¨¨*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 6~*¨¨

Osamaksu joo eihän se oo paha jos muutaman asian ostaa osamaksulla, se vaan on liianki helppoo ottaa miljoona asiaa osamaksulla. tähän kerran sortunu ja vaikka se lopullinen summa ei niin kauhee kuukaudessa ollu, niin olipahan vaan sillon ku ei tuloja ollu tarpeeks.

Tyty mä tiedän tuon tunteen. minä idiootti otin selvää paljonko mä painan ja laskin nykyisen BMI:ni. sillon kuumeiluaikoina mun piti saada bmi 20 ja nyt se on 22.5 olo vähän semmonen että tekis mieli kaksoisleukaa ja reisiä höylätä juustohöylällä. ainaki reidet näyttää pahasti reikäjuustolta. se et perse ja tissit on kasvanu ei haittaa mua ollenkaan :D

se mitä mä mietin on että jos on ollu alipainonen ennen raskautta niin pääseekö siihen takasi vai jääkö se johonki normaalipainon paikkeille? järki sanoo että sais jäädä ja tää sairas puoleni haluu tietenki et valahtais sinne jonnekki 45 kilon paikkeille :(

mut älä kauheesti masennu tuosta paino asiasta. raskaanaoleva nainen on kuitenki todella kaunis :) vaikka joka päivä siltä ei tuntuskaa.

heh kiitos kovasti :heart: Täällä tuli äsken masu juilintoja parit kerrat sit ne meni ohi.Ja mahakin meinas kovettua,tainno kovettu vähän.nyt meinaa kihelmöidä vähän selkään.

Mie kerron täällä väliaika tietoja teille.Ku palsta koko ajan auki :whistle:

Nibbler täällä oli lähtöpainon BMI jo 23 :| nyt en ees haluu tietää..oon aina ollu semmoi normi kokonen/kaponen ( en laiha ) mutta treenattu..ja nyt kun tulee tätä löllöö ni voi yök :x en vaa jaksa treenaa tän mahan kaa ja kävely saa aikaa painon tunteen kohtuun ja mahaan. En tiiä mihin se paino laskee sit ku lapsi syntyy..varmaa riippuu nii monesta asiasta..mietin vaa et sit jos ei maito riitäkkää ( ku sanotaa et se imetys hoikistaa ) ni jäänkö sit palloks :eek: joo joku varmaa lukee tätä miu tekstii ja pitää minuu iha pimeenä..mutta minkäs teet..ymmärrän kyllä miltä siusta tuntuu. Mietin et saanko koskaa pyykkilautaani takas..vai jääkö pelastusrengas tilalle :D
Sit tämmönen hassu kyssäri--> (oletan että naiset huoltaa tota pöheikköönsä tuolla haarovälissä ) niin miten ootte onnistunu siin projektissa :LOL: kun ite en oo värkkiini nähny monee kuukautee ilman kymmenelle mutkalle menoo/ taikka peilistä.. :D ja sen huolto ei oo enää mitää helppoo hommaa.. :attn: kesäkii tulossa..vai pitääkö vaan kasvattaa kauhee amazon kesän kunniaks :xmas: tiiä vaikka kottarainen tekis pesän erehyksissää :LOL: joo..onpa hauskaa!

tyty tuota mäki mietin (siis sekä tuota imetystä että trimmaus asiaa) että mä oon kusessa jos imetys ei toimi. kyllähän iso osa kuitenki jää synnärille kun vauva, nesteet istukat ja vedet tulee ulos, mut loput on sitte sata prosentista snickerssiä joka jää. ei siitä varmaan palloks jää, mut työtä se vaatii että pääsee entisiin mittoihin. älä vaan mee lukemaan tuonne lapsi 0-12kk pinoon siellä on suukkiski jo entisissä mitoissaan :/ :)

pusikko... mä oon posliini kaheksan vuotta ja nyt alkaa olla jo vaikeeta saada paikkoja kuntoon. päätin että tunnustellen ja peilin kanssa höyläilen niin kauan ku onnistuu ja mitä ihmeellisimmissä asennoissa. ainaki että saa ne jalkoja pitkin kasvavat pois, ja loput mikä irtoo on vaan plussaa.

sit mä tunnustan käyttäväni sillon tällön sitä ihokarvanpoistotököttiä. mut en suosittele. se eka päivä on ..sanoisinko hankala :D

Nibbler joo oon hakenu masenus fiilistä lisää ja lukenu tuolta "esikoisista syntyneet pinoo" :LOL: kun kaikku on joko lähtö painossaa tai huimasti laihtunu enemmän :eek: meikällä ei tasan käy niin..nyt ku persausta läimäsee ni jää heiluu viel moneks sekunniks iteksee :LOL: oon muute uhkaillu miehelle et sit ku en ite enää nää tonne risupesään ni mies saa alkaa sheivailla :xmas: hahaa..lähtis kaikki huulinee päivinee :LOL: !

Imetystä mäkin toivon, että onnistuisi ja veisi kilot mennessään. Ja omastakin painosta osan =) Muuten jään kyllä pahasti ylipainoiseksi :kieh:

Meillä mies hoitelee tuota alapään trimmaus-puolta :whistle:

*muoks* Ja juu, Sannyan väliaikatietoja odotellaan. Jos ei mitään kuulu moneen tuntiin, niin sitten oletetaan että lähtö on tullut =)

ai sen sä nyt teit :LOL: että ku en kerenny ajoissa varottamaan.

juu meillä mies peppumiehen löllystää mun persettä niin mä sanon että ei viittis ku se tutisee vielä ens jouluna :D

mä luulen että sannya tulee kertomaan ennenku lähtee :whistle: =)

nibbler lopetas tollaset puheet :D ihan alkuunsa...
Olet varmasti tällä hetkellä hyvin kaunis odottava nainen...
Ja se mihin paino päätyy synnytyksen jälkeen... on toinen luku kokonaan...
kuitenkenkaan se paino ei ole tärkein... vaan että olet terve, ja elinvoimainen nuorinainen.

kävin just penkoo autotallista jätesäkillisen isännän työvaatteita... joita heittelen nyt koneeseen :D
Saapi viedä sitten puhtaana maanantaina mennessään :D

Puoli asuntoa olis imuroitu, vielä toinen puolikas odottamassa...

Ja taas mun pitää odottaa MiniLäpytin tulee vasta illalla viiden ja puol seiskan välissä... olis halunnut sen heti aamusta itselleni ;) siin minä en ole malttamaton enkä kärsimätön lainkaan luonteeltani.

sheivailusta täytyy sanoa... että en ole jaksanut harrastaa tän pallon aikana..
kunhan kintut ja kainalot on siistit... niin on mulle riittänyt :D
Katsotaan sitten taas kun pystyy jotain itse tekemään :D

ajelemisesta Täällä on kans pohdittu että mitenkä sen oikein tekisi.Tavallisesti kun ei oikein onnistu.Ja peilin kanssa en ole vielä yrittänyt.Oon kyllä eninmpiä saanut pois sheivailtua :D Just eilen mies sano,että herranjumala mikä pöheikkö,no arvatkee vaan lähtikö karvat :LOL:

Joo täällä on pakki nyt sit sekasi,aamulla käväsin löysillä ja nyt tuli ihan ripulit!Tälläistä lukee vauva lehdessä:
Ripuli ennakoi synnytykseen lähenemistä
Tässä on perää.Joskus odottavan äidin elimistö valmistautuu synnytykseen niin,että äidiltä menee ruokahalu,ja suolisto tyhjenee.Tämä ei ole mikään sääntö;kaikki äidit eivät suinkaan ole ripulilla synnytyksen lähestyessä.

Joten tarkkaillaan ;)

Voi teitä naiset, sain taas niin hyvät naurut :LOL: Vai että Kottarainen pesii Tytyn hanuriin :LOL: Sit se tulee varmaan meillekin, en oo ollut kovin ahkera asian suhteen nimittäin :D

Painosta, mulla ei ole ollut asiasta kauheaa stressiä, mutta kieltämättä muuttuva kroppa on outo kun aina olen ollut normaalipainon ajarajoilla. Mutta äkkiäkös tähänkin tottuu..

Sannya synnyttämään hus, hus, hus!!! Kolme ässää nyt kehiin niin saatte vaavin maailmaan :D

Raha-asioista, meillä on tää kevät menty aika tiukilla kun mies on ollut lomautettuna, mutta säästöillä onneksi selvittiin niin ettei kauheasti tarvinnut kitsastella. Nyt alkaa taas parempi kausi kun lomautukset loppui ja tulee liitosta vhdoin ja viimein korvausrahat. Mutta pakko myöntää että aika pieniähän ne meidän rahahuolet on kun ei olla velkaa mihinkään suuntaan ja vuokra on pieni.

Ja kiitos kaikille tsemppauksesta, tämä päivä olikin ihan erilainen, opari alkoi järjestyä kun selitin ohjaajalle oman näkemykseni kunnolla jne. Ja töistäkin pääsin ajoissa. Sorruin shoppailemaan :snotty:

Niin ja poksuonniotteluista myös kiitokset :saint:

Jipii, huomenna saadaan vauvan vaatteille lipasto ja häkkisänky kun porukat tulee käymään :p

nibbler täällä kuljetaan myös miehen vaatteissa...kuljettu jo pitkään ;)

nyt loppu imurointi... enään on vaan pyykkiä tälle päivälle...
onneks sitäkään ei ole kuin lakanat ja pyyhkeet... körilään työvaatteet on jo pesty :D

ja sitten nuo aijemmat puhtaat pitäis viikata kaappiin...
ja lehtiäkin vois haravoida pihalta jos jaksaa :D

:heart: kätilö soitti mulle just =)

häntä oli alkanut vaivaamaan, eilinen SF mitta ja mun vointi... päätti varmistaa että kaikki on hyvin.
Ihana kun huolehtii... lupasi kuitenkin että saan olla kotona vielä rauhassa, mutta käski tulla polille heti jos vointi huononee.
ja sanoi soittavansa vielä jos alkaa huolettaa.
Naureskelin hänelle... että tiedäthän missä me asutaan, että voi tulla käymäänkin :D
Kyseinen kätilö on tuonut minulle alkuraskauden aikana päivystys lääkkeet viikonloppuna suoraan kotiin :D kun asuu jossain naapurissa :D

Tuli kyllä rauhallinen olo taas... ihanaa meistä pidetään huolta :D

Ihanaa, että HanTasta pidetään huolta :heart:

Tutunnäköinen kuvaus oli, mikä kyllä osuu ja uppoaa tännekin :LOL: Tosin vielä omia t-paitoja menee muutama päälle. Ja on mulla kylille lähtiessä laittaa äippähousut ja tunika päälle, mutta kotoa ei toivottavasti kukaan yllätä :D

voi mua kiukuttaa...
palkkakuitti ei ollut mikään iloinen yllätys.

Olin laskenut että ei hätää voi olla saikulla äippiksen alkuun, kun pomo oli mulle sanonut että kelarahoille tipahtaa 60 arkipäivän jälkeen (ma-pe)
ja niitä laskettiin, että pyydänkö saikun lyhyämmelle ajalle kuin äippiksen alkuun ja pidän sitten vuosilomia ennen äippistä... ja laskut suuntautu siten että 58 päivää tuli täyteen... että ei mitään hätää... saan normaali palkan..
Ja (painokelvotonta tekstiä) se oli 60 kalenteri päivää...
joten hävisin sitten tässä taistossa 300 euroa tässä kuussa :(
vähän harmittaa itkettää kiukuttaa ja ketuttaa...
iso raha meille tuo 300 euroa, onneksi tuo mies pääsi töihin, niin vähän tasapainottaa... mutta... silti...
eikä ainakaan mieli parane polilla juoksemisesta... kun poli laskuakin alkaa olla jo kohta 200 euroa :(

iltapäiviä.Täällä ei ole kummosia tapahtunut,just syötiin lasangnea.Maha juilinnat jatkuu aika-ajoittain.Mutta nyt ei niin kovasti.Ei nyt sais mennä ohi tää homma.Haluun synnyttämään.
Tylsääkin on.Onks muilla yhtä tylsää??(puree kynsiä,ja miettii mitä tekis.) :ashamed:

Yhteistyössä