Täällähän on suunniteltu/pakkailtu sairaalakassin sisältöä! =) Itse en ole miettinyt vielä ollenkaan, et mitä haluan ottaa mukaan. Mut eipä mulla viel kiire olekaan B)
Mokkulallekin ois hankittava vielä pinnis ja muutamia pikkutarvik. kuten tutteja, pulloja... Ja siippa innostui kantorepusta, niin varmaan sellainenkin on hankinta listalla.
Ja vielä pitäisi hommailla varalta pienempikokoisia vaatteita. Huomasin, et suurin osa on 60cm ylöspäin. Mukavampaahan se on, et ois sopivia vaatteita päälle. =)
Täällä kans hehkutetaan
pesupähkinöiden nimeen. :attn: Kohta vuodenpäivät käyttänyt. Ja tyytyväinen olen ollut..
TA: Onneks kaikki oli hyvin. Ja pääsit pelkällä säikähdyksellä :heart:
Sannayllakin onneksi oli hyviä uutisia ultrasta :heart:
Tytylle: Jaksuja töiden kanssa.. :hug:
Hanta: uusi raskausoireesi kuulostaa närästykseltä minustakin :wave: Täällä kärsitään myös ajoittain kyseisestä oireesta. Ilkeän tuntuinen osaa olla :kieh:
Talvis Katsellaan jos viikonloppuna innostuisin kumparettani kuvailemaan miekkosen kanssa! Sit vois massukuvaakin tänne laittaa
"kenellä on isoin maha"- kisa alkakoon
EM: toi Äitiyskortin mukana kantaminen on oikeesti hyvä vinkki. *laittaa neuvolakortin käsilaukkuunsa* Kun eihän sitä oikeesti tiedä mitä, missä ja milloin voi tapahtua. Kiitos tästä :wave:
Mulla kun on vaan tapana kuljettaa korttia mukana neuvolaan tai ultraan mentäessä.
Ja sit eilisen
Neuvolan kuulumisia:
Painoa oli tullut lisää tasan 1kg (250g/viikko) eli siis painoa nyt yhteensä 67kg
RR: 110/60
Mokkulan syke 130-140 :heart:
Sf: 21cm (viimeks oli 17)
pissa oli puhdas.
Verensokeri arvot olivat ok
Hb:ta ei mitattu.
Ai kauheeta seuraavan, kerran ku meen neuvolaan on viikot 30 menossa. sen jälkeen meillä käynnit muuttuu kahdenviikon välein.
Miten tää aika mee näin nopeesti
Daadeli & Mokkula 26+0 :heart: Poksista