~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

Zoe kyl mie siis sen sillai tiiänkin. Mut luulis just, et ku sokeria mässyttää yms ni menis ne sokerit sekasin. Tai ees vähintäänki se rasva ja sokeri varastoituis sit ees muhun mut ku ei..

Hemmetti!!! Tein makaronilaatikkoo ni oli jääny levy päälle (ku eka makaronit keitin) ja yritin ottaa sipulinpalaa pois likeltä levyä ni sit mun aamutakin hiha osu siihe levyyn, joka oli päällä ja miltei sit kärvensin koko käteni! Ja ny hiha on "mukavan" karhea ja ruskea.. DAMN!! Mie aina onnistun.. Ootko idiootti? -Paljon mahollista... :LOL:

onnea poksumisista ja tervetuloa Hooyo :flower:
ihania masukuvia! mä on kehtaa vielä omaani näyttää ku se ei oikeen oo mitään vielä. tai siis se on isompi ku sen kuulus näillä viikoilla olla joten turvotus peittää itse vauvamahan. pitääki muistaa laittaa kamera sängynviereen illalla ku aamusin näyttää vauvamaha tosi hienolta. niinku pieni nahkanen tiipii :)

Vilmav mistä tuo paita on? se on aivan ihana!

mä oon koko päivän leiponu kakkua enkä vieläkään oo valmis. enää sokerikreemin levitys ja marsipaanin laitto, muttakun multa loppu tomusokeri niin en tiiä viittinkö ees yrittää laittaa sitä marsipaania. taitaa mennä huomiseen ellei mun sisko tois mulle tullessaan limsojen lisäks tomusokeria....
he hee, mä sulatinvalkosuklaan mikrossa ja luulin onnistuneeni melko hyvin, mut sitte yks suklaapala oli kärventyny :D muut oli kyllä ihan nätisti sulaneet, että en mä tiiä mikä sillä yhellä oli ongelmana :D

ihanaa veljen vaimo vahvisti tänään että ne tulee huomenna kahville :) siitä on jo kaks kuukautta ku oon viimeks nähny niitten perhettä ja alkaa olla varsinki lapsia ikävä :)

äh, mitä hittoo laitetaan nyt masukuva... tää on viimeviikolta ja suht turvotukseton kuva. siis 15+5
http://www.aijaa.com/v.php?i=3691147.jpg
pullasorsa kroppa.... :|

Tsempityksiä nibblerille kaakuntekoprosessiin :D Toivot. saisit pian valmiikskin :D Kyllähä tos jo pieni pömppis näkyy! Siittä se lähtee kasvamaan :)

Mie oon kahtellu kestoja paljon netistä yhest kaupasta ku kaiketi ostan jotai ja ny ei millään saa semmost hyvää pakettia kasaan :kieh: Ku haluis vaikka mitä mut iha mitä vaa ei kehtaa ostaa ku tulis nii kalliiks :saint:

Nibbler ja Suukkis, ihanat masut :heart: ja nibblerille, paita on Marimekosta, ostin itselleni lohtulahjaksi jouluna kun luulin Elman jättäneen kämppänsä :/ ja mikä ihmeen pullasorsa, höpöhöpö!!

Hanta, hyvä kuulla sinusta :heart:

Tänään neuvoteltu ja pähkäilty palkanlaskijan kanssa
äippäraha paperista ja vihdointa viimein se "kadonnut"
paperi on löytynyt ja lähetetty kelaan...tai ainakin
palkanlaskijan mukaan. Pitää vielä varmistaa asia
viikon päästä ja soittaa itse kelaan, jotenkaan en luota
enää palkanlaskijan sanoihin....

ihanaa kuitenkin on se että minulla alkoi nyt talviloma
ja sitten oon heti perään viikon pakkolomalla. Ihana
juttu että saa nyt vähän levähtää. töissä olo tällä
jätti massulla alkaa olla jo vähän raskasta. Turvotustakin
jo senverran inhottavasti ettei sormukset menneet aamulla
nimettömään :|

TinyAngel & Pikku Pirpana 31+1

Suukkis kunnon kuula jo siulla :heart: hehe..kasvanu sitte viime kerran! Ja toisillakii oli masu kuvii..nibbler ja vilma..teillä ihanan pikkuset =) !

Tänne on uusiikii tullu, onnittelut plussanneille :flower: :wave: !

Aah..ihanaa vapaa viikonloppu :D huomenna mennää hakee meijön Kitkun rattaat ja aattelin lähtee kahtoo kirppiksiltä jotai baby kamaa =) kävin äske salil röhkii ja lihas vaan senku kasvaa ja läski palaa :kieh: :D ! Tosin minuu inhottaa ku toi sali mis käyn, ni siel on tosi timmis kunnos olevaa porukkaa..eli siel on niiku lähtötasokii aika korkee..ni sit ku nykyää vedän tiukat kuteet päälle ni tuntuu et tuijottaako ne ihmiset et"läski on vetäny liian tiukat vaatteet päälle, mahaki on kauhee röllö" vai sitä et "raskaana reenaava nainen" :snotty: ku ei tästä mahasta ota selvää varmaa ulkopuoliset et onko se vauva masu vai ei :ashamed: ku treenatessa se maha näyttää ennemmi läski kimpaleelta ku se on kymmenel rutul ain niitten treenien aikana..ni jotekii vaivautunu olo..ja en viitti mitää teltta vaatteita laittaa ku kauheen kuuma kokoaja..ja jotekii oon tottunu pitää tiukkoja vaatteita..kaipa niistä pitäis vaan luopuu :/ ..

Tyty ja Kitku 17+5

tiukoista paidoista luopuminen onki ollu kaikista rankinta tähä asti :( onneks ei sen rankempaa :)

kiitos kohteliaisuuksista :) kyllä tuo tuosta alkaa, huomenna taas masukuvapäivä. se on kiva verrata vaikka sitä eroa eri viikkojen välillä ei oo nyt ollu niin kauheesti. ei ees ku vertaa ekaa ja viimestä kuvaa.

ai että marimekon paita. kas kummaa :) mun pitää sit käyä ostamassa vaikka olen muka anti marimekko henkeen ja vereen :D (tosin marimekon kaivo kuosi on aivan ihana)

oi noita kestoja en ookkaa miettiny pitkään aikaan. vaipat mulla alkaa olla kutakuinki reilassa ainaki on mistä alottaa, mut kaikki lisäimut ja sen semmoset on vielä hankkimatta. ja pari metrii harsokangasta odottaa vielä pesulapuks pääsyä. muttakun inspis on ihan hukassa... enemmän virkkuukoukulla tulee ähellettyä :)

Hanta hyvä et alkaa mustelmat paranee. ja ainaki tekstin perusteella olos alkaa olla kai ihan hyvä? voi ku vois olla siellä oikeesti antamassa lohtuhaleja ja keksimässä jotain kivaa että saisit aatella jotain mukavempaa :) :hug:

Zoe Kyllä mulla nivuset huusi eilen armoa, kun kiertelin shoppailemassa 3 tuntia. Supistuksiahan mulla ei vielä ole tullut, mutta selkä ja nivuset kyllä reagoi kaikkeen rehkimiseen.

TA Hyvä, että palkanlaskijan kanssa asiat selvisi. Ainakin toivottavasti :whistle:

Iltoja.En ole oikein jaksanu koneella olla tänään,huono vointi :snotty: Nenä tukossa,yskä ja muutenkin heikottaa.

Onnea plussanneille :heart: Ja tervetuloa.
TA Mäkin tänään aiemmin ku kävin kurkkaa palstaa,nii älysin että hertsileijaa ku olet jo pitkällä :D

Tänään sain kuulla verikokeiden tulokset niistä hepatiitti kokeista,eli terve olen :heart: Uudet kokeet on vielä ihan loppu raskaudessa varmuuden vuoksi.
Täällä ei kummosia muuten,sitä tavallista.Mut miepä menen tästä tuonne kultsin kainaloon,ku se niin mukavasti lötköttää tuossa sohvalla :whistle:

Sannya ja Nuppu 30+3 :heart:

SuukkoSuulle joo aikas pitkällä tässä jo
ollaan. Vaikka ainahan sinä pidemmällä kuin minä :D
äippälomaa tässä odottelen kovasti, vaikka toisaalta
se myös hieman jänskättää. Niin paljon muutoksia on pian
tapahtumassa minunkin elämässä =) :heart:

Sannya mukavan pitkällä tässä jo tosiaan ollaan.
vaikka niinhän sinäkin pitkällä jo olet. Muistan vielä kun
oltiin ihan alussa ja laitettiin niitä pienen pieniä masu kuvia
sinne massukuva pinoon...on vähän niistä ajoista masut
kasvaneet. :whistle: ;) :D :heart:

Yhteistyössä