¨¨*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 6~*¨¨

johanna ei nyt mun mielestä kovia ole... mutta ei kyllä niin pehmeitä kun noi name it:in harsotkaan...
pesin kertaalleen pesu/huuhtelu aineen kanssa :D

kyllä mäkin ulos tahtoisin puuhaamaan.. .mutta ensin tarttis roskalavan ;)
meillä on koko takapiha täynnä viime talven aikana kertynyttä rempparoskaa... mikä pitäis talkoo voimin korjata ensin pois.
Viikonloppuna tehtiinkin pihasuunnitelmaa... terassia nurstsia ja kivetysä... mietitiin jopa mihin nurkkaan hiekkalaatikko isketään ;)
nyt valmistautuu pihalle lähtöön :D

johanna harsot pehmiää aika hyvin rummussa... jos ei oo rumpua ja harsot ei tuu vaippakäyttöön ni kokeile silittämistä? auttaa myös... kyllä viimeistään käytössä pehmenee mutta onhan se inhottava hiekkapaperilla toisen naamaa/peppua pyyhkiä :/ ja pikkuprojektit, juu niin täälläkin :wave: ihan sairasta!! :D

johanna mä oon kerran mitannu mahanympäryksen raskauden aikana... heitä sinäkin mittanauha vesilinnulle =) jaan kyllä ahdistuksen sun kanssa... päällepuettavat vaatteet vähenee vaan. :(
joo koulua on enää 7 päivää, joista 3 on koe/seminaaripäiviä... eli hurjasti opetusta siis :D

nyt onneks kotiin...

Kiitos tsempityksistä! Mä oonkin jo varmaan viikon ajan koittanu tunnustella liikkeitä.. :D vielä ei mitään tunnu..mut ehkä sitten muutaman viikon päästä!

Mä kävin äsken kävelyllä.. Ihanan lämmin ilma, vaikka aurinko ei paistakaan! :)

talvis yhdyn johannaan heitä se mittanauha vaan linnuille pesämateriaaliks ;)
täällä kans kerran mitattu masun ympärys... ja siihen se jäi... kasvaa kuin tauti joten parempi olla ressaamatta mittastuloksista... kun ei mittaile... ei tuu ressiä.
*halitus* kyllä sinäkin olet nätti ;) uskot vain itse sen.

tulin just kotiin kaupungista...
ei ymmärrä miten jalat voi tulla niin hemmetin kipeeks parin tunnin tassuttelusta :)
nyt menee varmaan loppu päivä sohvalla koivet kohden kattoa asennossa, sormetkin on kuin mitkäkin nakit jotka ei halua liikkua tässä näppiksellä mun tahtomalla tavalla kunnolla.
Kävin sitten "ostamassa" kalliin filmirullan... vein lauantaina filmirullan kehitykseen, ja äsken sain kuulla että noh ei sillä ollut kuvan kuvaa... joten voi laskea minkähintainen filmirullasta tuli :D
ja tulihan vauvallekin ostoksia tehtyä :D ylläri ylläri...
mielipiteitä jakavat myssyn ja bodyn "Pikku Isäntä"
niin ja ostin autoon ne aurinkosuojat... ei haittaa vaikka aurinko paistaiskin... :D

kia
muistan meidän jätkän ensimmäisen liikkeen...
istuin "vauva" sylissä nukkarissa tuoliin (siis töissä ollessani)
sitten tuolla oikealla alhaalla tuntui kuin saippuakupla olisi puhjennut... se oli vain pieni poks...
jäin silloin miettii että oliko liike vai ei...
sitten hiljalleen muutama viikko tuon jälkeen alkoi olemaan vahvempia potkuja :D
joten se ensi potku voi tulla milloin vain...
odottele rauhassa

Johanna heitä vesilintua sillä mittanauhalla!!! Mä en oo ees mitannu... :p Se on varmaan aika iso koska mulla on ulottuvuusongelmia. :D Mä törmäilen sen kanssa joka paikkaan... tiskipöydältä lähtee aina joku lasi liikkeelle kun kurkotan laittamaan astioita kaappiin! :LOL: Ja alkaa kieltämättä jänskättää! :D Mut ei mulla mitään hätää oo tän ulos saamiseen... ens viikolla ois hyvä. ;)

(.) Touhusin pihalla - haravoin, saksin meijän rehevöityneen humalan tuosta alas ja nyt on ihan kaameet liitoskivut... auh. Ei kannattanut kykkiä niin kovasti... :x

Masupäivitys!! :)

EM ja Dodoliina 38+0 :heart:

Käytiin tossa asioilla ja sitä ennen kirjoitin pitkän sepustuksen, joka hävisi :eek: En jaksa uudestaan samoja kirjoittaa :|

Mä oon vissiin sitten "erilainen" kun mä tykkään mitata mahaa, että kuinka paljon se on kasvanut :D Musta on kiva, että maha on iso :D Tosin onhan niitä kipujakin ja haittapuolia, mutta silti mä haluan mahdollisimman ison mahan ja pitää sen vielä pitkään :LOL:

HanTa Meidän Nupulla ei ole autoon vielä aurinkosuojaa. Kun en löytänyt kivalla kuvalla :saint: Mutta tuossa turvakaukalossa itsessään on jonkilainen aurinkoläppä, että jos se ei sitten ihan suoraan paistaisi ainakaan kasvoihin. Mutta täytyy sellainen ikkunaan laitettava suoja vielä ostaa kunhan löytää :D

sompio mä ostin tarjoustalosta ihan tollaset emman mustat... mut sitkun avasin ne niin niissä olikin valkoiset ääriviivat autosta tais olla kupla.
ihan peruskiva... köriläs ei kuiteskaan antais mitään nalle puheja laittaa auton ikkunaan

sompio mä nimenomaan olisin halunnut jotkut nallepuhit ;)
mutta kun tuo mun auto on telakalla, ja nuo suojat tulee körilään autoon... niin paras kuunnella omistajaa... vaikka hän vaihteeksi innoissaan lapsesta onkin, niin ei halua että auto näyttää kilometrien päähän lapsiperhe farmarilta...
Sille oli jo vissiin kova pala hommata pari vuotta takaperin tuo farmari... kun heti perhe-autoksi oltiin sanomassa.

Sitten kun saan itselleni taas auton... niin siinä kyllä saa olla ikkunassa nalle puh tai joku muu kiva hahmo.

em masu on hienooo... siisti pallo, toisinkun täällä... muksu on niin oikealla että maha on kuhmu ja lytty tällä hetkellä... toisella puolella on kyhmy ja toisella lytty.

olit sitten saanut tehtyä em ihan mukavasti hommia.

meillä ei ole tälle päivälle enään mitään muuta kuin tiskokone ja tiskit... sitten huomenna taas pohditaan mitä tehdään...
mutta neuvolaan mennään ainakin, joten ei tarvii kuluttaa kengänpohjia kaupungilla... :D

EM onpas sulla KAUNIS MASU! <3 aivan kateellisenä kylä niin ihana :) Mulla varmasti nahka sanoo reops ennen viikkoo 30 :/

Jääkyynel Voi että mäki muistan tuion ekan neuvolan. Pulssiki hakkas 80 kun jännitin niin kovin. JA sitten np-ultraa en niinkään mut peklotti et onko siel enää mitää ja rakenneultraa jännitin niin että meinasin pyörtyy odotushuoneeseen. :) Onnea kovasti plussauksesta muuten en oo ehtiny onnitteleenkaa. :)

Kia mä kans muistan noi ekojen liikkeitten odottelut. :) SIt ne vaan yhtäkkiä alkoi tulemaan ja tuntu et ois sammokki sisällä menny tai ois ollu pienen pieni elohiiri sisällä. :) Eka muljahdus tuntu tosi jännältä ja melkeen kiljuinki et "APUA MITÄ TAPAHTUU". JA mulla kesti rakenneultraan asti että tuntu todelliselta se vauva vaikka oli potkinu jo pitkää :)

Mittasin tänään ekaa kertaa masun/vyötärönympäryksen niin 88cm :) huikeeta eikä oo ees maha täynnä siis mitää :)

Beebee & baby 25+5

Mites mulla jäi aikaisemmin tuo EM:n maha huomaamatta :ashamed: Mutta on tosiaan kaunis pallo :heart:

BB Mä kanssa jännitin rakenneultraa tosi paljon. Ja mies ei päässyt töiltään sinne mukaan ja menin yksin. Soitin heti odotushuoneesta miehelle, että kaikki hyvin ja tyttöä lupailivat. Se jännitys ja kaikki kun laukesi, niin mä itkin ihan hulluna puhelimessa. Varmaan muut luuli, että mä olin saanut tosi huonoja uutisia :D

HanTa Meillä mies jaksaa mulle aina tuosta autosta sanoa, kun kaksi vuotta sitten vaihdettiin. Tuo ei ole farmari, mutta jonkunlainen tila-auto. Citikka oltiin päätetty, mutta mies olisi halunnut C4:n. Ja mä Picasson. Mutta siinä C4:ssä oli tosi pieni tavaratila. Ja sanoin jo silloin, että pitää vaunut mahtua. Niinpä me otettiin Picasso. Mutta se on kääntynyt miehen jutuissa, että mun ego ei olisi mahtunut C4:n ja siksi tarvittiin isompi auto :D Vaikka se on itsekin sanonut että tuo oli parempi ostos. No, sitten kun voitetaan lotossa, niin ostetaan miehelle sitten C4. Tai vaikka C5 tai mikä vaan :D

sompio
meillä ukko uhkasi tehdä suosta farkusta paketti auton (veron takia)
nostin metelin että vaikka siinä sitten tilaa olisikin niin, ei sovi mulle... että mahdun autoon ainoastaan vaunujen ja muksun kanssa.

Ja kun tuo polo ostettiin mulle, oli ehdoton että siinä pitää olla 5 ovea, että jos tuo mulla on vielä sitten kun muksu tulee niin on kätevämpää ja helpompaa laittaa muksua istuimen kanssa autoon kun ovia on tarpeeksi.

Polo riittäis mulle kyllä periaatteessa alkuun vaunujen ja vauvan kanssa... mutta mies haluu siitä eroon, ja tila-autoa...
sillä suunnitelmissa hävittää farmari ja hommata itselleen joku kiva urheilullinen ei perhe auto...

mutta katsotaan rauhassa, miten tilanteet kehittyy... ja kunhan saadaan raha-asiat kondikseen.

sompio mä jännitin aivan kauheesti ja sit ku sanottii että tyttö kyllä näyttäis oolevan niin aloin itkemään kans. Se kätilö katto mua silleen että petyinköhän mä mut sit mies ehti selittää heti että "meillä suvuissa ei hirveesti tyttöjä niin oli kyl ihana yllätys"

BB
Mulla on sellainen olo etten edes jännittänyt rakenne ultraan menoa.
Olin enemmän hermostunut että osaako köriläs olla ihmisiksi... ja tuleeko vääntöä halutaanko tietää vai eikö haluta...
Oli ihana nähdä pikkunen heilumassa edestakaisin ja kuunnella mittoja ja muuta.
No sitten kun täti kysyi tahdotteko tietää... niin huokasin että kerrohan sitten.
Meistä minä olin se kovemmin järkyttynyt... kun kuultiin pojan tulevan...
pyysin ottamaan sen pois, tai ainakin leikkaamaan sen ylimääräsen ulokkeen sieltä jalkovälistä heti kun syntyy...
Mies hymyili hämillisenä ja oli just sen näkönen että nyt on parempi pitää suu kiinni... autoon päästessä alkoi... mitäs minä sanoin jutut :D

Olen toki onnellinen edelleen pojan tulosta... oli vain niin kovin tyttöolo ollut etten voinut uskoa edes pojan mahdollisuuteen.

Pojasta puheenollen...
täällä myllätään niin että sattuu...
takoo tonne alas minkä ehtii ja puskee takapuoltaan navan ja kylkien läpi...
samalla taitaa treenata potkunyrkkeilyä...

HanTa On se hyvä, että saitte ultrassa tietää sukupuolen. Olet saanut varautua ja valmistautua pojan tuloon. Ettei synnärillä sanoisi, että leikatkaa pippeli pois.
Mä olen silti varautunut, että voi olla poikakin. Vaikka moni ultraaja on tytöksi sanonut. Mies taas on ihan varma, että tyttö tulee. Oli tänään katsellut jo puruleluakin, mutta ei voinut ostaa kun ei ollut vaaleanpunaista :D

Huomenia!
Em ihana pallo :D vitsi et se on kasvanu taas..itekkii jo jyrään tällä mahallani millo mitäkii, viimeek jääkaapin oven avasin sillee et napa meinas irrota ku ei enää hahmota missä tää keho menee ( vaikka masu ei oo nii iso ku siulla =) )
Hanta se taitaa monesti olla et äiti toivoo tyttöö ja isä poikaa.. =) tai näin ainakin meillä, oli mies vähän pettyny kun se olikii tyttö..mutta loppujen lopuks sil ei oo mitää merkitystä..se on silti rakas,tuli kumpi tahansa ( eli siis oon viel varautnu et tää saattaa olla poika..heh..vaikka tyttöö lupailivat )
Johanna täällä on ongelmii myös ton ulkonäön suhteen :/ et tiään kyl miltä siusta tuntuu..ite en koe itteeni millään tavalla kauniiks saatikka haluttavaks..se on kyl hienoo jos joku pystyy nauttii tästä ajasta =) tykkään toki itekkii aika ajoin, mutta hankalaa tää on..mutta silti en vaihtas mitään pois.. :heart:
talvis kiitti viestistä..laitan bäkkii koha kerkeen..ehkä menee vapun ylitte-->lähen parikkalaa äitii ja kamuja moikkaa pitkästä aikaa =) vietähän siekii mukava vappu!

Oon kohta menos saikkuu hakee..ei selkä enää kestäny..ja sit en oo varma, mutta kun kävelen tai ajan pyöräl ni iha ku supistelis aika ajoin. Siis se ei oo semmosta et koko maha menee kivikovaksi, mut tulee semmoi kramppimainen tunne alamahaan ja se menee suht kovaks..ota näistä selvää :kieh: ärsyttävältä nyt kuitekii tuntuu. Eli vapuks siis sukuloimaa ja tänää hakee Kitkulle turvakaukaloo :heart:

Tyty ja Kitku 26+3

tyty mulla on kans tuota tunetta tosi paljon ja se on ihan sairaan ahistava tunne. toivottavasti saat saikkua, koska ei tuo varmaan mee ohi muutenku levolla.

Johanna täällä kans henkistä ahistusta isomisesta. maha ei niinkään vaivaa ku musta tuntuu että se sopii mulle, mut sit ku kaikki muuki isonee ja levenee. mut se kuuluu vaan mennä niin ja se on "kärsittävä". ei sitä tiiä jos yhtäkkiä tykkäiski ittestään isompana.

Kuka muistaa Ressu redfordin? kuuntelen sitä tässä nyt ja voi että tulee lapsuus mieleen :D

jos mä lupaan teille käsi kakspluslehellä että mä haravoin tänään niin mitä teette jos mä en haravoi :D

Yhteistyössä