~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

Sompio nii juu ku noi asumismenotkin on jo ilman lyhennyksiä tuon verran.. Onko miten iso talo? Ja meil mies semmosella alalla, et koht on pula äijistä kun eläkkeelle jääviä on niin suuri osa. Ja siihen tehtävään koulutetaan, joten ei kouluteta enempää kuin on tarvetta. Sen vuoksi tuolla ei irtisanomisista pitäisi olla vaaraa.

Sompio voi kurja mitä uutisia :hug: :hug: ei vois kyllä huonompaan väliin ajoittua... toivottavasti sieltä kumminkin tarjottaisiin töitä tai sais uuden paikan pian. tulipa vain mieleeni, että jos miehes olis sinne rakenneultraan silloin tullut, ni varmaan ois siitä syyttäny irtisanomistaan.

tyhjä pää :eek:

Suukkis Meillä on rivitalo 92 neliötä. Sähkölämmitys tekee oman ison osansa, kun sähkölasku on n. 120 e kuussa.
Juuri katselin kelan sivuilta, että voisi omistusasuntookin saada yleistä asumistukea. Mutta sitä haetaan sitten kun näkee, että mimmoiset tulot miehellä tulee olemaan. Siis onko kuitenkin töitä edes jotain tiedossa vai jääkö työttömyysrahalle. Kai niissä asumistuissakin on aika tiukat tulorajat kenelle sitä myönnetään.

Talvis Mä taas ajattelin, että turhaan jousti taas silloinkin töissä, kun siitä ei mitään hyötyä ollut :kieh: Mutta joo totta, mies olisi voinut syyttää siitä rakenneultraan tulosta itseään kuitenkin.

Suukkis Puhuttiin, että ei alettaisiin muuttamaan. Ainakaan tässä vaiheessa. Tämä pitäisi kuitenkin saada myytyä ja myyntiajat on kuitenkin pitkät ja saako hyvää hintaakaan. Kun tästä nyt selvitään, niin tässä on asuntoa meille loppuelämäksi. Mieluummin sitten pidennetään tässä vaiheessa laina-aikaa. Kun toivotaan, että tämä olisi kuitenkin väliaikaista ja mies saisi töitä kuitenkin jossain vaiheessa.
Täällä maalla ei kaukolämpöä juurikaan ole taloissa. Sähkö taitaa olla lähes kaikissa. Eikä nyt haluta paikkakuntaakin alkaa muuttamaan hätäisesti.

Sompio niin juu. Eihän siinä kyllä mitään järkeä olekaan nyt myydä kun on tällaiset ajat.. Ihan mielenkiinnosta kyselen, että minkä ikäinen sie olet? Ja toki voi kyllä olla, että nuo olivat syyt eivätkä ne taloudelliset syyt. Tosin sittenhän siinä on se jokin aika, jonka aikana he eivät saa palkata ketään uuttakaan.

Sompio voi harmi! :hug: Toivotaan että löytäisi pian töitä taas.

Laskut meillä maksetaan heti jos vaan on rahaa. Joskus odotellaan tilipäiviä. Riippuu niin tilanteesta. :) Ennen eräpäivää kuitenkin :LOL:

(.) tänään oonkin ollu menossa koko päivän! aamulla joogassa, siitä kaverin kanssa lettubaariin, kaupungille ostoksille, sieltä kotiin ja siivoamaan, sitten kahvit äitille ja sen jälkeen kauppaan. Äsken vielä pyöräytin piirakan (pinaatti-feta-tomaatti) ja nyt pääsen vihdoin huokasemaan. :) Mut kivaa on ollu.

EM ja Dodoliina 31+3 :heart:

Iltoja :wave: !
Rakenne ultrassa kaikki oli hyvin,pikkunen paino 320g ja n.19-20cm pitkä.Eli pieni ja pyöreä kuten äitinsä nykyään :LOL: siellä se makas toinen käsi pään alla jalat suht harallaan :D välillä raaputteli päätänsä ja muutaman potkunki anto ultraajalle =) ja pikkuista tyttöähän se kätilö povas :heart: eli aika suurella todennäkösyydellä meille on tulossa pikku-prinsessa! Isi kyllä poikaa toivo,mutta sano ettei haittaa vaikka tyttö tulekin..ite oon ollu kokoaja sitä mieltä et se on tyttö.. :heart: Nyt on illalla neiti punkenu oikeesee nivusee ilmeisesti peppuunsa..heh..ku kauhee möykky tuntu iha alamassun kohalla.

Käytii kahtoo myös yhtä uutta vuokra asuntoo,ja saa nähä mihin vuokraisäntä päätyy,ottaako meijät vuokralaisiksi.vasta rempattu kaksio..ei ois paljoo tätä nykystä kämppää isompi mutta hieno se oli ja vuokrakin sopuhintanen.

Miejän koira vaan on pipi :| kun sillä halkes kynsi ja tänää el.lääk repi kynnen poijes ja jalka pakettii..pentu töpsöttelee kipeellä jalalla ja itkee :'( pahaa tekee..vaikka saanukkii kipupiikin ja antibioottia ni säälittää silti se.Joudutaa ulkoillessakii laittaa sille lasten kurarukkanen jalkaan,ettei sidos kastu..voi raukka parkaa..sit se ihmettelee et mikä hällä jalassa on ku kävelee.

Nyt tuli ihan omaa pössii vaan..kohta nukkumaan..huomen duuniin herätys 4:45 |O

Tyty ja äitin tyttö 19+5 :heart:

kärsii jonkin laisesta hulluudesta...

http://www.aijaa.com/img/b/00808/3793354.jpg

ihan oikeesti mä en edes pidä sen suuremmin leipomisesta...

mutta tuossa on nyt, paripellillistä tehty, mansikka-vaniljatuorejuusto pullia, pari peltiä korvapuusteja sekä paripeltiä voisilmiä...
ja pelti mokkapaloja... tuli vain moka että ne maistu liian kahville, niin oli tehtävä kaakaopaloja vielä kaveriksi...

Yksi pelti on vielä uunissa, tuossa kuvassa :D

nyt kun kaikki on valmiina, ei tee mieli syödä yhtään...

kuka tulee auttamaan???

Kiitos kaikille tsempityksistä :)

HanTa mihin sä noin mahottomasti oot leiponu? Pakkaseen vai? Harpoin vähän tekstiä kun sitä tullu taas niin urakalla, että en tiiä vaikka jo kerroitkin =)

SuukkoSuulle mulla oli kans kerran sf- mitta laskenu sentin, mutta terkkari sanos että voi johtua esim. vauvan asennostakin..

suunnistaja pakkaseen tungin äsken, kaikki paitsi yhden pullan :D
Siis mä en tiedä edes miksi leivoin... sain vain inspiraation... piti tehdä puulaakin toinen taikina... kun ei malttanut lopettaa leipomista... ja sit sitä oli yhtäkkiä tollanen kasa :D ainakin pakkasessa on nyt pullaa :D

slurps Hanta! :p ootpa ollu ahkera leipuri. luin muuten sun huonosta olosta ja täälläkin alkanu aamusin taas kuvottamaan. helpottaa kyllä syönnin jälkeen.

tytylle onnea tyttölupauksesta ja tässä koiraperheessä on myös tuo kynsiepisodi käyty läpi.

Sompio: se on sellain vaaleanvihreä college kankaasta oleva ikäänkuin potkupuku missä ei oo jalkoja vaan näyttää makuupussille.

Pääsipä sitten tuo lomautusasia meilläkin yllättämään ja tod.näk mies joutuu pakkolomalle kuukauden päästä :| aiemmin puhe oli et joskus kesäl saattas olla sellanen jakso.. :/

Hellou kaikille! Täällä herätty tunti sitten.
sompio Voi harmi :hug: Toivotaan että työasiat kääntyy paremmin päin.
suukkis Sulle kans :hug: Toivotaan että sf mitta nousee.EIköhän se sieltä kuitenkin nouse ja uskon että vaavilla kaikki hyvin :heart:

HanTa Ai että,nyt sit ku oot tulos tänne aurinkoon meijän parvekkeelle,nii otappas eväät mukaan :LOL:

tyty Onnea onnea kovasti tyttö lupauksesta :heart:

Hmm.Mie tässä mietin jospa alkais pesee vaavin vaatteita ym.Olis vielä yks pussillinen tuolla pestävänä.Niitä on niin ihana ripustella kuivumaan.Eilen tuotiin miehen kanssa vaunuvarastosta ylös vaunut ja arvatkee kuka oli niiden kimpussa :whistle: Oli pakko laittaa heti siihen vaunu lelu ja putsailla niitä jne jne.

Mutta miepä menen ottamaan aamiasta.-->

Sannya ja Nuppu 32+4 :heart:

Sompio mulla on yht.kahden viikon lomautus, ei onneksi
enempää. Ja sekin on kohta vietetty. ens viikolla siis töihin.Tai ei
ainakaan mulla kerkee olemaan enempää lomautuksia kun kohtahan
tästä äippälomalle...miehen tilasta en tarkkaan tiedä. voihan noissa
neuvotteluissa vierähtää useampikin kuukausi.

onneksin teillekin on tehty jo isommat hankinnat. :heart:
toivottavasti töitä löytyisi pian.

tyty86 ultra kuulumiset luettu. onnea mahdollisesta tytöstä :heart:
toivottavasti koiran kynsi paranee pian.

Sannya mäkin olen tykännyt niin vauvan vaatteiden
ripustamisesta ja kaikesta niihin liittyvästä. ovat niin hellyyttävän
pieniä :heart: :heart: meillä on ollut nuo vaunut vauvan huoneessa
jo vaikka kuinka kauan ja onhan niitä aina välillä mentävä ihailemaan :D

TinyAngel & Pikku Pirpana 33+2

johanna :hug: lomautuksesta sinnekin.
Jos et saa vauvalehdestä vaihdettua tilaajalahjaa, niin mä voisin kyllä ton postittaa ja tehdä vaihtarit sun kanssa.
*muoks* Mä en googlella löytänyt nyt niitä tilaajalahjoja. Mutta tuo mun tilaajalahja on sellainen ruskea hoitolaukku. Ei mun mielestä kylläkään kovin kiva :|

Kiitos Sannya :heart:

TA Kiitos :heart: Tsemppiä sinnekin lomautusasioiden kanssa.

Tämä aamu näyttää hieman valoisammalta ja molemmat sai nukuttua paremmin kuin edellisen yön. Mutta eipä ne asiat silti mielestä häviä.

Nuppu vain on liikkunut tosi vähän. Onkohan jotenkin mun stressi vaikuttanut :| Maanantaina on onneksi neuvola ja kuulee sydänäänet.

Yhteistyössä