onnea poksumisista ja tervetuloa
Hooyo :flower:
ihania masukuvia! mä on kehtaa vielä omaani näyttää ku se ei oikeen oo mitään vielä. tai siis se on isompi ku sen kuulus näillä viikoilla olla joten turvotus peittää itse vauvamahan. pitääki muistaa laittaa kamera sängynviereen illalla ku aamusin näyttää vauvamaha tosi hienolta. niinku pieni nahkanen tiipii
Vilmav mistä tuo paita on? se on aivan ihana!
mä oon koko päivän leiponu kakkua enkä vieläkään oo valmis. enää sokerikreemin levitys ja marsipaanin laitto, muttakun multa loppu tomusokeri niin en tiiä viittinkö ees yrittää laittaa sitä marsipaania. taitaa mennä huomiseen ellei mun sisko tois mulle tullessaan limsojen lisäks tomusokeria....
he hee, mä sulatinvalkosuklaan mikrossa ja luulin onnistuneeni melko hyvin, mut sitte yks suklaapala oli kärventyny
muut oli kyllä ihan nätisti sulaneet, että en mä tiiä mikä sillä yhellä oli ongelmana
ihanaa veljen vaimo vahvisti tänään että ne tulee huomenna kahville
siitä on jo kaks kuukautta ku oon viimeks nähny niitten perhettä ja alkaa olla varsinki lapsia ikävä
äh, mitä hittoo laitetaan nyt masukuva... tää on viimeviikolta ja suht turvotukseton kuva. siis 15+5
http://www.aijaa.com/v.php?i=3691147.jpg
pullasorsa kroppa.... :|