Mitä mä teen väärin? Huutis ja kuvien lisäys!

"vieras"
No joo, eli laita kuukkeliin huutonet selain ja lataa se koneellesi ohjeiden mukaan, sitten menet sillä huutonettiin ja lisäät kuvat sitä kautta, painat vaan oikealla napilla ja valittet oikean kuvan, voi tehdäö samalla kun tekee myynti-ilmotusta , ei tarvi ku laittaa kuvat omalle koneelle. Tuota piczassoa olen käyttänyt niin että lataan kuvan kerrallaan ja kopsaan ylimmän rivin ja nappaan sen hiirellä huutonettiin siihen isoon valkoseen osaan.
 
Miten oot tähän asti yrittänyt?

Mä oon saanut kuvan Aijaasta huutikseen niin, että sitä kohdekuvauksen kirjoittamisen jälkeen painan sitä "Muokkaa html:ää" -nappia ja sitten lisään siihen kohdekuvauskenttään Aijaasta sen ylimmäisen niistä kuvalinkeistä. Ja sit kun painaa uudestaan huutiksessa sitä "Muokkaa html:ää" -nappia, niin sinne kohdekuvaukseen tulee pikkukuvat, jotka voi sit klikkaamalla avata isommaks, tai siis ne avautuu Aijaassa.
 
Miten oot tähän asti yrittänyt?

Mä oon saanut kuvan Aijaasta huutikseen niin, että sitä kohdekuvauksen kirjoittamisen jälkeen painan sitä "Muokkaa html:ää" -nappia ja sitten lisään siihen kohdekuvauskenttään Aijaasta sen ylimmäisen niistä kuvalinkeistä. Ja sit kun painaa uudestaan huutiksessa sitä "Muokkaa html:ää" -nappia, niin sinne kohdekuvaukseen tulee pikkukuvat, jotka voi sit klikkaamalla avata isommaks, tai siis ne avautuu Aijaassa.
Kiitos Kiitos tuhannesti! Mä luulin jo yrittäneeni kaikkea, mutta kun en mä ymmärrä näistä juuri mitään. Nyt alkaa toimia!
 

Yhteistyössä