Hakutulokset

1. K

~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

Moikka kaikille! Mäkin pääsen nyt sitten siirtyyn tälle puolelle. =) Meille syntyi keskiviikkona 28.10 pieni poika! :heart: Vauvan mitat oli 3510g ja 52cm. Kirjottelen myöhemmin enemmän synnytyksestä.. Eilen päästiin sairaalasta ja nyt harjotellaan kotona vauva-arkea! :heart: Kia ja...
  2. K

''''*~Esikoishaaveista Plussanneet 8~*''''

Jontzki, Nasuli ja Alley paljon onnea vauvoista! :heart: Meille syntyi keskiviikkona 28.10 ihana pieni poika! :heart: Mitat oli 3510g ja 52cm. Eilen päästiin sairaalasta ja nyt sitten harjotellaan kotona vauva-arkea! =) Tuun myöhemmin kertoon enemmän synnytyksestä!
  3. K

Jontzki Tsemppiä! Toivottavasti pääset pian pikkuista hakemaan! =) Alley Viittitkö muuttaa tonne etusivulle, et mun la on 12.10..Sinne on näköjään jäänyt viäkin toi vanha pvämäärä. Ja sit sinne vois samalla lisätä sen poikalupauksenkin! =) Tänne ei ihmeempiä.. Keskiviikon vikaa...
  4. K

Moikka! TB:lle onnea poksuista! =) Tää aika menee kyllä niin nopeesti..Itelläkin enää 6 viikkoo laskettuun aikaan!! Eilisiä neuvolakuulumisia: rv: 34+1 pissa: puhdas RR: 118/80 paino: +700/vko turvotus: +/- Tähän asti ei oo turvotuksia ollu, mut nyt mulla on alkanut turvottaan...
  5. K

jenninho Joo, kolme kertaa niitä pitäs olla..mulla oli rv 15+1, rv 27+0 ja sit viimesen pitäs vissiin olla joskus rv 36..
  6. K

Minttulille paljon onnea tytöstä! :heart: Meillä on aika paljon vielä hankintoja tekemättä.. Vaunuja ja turvakaukaloita ollaan katteltu ja melkein valmiiks kyllä päätetty minkälaiset hankitaan. Sänky on valmiina, sellanen rottinkinen ensisänky, jossa menee varmaan noin kolme ekaa kuukautta...
  7. K

Huomenta! Alley Joudutko siis sokerirasitukseen ton 11kg takia? Kuulostaa mun mielestä ihan normaalilta painonnousulta.. Mulle on ainakin neuvolassa sanottu et on tosi yksilöllistä ja normaalia, et paino nousee jossain vaiheessa nopeemmin ja sit taas jossain vaiheessa hitaammin.. ihan...
  8. K

Isot onnittelut tytylle ja koko perheelle! :heart: Ouskalle myös onnittelut pojasta! :heart:
  9. K

Dsarial Hyvä juttu, kun saitte mukavia uutisia ja et vauvalla on kaikki hyvin! =) Mä kävin sit eilen näyttään tota ihottumaani neuvolassa ja se on kuulemma ihan selvä vyöruusu, vaikka ei kipee ookkaan..se terkka muisteli jotain toistakin raskaana ollutta, jolla oli kans ollu ihan kivuton...
  10. K

Kiitos uudesta pinosta Alley! Vilmalle isot onnittelut tytöstä! :heart: Mä oon saanut vkonlopun aikana inhottavan ihottuman tohon kylkeeni.. :/ Ensin se kutisi kauheesti ja punotti ja sit siihen tuli ihan pieniä vesikellukoita..soitin eilen siitä neuvolaankin, terkka epäili ensin...
  11. K

""*~Esikoishaaveista Plussanneet 7~*""

Mä kävin tänään neuvolassa, kaikki oli ok! :) rv: 29+4 pissa: puhdas RR: 124/75 paino: 58,2 kg (raskauden alusta on nyt tullu jo 8 kg) sf-mitta: 24 syke: +140 liikkeet: ++ Mulle vois muuten vaihtaa tonne etusivulle lasketuks ajaks 12.10..sehän muuttu jo siellä np-ultrassa, mut oon...
  12. K

BB:lle ja koko perheelle isot onnittelut tytöstä! :heart: Dsarial :hug: Mäkään en osaa asiasta paljoo sanoo, mut yhen tutun vauvalla löyty kans lisälyönti sydämestä raskausaikana (en muista millä viikoilla, mut aika loppupuolella raskautta) ja hävis sit ittellään joskus vähän ennen...
  13. K

Moi kaikille pitkästä aikaa! Oikeen hävettää, kun oon niin huonosti täällä kirjotellut.. Teijän kuulumisia oon kyllä aina välillä käynyt lueskelemassa! =) Mä kävin viime viikolla 4d-ultrassa ja se oli kyllä hieno kokemus! Pitkään mietin et kannattaako mennä kun rakenneultrassa kuitenkin...
  14. K

Moikka! En oo päässyt pitkään aikaan käymään koneella, kun muutettiin viime viikolla ja kone alko nyt vasta toimiin täällä uudessa asunnossa.. Tänään ensimmäinen kesälomapäivä!! =) Kauheesti ois tekemistä, kaikki muuttotavaratkin on viä pahvilaatikoissa! Tänne oli tullu paljon juttua, en...
  15. K

¨¨*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 6~*¨¨

Moikka! ElinaMarialle onnittelut tytöstä! :heart: Talvis Ite oon ainakin käyttänyt margariinia ja hyviä pullia on tullut! :D Mulla oli tänään neuvola..Oli ihanaa kuulla sydänäänet! :heart: kun en vieläkään vauvan liikkeitä tunne.. Muutenkin kaikki oli hyvin! :) Kaks viikkoo vielä...
  16. K

Kiitos tsempityksistä! Mä oonkin jo varmaan viikon ajan koittanu tunnustella liikkeitä.. :D vielä ei mitään tunnu..mut ehkä sitten muutaman viikon päästä! Mä kävin äsken kävelyllä.. Ihanan lämmin ilma, vaikka aurinko ei paistakaan! :)
  17. K

Sannya Paljon onnea tytöstä! :heart: Delfis Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :heart: En oo taas ikuisuuksiin kirjotellut, lukemassa oon kyllä käyny.. Tänne ei kauheesti mitään uutta.. Seuraavaa neuvola-aikaa odottelen, joka on vasta parin viikon päästä. Vieläkin niin epäuskoinen olo...
  18. K

~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

Pitkästä aikaa taas ehdin koneelle.. Vilmalle Paljon haleja ja voimia! :hug: Teddybear Meillä meni toi sikiöseulonta niin, et verinäyte piti käydä antamassa rv 9+0- 11+6 ja ultra oli rv 10+0- 12+6. Neuvolasta sai lähetteen terveyskeskuksen labraan ja verinäytteen vastaus piti hakee...
  19. K

Moikka tytöt! Paljon haleja ja jaksamisia niitä tarvitseville! :hug: Mulla oli keskiviikkona sitten se eka neuvola. Kaikki oli ihan ok ja jäi tosi hyvä mieli käynnistä! =) Vauvan sydänääniä yritettiin kuunnella, mutta eihän ne vielä kuulunu.. Terkka halus sit kattoo vielä ultralla, kun...
  20. K

Kiitti vastauksista! =) Sompio Meiltä käydään kans ultrissa siellä Tampereen Terveystalolla.. Jos ajat on tosi vähissä, ni mä joudun varmaan kans vähän sumpliin töitten kans. Mut eiköhän asiat järjesty, on mulla siinä sit pari viikkoo aikaa siellä käydä! :)

Yhteistyössä