poissa pelissä olotila... No olen ajatellut, että jos se on verensokerin laskusta johtuvaa, niin nyt ainakin tänään varauduin iltapäivälle mustikkajougotilla, pähkinöillä ja muutamalla suolakeksillä. Toivotaan, että tämä yhdistelmä pitää olotilan parempana :D

Paljon voimia teille sinne kotiin. Koittakaahan nukkua :heart:
 
Heipsan!

Anteeks oliivitar jäänyt kokonaan kommentoimatta teidän influenssa :ashamed: Toivottavasti paranette pian ja itsekkin pystyisit lepäilemään. kovasti jaksuja sinne :hug:

Äiti-Kengu Kiitos :hug: Millä viikoilla olit kun sait 2kk saikun? Mulla siis menossa 21+4 ja nyt siis voi vain kirjoittaa noita lyhyitä ainakin neuvolalääkärin mukaan :ashamed:
Katsotaan miten jatkossa et pitääneekö kääntyä työterv.huollon puoleen et kirjoittavat pidemmän mut se tosiaan selviää ensviikolla kun jälleen sinne neuvolaan menen.

Eilenillalla sovimme esimieheni kanssa et kun edellinen saikku loppuu niin haen aina uuden eli en palaa enää töihin koska kumpikin tiedetään etten kuitenkaan pysty olemaan kuin päivän jos sitäkään niin sit alkaa supistelut ym. maanantainahan tuo jo huomattiin kun hiljainen päivä ja nopeat kumarrukset ja käännökset, puhumattakaan kireiset vuorot :ashamed: Itseäni tämä kyllä helpottaa ettei enää tarvitse työn takia stressata et saan keskittyä perheeseeni ja kasvavaan masuuni ja esimieheni pystyy hankkimaan nyt sijaiseni hoitamaan keittiöpäällikön työt ;)

Jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikku2" 21+4 :heart:
 
Hyvää Isäinpäivää kaikkiin koteihin :flower:

Meillä alkaa possulenssun oireet hellittää... Vielä tässä tosin ollaan varpaillaan ja seurataan mahdollisia jälkitauteja. Huoh... Meillä saldona kaikki 5 lasta sairaana ja minä. Mies ei vielä tiedä, onko lintu vai kala tahi sika :LOL: Pakko jo nähdä tilanteessa jotain positiivistakin! Immuniteetti olisi näin "hankittu" koko perhelle.

Raskaustuntemuksia en ole kerennyt huomaamaan, mutta päätöksen varhaisultrasta tein. Ensi viikolla yksityisellä käynti ja varmistus toivotusta salamatkustajasta :heart: Toivottavasti on ollut jarrusukat tiukasti käpälissä!!!

Jaksuja kaikille pömppömahoille ;)

Oliivitar ja Heppuli (jo) 8+
 
Kiitos oliivitar ja samoin täältä Mukavaa Isänpäivää ihan kaikkiin kotoihin :heart:

Oliivitar Hyvä et possuflunssa jo alkaa helpottaa :hug: Eiköhän siellä matkustaja mukana ole hyvissä voinneissa, koko sydämmestäni ainakin toivon niin :hug: Onnea siis ensviikon ultraan :heart:

Meillä ns. isänpäivää vietettiin jo osakseen eilen eli tehtiin illaksi valkosipuliperunoita, pippuripihviä, lohirullia, salaattia ja miehelle oli varattu pullo punaviiniä joka saatu jo vuosi sitten mut olin jättänyt sen tuonne kaapin päälle jemmaan :ashamed: niin nyt sit oli hyvä kaivaa se sit esille ;) Aamulla esikoinen väkästi isälleen muumista tutun haisulikakun ja lisäks leivottiin perinteiset joulutortut :)
Meillä siis juotu kaffet siis ajoissa kun esikoinen meni työharjoitteluun jo 9 aamulla ( on siis tilausravintolassa työssäoppimassa ja sanoi et 100 varausta oli isänpäivälounaalle, eli kiireinen päivä kuten itsellänikin olisi ollut jos töissä oisin joutunut olemaan ) ja keskimmäinen lähti jo hieman ennen 9 junalla helsinkiin kun siellä messukeskuksessa jotkut käsityö ym. messut ja meni sit 4H- pajaan sinne töihin.
Me olimme pikkuneidin ja isin kanssa isänpäivätapahtumassa jossa lapsille temppurata ym. ja nyt tultiin kotiin, mies lähti koiran kanssa lenkille ja pimu päikkäreillä ja kunhan mies palaa ja neiti herää niin nauttimaan eilisiä "eväitä" ja kakkua :p Itse en jaksanut lähteä lenkille, jotenkin väsynyt olo, neitikin heräs taas 6 aamullla niin aattelin et huilailen ja puuhastelen jotain pientä jos huvittaa ;)
Meillä kun ei kummallakaan enää isää jota voisi käydä muistamassa niin jää ihan oman perheen keskeisesti :ashamed:

Jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 22+1 :heart:
 
Pikaista paranemista Olivittaren koko pesueelle! :hug:

Kivalta kuullosti teidän isänpäivänne Ävm70 :heart: Ois kelvannut mullekin nuo ruuat ja tarjottavat :whistle: :p Miten työkuviot nyt sitten järjestyy-et mene enää sinne takaisin? Olen ihaillut sitkeyttäsi vaikka siellä kaikkea muuta kuin hyvää kohtelua olet osaksesi saanut! :heart:

).(Me mennään torstaina varhaisultraan ja perjantaina on neuvola. Kyllä viikko tuntuu pitkälle.. Oireita on välillä enemmän ja välillä vähemmän. Ruokahalu on kasvanut :ashamed: En uskalla mennä vaa'alle... :ashamed: Olen tiiraillut vaivihkaa vähän äitiysvaatteita :eek: :saint:

Mukavaa maanantaita kaikille! :wave:
Mino ja pulla 6+4
 
Heipä hei!

Täällä tänään rv38+1 ja kovasti odotellaan että alkaako tällä viikolla jo tapahtua. Todennäköisesti kuitenkaan ei... Olo on muuten vallan mainio, mutta verenpaineet on ollu kovin korkeella nyt jo parisen viikkoa, yläpaine heiluu 160-170:ssä ja alapaine 90-100:ssa. Neuvola laittoi lähetteen äitipolille, menen sinne tsekkaukseen tänään ip, katsotaan miten käy. Turvotustakin on tullut vähän lisää viime aikoina, omasta mielestäni ei hälyttävästi, mutta mikäs minä olen sanomaan. Virtsa on koko ajan ollut puhdas, että se kai poissulkee sen raskausmyrkytyksen? No, katsotaan tosiaan mitä sanovat tänään käynnillä.

Perjantaina käytiin miehen kanssa tutustumassa synnytyssairaalaan. Oli oikein kiva ja rauhoittava :) käynti. Sekä synnytys- että lapsivuodeosaston kätilöt oli mukavia ja huumorintajuisia. Voi kun sitten tositoimiin osuisi joku yhtä mukava!

Mulle tuli sikainflurokotteesta käsi pirun kipeäksi, sitä kesti 3-4 pvää, ei voinut nukkua sillä kyljellä eikä muutenkaan oikein käyttää kättä esim. haravointiin. No, nyt on haravoinnitkin historiaa, ainakin hetkeksi, täällä Länsi-Vantaalla on maa valkoisena edelleen, vaikka jonkin verran lumi ehtikin jo sulaa.

Hyviä vointeja kaikille!

Vilhelmiina73 + Möykky :heart:
 

Yhteistyössä