Hakutulokset

  1. Tiimarinvihko

    Miltä veriletut maistuu?

    Mä en ole koskaan maistanut. Edesmennyt äitini uskoi Jehovaan eikä halunnut minun syövän verilettuja kun olin lapsi. En ole tähänkään asti syönyt, koska olen halunnut kunnioittaa hänen toivettaan asiasta. Nyt mulla yksi päivä juolahti mieleen, että josko maistais. Kun itse olen agnostikko...
  2. Tiimarinvihko

    Mä mietin tässä että profiilini poistoa..

    oliko se niin, että modeille vaan viestiä ja sitten profiili poistuu? Kirjotukset ei kai kuitenkaan poistu mihinkään?
  3. Tiimarinvihko

    Oliko se niin että rikkinäinen dvd-levy voi rikkoa koko soittimen?

    Tädin mukulat naarmutti ihka uuden dvd-levyn ja kotona soitin soitti sen loppuun, mutta lopputekstien kohdalla meni jumiin eikä sen jälkeen enää pyöritä ehjiäkään levyjä.. Menikö se rikki tuosta levystä? Onko nyt uuden oston aika vai onko jotain kikka kolmosia mitä voisi kokeilla? Entäs...
  4. Tiimarinvihko

    Mitä teidän lapsilla on päällä näillä säillä ulkona? Lapsen ikä?

    Siinäpä se kysymys tuli?
  5. Tiimarinvihko

    Mitoitukseltaan keski-eurooppalaiselle istuva.. ELI?

    Harkitsen ostavani tyttärelleni takkia ja takin tiedoissa lukee, että mitoitukseltaan keski-eurooppalaiselle istuva.. tarkoittaako se että se on reilua vai naftia mitoitusta?
  6. Tiimarinvihko

    Sähköpostilaatikkoon kun tulee noita "voita sitä ja tätä"..

    niin onko kukaan koskaan oikeasti voittanut mitään niistä?
  7. Tiimarinvihko

    Mä tässä ihan vakavissaan mietin, että pitäiskö tilata ITSELLENI reimatecin ulkoilupuku..

    kehtaiskohan sitä sitten käyttää, ettei ihan leimautuis Reimamammaksi vai miksikä niitä tällä palstalla sanottiin..
  8. Tiimarinvihko

    BB:n innoittamana.. mä en ymmärrä miksi naiset väittävät inhoavansa kortsuja..

    tai ymmärrän, jos on vakaassa parisuhteessa että haluaa päästä fyysisesti niin lähelle kumppaniaan kun pääsee. Mutta muuten en ymmärrä.
  9. Tiimarinvihko

    isänpäivän lähestyessä uhkavaasti..

    mietteet on taas ristiriitaiset. Isä ei ole ollut tytön elämässä yli vuoteen millään tavalla. Pitäisikö mun kerhossa sanoa, että opastaa tytön tekemään kortin ukille tai papalle? Vai en sano mitään ja tyttö tekee siellä kortin isälleen niinkun muutkin? tai sanonko vaan tytölle, että voi...
  10. Tiimarinvihko

    Onko jännetuppitulehdus aina kipeä?

    mulla on ihan hirveä tunne vasemman käden pikkurillistä ylöspäin, ollut koko päivän. Ei satu, mutta tuntuu.. epämiellyttävältä. Sellaselta että tekis mieli hakata kättä tosta kohtaa, että se tunne loppuis. Eikä enää oikeen pysty käyttää tuota näppäilemiseenkään kun tuntuu niin epämiellyttävältä.
  11. Tiimarinvihko

    Kukaan ei vissiin enää käytä lapsellaan Tutan peruspotkareita..

    tai muutenkaan Tutan vaatetta. Mulla on huutiksessa omasta mielestäni kiva paketti vaatetta, mutta kohta menee kohde jo kiinni eikä kukaan huuda. Mä alan tuntea itseni vanhanaikaseks kun tykkään pukea vauvalle Tutan perusvaatteita. Olenko? Ja joku varmaan tulee huutamaan, että tämä...
  12. Tiimarinvihko

    Mistähän löytyis sellasia eläimenmuotoisia saippuoita?

    Bodyshopissa ei ollut.
  13. Tiimarinvihko

    Mitä mä teen väärin? Huutis ja kuvien lisäys!

    En saa aijaa.comista kuvia huutikseen lisättyä, argh. Hirvee vaiva turhan takia.
  14. Tiimarinvihko

    Monille meistä, jotka rokottivat lapsensa, päätös ottaa rokote oli vaikea

    Ärsyttää lukea jatkuvasti "mitäs otitte?" Ja "miltä nyt tuntuu?"-tyylisiä aloituksia. Mä harkitsin rokotetta pitkään ja pelkäsin sen haittavaikutuksia. Päätös ei tod. ollut itsestäänselvyys. Kuitenkin median pelottelu tulevilla sikainfluenssakuolemilla tepsi ja otin kun otinkin rokotteen...
  15. Tiimarinvihko

    Anteeksi olen kyllä todella vähä-älyinen.. (aijaa.com)

    mutta miten mä pääsen lataamaan aijaa.comiin kuvia, kun se on yht'äkkiä alkanut herjaamaan, että haittasivusto ja vaikka yritän ohittaa varoitusta, niin kuvaa ei anna ladata?
  16. Tiimarinvihko

    Tyhmä kysymys, mutta onko tämä yöasu?

  17. Tiimarinvihko

    Pikkareiden myynnistä tuli mieleen, täällä oli joskus aloitus missä oli linkki..

    sivustolle missä alaikäiset teinit kaupitteli pikkuhousuja. Mä ilmoitin poliisille siitä, vieläköhän ne on jatkanut toimintaa? Muistaako kukaan sitä sivua?
  18. Tiimarinvihko

    Värjätyt vaatteet (kuvia) ja kysymys!

    Värjäsin tummanvioletiks melkokasan vaatteita ja ne on kun uusia :). Täältä lukee monesti, että taas meni uus body pilalle ja se heitettiin roskiin, niin älkää hyvät ihmiset! Värjäämällä vaate saa uuden elämän. Tosin ompelulangat jäi valkosiksi, mutta mun mielestä se sopii oikeastaan...
  19. Tiimarinvihko

    Miten toimia kun naapurin 8-vuotias poika kiipeilee melko korkean kuusen latvaan?

    Kuulemma hänen isänsä oli sanonut toiselle naapurillemme, että "antaa pojan kiipeillä ja nauttia elämästä". :O Mä näin tänään kun se kiipes ja mä pelkäsin kuollakseni, että se rysähtää sieltä alas. Oli jossain samalla tasolla kun meidän talon kolmannen kerroksen ikkunat. Jos ei isä halua...
  20. Tiimarinvihko

    Onko kellään kokemuksia Beco-kantorepusta?

    Ihan uteliaisuudesta kyselen, että mahtaako olla hyvä?

Yhteistyössä