sheivailukeskustelua luin täällä vedet silmissä
noh itellä kans pienoisia vaikeuksia asian kanssa.. posliinina en oo aikoihin ollu
ei vaan pysty ku ei näe.. siistimisen voiki hoitaa vähän näppituntumal mut muuten saa kyl rehottaa. ei ollu peilist apua ku oisin tarvinnu kolmannen käden pitämään peiliä ja pyyhkimään suihkuhuurut pois, enkä sit kehdannu miestäkää pyytää siistimään
HanTa kävipä sulle tosi ikävästi noiden rahojen kanssa :/ mut tällee yksinkertaisesti onhan sen pakko olla kalenteripäivä eikä arkipäivä, ku joku esim minä oon ollu viikonloppuisinkin saikkupäivillä.. kuulosti mukavalta muuten teiän viikonlopun alku miehen kanssa =)
mäki pääsen illalla viettämään viikonloppua miehen kanssa.. lähti eilen illalla valmentamansa joukkueen kanssa kauden päättäjäisristeilylle... juu mun mies valmensi naisjoukkuetta, en oo yhtään mustis
muutaman tunnin päästä varmaan hakemaan häntä. pikkusisko tuli eilen viikonlopuksi meille, ja serkkukin oli yhden yön, lähti jo päivällä. ollaan jutskailtu tyttöjen juttuja, ja oon hiukan kotihommiakin tehny (pyykinpesua, lakanoiden vaihto + ruuanlaitto).
mulle ei oo vielä
raskausarpia tullu. olen n kk ajan rasvannu joka ilta masun, kyljet ja sivukankut babyoililla. kovasti on tosta ihan ylämasusta kutissu viikon ajan, mut taitaa vaan olla ihon kuivuutta, rasvapurkit on ahkerassa käytössä
vilma ei kannata olla noloissaan, jos on "turha" käynti takana. :hug: parempi näin kuin että ei oliskaan mennyt ja jotain olisi tapahtunut.
omat
supistelut on onneksi taas hellittäny. *koputtaa puuta* en tie tuoko ihan vaan koulussa käynti jotain omanlaista stressiä verrattuna sellaiseen päivään, että saisi olla vain kotona.. mutta tuolla alkaa olla jo luennot suht ohi, ens viikko viel ns tiiviimpää koulunkäyntiä ja sit saakin tehdä hommia vain kotona. eli ens viikolla ollaan ti, ke ja to koululla, ja sen jälkeen meillä on joka viikko 1, max 2 koulupäivää. =) ens viikkokin menee nopeasti tentteihin lukiessa.
huomenna mä poksutan taas hurjasti!! jo 33+0!! eli tänään
32+6 :heart: aika menee niin nopeaan!