¨¨*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 6~*¨¨

ElinaMaria no ei tartte enää montaa päivää himmata ettei huhtikuussa syntyis :heart:

sain luettua. miehel kehuin et jos jaksaisin vielä kylppärin laattalattian saumat pestä mut blah. närästää ja vähän on höntti olo. :(

Nyt vasta muistin et te kyselitte siitä vadelmanlehtiteestä.
Raskausdementia.... :whistle:
Eli luontaistuotekaupoista kannattaa kysyä...

Ja tuolta mä luin siitä: http://www.kasvisruoka.com/index.php?artikkeli=4

Itellä kun on supistellu jo niin kauan nii en oo paljon sitä juonu ennen rv 36. Silloin tällöin mukillisen. Mut nyt mä juon mukillisen päivässä ... tai sillon ku mieli tekee. Se on oikeesti ihan hyvää ja joskus mä sekotan siihen tavallista mustaa teetä.

Onko HanTalla seinistä mitään jäljellä :LOL:

Sain vihdoin kummitytölle tehtyä loput lorukortit. Ne oli jo joululahja, mutta en ehtinyt tehdä joka aakkosesta, niin äsken tein loput. Pikkasen ollut pitkissä kantimissa :ashamed: Tai vielä täytyy laittaa kontanktimuovi päälle. Mutta jos kohta laittaisi samalla kun katsoo suomen peliä telkkarista.

sompio seinät on jäljellä... sen sijaan pakaste mansikat loppu :(
koin syömisen helpommaksi kuin seinillä kiipiämisen tän mahan kanssa ;)

taisin pistää inskat vinoon :( nyt ainakin sattuu pistokohtaan.... noh kyllä se kohta helpottaa :D

meillä aloitettiin iltamöyryt joten ihanan tuskainen olo tääl sohvan pohjalla... kohta suihkuun, jos sekin helpottais vähän :D

sompio noh tärkeintä että oot saanut lorut valmiiksi :D

Delfis, suuret onnittelut sykkeestä :heart: :heart: Se on mahtava tunne!

Sannya, herrajestas sä olet nopea!! Onneksi et jäänyt pidemmäksi aikaa kotiin. ONNEA, ONNEA, ONNEA!!!!! Nyt on Nuppu kotona! :heart: :heart: :heart:

huh huh...
tässä iltapalalla ja sitten takas "yötyöhön" eli pikku iltaprojektina ollu laattojen saumaus.
hyvät monotukset meneillään alavatsas kun vähän istahtaa :D
tänään tuli muutes vauvan vaatteet pestyä enkä onnistunu munaamaan niitä :saint: :D

-ja takaisin sorvin ääreen :wave: öitä!

johanna saitko laatat saumattua :D

nukuin taas vaihteeks olkkarissa... mut ei kiva... tääl kun ei oo pimennysverhoja niin herää aivan tolkuttomaan aikaan :(
noh onpahan taas päivää millä puuhata paljon kaikkea :D

Sannya Paljon onnea tytöstä! :heart:

Delfis Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :heart:

En oo taas ikuisuuksiin kirjotellut, lukemassa oon kyllä käyny.. Tänne ei kauheesti mitään uutta.. Seuraavaa neuvola-aikaa odottelen, joka on vasta parin viikon päästä. Vieläkin niin epäuskoinen olo aina neuvola ja lääkärikäyntien välillä, et onko kaikki hyvin, kun vauvan liikkeitäkään ei viä tunne..

Ihanaa, vapaapäivä tänään! =) Siivota pitäis ja pyykkiä pestä.. Toivottavasti tulee yhtä lämmin ja aurinkoinen päivä kun eilen, niin vois käydä pitkästä aikaa lenkilläkin! :)

Kia 16+1

Paljon onnea Sannya! :flower:

Eipä oikeestaan olekaan sitten muuta sanottavaa :) Yksi kilo on tullut lisää painoa neuvolapunnituksen jälkeen, tosin voi olla että se johtuu mokkapaloista joita tein viimein sunnuntaina. Ihan älyttömän hyviä :p Perjantaina saatiin down-seulonnan tulos ja se oli normaali, ei riskiä.

Niin ja tänään poksutaan. Nyt voi jo olla rauhallisin mielin, tuskin enää on kovinkaan suurta riskiä keskenmenoon. Uskaltaa jo ajatella että ensi jouluna meiän perheessä on 3 ihmisjuhlijaa :) On se niin ihanaa :D

Alley ja Vilpertti 14+0

alley niin se aika menee :D onnea poksusta
nauti vain pikkuisesta, kyllä te olette jouluna yhdessä pienenä perheenä ;)

kia :D hyvin teilläkin menee... vain muutama viikko ja sinäkin olet jo raskauden puolivälissä :D
Kohta ne liikkeetkin alkaa tuntumaan... :D

aurinko porottaa täälläkin...
aamuksi järjestin itseni pesemään kylppärin lattiaa... lattiassa vieläkin sauma-aineita...
ja iltapäiväksi lähden sitten kaupungille... pitää käydä valokuvia hakemassa ja tälle läpyttimelle kiva oma laukku :D

Huomen.

Onneksi olkoon Sannya :flower:

Mulla ois tänään ihka eka neuvola. Ja oikeesti jännittää, vaikkei pitäs. Sehä on vaa sitä papereiden täyttelyä. Mutt tästä se lähtee rullaamaan. Sit ku sais vielä tietää, että kaikki on hyvin, niin muutaman viikon päästä ei tarttis enää salailla tätäkää asiaa jos joku ottaa esim. puheeks. Vähä hölmöö olla tällanen "salamyhkänen" :LOL: Viikonloppunaki tuli monta ns. pattitilannetta, mutt niistä nyt onneks selvis ilman kummempia selittelyjä.

Sellasta tänne. Pitääpi tulla sit ku ehtii kertoilee kuolinko jännitykseen :LOL:

JääKyynel ja Lilli

P.s. Toi Lilli on ukkelin keksimä nimitys :D Kuulisittepa joskus ku se puhuu Lilli sitä, Lilli tätä. Esim. Onko Lilli saanu sinut noin pahalle tuulelle :LOL: Oikeesti aika söpön kuulosta :)

HUOMENTA!

Alley säkin meet jo noin pitkällä!! onnea poksuista!!

HanTalle mukavaa shoppailupäivää! :wave: Mä en tällästä päivää tuhlaa kyllä kylppärin siivoukseen vaikka sekin pitäis tehä... :whistle:

(.) Nukuin pitkästä aikaa TOSI hyvin! Kävin vaan pari kertaa vessassakin... jei! :) Nyt on kiva mennä ulos vähän touhuilemaan kun on pirteä olo. Tänään olis taas yks etappi sitten saavutettu... se on +/-14 päivää ja meillä on vauva!!!!!! :eek: :eek: :heart: :heart: :heart: :heart:

EM ja Dodoliina 38+0 POKS! :heart: :heart:

Terve taas! Kiitos kovasti onnitteluista.Tosiaan oli kyllä nopea synnytys.Ja olo alkaa olemaan parempi.Oli kyllä eilenkin ihan ok olo.Mutta väsymys oli aika kova.Ja vauvankin jouduin laittamaan hoitoon kätilöille,että saan nukutuksi.Mutta kävin sitten 5 aikaan aamulla vaavin hakemassa omiin hoiviin. :heart:
Masu ei meinaa toimia,en ole sunnuntain jälkeen käyny kakkosella.Ja äsken vetäsin sellasen pikku purnukan pehmentävää.Jospa kohta ois vessan pöntöllä käyttöä. :D Istuminen on kans vähän hankalaa kun alaselkää painaa jännästi.Mutta repeämiä mulle ei tullut yhtään. :)

Nyt menen tästä.Vaavikin alkaa heräilemään. :) Harmi kun en voi kuvaa laittaa.

Sannya ja Nuppu 2pvä. :heart:

Sannya Kyllä niitä kuvia ehtii. Nauttikaahan näistä ensimmäisistä päivistä, kun olet noin hyvinvoivan kuuloinenkin :heart:

Jääkyynel Meillä kanssa mies puhuu Nuppu sitä ja Nuppu tätä. Ruokaakin kun pitäs alkaa laittaan, niin kysyy, että onko Nupulla jo nälkä? Ja aamulla jos pötköttelen pidempään sängyssä niin sanoo, että Nupulle pitää mennä antaan aamupalaa. Ja aina vain on Nuppu, en minä enään ollenkaan :D Meillä alettiin kutsumaan Nupuksi jo vissiin yritysvaiheessa. Sannyan kanssa oli sama "työnimi", mutta en sitä vaihtanut, kun se oli meillä jo niin vakiintunut puheissa.
Onnea neuvolaan :heart:

Hui kun EM on jo pitkällä :) Onnea poksuista :heart:

eilen innostuin ElinaMarian kylppärinsiivouspuheista niin, että ennen iltasuihkua päätin pestä ne suihkun lattian saumat. no sinne alas kun kumarruin, ni huomasin kuin paskaset ovatkaan ja tuli kuurattua oikee tunteella. en jaksanutkaan sit koko lattiaa kuurata, tänään vois illalla jatkaa loppuun.

vadelmanlehtiteetä vois ostaa kaappiin odottamaan heti kun käyn myllyssä seuraavaks. siellä on luontaistuotekauppa :)

meillä ei oo vauvalle oikein ollu työnimeä koko raskausaikana. aluks sanottiin möykyks, mut sit ku lakkas näyttämästä möykyltä, ni ollaan vaan puhuttu Vaavista tai Vauvasta. Ite käytän välillä sukupuoleen liittyvää hellittelynimeä, mut enpäs sitä paljastakaan :D

33+2

Kia kyllä se raskaus alkaa pian "todelliselta" tuntumaan. liikkeet alkaa tuntua ja masun kasvu selvästi näkyä. alku on vähän haparoivaa, kun ainut mikä kertoo vatsanasukista, on sydänäänten kuuntelu neuvolassa :hug:

JääKyynel mukavaa ensimmäistä neuvolakäyntiä, toivottavasti terveydenhoitajasi on kiva =)

EM onnea poksuista! alatko jo olemaan tulisilla hiilillä? ;)

ihana lukea Sannyan kuulumisia :heart: sulla on ollu aika unelmasynnytys

kia alkaa kyllä varmaan kohta puoliin tuntemaan potkuja :snotty:

jääkyyneleelle tsemppiä ekaan neuvolaan! muistan itekkin olleeni ihan hermona...

alley voi nyt alkaa nauttimaan raskaudesta eri tavalla :flower:

tuli Hanta laatat saumattua B) muuten kun sulla on niitä samaisia harsoja ku mulla, ni onko ne susta kovia? mä oon pessy niitä jo muutaman kerran ja tuntuu, ettei meinaa pehmetä...

(.) on tää kyl hullua ku mitä enemmän loppua lähestytään ni tän mamman vauhti ja kiire vaan kiihtyy! hirveesti sellasia pikku projekteja kotosalla (kaappien siivoiluja/järjestelyä, ompelua )
Sit ollaan remppa alotettu joka käsittää kolme eri tilaa eli eteinen, wc-tila, pieni makuuhuone. eka vanhat seinät kaadettu et päässy rakentaa uusiksi tilanjaon. mulla menee varmaan vappukin maalitelan varressa :D
-ja sit kun tuli ihanat kevät/kesäkelit!!!! tekee niin mieli ostella taas taimia ja sipuleita ja puuhailla pihalla :whistle: B)

Yhteistyössä