Hakutulokset

1. K

***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

Markka Onnea! :heart: Ja isot halit sitä tarvitseville :hug: Ite oon täällä kauheessa flunssassa.. :| Tosi väsyny ja nuutunu olo.. Onneks kohta alkaa viikonloppu!
  2. K

***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

Moikka! En oo taas hetkeen kerenny kirjotteleen, mut nyt helpotti taas hetkeks koulukiireetkin.. Jotain uutta munkin tilanteeseen..nyt on ollu pari päivää nännit tosi kipeet! Ihanaa huomata, et jotain mun kehossa tapahtuu tän kahen kuukauden odottelun jälkeen. =) Ekassa kierrossa pillereiden...
  3. K

~[Esikoisesta Haaveilevat]~

Moikka tytöt! =) En oo pitkään aikaan ehtiny kirjotella, kauhee kiire koulun kans, kokoajan jonkinlaista tenttiä ja tehtävää. :hug: Halit kaikille sitä tarvitseville. Asty Voi miten sulonen koiranpentu :heart: Itselleni ei mitään uutta, menkkojen odotusta vaan edelleen. Ärsyttää...
  4. K

emiliana Mäkin nään siinä selvän viivan! =) onnea! :heart:
  5. K

ElinaMaria paljon onnea plussasta! :heart:
  6. K

Johanna ja emiliana :hug:
  7. K

ElinaMaria, Kukkaiskeiju ja Piglet iso :hug: teille kaikille.
  8. K

Iltaa tytöt! =) Mua ihmetyttää.. Eilen illalla vessassa käydessäni bongasin sellasen kirkkaan, venyvän, sitkeen, melko ison limaklöntin..(kiva kirjotella tämmösiä :D ) Nii ja samanlaista limaa on tullu tän päivän aikana.. Aloinki miettiin, et voisko tää olla ovulaatioo.. Mul on kyl menossa jo...
  9. K

Ihania hääkuvia! :heart: Mua ei oo viä edes kosittu, vihjailuista huolimatta.. :D Mä kattelen BB:tä, jäin siihen viime vuonna koukkuun. Ja nyt viä, ku otettiin MTV3 kanavapaketti määräaikasella sopimuksella, niin BB 24/7 saatiin kaupan päälle.. Itselleni ei mitään uutta..Tätiä odottelen...
  10. K

Talvikselle :hug:

Yhteistyössä