Iltaa kaikille!Vielä tulen kertomaan kuulumisia ja tietoja tytöstä
Eli tänään tultiin kotiin,ja tällä hetkellä tyttö vetelee hirsiä,joten hyvä aika näplätä koneella vähän aikaa.Ollut aika rankka ilta täällä.Tyttö päätti pitää mellakat tuossa sellaset 4 tuntia putkeen
Mut joo tässäpä tietoja:
Tyttömme syntyi viikoilla 38+5 päivänä 26.4.09 ja painoa 2850g ja pituutta 48cm :heart:
Synnytyskertomusta pikkaisen minkä nyt jaksan kirjoittaa ym.
Eli supistukset alkoivat n.7 aikaan aamulla.Ja säännöllisiä alkoi olemaan siinä n.klo 10-11 välillä.Soitin sitten ambulanssin siinä ja sitten lähdettiin kohti Kuopiota.Mies tuli autolla siis perässä.Ambulanssissa supistukset tiheentyivät ja olivat kipeitä.Perille kun päästiin,mentiin miltei suoraan synnytys saliin,ensin vain laitoin sairaala vaatteet niskaan,ja tuossa hommassa meni ainakin 20min kun supisteluja tuntui tulevan ihan koko ajan.Mie sit kyykin sielä lattialla ja pikku hiljaa käppäilin synnytys salia kohti.
Synnytys saliin päästyäni,miut tutkittiin ja siinä kärvistelin supistelujeni kanssa.Todettiin että olen 6cm auki.Seuraava tarkistus tehtiin n.30min päästä ja olinkin täysin auki.Ja siitä se sitten lähti:Ilokaasua naamaan ja kivat supistukset päälle.Kello alkoi lähestyä n.puolta 14 ja mieskin saapui paikalla juuri sopivasti kun olin ponnistelemassa ja tytön päätä alkoi näkymään.Siinä menikin se puoli tuntia niin vaavi oli maailmassa.Ja voi luoja että yllätyin siitä.Että oli niin nopea.Ja tosiaan supistukset voimistui aina kun ponnistin.Eli ponnistus ja supistus samaan aikaan.Jeij.
Repeämiä mulle ei tullut.Ja kätilö joutui opastamaan melkein heti alussa,että elä ponnista,että vauva tulee aivan itsekseen sieltä.Ja tosiaan,sieltä vauva työntyi miltei itsekseen,lukuun ottamatta niitä ponnisteluja. :heart:
Tässä aikaansaannos :heart:
(on aika lähikuvaa,kun iskä halusi vähän napsia kuvia
)
Sannya ja Nuppu 3pvä