Hakutulokset

1. K

~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

Voi harmi..mulla piti olla tänään eka neuvola, mut sain soiton et mun terkka on sairaslomalla.. Uuden ajan sain vasta kahden viikon päähän! Ens viikollakin ois joku aika ollut, mut oon koko ens viikon matkalla! Mulla on sitten eka neuvola vasta tasan rv 10..kauheen myöhäseks meni.. :/ Millä...
  2. K

Hooyo88 Me mennäänkin aika samoissa viikoissa, mulla nyt 6+4. Oon nyt viikon ajan kans kärsiny pahoinvoinnista ja oksennellut oon myös päivittäin. Oksentamisen jälkeen on hetken hyvä olo, mut muuten jatkuvasti huono olo, öisinkin! Mä en oo viä keksiny tähän mitään helpottavaa keinoo.. :| Mut...
  3. K

Kiitos kaikille onnitteluista! :heart: SuukkoSuulle Tietoja listaan, eli Kia-85, la 21.10, sairaala TAYS
  4. K

Moikka! Mäkin voisin vähitellen siirtyä tänne puolelle.. =) Plussasin jo pari viikkoo sitten, mutta oon vuotanu niukasti siitä lähtien kun menkkojen ois pitäny alkaa, niin oon ollut sen takia vähän epäileväinen tän raskauden suhteen.. Eilen kävin sitten ultrassa, jossa pieni sydän sykki...
  5. K

*Esikoisesta Haaveilevat*

Kiitos onnitteluista! =) Tein vielä tänään r-testin, joka oli herkkyydeltään 25 ja plussa-viiva ilmestyi vahvana, jo ennen kontrolliviivaa.. Kai se nyt pitää jo uskoo! :heart: Tosin edelleen päivittäin tulee ruskeeta, niukkaa vuotoo..on tullut nyt jo reilut kaks viikkoo..se tässä vähän...
  6. K

Moi! Mä testailin eilen aamulla uudestaan ja nyt sain jo ihan kunnon viivan! :heart: Testasin taas sillä tosi herkällä testillä, kun oli yks sellanen viä kaapissa.. Testiviiva oli melkein yhtä tumma kun se kontrolliviiva! =) Aattelin kyllä, että haen viä viikolla apteekista jonkun vähemmän...
  7. K

HaLPe Selitin varmaan vähän epäselvästi.. Tarkotin siis, et "menkat" alkoi sillon 10 pvää sitten, mut vuoto on ollut tosi niukkaa, rusehtavaa koko ajan..eli varsinaiset menkat ei oo edelleenkään alkanut ja oon tässä ootellu et kunnon vuoto alkais.. Ja koska mulla yleensä alkaa menkat ihan...
  8. K

Moikka! En oo tosi pitkään aikaan kirjotellu, lukemassa oon välillä käyny. Mulla alkoi menkat 10 pvää sitten ja koko ajan on sen jälkeen ollu pientä vuotoo, joka jatkuu edelleen tosi vähäisenä. Nännit mulla tulee aina kipeeks ennen menkkoja, mut tää kierto on ollut siitä erilainen, et nännit...
  9. K

Täällä sitten kp1 ja yk5.. :/ Kierrot on ollu tosi pitkiä pillereiden lopettamisen jälkeen, mut se on positiivista et ne on nyt koko ajan lyhentyny..jospa ne tästä nyt tasaantus vähitellen.. [/b]ElbA Tervetuloa! =) Ja Hauskaa Uutta Vuotta kaikille!![b] :D
  10. K

Huomenta! Ihanaa, mulla alko nyt sitten joululoma! =) Kauheesti ois viä kaikkee tekemistä ennen joulua. Huomena pitäs lähtee tekeen loput lahjaostokset ja tää kämppäkin vaatis vähän siivousta.. Mä testasin eilen ja negahan se oli.. Ei oo kyllä ollu oireitakaan. Ja musta tuntuu etten ees...
  11. K

Moikka! :) Pääsisinkö mäkin uudelle listalle..? Tänään kp20/?? ja yk4 menossa.
  12. K

*The Esikoisesta Haaveilevat*

Mansikkateelle ja nibblerille Paljon onnee!! :heart: Ja Asty toivotaan että viiva vahvistuu! :heart:
  13. K

Iltaa tytöt! =) Paljon haleja ja voimia nanakuulle ja yöperhoselle :hug: Mulla on pitkästä aikaa vapaa viikonloppu..tosin tää viikonloppu on pakko varata koulutehtävien tekemiseen..mutta ainakin on töistä vapaata! :) Menkatkin alkaa olla loppupuolella ja uusi yritys voi kohta alkaa...
  14. K

Nasu ja Katalin paljon haleja ja voimia :hug: Mulle voi päivittää kp1.. :(
  15. K

en osaa näköjään vieläkään käyttää tätä..ei ollu tarkotus tummentaa koko tekstiä..
  16. K

:hug: Haleja kaikille tarvitseville [b]nibbler[b] Mulla on listaan hypänny joku väärä kierronpituus..et siitä pituudesta ei oo mitään tietoo vieläkään. Eli tänään ois sitten kp 42/??. Kiitos kun jaksat listaa päivitellä! =)
  17. K

Niin ja tervetuloa hippopotamus! =)
  18. K

Pahoittelut baby b:lle negasta :hug: Musta tuntuu et mun kierrosta tulee taas älyttömän pitkä.. Kp 29 jo menossa, eikä mitään ovisoireitaka oo ollu koko kierrossa.. Ärsyttävää.. :/ Pitäs varmaan tilata ja kokeilla niitä ovistestejä..
  19. K

***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

Iltaa tytöt! En oo hetkeen täällä kerenny taas käymään.. Paljon onnee kaikille plussanneille! :heart: Ja tippuneille haleja.. :hug: Itellä kp20 siis menossa.. Tuntuu et tää kierto pitkittyy taas. Ois niin kiva kun nää ees tasaantuis vähän! Ettei ainaka tulis enää mitään 70 päivän kiertoja...
  20. K

***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

Jes, täällä alko menkat!! :D Varmaan ainoita kertoja kun on ilonen niistä! =) Oli vähän pitkä kierto, 72 päivää.. Nibbler Mulle sais päivittää kp1.. Kiitos ku jaksat listaa päivitellä! :heart:

Yhteistyössä