Kiitos kaikille tsemppaamisesta :heart: Juurikin niitä vakuutus-, auto- ja järkky-iso sähkölsku
yms. maksuja erääntyy nyt paljon. Tosiaan kun ne säästössä olleet rahat on ollut sitä pahanpäivänvaraa, niin jos tässä vaiheessa jo joutuu sinne tilille kajoamaan, niin vaikeuksia tulee viimeistään syksyllä. Mies kun on jäänyt jo sairaspäivärahalle
Mutta vielä ainakin heinäkuu ajateltiin lyhentää asuntolainaa ja sitten kun mulla loppuu palkka, niin täytyy varmaan jättää lyhennykset tekemättä ja maksaa vain korkoja.
Nibblerinkin pitäisi päästä noista osamaksuista eroon. Parempi maksaa kerralla, niin näkee mikä on se todellinen rahatilanne.
Mutta ainakin kaikki vauvan hankinnat on nyt tehty ja itselle en osta ensi kuussa mitään. Takki ei kohta mahdu kiinni, mutta sitten täytyy alkaa kulkemaan miehen fleecessä tai jotain. Mutta kuukauden takia en osta uutta takkia :kieh:
Tyty Tsemppiä painon kanssa :hug: Mä en ole kiloista stressannut, mutta mulla nyt oli ennestäänkin ylimääräistä. Että timmistä kunnosta ei puhettakaan :kieh:
Johanna Juu, tavarat on kasassa, mutta esim. pinnis on mun askartelu- ja käsityöjuttuja täynnä ja äitiyslaatikko on hyvä apupöytä niissä. Eli järjestelyä pitää vielä tehdä, mutta huonekalut on periaatteessa omilla paikoillaan yms. Eli sillain on valmista =)