""*~Esikoishaaveista Plussanneet 7~*""

AAArgh :kieh: mulla on ihan hirvee raskausangsti!!! Mä en jaksa/haluu olla enää raskaana!! |O
Tai ennemminkin mä en haluu olla ÖISIN enää raskaana :ashamed: päivällä ei niinkään oo väliksi. Yöt vaan menee valvoessa :/ vessassa saat ravata koko ajan, nukkuma asentoo ei meinaa millään löytyä, hikoilet ku mikäkin. Ja sitten raivostut totaallisesti ja nää kaikki vaivat tuntuvat kaksinkertaisilta :kieh: ja yö menee kiukkua uhkuean.
Tiedän, ettei mun pitäisi valittaa, ku tätähän mä/me ollaan haluttu ja toivottu jo niin hartaasi. mut kyllä mulle nyt vaan riittäis tää raskaana olo. mä en kohta jaksa valvoo enää, ku oon niin pirun väsyny.

Ja sekin otti eilen päähän ihan suunnattomasti, ku äiti soitti heti aamusta. Et se ois nyt sitten SE kuukausi, jolloin vauva syntyy! :whistle: :headwall:
Mut eipä mulla ole kyl, yhtään sellanen olo et tässä kuussa edes lähdetään synnyttämään.. vaikka neuvolan täti onkin erimieltä. Mä oon niiin varma, et heinäkuun alkuun tässä mennään ja reippaasti :kieh:
Okei, sori omanapaisuus ja raivoaminen turhasta.. nyt vaan ei jaksa :ashamed: |O :D

Dadde & Mokkula 37+5

Onnea HanTa!!! :D :D :heart: :heart:

dadde mä muistan tuon tunteen.. ja kyllä sitä silti saa valittaa kun voi huonosti vaikka lapsen haluaakin. :) Mut ei mee enää kauaa! tsemppiä viime metreille!! :hug: :hug:

EM ja neiti 3 vk 4 pvä :heart:

ps. Mä tiedän, et yö valvomiset jatkuu vauvan synnyttyä.. mut eipähän tartteis silloin valvoo yksin :D :LOL:

Muoks. Kiitos tsempityksestä ElinaMaria :heart: Eihän tässä tosiaan olisi enää ku kuukaus, jos vaikka meneekin yli =)

Onnea HanTa!!! Ja vielä kaukotsempitykset Sompiolle!

Tää on onkin oikein oiva päivä saada vauva. Äiti oli 21 vuotta sitten minua saamassa ;)

Mut nyt en kerkee tähän hätään muuta. On mentävä suihkuun ja kaupungille ->

Moikka moi kaikille.

Ultrassa käyty ja kaikki oli hyvin!
Siellä se masukki liikkui ja sydän äänet kuului!
Ensin ultrasi päältä ja näkyi siintäkin hyvin, sitten alakautta tarkemmin, oli kyllä ihana kätilö tekemässä, tosi huolella otti kuvia (6kpl!!) ja selitti kokoajan mitä näkyy ja mitä tekee!
Pituutta masukilla oli 3,4cm ja niskaturvotus vain 0,4!
Raskauden kesto on se mikä mun omien laskujen mukaan ei 10+2 kun neuvolan mukaan oli 11+3. Kuulemma kaikki näkyi silti niin hyvin ettei tartte tota ultraa tehä uuestaa. Toisaalta sitten ois kyllä päässyt yhteen ylimääräseen, mutta hyvä näin! ihanaa ku saa vähän mielen rauhaa!
Täällä mennää pää pilvissä! Ainii ottivat samalla labrassa sen verikokeen ja meinasin pyörtyy ku rupes huippaamaan.

jenninho+masukas 10+2

ainii huomenna laitan kuvia kunhan saan koneelle laitettuu, ei viitti töissä ruveta skannailee.
Joo ja miehen mielestä masukki näytti yhessä kuvassa ihan pikku alieniltä.
Mut ihanan hempee oli mieskii, taitaa nyt pystyä hänkin iloitsemaa kunnolla ku näki ja kuuli pienen.
:heart: :heart: :heart:

Toivova jaa pitääpä vaihtaa :) miten tuo lyhennetään tuo kättäri? vai laitanko mä vaan et kättäri....?

Oikeen isot onnittelut Hantalle! :flower: :flower: :heart: ja tietenki koko perheelle oikeen isosti!

jenninho onnea ultasta! kuvia odotellaan :)

Jenninho, hienoa!! Onnea paljon :heart:

Daadeli, ymmärrän. Mulla oli sama homma sillon lauantaina. Podin kauheeta syyllisyyttä siitä jälkeenpäin, mutta toisaalta ei tässä äiti teresaksi tarvitse kenenkään muuttua ja samanlailla saa ärsyttää kuin aina ennenkin :hug:

Moikka! En oo päässyt pitkään aikaan käymään koneella, kun muutettiin viime viikolla ja kone alko nyt vasta toimiin täällä uudessa asunnossa.. Tänään ensimmäinen kesälomapäivä!! =) Kauheesti ois tekemistä, kaikki muuttotavaratkin on viä pahvilaatikoissa!

Tänne oli tullu paljon juttua, en ehtinyt viä kaikkee lukeenkaan..
Hantalle Paljon onnea pojasta! :heart:
Jenninho Onnee hyvistä ultrakuulumisista! :heart:

Mulla oli viime viikolla se rakenneultra, mitään poikkeevaa sieltä ei löytynyt ja kaikki oli hyvin! =) Ja meille on tulossa sitten pieni poika! :heart:
Muuten ultra meni tosi mukavasti, mut kätilö oli vähän tympee..tai ainakin hirveen vaisu, ei paljon ylimääräistä jutellut! Mut pääasia, et kaikki oli hyvin! =)

Kia 21+1

Kia-85 onnea poikavauvan johdosta. :heart:
On se kyllä niin sattuman kauppaa mimmonen kätilö sattuu. Meillä oli niin ihana nainen, höpisi kaikkea ja sano että nää pienet on niin sulosii et oikee itekii liikuttuu. :heart:
Ihana

ja niitä neukkukuulumisia: 38+4

pissa puhas
paineet aavistuksen noussu mut kuitenkin ok 123/85
hemppaa ei otettu
sf 35
turvotus +++++++++++++++++++ :D -ja sen johdosta painoa hyökänny 5kiloa/3viikos :eek: (turvotusta siis ihan kybällä )

nyt käsky vaan lepäillä ja heti jos tulee jotain outoa ni soittoa neuvolaan (tuon turvotuksen vuoksi siis )

vauva ei oo viel laskeutunut :( mutta kuulemma ensisynnyttäjillä laskeutuminen tapahtuu useimmiten vasta vesien menon yhteydessä, joten eipä sitäkään tartte harmitella enempää.

kiitoksia kaikille onnitteluista ja kiitos nibbler runosta :heart:

Dsarial mäkin tulkitsin sun tekstin niin, että ois synttäripäivä, onnea siis :flower: :flower:

jenninho onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :flower:
ja Kialle myöskin, sekä poikauutisista :flower:

ai niin, ja sylin täydeltä onnea HanTalle ja köriläälle!! :heart:

Daadeli :hug: mulla on tällane positiivinen päivä tänään, mahtaako piristää semmonen ajatus, että nyt on taas yks ihan hullu yö takana, jollon seuraavan yön on vaikea tuntua kamalammalta? yritä nukkua päivällä, jos yö menee ihan lööperiksi.. :hug:

johanna kivoja neukkukuulumisia, paitsi tuo turvotus. :/ mullakin on nyt taas joku superseuranta turvotuksen takia.. ärsyttää siellä koko aika ravata...

38+2

-> miehen siskon luo grillaa, jatketaan illemmalla..

Nyt on sit syöty ja nukuttu päikkärit.. olokin on taas ihan erillainen ku aamulla :D
Onneks ollaan jo mammalomalla, niin noi päikkäreitten ajankohdalla ja kestolla ei oo niin väliä (nukuin siis 2,5 tunnin nokoset :whistle: ) Ja jo ihan naurattaa tuo aamuinen/yöllinen kiukkuilu.

Kiitos kaikille tsemppaajille :hug:

Dsarialille synttäri onnittelut =)

Kiialle onnittelut poika lupauksesta!

Johanna harmillista tuo turvotus.. itse olen, vielä siltä pahemmalta säästynyt onneksi! *koputtaa puuta samalla* (näin kun sanon, niin huomenna herään super turvoksissa :LOL: )
Ja kaikille muillekin turvotuksesta kärsiville :hug: lähtee täältä. Ei varmaan oo kivaa :/

Jenninholla
oli myös hienoja ultrakuulumisia.. ja ihania kuvia. piti ihan omat np-ultra kuvat myös kaivaa esille ja ihailla niitä pitkästä aikaa :D

Nyt vois lähtee viel kävelylle hurttien kanssa ja sen jälkeen pitäs lähtee käymään ex-naapurin tyttöä muistamassa lakin saannista :D
Neuvolassa täti varmaan huomenna toruu ja lujaa kilojen suhteen. On aika herkku voittoista ollu mun ruokalinja viimekäynnin jälkeen.. :kieh: :saint: :whistle:

Dsarialille Synttärionnittelut.. :)

Kialle onnittelut poikalupauksesta ja hyvin menneestä rakenneultrasta.. :)

jenninholla ihania kuvia.. :) mie sain yhden kuvan mukaan ku kävin np-ultras..

johannan neuvolakuulumiset bongattu..:) harmillista tuo turvotus.. :hug:

hanta lähtiki sit vauhdilla ku päätti lähtee. :D aika nopsaan se poju sieltä tuliki sit :) ONNEA KOKO PERHEELLE! :heart: :heart: :flower: :flower:

Sompio taitaa ollakki jo pusertanu vauvan maailmaan jossei sitä paraikaa tee! :) Onnea sinnekin jo valmiiksi :heart:

johanna mul tuli tosta laskeutumisesta mieleen, et eihän esmes Suukkiksellakaa ollu muutama päivä ennen synnytystä poika vielä laskeutunu.. vai muistelenko väärin... kun ei osannu synnytystä pahemmin odottaa :D

eilinen sisätutkimus ja hääyön seksi (hihi :D) saanu taas limajojoa aikaseks tänään... jippijaijee (ironisesti).. jonkin verran ollu kipeitä supistuksia, mut tosi laimeita.

Yhteistyössä