¨¨*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 6~*¨¨

Sannyalle tsemppiä ja onnea :heart: Toivottavasti sen tosiaan tietää, koska pitää lähteä :D

Johanna Mulla on auttanut yöllisiin suonenvetoihin ja jalkasärkyyn tukisukat. Tai siis ne lentosukat. Pidän niitä päivisin, niin on kyllä yöt helpottanut. Magnesiumilla mullakaan ei ollut vaikutusta :|

Jaahas, saakohan tänään mitään aikaiseksi. On jotenkin pökkelö ja nuutunut olo taas katkonaisen yön jälkeen.

Uiiih! sannyalla tosi jännät paikat! Peukkuja täällä pidetään! :heart:

:hug: kaikille tuskailijoille!

Talvis onnea poksuista! Ei oo sullakaan pitkä aika.

Aika moni täällä loppuviikoilla... parin kuukauden päästä meitä ei täällä montaa oo :D Saas nähdä tuleeko ens yönä nukuttua. Mennään kullan kanssa varhaisultraan katsomaan, että onko mun masussa sykkivä sydän ja onko se ankkuroinu itsensä oikeaan paikkaan. Jännitää!!

Delfis 8+5 :D

tsiisus mikä turvotus nyt :$ kihlasormus on ihan pinkeenä sormessa, jalkaterät pistelee ja eilen illalla ne oli ihan hellinä tosta jalkapöydän kohdalta.. eilen illalla tuli syötyä rullakebabia ja popcornia, liekö tuosta johtuvaa.. ihan kauhee pöhöttyny olo. :ashamed:

Heippa!

Sannya mä luin hyvän neuvon vauva-lehdestä: sit kun tekee mieli purra oven kahvaa niin on aika lähteä!! :LOL: Tsemppiä sinne ja toivotaan että tiuhentuu ja tiukentuu supparit. :) TYhmäähän sinne on liian aikaisinkaan mennä kävelemään käytäville... :) Mielumminhan sitä kärvistelee kotosalla mahdollisimman pitkään! Ai nyt luin loppuun saakka... TSEMPPIÄ SANNYALLE!!! :D :D

Talvis samma här! Oli aamulla oikeen käden sormet sellaset nakit että huh! Ei ees taipunu kunnolla!!! :eek:

Tänne ei kuulu mitään uutta. :) Taidan mennä vähän takapihalle touhuilemaan...

EM ja Dodoliina 37+5 :heart:

delfis... onnea huomiseen ultrailuun

ja talvikselle poksu onnea

makailen täällä sohvan pohjalla, selkä tuskieni kanssa... nyt ei supistele ja menkkaolokin hävis...
oon tainut jännitellä liikaa sanyan puolesta :D

Enpä sit lähtenytkään ulos ja jäätelölle, vaan päätin ottaa yhteen tuon köntyksen kanssa... joten nyt mökön täällä koti nurkassa... enkä varmasti tee tänään mitään!!!

Sannyalle Onnea :heart: Toivottavasti tulet nyytin kanssa takaisin, että eivät palauta sinua kotiin odottelemaan =)

HanTa Eikös köntys lähde taas töihin illalla? Älkää nyt pilatko yhteistä päivää :kieh:

Talvikselle poksuonnittelut :heart:

Delfikelle onnea huomiseen ultraan :heart:

sompio lähtee illalla tai yöllä en tiedä...
tää on jo totaalisen pilalla...

V***U, se kun on taas ollut koko viikon lopun äiti ja äiti ja äiti... hyvä että mua edes on huomattu...
Joten toivottavasti lähtis jo pian sinne äitinsä helmoihin vaikka käymään sitten ennen kun töihin menee....
Kun minä en täällä taaskaan mitään oikein osaa... (ja se oli anopin sanomaa)

TA:lle onnea pojasta. Mukava kuulla, että voit itsekin jo paremmin. :heart:

Sannyalle Tsemppiä ja onnea. :heart: :heart:

HanTa Jaksamista. Toivottavasti saatte asiat miehen kanssa selvitetty. :hug:

Talvikselle poksuonnittelut.

Delfikselle onnea huomiseen ultraan.

Vilmalle Ei käynnyt koskaan ole turvia. Itseäkin välillä huolettaa, että onko kaikki varmasti hyvin. Vielä, kun ei edes liikkeitä tunne.

Tuntuu, että täältä kaikki lähtevät kohta synnyttämään. Itsellä on siihen vielä monta kuukautta aikaa. Nyt on ollut pakko ostaa vähän isompia vaatteita. Vatsa on kasvanut sen verran ettei sitä paljon pysty piilottelemaan. Eilen kävin kaupungilla shoppailemassa. Pari tunikaa ja yhden paidan löysin. Tänään kävin katsomassa MLL:n lastentarvikekirppikselle. Sieltä ostin vauvalle muutamia vaatteita, vaikkei vielä olisi tarve ostaa. Mut oli niin ihanan näköisiä.
Nyt on onneksi väsymiskin vähentynyt, niin jaksaa tähäkin jotain. Eilen haravoin takapihan ja laitettiin terassille puutarhakalusteet. Eilen oli paljon lämpimämpi ilta kuin tänään. Mut jos aurinko alkaisi vielä paistamaan niin voisi mennä pihalle.

Onnea poksuista Tyty ja Talvis :)

Delfis, onnea ultraan!

Hanta, koitahan jaksaa körilään kanssa :hug:

Johanna, kiitos, en siis ole ihan idiootti kun säikähdin :ashamed: Kiva kuulla, että muut olisivat toimineet samoin.

Nasuli, kiitos :heart: Ihana kun mua tsemppaatte!! Ja tottahan hyvät vauvanvaatteet kannattaa tuoda kotiin ;)

Ja lopuksi Sannyalle extrasuuri tsemppihali!!!!!!!!!! Hitsi että jännittää toisen puolesta :D Kyllä me Tyty ollaan ennemmin kuin arvataankin puskemassa Kitkua ja Elmaa maailmaan :LOL:

vilma yritys hyvä kymmenen... tänään on taas päivä kun on mittari täynnä sitä!!! :(
ja hänen MINÄ MINÄ asennettaan... myönnän että minullakin on minä minä minä päivä...
Mutta mussa on meitä kaksi jotka kaipaa hiukan hellyyttä... ja sitä ei näy eikä kuulu... ja jos ei itse osaa eikä ymmärrä sitä antaa niin vois painua pois!!! Nyt oon mielummin yksin...
Tiedän kyllä että huomenna on toinen ääni kellossa ja surettaa... mutta se on huomisen ongelma :)

vilma ostelee vaan niitä vaatteita silloin kun osuu silmiin hyviä löytöä :D saat hiljalleen kerrytettyä kunnon varaston... niitä kuulemma menee ja paljon :D

tyty et kuule huomaa kun oot seuraavan 10 viikkoa elänyt ja oot täysiaikainen ;)

Heippa :wave:

Eipä oo tällä puolen pitkään aikaan tullu käytyäkään. Iha harmittaa, en oo pysyny teitin jutuissa mukana enkä jaksa alkaa kaikkia kirjotuksia lukemaan :)

Täällä on menny vaihtelevasti. Epäluuloa ja ollu vakkuutunu raskaudesta. Kun menis aika nyt nopsaan nii sais varmuuden tähän epävarmuuteen. Tiistaina ois se eka neuvola, joten ensimmäinen askel eteenpäin. Jännityksellä odotan mitä tuleman pitää :) Aika hyvin oon tän salassa saanu pidettyä. Töissä on pakko ollu parille kertoa, kun ovat suoraan ottaneet asian puheeks, mutt ei ne juorua, tiedän sen. Muutaman viikon päästä ei haittakkaa, vaikka koko maailma tietäs. Eilen olin yksissä rokkibileissä kuskina ja aika moin ihmetteli miks jaksan olla kuskina. Ei se outoa ole, oon ollu ennenki. Mutt nyt tuntu siltä, ett enemmän ihmisiä ihmetteli asiaa. Okei, myönnetään, jos en ois tässä tilassa, nii kuskina en ois ollu :)

Sellasta pikaista kuulumista tänne. Meen sohvalle makoilee eilisiä väsymyksiä pois. Kotuduttiin viiden aikaan :/ Ja samalla parantelen tätä ällöä oloa :x

Ai niin, silmiin pistää pallomahoja entistä enemmän. En tiedä johtuuko se tästä tilasta vai siitä, että kelien myötä on vaatteet vähentyny :)

JK ja Lilli

EM mun oli loppujen lopuks pakko ottaa sormus ekaa kertaa pois sormesta, ku ahdisti niin hirveesti.. vietiin mun sisko kotiin ja autos oli niin kuuma et yök :$ 45min sit join puol litraa vettä ja vedin kulhollisen mansikoita ja purkillisen ananasta, ja kyllä helpottaa... =)

Talvis no täällä sormia turvottaa pahiten öisin ja aamuisin. Ja nivelet on ihan TOSI kipeet sormissa... onneks ei turvotusta viel oo muualla. :( Onneks mä oon kihlasormuksen ottanu pois jo pari viikkoa sitten. :) Ei meinaan lähtis enää...

Vilma ja Tyty aika menee nopeemmin ku huomaattekaan... :D Nimimerkki oonks mä jo näin pitkällä... ;)

HanTa voi höh teijän kahen kanssa. :| On se vähän sääli et kinasitte yhteisen päivän kun mies taas lähtee reissuun... :hug: :hug: toivottavasti ootte saanu sovittua kinat.

jokohan Sannyalla on vauveli sylissä? :)

(.) tänään on kyl ollu niin sellanen päivä et ei jaksais enää olla yhtään raskaana. :snotty: Ahistaa tää maha ja se kun koko ajan on vaikeeta tehä jotain... ja sit jos yrittää jotain tehä niin huomaa et ei jaksa. Ja nää sormet vielä kaiken lisäks särkee ja on turvoksissa... :headwall: valivali. :ashamed: Ja autokin on vielä huollossa... :kieh:

Noooh, meen ottamaan nyt yhen muffinssin ja vadelmanlehtiteetä. :) Kyllä se taas tästä. Onneksi ainakin tuli keväiset ilmat. vähän piristää edes. B)

EM ja Dodoliina 37+5 :heart:

em se on kun laittaa kaksi jästipäätä samankaton alle... että tästä meitin lapsesta on tulossa hyvin kovapäinen... voisin väittää.

käytiin me illalla kävelyllä kaupunkiin ja syötiin kesän ensimmäiset jädet. että ihan hyvillä mielillä päästin sen jästin lähtemään pari tuntia sitten.

siitä eteenpäin me ei ollakaan nukuttu... poika alko pitää hirveetä meteliä ja tuo "menkkakipu" taas jyllää...

Eilen lenkillä käydessä tuli pari voimakkaampaa supparia... mutta muuten ihan rauhallista... iltapäivällä oli taas maha piukee koko ajan...
Että kaipa mekin alamme jo ennakoida lähtöä... mutta milloin on asia kaks :D

sormuksista kihlasormusta pystyin pitää ekan 3kk... ja vihkisormus mahtui jouluun asti sormeen... eli pitkään olen "alastomana" kulkenut jo...
pari kertaa oon vihkisormuksen sormeen laittanut, kun sormet on olleet "pikkuiset" mutta tunnin päästä sitä on saanut jo hampaat irvessä ja kyyneleet silmissä repiä pois, kun on turvotus noussut.

turvotus on pahimmillaan sormissa aamuisin, sormet on pötköt nakit jotka ei taivu ollenkaan, nilkat on sitten aamuin ja illoin turvoksissa ja kipeet.
mutta eipä voi mitään... kohtahan tämä on ohi, ja saa taas kehonsa itselleen.

jääkyynel kiva kun kävit ilmoittelemassa itsestäsi :D
voimia alkuraskauden kanssa.

nyt jatkan pelaamista... oon koukkuuntunut vapaakenttä-pasianssiin... eli sitä ja unta jossain vaiheessa vielä vähän.

Jääkyynel, kiva kun kävit kertomassa kuulumisia :)

EM, kauaa ei tarviisi enää sun jaksaa! Toivottavasti se teidän auto tulis sieltä huollosta pian ettei tarvii purra niitä nilkkaan niinku uhkasin :LOL:

Mä tässä pakkailen. Lähden iltajunalla kotikotiin päin tekemään opinnäytetyön toiminnallista osuuttaa. Vedän dementoituneille vanhuksille neljä virikeryhmää huomisesta perjantaihin. Onneksi ei mene kuin pari tuntia/päivä, muuten saa laiskotella :saint:

Yhteistyössä