Noh, jospa sitä yrittäisi tätäkin keskustelua taas vähän edistää, tuntuu todella hiljaiselta tämä.. Itsekin oon kyllä aktiivisesti kirjoitellu tuolla lokamassujen puolella, mutta kun täällä on niin hiljaista, niin ei tuu sitten tänne kirjoitettua kuitenkaan.
Jenninho: kuulostaa erittäin kurjalta tuo sinun oksentelu ja pahoinvointi! Mie jo aattelin, että miulla oli vaikeaa, mutta tuo kyllä kuulostaa vielä kurjemmalta! Että sympatiat sinne :hug:
Alley: tuo kestovaippakurssi kuulostaa ihan huipulta! Ja kiitos tuosta vinkistä, että tuollaisia "harjoitelupakettejakin" löytyy, millä voi opetella tuota ompelua. Vaikka varsin hyvä oon käsistäni (omakehu haisee), niin silti kuulostais kyllä hyvältä tuollaisen harjoituspaketin osto, kun olen niin onneton vain noiden kestovaippojen suhteen (ei ehkä oo tarpeeksi innostusta kuitenkaan, mutta hieman, että haluan ainakin kokeilla! Varsinkin niiden itse ompelua!)
TB:lläkään ei enää kauaa, hyvin oot perässä pysyny!
ON: Mie oon siis jo NIIIIIIIIIN malttamaton tän vauvan syntymän suhteen! Mie halluun tän jo syliin... Takana on kolmen päivän supistelumaraton, joka kuitenkin eilen illalla päätti loppua: tuskin sai ees mitään muuta kuin malttamattomuuskäyrän nousua aikaiseksi (ei siis kohdunsuulla oo varmasti tapahtunu enää mitään!). Näin ensisynnyttäjänä kun nämä valmistelevatkin supistukset saattaa kestää useammankin viikon, niin miulla kyllä ei oo kauheen suuri usko, että täällä kuitenkaan ennen laskettua aikaa oltais vauvauduttu... *huokaus*
Dsaria ja Möykky 36+4 (ultran mukaan oltaisiin huomenna jo täysiaikaisia!)