Kukaan ei vissiin enää käytä lapsellaan Tutan peruspotkareita..

tai muutenkaan Tutan vaatetta.

Mulla on huutiksessa omasta mielestäni kiva paketti vaatetta, mutta kohta menee kohde jo kiinni eikä kukaan huuda.

Mä alan tuntea itseni vanhanaikaseks kun tykkään pukea vauvalle Tutan perusvaatteita.
Olenko?

Ja joku varmaan tulee huutamaan, että tämä on mainos. Olkoon vaikka, aivan sama. Mua vaan ihmetyttää ja haluisin oikeesti vaatekaappiin tilaa. Mulla on siellä esikoisen kaikki vanhaksi jääneet vaatteet odottamassa päätymistä kuopukselle ja tila on rajallinen!
 
v
Tutan uusretrovaatteet ainakin on mulla mennyt tosi hyvin kaupaksi ja itsekin tykkään niistä kovasti. Mutta niinhän se on, että ei oikein ne "perusvaatteet" mene, kirpparitkin on niitä pullollaan.
 
[QUOTE="vieras";21969402]Perusvaatteet menee tosi huonosti kaupan, pitää olla monsoonia yms. ennenkuin väki innostuu. Nuo pitää roudata kirpparille tai antaa ihan postin hinnalla.[/QUOTE]

No saapa nähdä mitä teen.

Paketissa on kuitenkin Reiman haalaria ja tosi hyväkuntoista melkein käyttämätöntä vaatetta, niin eipä kyllä ihan ilman vaivan palkkaa viitsis nähdä vaivaa postitellakaan.

Ärsyttää kun kavereillekaan ei tee mieli antaa enää mtn. Annoin esikoisen vauvavaatteita taannoin kavereille, mutta ei puhettakaan että kukaan heistä auttaisi mua antamalla vaatteita vaan itse myyvät nämä munkin antamat huutiksessa, vaikka mä ottaisin ne kiitollisena vastaan kuopuksen käyttöön. Mä olen täysin kyrpiintynyt siihen, että multa kyllä kysellään joka suunnasta että onko vaatetta antaa, mutta apua ei tarjota mulle koskaan.
 
Hattipattinen
Minä ainakin kirpparilta ostin ihan perus tuttaa sun muuta, potkareita ja kietaisupaitoja, kun vauva oli pienoinen. Katsoin vain vaatetta ja käyttötarkoitusta enkä merkkejä. Huutonetissähän on se ongelma, että sieltä ihmiset hakevat tavaroita ja vähänkin tavanomainen tavara vain hukkuu tarjonnan paljouteen. Saisit varmaan kirppiksella vaatteet paremmin myytyä.
 
[QUOTE="vieras";21969455]Onko se haalari talvi vai kevät, jos on keväthaalari niin laita vasta keväällä, kannattaa laittaa se haalari yksistään.[/QUOTE]

Talvihaalari. Yritin ensin myydä yksistään, mutta ei mennyt kaupaksi.
 
jissa
No saapa nähdä mitä teen.

Paketissa on kuitenkin Reiman haalaria ja tosi hyväkuntoista melkein käyttämätöntä vaatetta, niin eipä kyllä ihan ilman vaivan palkkaa viitsis nähdä vaivaa postitellakaan.

Ärsyttää kun kavereillekaan ei tee mieli antaa enää mtn. Annoin esikoisen vauvavaatteita taannoin kavereille, mutta ei puhettakaan että kukaan heistä auttaisi mua antamalla vaatteita vaan itse myyvät nämä munkin antamat huutiksessa, vaikka mä ottaisin ne kiitollisena vastaan kuopuksen käyttöön. Mä olen täysin kyrpiintynyt siihen, että multa kyllä kysellään joka suunnasta että onko vaatetta antaa, mutta apua ei tarjota mulle koskaan.
siis mitä?! -kysyyk joku ihan suoraan että onko antaa vaatetta?!? huhuh..
 
"vieras"
Talvihaalari. Yritin ensin myydä yksistään, mutta ei mennyt kaupaksi.
Jep, pienet takkuaa pahasti tuossa haalarimyynnissä, yli 80 cm alkaa menemään aika hyvin kaupaksi. Mulla on ollut 74 cm remun haalari, ihan uudenkarhea pitkään myynnissä, piti hinta laskea alle 15e ennenkuin kukaan kiinnostui. Johtunee siitä että tuossa koossa ei vielä arvosteta vedenpitävyyttä.
 
"vieras"
Joo huutiksessa pitää olla Cupcakea, Tickettiä tai Moloa, niin menee :/ Perusvaatteet ei oikeen mene siellä...
Ne suositut paketit on jotain maailmanluokan hienosteluvaatteita... Pöh, kyllä minäkin jotain sellaista lapselleni laittaisin esim.kyläreissulla mutta kyllä meillä on pihavaatteet erikseen, jotka ovat lämpimiä ja mukavia lapsen päällä.
 
"vieras"
Uusretro ei kyllä ole mun nähdäkseni tänä päivänä kovinkaan persoonallista. Itsekin kyllä uusretrosta tykkään.
Persoonallista olis pitää yksivärisistä, hyvin pelkistetyistä kuteista. Ei retrosta, ei musta-valkoisista kuteista, ei vanhahtavista lastenvaatteista. Just jotain ysäri kuteita kun pukis babylle niin olis niiin erikoista ja persoonallista.
 

Yhteistyössä