Jontzi tsemppiä odotteluun. :hug:
Tb Mukavat neuvolakuulumiset.
Iltapäivällä neuvolalääkärissä käyty. Kaikki oli ok.
Rv34+6
paino +630/vk
RR 116/68
Hb 115
sf 34 cm
lapsiveden määrä N
tarjonta RT
syke +
liikkeet ++
kohdunsuu: kiinteä/pehmeä, kiinni, kaulaa 2-3cm. Tarjoutuva osa kuulemma tuntui alhaalla.
Rauhallisin mielin voi loppuaikaa viettää, kun ei ole supisteluitakaan pahemmin ilmentynyt. Lääkäri totesi, että sulla on sellainen "helppo maha". Tarkoitti tällä sitä, että vatsa on vain tuossa edessä kuin pallo. Ei vatsasta mulle paljon haittaa ole ollut.
Käytiin iltapäivällä tutustumassa synnärille. Itselle paikka oli tuttu, kun olen synnytyssalissa käynyt ja synnytysvuodeosastolla ollut opiskeluaikana. Oli kuitenkin mukava käydä katsomassa, nyt kun on itse sinne menossa. Miehenkin mukaan esittely oli hyvä. Kätilö kertoi synnytysali käytännöistä. Täällä ei anneta enää jokaiselle peräruisketta, vaan vain jos haluaa. Käytiin katsomassa myös synnytysvuodeosastolla, jossa nähtiin reilun vuorokauden ikäinen vauva. Oli tosi suloinen. Vielä pitää tässä viikkoja odotella ennenkuin saa oman vauvan syliin.
Tuosta parasta raskausaikana vielä, että on ollut ihanaa huomata miten kovasti mies on kiintynyt meidän masuasukkiin. Silittelee vatsaa, tunnustelee vatsan päältä potkuja ja juttelee aina iltaisin. :heart:
Nasuli08+MillaPetteri 34+6