Hakutulokset

  1. Noomi-

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    meidän pieni otti varaslähdön ja syntyi viime ke viikoilla 36+6. synnytys meni hyvin ja nopeasti . voidaan molemmat tytön kanssa hyvin. viime yön tyttö vietti valon alla .tänään kotiin :)haikaran pesä jäi yhden päivän päähän ,mutta meistä pidetty osastolla niin hyvää huolta ,ettei harmita ...
  2. Noomi-

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Heipsan tää ilmottautuu. Vielä ollaan yhtenä kappaleena. Viime viikonloppuna muutettiin ja vasta saatiin netti toimintaan. Meillä alkaa aikamoinen remonttishow tässä vielä: uudet lattiat, maalataan katot ja seinät, kaadetaan yks seinä ja uusitaan keittiö. Saa nähdä mitä kaikkea ehditään...
  3. Noomi-

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

    Eloveena kyselit 'hätäkaste ym'-lomakkeesta. Me ei olla ainakaan vielä täytetty tai kuultukaan siitä. Kättärille Haikaranpesään ollaan menossa synnyttää. Manna8 ja Allusmamma Kiitos eilispäivän tsemppauksista. Täällä fiilistellään ensimmäistä äippälomapäivää. Ihanaa. Kohta lähdetään tekemään...
  4. Noomi-

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

    Oi täällähän on vauvoja tupsahdellut oikein urakalla :heart: :heart: :heart: :heart: Onnea kaikille vauvautuneille!! Tinyangel Tsemppiä viimeiseen työpäivään. Mulla sama edessä. Ihana vihdoinkin päästä mammalomailemaan :) Huomenna olisi vihdoin asuntokauppapäivä ja loppuviikosta...
  5. Noomi-

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

    Oliko teistä kukaan tulossa huomenna Kättärille rentoutumisryhmään? Eloveena mainitsi käyneensä eilen Kättärillä valmennuksessa? Olitko Haikaranpesässä niin kuin minäkin? Ollaankohan nähty siellä :) Onnea Lis, pienen johdosta!!! Toivottavasti saatte pikkuisen pian vierihoitoon :heart...
  6. Noomi-

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

    SädeI ja Kadak tää ainakin liittyy välittömästi pk-seudun kuntoklubiin ja reidet kuntoon kampanjaan :D Joku suunnitelma tehtävä ja vertaistuki tarpeen, että pääsen synnytyksen jälkeen taas kuntoon :D Kolme työpäivää jäljellä. Ihanaa!!! Nyt työvelvollisuudet kutsuu. Tsemppiä kaikille...
  7. Noomi-

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

    Oi Onnea Sanni-Maria!!!! Ihania uutisia :heart: :heart: :heart: Tulee kyyneleet silmiin, kun lukee syntyneistä. Omaan laskettuunaikaan tuntuu olevan vielä ikuisuus. Vointi on ollu hyvä ja töissä kärvistelen edelleen. Viimeistä viikkoa viedään. Täytyy sanoa, että motivaatio ja...
  8. Noomi-

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa

    Oiii NK:n pieni on tupsahtanut maailmaan. ONNEA :heart: Meillä on tänään edessä ensimmäinen perhevalmennus Haikaranpesässä. Ihana päästä tutustumaan paikkoihin :) Mahdollisimman mukavaa ja kivutonta päivää kaikille...mä yritän vielä jaksaa raahautua töihin. Ens viikko enää jäljellä...
  9. Noomi-

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa

    Allusmamma :ashamed: miten mä saan lähetettyä yksityisviestin sulle? oon pyöriny ja pyöriny täällä sivuilla enkä vaan keksi mistä saan sen lähetettyä :ashamed:
  10. Noomi-

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa

    Voih niin paljon ennemmin suuntaisin teidän kanssa kahvittelemaan pk-tapaamiseen, ku töihin *huokaus* toiseksi viimeistä työviikkoa viedään. Pitäkäähän kivaa!! :)
  11. Noomi-

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa

    Eloveena me ollaan samana päivänä 18.3. Haikaranpesässä synnytysvalmennuksessa sen iltapäivän. Ehkä törmätään siellä :) Musta on ihana päästä tutustumaan siellä paikkoihin. Hurjaa, synnytys tosiaan lähestyy :D Noomi- ja pieni 32+3
  12. Noomi-

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa

    zikiziki Ai teiltäkin löytyy kiehnäri :) hauska nähdä miten Wilma reagoi vauvaan vatsan ulkopuolella.
  13. Noomi-

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa

    Huihuihui, Mennään jo maaliskuussa!!! Hurja ajatella, että tässä kuussa alkaa äippis ja ens kuussa laskettuaika. Oon kyllä ihan asennoitunut, että toukokuun puolelle mennään ennen kun tämä masuasukki päättää syntyä :heart: Hirveesti olis kyllä tehtävääkin vielä ennen vauvan syntymää...
  14. Noomi-

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa

    Täällä ollaan aktiivisesti taustailtu. Oon vaan koko ajan pari sivua jäljessä tekstiä tulee niin hirveetä vauhtia :D Nyt pitää taas kirjottaa, kun pääsin kerrankin loppuun asti. Nippikselle paljon paljon Onnea pikkuisesta. Toivottavasti teillä on kaikki mennyt hyvin <3 Vaaveli75 kyseli...
  15. Noomi-

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa

    Huh naiset, kun olette kovia kirjottamaan. Nyt sain luettua kaiken ja pääsen itsekin vähän kommentoimaan :) Koiruuksista joku kyseli. Meillä on kaksi pientä sekarotuista koirulia. Ensimmäistä lasta odotetaan, mutta aika luottavaisin mielin olen sen suhteen, että vauva ja koirat tulevat...
  16. Noomi-

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa

    Superhepuli - Voi kurja toi mitä sulle on käyny :( Voin kuvitella miten rankkaa on pysytellä levossa. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääsette Haikaranpesään suunnitelmien mukaan - tiedä vaikka törmättäs siellä sitten :D
  17. Noomi-

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa

    Kiitos Zikiziki ja Allusmamma...alkuun tosiaan vähän täällä kirjoittelin. Alkuväsymyksen jälkeen olo oli aika ajoin vähän liiankin normaali ja tuntui, että virtaa riitti tavallistakin enemmän :) Oon vauvavalmisteluiden ohella käyny töissä, opiskellu, urheillu, nähny kavereita...säheltäny joka...
  18. Noomi-

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa

    Heipsan, olen pitkän aikaa pyörinyt vain taustalla. Mulle voi päivitellä tuonne listaan: esikoinen, kätilöopisto,haikaranpesä ja tyttö on tulossa :)
  19. Noomi-

    Onko ketään silmien laserleikauksessa (lasik) käynyttä?

    Mä kävin viime toukokuussa. Kaikin puolin hyvä kokemus...ei jännittäis mennä uudestaan...täysin kivutonta ja menee nopeasti. Mulla ei silmät vuotanu yhtään, tv:tä näin katsella heti samana iltana ja seuraavana päivänä ajoin autolla. Ainoa 'vaiva' oli silmien kuivuminen parin ekan viikon ajan...
  20. Noomi-

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    Ruttana Täällä on himo happamiin juttuihin. Greippimehua tekee mieli ja yks päivä söin kokonaisen pussillisen puolukoita pinaattilettujen kanssa :D Mun tekee kyllä mieli muutenkin kylmiä ja raikkaita hedelmiä ja esim jäisistä marjoista tehtyjä smuuteja. Näiden terveellisten mielitekojen lisäks...

Yhteistyössä