Mä tässä ihan vakavissaan mietin, että pitäiskö tilata ITSELLENI reimatecin ulkoilupuku..

km
me tilattii mulle ja miehelle reimatecit, EI sen takia että saatais elvistellä niillä vaan sen takia että pysytään kuivina kun meidän perhe ulkoilee paljon. Tänään tuli sellainen olo puistoon mennessä, että kehtaako sitä ees mennä sinne kun kaikilla perheessämme oli vauvasta vaariin reimatecit päällä. tuli sellainen olo että anteeksi että haluan pysyä kuivana. Ja silläki puistoreissulla iski kaatosade, oli muuten mukavaa kun ei kastunut ollenkaan! :)
 
"hih"
me tilattii mulle ja miehelle reimatecit, EI sen takia että saatais elvistellä niillä vaan sen takia että pysytään kuivina kun meidän perhe ulkoilee paljon. Tänään tuli sellainen olo puistoon mennessä, että kehtaako sitä ees mennä sinne kun kaikilla perheessämme oli vauvasta vaariin reimatecit päällä. tuli sellainen olo että anteeksi että haluan pysyä kuivana. Ja silläki puistoreissulla iski kaatosade, oli muuten mukavaa kun ei kastunut ollenkaan! :)
Muita vedenpitäviä vaatteitahan ei ole ;) Mä olen Haglöfs, the North Face, Halti, Fjällräven ja Jack Wolfskin mamma! (harrastusteni vuoksi retkeilyvaatearsenaali on suurehko... :D )
 
[QUOTE="hih";22061017]Muita vedenpitäviä vaatteitahan ei ole ;) Mä olen Haglöfs, the North Face, Halti, Fjällräven ja Jack Wolfskin mamma! (harrastusteni vuoksi retkeilyvaatearsenaali on suurehko... :D )[/QUOTE]

Ja mitähän nämä merkit maksaa? Hirveesti yli 100 e ei sais mennä ja siihen hintaan pitäis saada sekä takki että housut.
 
En tilais. Ice Peak, Peak on huippu vaatetta. Muuten miks tilata, eikö ole rahaa ostaa kaupasta? Tarkotan lähinnä jotain hobbarin osamaksua varmaan
On mulla ainakin rahaa ostaa kaupasta, mutta harvemmin jaksan kierrellä. Mieluummin istun koneella, teen tilauksen ja haen postista =) Kato sen tilauksen voi maksaa jo tilausvaiheessa pois, tosin mä otan aina laskulle jos tarvii palauttaa. Laskun maksan kerralla pois.
 
"hih"
Ja mitähän nämä merkit maksaa? Hirveesti yli 100 e ei sais mennä ja siihen hintaan pitäis saada sekä takki että housut.
No normihintasia on kalliita toki, mut esim juuri ostin tarjouksesta puoleen hintaan Jack Wolfskinin täysin vedenpitävät housut jotain reilu 60 euroa, oli tosi tyylikkäät mustat ja kattelin samassa rekissä Haglöfsin ihanan kevyttä vedenpitävää takkia joka oli kans puoleen hintaan 70e. Haglöfsin parhaat takithan maksaa reippaasti yli 300 euroa, mut sellaisenkin olen itselleni löytänyt puoleen hintaan :)
 
"vieras"
Ja mitähän nämä merkit maksaa? Hirveesti yli 100 e ei sais mennä ja siihen hintaan pitäis saada sekä takki että housut.
Näistä muista merkeistä ei ole tietoa, mutta itsellä haglöfsin ulkoilupuku ja hintaa oli kyllä housuilla ja takilla lähes 500€ yhteensä. Eli voisin uskoa, että reimatec tulisi halvemmaksi? Joten jos on mieleinen puku niin osta ihmeessä! Hyvillä varusteilla ulkoilun ilo kasvaa :)
 
häh
En tilais. Ice Peak, Peak on huippu vaatetta. Muuten miks tilata, eikö ole rahaa ostaa kaupasta? Tarkotan lähinnä jotain hobbarin osamaksua varmaan
Hoh, hoijaa... taas joku entinen köyhä yrittää elvistellä.
Ice Peak on markettimerkki, kohtuuhintainen ja varmaan ihan ok laadultaan.
Peak:lla tarkoitetaan yleensä Peak Performancea, joka on ruotsalainen kallis merkki.

Ja miten tilaaminen ja se että on rahaa ostaa kaupasta liittyvät mitenkään toisiinsa tai pikemminkin miten ne poissulkevat toisensa. Jos postimyynnistä saa ilman rahaa, hankkisin kaikki mielelläni sieltä, kerropa mikä postimyyntifima antaa tavaraa ilmaiseksi. Ja kerro myös, miksi postissa tullut tuote mielestäsi huonompi kuin täysin samanlainen kaupasta ostettu?
 
Reimatecin kankaita en suosittele aikuisille, kun niiden hengittävyys on heikkoa. Sopivaa lapsille, jotka eivät hikoile aikuisten tavoin.

Reimatec taitaa olla 5000-6000 g/m2/24h. ja goretex vajaat 20000 g/m2/24h. Ja goretex:kin on yhä heikommin hengittävää. Toki kannattaa huolehtia että puvussa on esim kainalovetskarit.
 
Reimatecin kankaita en suosittele aikuisille, kun niiden hengittävyys on heikkoa. Sopivaa lapsille, jotka eivät hikoile aikuisten tavoin.

Reimatec taitaa olla 5000-6000 g/m2/24h. ja goretex vajaat 20000 g/m2/24h. Ja goretex:kin on yhä heikommin hengittävää. Toki kannattaa huolehtia että puvussa on esim kainalovetskarit.
No siis mä en ole mikään urheilijatyyppi, vaan puku on ainoastaan tuohon piha/puistokäyttöön, että viitsii paremmin lähteä kosteallakin säällä ulos. Eli uskoisin että puku sopii mun tarpeisiin oikein hyvin.
 

Yhteistyössä