sieltähän se litalgin oliki tuttu, mulle on joskus kans määrätty sitä
en muista toimiko.
nappasin tuolta lahjoitetaan osiosta ittelleni mammapaidan, joka tuli tänään ja voi että se on ihana! semmosen "oikeen" t-paidan näkönen mut et maha mahtuu. tätä vois helpostikki käyttää myös sillon ku ei oo raskaana.
kissalla on näköjään kevättä rinnassa
juoksee ympäri kämppää ja huutaa njam. njam. njam
ja kulettaa leluhiirtä
ja sain tänään kolmen vuoden yrittämisen jälkeen hankittua sänkyyn helmalakanan, ja löysin samalla pojan pinnikseen semmosen katos härvelin. makso vitosen.
jooh... tänään pitäs saada kans jotain aikaseks. vaikkapa yhen aukeaman leikekirjaa. ehkä mä saisin sen joskus valmiiks, ainaki enneku vauva syntyy.
syntymisestä puheen ollen lehessä luki että 30-40% pietarsaarelaisista on siirtyny synnyttämään kokkolaan tai vaasaan. eli oikeesti ehkä vaan muutama, mut se kuullostaa paljolta noin prosentteina. mä en oikeen tiiä miten mä tekisin. mulla on toiveena olla kotona niin kauan ku mahdollista sitte ku h-hetki tulee, ja sehän ei ois mahollista jos pitäs suunitella ajavansa 30-100 km synnyttämään. noh, eipähän oo ruuhkaa jos pietarsaaressa synnyttää. mut mä oon vähän kahden mailla tässä asiassa. ainaki se kätilö jjonka tapasin nyt viimeks sairaalassa vaikutti niin ihanalta että mä toivoin että se ois mulla sitte synnytyksessä. se lääkäri sitte oli vähemmän mukava.
kahen mailla oon tuon miehenki kanssa. se välillä puolitosissaan sanoo että se ei tuu synnytykseen mukaan, mut sitte ku siltä kysyy että tosissasko et oo tulossa, ja jos et oo niin sanot nyt niin saa alkaa miettii jotain doulaa tai jotain, niin sitte se sanoo et se tulee kyllä. yksin mä en halu jäädä se on yks mikä on varma. pitää kai lainata mutsin läppäri, sitte mä saan koko ajan teijän kans keskustella että "nyt ne kysyy halunko mä epiduraalin, mitä mä sanon?"
mut teille kaikille pitää hankkii semmonen beeper joita niilon amerikoissa, ja sit mä piippaan teille ku aika koittaa, tiiätte olla paikalla
pitkää turinaa taas... pitäskö ehkä tehä jotain järkevää?