BB:n innoittamana.. mä en ymmärrä miksi naiset väittävät inhoavansa kortsuja..

En mä kyllä tykkää kortsun kanssa yhtään niin paljon kuin ilman sitä, ikävän tuntuinen se on.
Jollei huomaa eroa niin on tuntoaistissa tms. jotain kummaa mun mielestä, niin selkee ero siinä musta on...
Siksi meillä mennäänkin keskeytetyllä.
 
haloooo
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti;22055651:
En mä kyllä tykkää kortsun kanssa yhtään niin paljon kuin ilman sitä, ikävän tuntuinen se on.
Jollei huomaa eroa niin on tuntoaistissa tms. jotain kummaa mun mielestä, niin selkee ero siinä musta on...
Siksi meillä mennäänkin keskeytetyllä.
OMG, taas tuleva äiti, OMG
 
hoah
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti;22055704:
Niin? Olen äiti ja toivottavasti joskus useammankin kuin tämän yhden lapsen.
Mä olisin onnellinen jos tulisin raskaaksi, en mä käyttäisi keskeytettyä yhdyntää ehkäisynä jos vauva ei olisi tervetullut raskauden sattuessa. Yrittämällä yrittämään emme kuitenkaan halua vielä alkaa.
joo no oli nyt sitten varmaan kyse ihmisistä jotka eivät lasta yritä/vielä halua.
 
Kun siihen ei voi luottaa. Jotta me voitaisiin käyttää kortsua ehkäisynä, niin sen pitäisi olla ihan todella satavarma, se on parhaassa tapauksessa muuten henki veks jos ei satu olemaan Epipen tai ambulanssi lähistöllä.

Siksi en tykkää.
 
"aaa"
En näe mitään syytä käyttää kortsua kun suhteessa ollaan, ei tauteja, pillerit... Sen sijaan JOKAISEN irtosuhteen kanssa käyttäisin AINA kortsua. Ja suhteessa siihen asti että luottoa on sen verran ettei toinen petä, on selvitetty ja hoidettu taudit ym.
 

Yhteistyössä