¨¨*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 6~*¨¨

Pakko oli tultava vielä lukemaan kuulumisia,ennenku rupeen taas leipomaan.
HanTa Oli muuten kivat neukku kuulumiset,mutta nyt toivotaan että kaikki on hyvin ton sf-mitan suhteen.Yhdellä tuttavan tutullahan oli noi sf-mitat menny ihan siel yläkäyrillä,ku oli niin isoks laps kasvanu :D Mut en halua pelotella. :heart:

Mut nyt leipomaan pikkuleipiä -->

nibbler ulos ulos... EI huvita yhtään...
huomenna vois yrittää vaikka haravoida :D
ois pikku pätkä tota taloyhtiön yhteistä tilaa mikä pitäs siivota :D

pyykkiä on pesty... ne pitäs saada vaan viikattua kaappiin... ei huvita sekään :(

tänään vaan ei mikään huvita...

Selässä vihmoo tosi inhottavasti, ei särje niin kuin tavallisesti.. mut en usko et tää supparikaan on kun masu on ihan pehmeä... :D

Odottelen systeriä kylään, et vois jutella sen kanssa et tuleeko se sairaalaan jos mies ei ehdi ;)

HanTa voimia selkäkivun kanssa.. :hug:

täällä siis käyty jo np-ultrassa ja siinä samalla veriseulassa myös.. täällä viikolla saatiin kirje kotiin jossa tulos oli: ei kohonnutta riskiä.. :) kaikki hyvin ja näillä näkymin terve vauva tulossa.. :)

Sompio mukavaa äitiyslomaa =) täältä tullaan perässä saikkarin ja kesäloman kautta :wave:

nibbler mäki tunnen välillä itseni ihan maaniseks ku menen täällä pitkin seiniä ja koko aika pakko tehdä jotain (ei tyypillistä mulle). viimeks eilen siivosin jotain mitä tulee siivottua ehkä kerran vuodessa. eli kun meiän vaatenaulakko on suljetussa kaapissa, ni sinne kertyy mm. kenkien päälle pölyä+koirankarvoja. ja oli hyllyt täynnä kaikkea krääsää, ni siivosin sen komeron sitten. :D

Minttuli i've been busted :D menihän siinä jokunen aika palstaillessa, ennen ku mut tunnistettiin oikeassa elämässä. =)

katon ensimmäistä kertaa kätilöt-ohjelmaa fst:lt... jaiks..

tb mukava saada hyviä uutisia :heart: onnea niistä.

talvis ja nibbler nuo toiminta puuskat ymmärtääkseni kuuluu asiaan :D

nyt loppui odotus... köriläs on kotona taas sunnuntai iltaan tai maanantai aamuyöhön :D

Onnellinen HanTa ja Möntti 35+ 5

Minttuli sinun masusta vielä, että enempi ilmeisesti on sillä väliä, tuleeko sf-mittaan suuria laskuja/nousuja. jos kasvaa "samalla käyrällä" koko ajan, ni vauvan kehitys on normaalia. ja kyllä ne sitten seurantaultraan laittavat, jos epäilevät jonkin olevan vialla :hug: mullakin ollu sf-mitta yläkäyrän yläpuolella koko ajan ja terkka siitä jupisee, että iso vauva on tulossa. mut kun kysyin että pitäiskö sitä sitten ottaa ylimääräinen ultra jos se kerran niin jättiläinen on, niin totes ettei ole huolestuttavaa, eikä mun kohdalla oo peruste tutkinnalle. siitä tulee vähän masentunu olo, tiedän, mutta koita olla murehtimatta :hug:

babybeellä suloinen massu :heart: ja määki haluun pinnasängyn!! |O ..mies on sitä mieltä et on liian aikaista, varsinki ku meil ei oo erillist lastenhuonet..

TinyAngel peesailen muita, että pysy vaan tiukkana niiden vieraiden kanssa, ja jos et itse jaksa, niin miehes kyllä puhuu teiän puolesta. muista nauttia vauva-arjesta kun olet hereillä virkeänä :heart:

HanTa no nyt oonki ollu viime viikon loppupuolesta alkaen aavistuksen uupunut.. tänään en jaksanu kouluunkaan mennä. :( kolmatta iltaa supistelee taas tiuhaan ja melko jämäkästi (muttei kipeästi, kai). onneks on se kontrolli ens viikolla neuvolalääkärille.. mäki voisin melkein muuttaa asumaan tuonne :D

Iltaa kaikille :) Täällä on pikkukeksit valmiina,ja kohta ne onkin syöty :D Vein kans yläkertaan maistiaisia.Lenkillä kävin äsken taas.Nyt kävin vähän pidemmän lenkin.Ja kyllä alko tuntumaan joka kolkassa.Vauva vain sai kyllä aikamoisen energia purkauksen.Huh Huh.Rakko on nyt kovilla.Jospa toi lenkkeily tuottais edes pientä tulosta.

Talvis Voimia sinulle supistusten kanssa.Ja koita levätä mahd. paljon. :hug:

Nyt suihkuun ja sit lepäilemään :)

no nyt on äippäpakkaus tutkittu. ja -08 sieltä putkahti mut ihan kivahan sekin näytti olevan. miestä kiinnosti ainoastaan siin paketis se naisten kondomi :D

babybeellä tosiaan piukee massu =)

mulle on muuten tullu pari raskausarpea hurjasta rasvailusta huolimatta. vauva tykkää hengailla vaan tos oikeal puolel ni siihe alavatsaan tullu pari viirua. no, eipä tuo minua haittaa ku en tykkää mahaani muutenkaan paljaana pitää.

mä tunnistan kans ton maanisuuden. viimeks aamulla imuroin ja moppasin kun hurjapää... sit iltapäiväl ku piti alkaa ompelee ni olin jo niin väsy et huomiselle jätän sen etten kankaita leikkaa miten sattuu :snotty:

Kiitos kaikille :heart: Ihan kuin se tätä kotonaoloa muuttaisi, että alkaa äippäloma =) Rahallisestikin vielä sama kun saan palkkaa vielä heinäkuuhun asti =)

Jaksuja kaikkien kipujen ja suppailujen kanssa. Ja tsemppiä niille, jotka joutuu "muuttamaan" polille. Mulle ainakin kaikki lähteminen ja aikataulut on vaikeeta.

Tänään tein viimeiset hankinnat. Tai siis kai sitä vielä kaikenlaista tarttuu mukaan, jos kaupoilla käyn, mutta ei tarvi minkään asian takia lähteä. Ostin kyllä aika kalliit reunapehmusteet ja verhon, mutta kun en ale-tuotteista ole löytänyt mieleisiä ja ei jaksanut kierrellä kauempaa. Samoin amme ostettiin vähän kalliimpi, kuin mitä halvimmillaan olisi saanut. Mutta siinä on ihanat tassut alla :heart: Ja teline on tosi tukeva verrattuna halvimpiin malleihin.

Hanta Sun postilaatikko on täynnä.

Ne harsot on mulla. Laitanko samaan pakettiin vai usemapaan eri pakettiin ni vois sitten mahtua postilaatikostakin et ei tarvi postista hakea?

Osotetta jos laitat vielä mulle yksityisviestillä niin voin laittaa postiin menemään.

Hyvää yötä kaikille!

Huomenta!

Korkkaanpa tämän aamun ensimmäisen viestin =)
Olen ollut pari tuntia ylhäällä ja aion mennä yrittämään uudestaan unia.
Refluksi alkoi vaivata täälläkin :( Ja rahahuolet :|
Toukokuussa erääntyy laskuja ihan kiitettävästi. Rahat kyllä riittävät, mutta joutuu kohta menemään säästöille, ei kiva :(

Huomenta.

Eilen oli aivan kamala päivä, olin töissä 12 tuntia enkä ehtinyt sitten tännekään. Illalla sitten luin opettajan viestin opinnäytetyöstäni ja siitäkös itku tuli. Sille ei riitä mikään.. :'( Nyt sitten silmät turvoksissa yritän tsempata uuteen päivään. Sanoin eilen ohjaajalle, että minä en täällä ole työvoimaa joten tänään menen siellä vaan sen verran pyörähtämään että käyn ohjauskäynnillä ja sitten alkaa mun viikonloppu. Hitto että ärsyttää kun parhaansa yrittää ja tietää itsekin olevansa vielä ihan puolikuntoinen ja tekevänsä kaikki hieman vajaalla teholla (ja sekös perfektionistia ketuttaa) niin sitten vielä saa palautettaa että sun pitää nyt terästäytyä. Olin nimittäin laittanut yhteen kokouspaperiin YHDEN NUMERON VÄÄRIN JA UNOHTANUT MAINITA YHDEN RAHASUMMAN! Siitähän olikin monen elämä kiinni taas. Jossain vaiheessa kokousta meinasin alkaa viskellä niitä ihmisiä niiden kokousleipien päällä olevilla persiljan palasilla. :LOL: No joo, ymmärrän toki että johtotasolla ei saa tulla virheitä, taidan jäädä hieman alemmalle tasolle sitten joskus töihin.

TA, hurja kokemus teillä takana. Yhdelle perheelle kyllä ehdottomasti liikaa :( Jaksamista nyt vauva-arkeen ja nauttikaa :heart:

Tulen päivällä juttelemaan muustakin kuin omasta navastani, siihen asti adjö! :wave:

Vilma ja Elma 24+0!! POKS!

moorning!

se ois sitte poksupäivä 33+0 =)

kyllä tuolta pedistä pääsee rivakasti ylös ku huomaa, et olo on vähä ällö... kai se kohtu nyt sit painaa jotain tärkeetä paikkaa. nyt ihan ok ku silmät ristis jääkaapille ja söin jogurtin.

-ja mikä ihme siin on että mua tällee aamusta ja yleensä ennen nukkumaan menoa supistaa?

Vilmalle halirutistus inhottavasta päivästä ja poksuonnittelut! siekii yli puolenvälin jo!

Sompio: siel on nyt sit kaikki kasassa vauvaa varten :heart: -noi rahahuolet on kyl hirveitä ku niitä alkaa kelaamaan :$ :hug:

huomenta daamit!

en mä tiiä mistä tää siivousinto tulee. mut nyt ku sitä on niin käytänpäs sen hyväkseni :) tänään mä aijon vaikka väkivalloin saada sen ahravan tuolta lumihangesta irti ja alkaa haravoimaan. mies lupas olla auttamatta huomenna ku alan kyntämään kasvimaata. (luvata olla auttamatta = "katotaan nyt jos kerkee" )

Sompio :hug: no pääasia että pärjäätte. ja isoista laskuista voi aina keskustella.

mä tässä huomasin... vauva tulee tosiaan reilu kolmen kuukauden päästä.siispä lähen tästä nettishoppailemaan jotain säilytys systeemiä, ostan miehelle samalla synttärilahjan :) ja vielä osamaksulla ku mä kuvittelen että se tulee halvemmaks. oikeesti mun on pakko ostaa osamaksulla, kun mulle ei kerkee tulla kuussa niin paljon rahaa että mä voisin mitään maksaa kerralla pois.

Huomenta arvon naiset! :D

Voimia murehtijoille! :hug: älä sompio liikaa rahoja murehdi.
Poksuville poksuonnittelut!

Täällä jouduttiin eilen saikulle huimauksen ja pahoinvoinnin takia.. :x Ärsyttävää!
Maanantaita kovasti odotellaan, silloin se varhaisultra. Saapa varmuuden, että pikkunen on oikeessa paikassa ja löytyy jotain muutakin kun pussi. =)

Ihanaa ja aurinkoista kevätpäivää! :heart:
Delfis 8+3

Huomenta täältäkin.Ja aurinko paistaa B)

Vilma Halit täältäkin :hug: Ja poksu onnittelut :heart:
Sompio Muakin meinaa välillä painaa rahahuolet,mut onneks niistäkin aina jotenkin selviää.Aina vaan kyllä jotenkin pelottaa,että entäs jos jääkin maksamatta vuokraa ym ym.Halit :hug:
johanna Sulle kans poksu onnittelut. :heart: Ja hyvä jos olo parani kun söit. :)

(.) mulla ei ollu mikään maailamn paras yö.Sai ravata kusella koko ajan.Ja sit heräsin 12 aikaan siihen ku väänti alaselkää vasemmalta puolelta ihan sikana ja alamahaa.Mut sit ku kävin veskis nii helpotti.Eli rakko oli ihan täynnä.Vauvakaan ei antanut heti nukkua,kun alotti sen potku tuokion jo ennen nukkumaan menoa.Eli se energia purkaus jatku yli tunnin taas vaihteeksi.Ja oli rakko tosiaan kovilla ja muutenkin alapää tuntu että halkiaa.

Nyt vaavi on taas ku mitään ei oliskaan tapahtunut,ja nukkuu ku tukki :D Huh huh.Vois jo syntyä.Nii pääsis hellimään ja näkemään ne potkut ihan livenä :heart:

Sannya ja Nuppu 38+3

Vilma :hug: pikkuvirheitä sattuu kaikille. Ja myös siellä johtotasolla... ihan varmasti. :D Pidä vaan tiukka linja - jos teet työharjottelua niin kyllä se on eri asia ku olla kaikkien juoksupoikana! Ja opparin tekemiseen sellainen vinkki että tee vaan kiltisti kaikki korjaukset mitä pyydetään niin menee läpi heittäen. jostain syystä muotoseikat on ihan tooooosi tärkeitä noissa. ainakin meillä oli. Siis että oikeat asetukset, lähdeluettelot, sivunumeroinnit jne. :headwall: Ihan kuin ne olis se opparin tärkein juttu. POKSUONNITTELUT! :)

Jossu joo mullakin supistaa aina sänkyyn mennessä ja aamuisin myös. Mikä lienee syynä.. :) Ja ei kyl voi yhtään makoilla selällään. :x

sompio älä liikoja stressaile raha-asioita. :) Jotenkin sitä aina selviää. Muakin vähän jänskättää toi toukokuu, onneks tulee äitiysrahat sitten.. kaiken maailman vakuutuslaskujahan sitä on maksettavana.... huh. Ihanaa että löysitte kivan ammeen!

Sannya mullla on välillä vaikea erottaa just tuota rakko/suolikipua ja sitä et onks nää nyt niitä menkkamaisia oloja mitkä vois ennakoida supistuksia... sit sen huomaa jos vessassa käynti auttaa. :D No onneks kohta loppuu toi vessassa ravaaminen. :)

(.) Mullakin siivousintoa pukkaa - tänään puunaan keittiön! :D :D

EM ja Dodoliina 37+3 :heart:

:attn: Mun maha toimii taas. :D Jee jee.on varmaankin toi lenkkeily alkanut vaikuttamaan mahan toimintaan.Nyt ei enää niin pahasti ummeta.Eilen en kyllä käynyt pytyllä.Mutta parempaan päin.Eli työ keitä ummettaa,niin kannattaa liikkua :)

HUomenta!
On tullu oltuu vaa taustalla..töissä menee aika ja sitte kotihommissa. Eilen tuli käytyy neuvolassa ja päivä meni piloille.. :headwall: olin lihonu 2kg( yht. 5kg ) tiiän et se ei oo paljoa, mutta tuo paino asia ei oo miulle mikään helppo juttu :ashamed: tottakai vauva painaa ja kaikki muukin, mutta masentaa ettei jaksa treenata niska veressä salilla pumpissa jne.Oon aina ollu timmis kunnos..nyt perse roikkuu ja tursuu..tissit kasvanu niin et ruennu nekii jo valahtaa kohti maata :kieh: vaikka tää onkii vaa väliaikaista ni ahdistaa!Ois niin ihana olla piksuis kesäl niin et vatsalihakset näkyy jne.joo oon ehkä pinnallinen,mutta semmonen mie oon :ashamed: en siltikkään tästä vauvasta luopus vaikka tää paino asia stressaakin..vauva on rakas ja kestän kyllä tän. MUtta pakko oli purkaa.
SF-mitta 22cm, 3cm kohdunkaulaa jälel ja kiinni oli..kaikki oli oikeen hyvin-->HB taas laskenu 109 eli rautaa vaa. Ihanaa ku on tämmöset ihanat ilmat =) vituttaa vaan ku duunissa pitää olla kokoajan..töitäkii jatkovat heinäkuu loppuu vaikka jään 27.6 äitiyslomalle =) eli kaupunki maksaa miulle viel palkan heinäkuulta..jes!
Saatiin myytyy mein paimenkoira hyvään kotiin...ikävä kyl on.. :| mutta parempi näin..en tiiä myynkö noi kisutki..tuntuu et kaikki ylimääränen stressaa..tänää pitää lähtee viemää kissa eläinlääkärii-->anaalirauhanen tulehtunut :x great! Ja taas menee rahaa siihekii :kieh: tuntuu et pitäs lähtee ryöstää pankki ku ei vaan rahat riitä.. :snotty:

Hitto..tulipas valitus virsi :LOL: ja minä minä painotteinen..mutta tulipahan kirjotettuu!

Tyty ja Kitkunen 25+5

tyty voimahali...
silloin pitää purnuttaa kun on purnattavaa :D se helpottaa edes vähän.

vilma poksu onnea täältäkin.

johannalle myös poksis onnea

sanya kurja yö takana... toivottavasti saat levättyä päivän mittaan.
Nukuin vaihteeksi kuin tukki... mentiin körilään kanssa unille jo 9 aikaan... ja en herännyt kuin kaksi kertaa yöllä... ekan kerran vessaan ja toisella kerralla järkyttäviin painajaisiin :(
Ja aamu herätys oli oikein oikein mukava ;)
Sain vielä aamupalan alastomalta kokilta :D Eli mukavasti alkoi meidän viikonloppu.

nibbler ei osa maksu ole niin paha asia... itsekin käyttänyt sitä suurempien hankitojen kanssa... kuten ompelukone ja jumppalaite...ja nyt otin tuon miniläpyttimen sillä :D

sompio koita olla murehtimatta raha-asioita... kyllä ne siitä helpottaa... ja murehtimalla ne ei valitettavasti parane :(
Tärkeintä kuitenkin on että sinä ja vauva voitte hyvin...kaikki muu kyllä järjestyy tavalla tai toisella.

siivouspäivä pyykit koneessa... ja seuraavaks otan imurin käsiini :D ja sitten jossain vaiheessa pihalle haravoimaan :D

Kiitos kaikille tsemppaamisesta :heart: Juurikin niitä vakuutus-, auto- ja järkky-iso sähkölsku :eek: yms. maksuja erääntyy nyt paljon. Tosiaan kun ne säästössä olleet rahat on ollut sitä pahanpäivänvaraa, niin jos tässä vaiheessa jo joutuu sinne tilille kajoamaan, niin vaikeuksia tulee viimeistään syksyllä. Mies kun on jäänyt jo sairaspäivärahalle :( Mutta vielä ainakin heinäkuu ajateltiin lyhentää asuntolainaa ja sitten kun mulla loppuu palkka, niin täytyy varmaan jättää lyhennykset tekemättä ja maksaa vain korkoja.
Nibblerinkin pitäisi päästä noista osamaksuista eroon. Parempi maksaa kerralla, niin näkee mikä on se todellinen rahatilanne.

Mutta ainakin kaikki vauvan hankinnat on nyt tehty ja itselle en osta ensi kuussa mitään. Takki ei kohta mahdu kiinni, mutta sitten täytyy alkaa kulkemaan miehen fleecessä tai jotain. Mutta kuukauden takia en osta uutta takkia :kieh:

Tyty Tsemppiä painon kanssa :hug: Mä en ole kiloista stressannut, mutta mulla nyt oli ennestäänkin ylimääräistä. Että timmistä kunnosta ei puhettakaan :kieh:

Johanna Juu, tavarat on kasassa, mutta esim. pinnis on mun askartelu- ja käsityöjuttuja täynnä ja äitiyslaatikko on hyvä apupöytä niissä. Eli järjestelyä pitää vielä tehdä, mutta huonekalut on periaatteessa omilla paikoillaan yms. Eli sillain on valmista =)

HanTalla kiva aamu =)

Siivousinto iski täälläkin. Pistin lakanat koneeseen, jos saisi illalla samat lakanat takaisin. Näkyy tulevan taas aurinkoinen päivä =) Imuroin patjatkin ja jos mies ne vielä tamppaisi. Oli muuten järkyttävässä pölyssä. Senkin takia nenä on voinut olla usein aamulla tukossa :|

Ja mun pitää äkkiä saada nukkekoti laatotettua, rappuset laitettua yms. isommat, että saan nuo askarteluhässäkät pois tuolta Nupun huoneesta. Pääsee sitten laittamaan vaikka sängyn jo valmiiksi (juu, kiire on, LA:n aikaa enään n. 5 viikkoa :LOL: ) Huonekaluja sinne nukkekotiin tehdään sitten pikkuhiljaa :whistle:

Yhteistyössä