Talvis niinpä!! Tää aika vaan hupenee johkin
Iha just oli yli 20pvää töitä ja ny enää vaivaset neljä jälellä.. Ei tätä tajua, et mite tää aika näi äkkiä lipuu ohitte..
Eli muistakaas nauttia kunnolla raskaudestanne!! Outoa muute et fysioterapian ohjeistushommeli olis vasta sit myöhemmin! Meillä meinaa se on sinänsä osa perhevalmennusta, mut sitä järjestetään tosi usein ni mieki kävin siel jo jotain 11 vkolla muistaakseni!! (olis voina aiemminki mut unohin ain) Ja hienoa, et ei oo paino noussu ny enempiä! =) Kolmas eli tietenkin viimeinen
raskauskolmannes alkaa rv 28 eli ku siirryt 29.vkolle
Tosin mieki alotin maitohappobakut vasta rv 33.. hyi mua..
Tuosta painosta.. Aika hassua kyllä se et mulle on tullu se viitisen kiloa (ny olettasin et AINAKI ees se kuus) ku miettii et eilenki vedin kaks kunnon ateriaa (ok, toises oli salaattia aika paljo, toises ei muuta ku riisiä ja kanaa), SIPSEJÄ ties kui paljon.. Ainaski öö.. miltei 150g ja pepsiä 0,75l!! Ni on se kumma jos mun paino ei nouse! Onkohan mussa joku lapamato
Muutenki aina ainakin 20 vkolle asti söin suklaataki iha hillittömiä määriä ja nytki vedin suklaalevyn kahes pvässä sillo ku oli apea mieli ja itketti jostai syystä töissä. Iha outoa ku luulis, et musta tulis iha kauhee pontso ja vaavikin ois aika iso! Ni sit sf-mittaki on keskikäyrän alapuolella.. pimeetä! Tosin en mie yritäkää painoo lisätä, mut mulle tulee noit ihme mässäilykausia joskus
Joskus tosi useinkin.. Mut ton pepsin oon kyl huomannu olevan joku ihme raskausajanhimo! Ku sitä en yleensä muutoin ees juo paitti jos syö jossai roskaruokapaikas.
Tervetuloa
Hoyyo!! :flower::hug: Ja onnea raskautumisesta!! Tarrasukkaliimahökötyksiä mukaan matkalle ja sitä rattaa!!
Sompio juu mie oon aina hyvällä tuulella
mut joskus vaa vähä ilkeilen tahalteni.. :ashamed: tosin en mie silti pahalla
Tääl kans poksuu taas!!
34+0!! :heart: :heart: