Onko jännetuppitulehdus aina kipeä?

mulla on ihan hirveä tunne vasemman käden pikkurillistä ylöspäin, ollut koko päivän. Ei satu, mutta tuntuu.. epämiellyttävältä. Sellaselta että tekis mieli hakata kättä tosta kohtaa, että se tunne loppuis.

Eikä enää oikeen pysty käyttää tuota näppäilemiseenkään kun tuntuu niin epämiellyttävältä.
 
niks
Olisikohan kirjoituskouristus? Minulla menee välillä joku sormi semmoiseksi tuskalliseksi, vaikka tiedän etten ole tehnyt sen kanssa mitään muuta kuin kirjoittanut ihan normaalisti. Koitan silloin hieroa vähän sormea. Lihasrelaksantit saattaisivat myös auttaa.
 
Huisi hippu
tuntuuko puutuneelle se sormi, mulla usein vasemmassa pikkurillissä. lähihoitajakoulun opettaja arveli että sydämmessä jotain vikaa jos oire pikkurillissä (V), mut ei kai mulla...
 
Olisikohan kirjoituskouristus? Minulla menee välillä joku sormi semmoiseksi tuskalliseksi, vaikka tiedän etten ole tehnyt sen kanssa mitään muuta kuin kirjoittanut ihan normaalisti. Koitan silloin hieroa vähän sormea. Lihasrelaksantit saattaisivat myös auttaa.
Tää se saattais olla.

Hitsi rupee vaan tuntuu toisen kädenkin nivelissä samalta. Pitääköhän mun pitää kohta tietsikkataukoa :'(
 
niks
Hupsista...se tunne olikin ap:lla pikkurillistä ylöspäin. Siihen en osaa sanoa mitään. Huisi hippu, kaikki vaivat eivät todellakaan ole aina sitä pahinta laatua! Jos ainoastaan pikkurilli puutuu, niin kyllä syy silloin löytyy useimmiten jostain muusta kuin sydämestä...
 

Yhteistyössä