johanna Minkälainen se unipussi on? Kun mä tilasin vauva-lehden oli vaihtoehtona kantoliina tai hoitolaukku. Ja siitä kantoliinasta kirjoitettiin, että on tosi huono. Mutta en yhtään tykkää tuosta hoitolaukusta. Saatkohan sen vaihdettua?
Kiitos kaikille myötätunnosta :heart:
Olisikin vain parin kuukauden lomautus, niin siitä tuntuisi, että selviäisi paremmin. Mutta irtisanominen on niin lopullista. Miehelläkin on tuota ikää ja selkävaivoja, niin vaikea uutta työpaikkaa voi olla löytää. Ja se selkähän on kipeä juuri nyt, eli uutta työpaikkaa ei voi edes hakea ennenkuin tietää, että koska on kunnossa.
Tai siihen jäi sellainen sopimus, että kutsutaan tarvittaessa töihin. Onko niitä töitä sitten vai ei, sen näyttää tulevat kuukaudet.
Maanantaina aletaan selvittämään raha-asioita.
Suukkis On meillä onneksi hieman säästöjä, mutta ei niillä montaa kuukautta elä. Isoimmat hankinnat ehdittiin jo onneksi tehdä vauvalle. Hoitopöytä enään puuttuu, mutta siinäkin olen päätynyt suhteellisen edulliseen versioon (99 e). Ja muuten puuttuu enään pientä (tuttipulloja, tutteja, pesuainetta yms.) Uskon, että isovanhemmatkin hieman auttaa, mutta kai se on tukiasioitakin alettava selvittämään. Minä onneksi saan ensimmäiset 3 kk äippälomasta vielä palkkaa. Mutta asuntolainan lyhennykset on hoidettava. Tosin täytyy varmaan pankkiin sopia lyhennysvapaita kuukausia.
TA Jaksuja teillekin :hug: Koska miehen tilanne selviää? Kuinka pitkä lomautus sinulla itselläsi on?