Kiitos teille kaikille :heart: :heart: Kaikki voima tulee nyt kyllä tarpeeseen. Kieltämättä mua itseä hieman huolettaa, että mikä se "voimakaskaikuinen muutaman millimetrin tiivistymä" on kun lääkäritkin aika arpomalla joutuivat heittämään, että se on kivi. Mut kyllä niiden olis pakko ollut ottaa mut heti lisätutkimuksiin jos vakavampaa epäilisivät. Ja jos ei urologian polilta ala kutsua kuulua niin pyydän neukkulääkärin soittamaan sinne. Haluan että homma hoidetaan loppuun. Äsken jouduin jo buranaa ottamaan, onneksi 300mg vaan, mutta ei se kyllä hyvälle tunnu, vaikka kai sitä lääkäriä olisi syytä uskoa. Sais kyllä pikkuhiljaa alkaa tämä äksöni loppua tästä raskaudesta niin voisi nauttiakin. Vaikka kyllä mä nautin, kun tietää, että Elma kulta on hyvässä hoidossa ollut ja kunnossa :heart:
Äitiyspakkauksesta, pidin itse 2008 pakkauksesta enemmän, varsinkin toppapuvusta. Mutta oikein kiva pakkaus, ei siinä mitään ja suurena plussana kestojen suurempi määrä, sekä ekologisuus.
Sannya, hieno että teilläkin kaikki hyvin :heart:
EM, hyvää alkavaa äippälomaa!! :heart:
Äitiyspakkauksesta, pidin itse 2008 pakkauksesta enemmän, varsinkin toppapuvusta. Mutta oikein kiva pakkaus, ei siinä mitään ja suurena plussana kestojen suurempi määrä, sekä ekologisuus.
Sannya, hieno että teilläkin kaikki hyvin :heart:
EM, hyvää alkavaa äippälomaa!! :heart: