<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

pöhpöh.. negaa näyttää tikkutesti. siis valkovuotoa juoksevaa ja sitähän sit riittääkin...

vaavilla kaikki oikeen hyvin.. sielä se harjotteli kovasti hengittämään.. ja painoarvio nyt 3,3kg

käyrillä olis ekan hoitsun mukaan pitäny makoilla yli tunti kun oon kaatunu no ei siinä mitään mutta oli pakko maata ton kipeen lonkan päällä kun ei muuten muka saanut sykkeitä näkyviin. :headwall: onneks vaihtu hoitsujen vuoro ja 30min käyrän jälkeen pääsin irti oli tuskaa jo se 30min.

lääkäri ei sanonu yhtään mitään noista mun kivuista ei lonkasta eikä vauvan liikkumisen kivuista.
 
Oi Onnea Sanni-Maria!!!! Ihania uutisia :heart: :heart: :heart: Tulee kyyneleet silmiin, kun lukee syntyneistä. Omaan laskettuunaikaan tuntuu olevan vielä ikuisuus.

Vointi on ollu hyvä ja töissä kärvistelen edelleen. Viimeistä viikkoa viedään. Täytyy sanoa, että motivaatio ja keskittymiskyky on kyllä täysin hakusessa. Saatiin asuntokauppapäivä lyötyä lukkoon ja päästään muuttamaan 28.3. Ihanaa, en malta odottaa, että pääsen laittelemaan etenkin vauvan huonetta. Tarkous ois vielä remontoida, mutta saa nähdä missä mittakaavassa uskalletaan alkaa purkamaan paikkoja.

Täällä siis kovin keskeneräsin fiiliksin ja vauvan syntymä siintää jossain hamassa tulevaisuudessa. Monella pinossa onkin jo viikot hurjan pitkällä. Ihana lueskella teidän tuntemuksista ja kasvavasta odotuksesta. :hug: kipuileville!

Noomi- ja pikkuinen 33+6
 
Sanni_maria Onnittelut :flower:

Minä mihinkään päässyt lähtee, iltaan asti niitä supistuksia tuli ja sitten loppui. Just niinkuin muissakin raskauksissa. Olin sitten niin poikki että menin jo klo 20 nukkuu.

Onko kellään muulla selkä niin kipeä ettei voi toisella kyljellään ollenkaan nukkua?
Mulla painaa jonnekin ristiselän hermoon, että tulee kipu ja sitten jalka ja kylki menee tunnottomaksi. Inhottavaa kun voi nukkua vain periaatteessa yhdessä asennossa.

Kaikilla tuntuu tapahtuvan tosi paljon, voimia vikoihin viikkoihin!
Täällä kans välillä tuntuu että räjähdän lasten kanssa, meidän kohta 3vuotias osaa välillä kyllä kiukutella niin ärsyttävästi...aarggh..
Ja sitten isommat tappelee "Kun toi sanoi, niin sitten mää sanoin..."

Olkaapa varovaisia, etelään luvattiin hirveetä lumimyrskyä, missä siis kevät? Tosin täällä ei mitään vielä satele. (keski-uusimaa)

No joku täällä odotteli vappuvauvaa, musta tuntuu että siirryn jo juhannukseen :LOL:

Terkuin vilijonkka ja juhannusvauva 37+4
 
sanni-maria onnittelut prinsessasta! :flower:




(.) omaa napaa pikasesti....eilisestä lähtien supistellut kipeästi, selkä ja jalatkin kipeinä.
Toivottavasti nää supistukset pehmentää vaan paikkoja...mulla on ens viikolla neuvola lääkäri (kolmas neukkalääkäri ja rv36) ja papereita täytettävänä eli en voi vielä synnyttää :LOL:
 
Tervehdys kaikille! :wave:
täällä yksi huhtikuinen lisää! Nyt kun viimeiset viikot alkaa lähestyä on tullut aktivoiduttua lueskelemaan teidän juttuja enemmän ja tekee mieli tulla mukaan turisemaan.
Kolmas lapsi on tulossa, ja laskettu aika olisi 29.4. ja synnärinä KOS. Ennestään on 4,5 vuotias tyttö ja 3,5 vuotias poika, kotiäitinä olen näiden mussukoiden kanssa. Nyt olisi tulossa jälleen poitsu meidän perheeseen!
Olotila on ihan ok ja mausteena tietenkin mukana kaikenlaiset perusvaivat: iltaisin turvottaa, sormuksia en ole käyttänyt aikoihin, menkkajomotuksia, alapään vihlontaa, väsymystä, raskausdementiaa, kärsimättömyyttä ja selkälihakset kipuilee välillä. Valkuaista oli tuossa parisen viikkoa virtsassa, heti tuli raskausmyrkytys mieleen, mutta nyt testit näyttää onneksi puhtaita tuloksia!

Paljon onnea kaikille nyytin saaneille! :flower:
Ja hyviä vointeja kaikille!

Tassutin 33+6
 
Sanni-Maria IHANAA!! Oikein paljon onnea prinsessasta :heart: :heart:

Omaa napaa jälleen kerran.. ME TEHTIIN SE SAMMON KANSSA!!! Sammo on nyt täysaikainen :heart: :D Nyt jänskätään meneekö päivä vai viisi viikkoa että vauva on sylissä. Esikoinen syntyi 39+4 ja kun soitin mummilleni asiasta hän oli matkalla tänne "etelään" ( en edes tiennyt asiasta), hän asuu pohjanmaalla me hämeessä ja hän käy etelässä lähinnä silloin kun on juhlia (ei nyt jokaisen 10 lapsenlapsen synttäreillä, mutta häät, ristiäiset yms) . Huomenna on mummini tulossa etelään taas, nyt olisi oiva aika syntyä tämä viikko niin pääsisi isomummi katsomaan heti vauvaa =) Muuten voi mennä vaikka ristiäisiin asti että vauvan näkee, ellei me tehdä matkaa mummilaan.. EN mä yhtään malttamaton ole?

jaahassu ja sammo 37+0 :heart: :heart:
 
sanni-maria onnea hirmuisesti rinsessasta! :heart:

Ja jaahassulle onnea täysiaikaisuudesta! :D

Ja Tassutin tervetuloa! :wave: :D

) .) Mua stressaa sikana taas koulujutut. Kirjoitin illalla jonkun vapaamuotoisen hakemuksen tiedekunnalle että ne jatkais mun opiskeluoikeutta ilman mitään ylimääräisiä toimenpiteitä ens vuoden vielä... Kun siis meillä on pedagogisten opintojen suoritusaika 1 vuosi ja jos ei siinä ajassa saa niitä tehtyä, niin pitää erikseen käydä uudelleen "pääsykokeissa" saadakseen taas vuoden lisää...
No tosi hauska kun mulla on jo neuvolasta KIELLETTY tekemästä enää opintoja tältä keväältä, mutta silti olen tehny, että ainakin harjoittelut saisin tehtyä, ja nyt on tasan yks opintojakso mikä ilmeisesti jää roikkumaan, kun siinä on viimeiset pakolliset istunnot 21.4. (mun LA) ja jotta oikeesti saisin sen opinto-oikeuden ensi vuodelle (että voisin tämän yhden jutun istua), niin mun pitäis mennä sinne soveltuvuuskokeisiin, jotka on 22.-23.4. :kieh: :LOL: Nyt on siis vapaamuotoinen lappu kirjotettu tiedekunnalle, toivottavasti ne on armollisia. (yeah right)
Saanko hajota? Plus että siis tällaista stressiä kun jatkuu, niin Punkero ei takuulla pysy sisällä tuonne asti. Sen verran jo supistaa päivittäin ja erityisesti jos stressaan.

Pitäis lähteä sen verran koululla käymään että saan tulostettua mun tutkimuspaperit (jotka liittyy just siihen yhteen kurssiin mitä en usko että pystyn suorittaa tänä keväänä..), ja sen hakemuksen, että saan toimitettua sen tiedekunnalle tänään viel.... :kieh:

Laala ja Punkero rv35+0
 
Sanni-Marialle ja perheelle hurjasti onnea pienestä prinsessasta! :flower: :heart: :heart: Mulla kävi mielessä jo eilen et ootkohan päässyt synnyttämään kun ei kuulunut mitään hetkeen ja niinhän se sit oli... =) Ihanaa!

tassutin tervetuloa :wave:

laala toivottavasti menee hakemus läpi ja pääset eroon lopuistakin stressin aiheuttajista.

am munhan pitäisi pysytellä levossa myös (vaikkei se millään ihan onnistu... :ashamed: ) että sopii mullekin treffit myöhemmin. toisaalta mitään ei uskalla nyt sopia kun joka toinen päivä kontrolli josta riippuu pitäskö synnytys käynnistää :/ ja mä toivon kovasti ettei käynnistettäisi ihan vielä vaan vauva jaksaisi kasvaa vaikka niin haluisinkin tuon pienen jo syliin... :heart:

jaahassulle täysiaikaisuusonnittelut!

t. manna + kultuli 37+6 :heart:
 
PALJON ONNEASANNI-MARIA :heart: :heart: :heart: :heart:

mä jo toivoin et pääsisit pian toimiin kun sulla niitä viikkoja oli jo niin kivasti. antaa sit mullekkin toivoa et tää tulis ulos vaikka vähä enne laskettua =) =)

Hani ja tyttö 38+4
 
ONNEA SANNI-MARIALLE :flower: :heart: tippa lirahti linssiin täälläkin kun luin viestiä!!

Tassutin tervetuloa mukaan, meillä näkyykin olevan sama la :) niin lähellä vappua, että oon alkanu nimittään itseeni vappupalloksi :D

eilen supisteli ekaa kertaa niiiiin kipeesti, säikähdin jo että pitääkö lähtee näytille, yöksi helpottui olo, ja nyt aamusta käyty jo labrassa, ja olo taas entisenlainen.

lähdetään tänään esikon kanssa sinne miehen kämpille missä työnsä aloittanut, ilmeisesti siis nettipimentoo loppuvko!! :eek:

jaksamista kaikille taas :heart:

-nannuli ja tyyppi rv. 33+6 :heart:
 
ei kettu, kehtaanks mä soittaa neuvolaan noista eilisistä suppareista, jotka oli KIPEET, nyt koko alakerta ihan tulessa :( ?? vai onks tää ihan normaalia harjotusta vaan, kun ei mulla esikosta ollut vastaavaa tuntemusta!! ja vauvahan on tuolla tosi alhaalla jo :eek:
 
IHANAA SANNI-MARIA! Onnea isille myös :). Antaa tosiaan toivoa, että ei välttämättä tarvi kärvistellä ihan laskettuun asti.

Tassuttimelle tervetuloa!!


Jee, jaahassu!!

Vilijonkka: mulla on kans ristiselkä ollu välillä todella kipeä. Ei oikee mikään asento oo hyvin sillon ku sinne kolottaa. En oo oikee asialle mitään osannu tehdä :/

Eilen sain pestyä ekan koneellisen vauvan pyykkiä. Yhestä koneellisestaki tuli niin paljon, että oli työn takana saada kaikki kivasti mahtumaan meijän pyykkitelineelle. Nehän on niin pieniäki :eek:. Nyt pitäis silittää ne ja laittaa uus koneellinen. Kauhee duuni, en määä jaksa :D

Tänään pääsen kaverin hiusmalliks ja laitetaan mulle vähän väriä päähän. Ehkä en sit näytä ihan persereiältä ku ihmiset tulee kattomaan mua sairaalaan. Muahan ne siis tulee kattoo, eikä sitä vauvaa? :D

säde ja poitsu 36+4
 
millipilli
sanni-marialle perheineen suuren suuret onnittelut!!! :heart: :heart: :heart:

Täällä kanssa päästiin täysiaikaisille viikoille ja mun puolesta sais alkaa jo tulla |O |O vaikka olo nyt periaatteessa on hyvä ja vieläKÄÄN en joudu yöllä käymään kertaakaan vessassa esim. mutta tuskastuttaa... ja kaikkein eniten se on inhaa kun ton esikoisen kanssa touhuaminen on niin hiton vaikeeta tän mahan kanssa. No, uimahallissa ollaan nyt käyty kun siellä mä pystyn edes jotain tekemään.

Tänään kävin koululla tentissä ja perjantaina olis toinen ja sitten vielä ens viikolla yks... :whistle:

millipilli & Frank 37+2
 
uskallauduin soittaan, tsekkavat pissan puolilta päivin, ettei vaan ole iskenyt pissatulehdus :( ja seurattava omaa oloa,jos kivuliaat supparit jatkuu, lähettävä ä-polille näytille..
onko muilla tota poltteen tunnetta alapäässä?! mulla ihan kamala sellainen :(

saas nähdä uskallanko lähtee sinne miehen työpaikkakunnalle sittenkään, toisaalta, mietityttää että kun pitää olla levossa, ja kuitenkin jään tuon 2v kanssa illasta kahdestaan koppuvkoksi, että miestä tarttisin ainakin iltaisin..hooooh..menis nyt ohi vaan kivut ja säryt!! kuitenkin kun vkojakin on niin vähän vasta kasassa :(
 

Yhteistyössä