<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa

Ok, mä tuun varmaa ihan mustissa ku on toi pyykkäys unohtunu :D. Ehkä harmaa villapaita koristaa tätä väriläikkää. Mustatakki ja tummat hiukset. Tehäänkö niin, et aina ku näkyy iso maha ni huidotaan? :D
 
Yhdessä koossa jälleen kotona :wave: Nyt vois rueta jo pikkuhiljaa jotain tapahtumaankin...

Huomenna neuvola, jee!

Hyviä mammatreffejä pääkaupunkiseutulaisille, pitäkeehän lystiä =)

Sanni-Maria ja pikkunen 38+2 (ja ei nää viikot näköjään mitään merkkaa... )
 
:wave: :wave: Mää ole sit ehrottomast mukan jos turkkulaiste kaffehetke mietitää! :D

) .) Järjettömän pitkä koulupäivä takana. Tentissä olin viel illalla. Yhdestä tentistä tuli hylsy, mutta jos nää pari minkä tuloksia viel odottelen, olis menny läpi niin olisin tyytyväinen...
Mä en liiku kohta enää yhtään ku on nivuset, häpyluu ja alamaha hajoamassa... mut kyl tää tästä. :D Ei jaksa harmitella sit ku Punkero potkii ihanasti. :heart: Tosin se osaa tehdä senki aika sattuvasti... Mut on se niin rakas että ei se haittaa! Eilen se työnsi pyllyään niin hyvin masusta läpi yhdessä vaiheessa että sain siitä otteen. :D Pyllyn halkaisija on n.10cm. :LOL:

No mut sellasta, huomen toisiks viimeinen oma tunti ku pitäis pitää koulussa tänä keväänä. :)

Laala ja Punkero rv33+6
 
Mä mitään sairaala sarjaa vieläkään ole päässyt katsomaan, enkä suihkuunkaan eksynyt.. netissä hillunut :LOL: :LOL: Noh mikäs tässä kun mies on töissä ja likka nukkuu.. aura-autokin kävi jo :eek: :eek:

pk-mammoille kivaa tapaamista! Onko meitä muita kanta-hämeestä?

jaahassu ja sammo 35+6 ja kohta se olisi tiistai ja viikot poksuu :heart:

hassua, vaikka itse olen alkukuun vartooja ja monilla menossa 33+ viikot niin toi sanni-marian 38+ tuntuu aivan uskomattoman kaukaiselta ajatukselta :D
 
Voi mahoton kun kirjotatte paljon!!!!!!!!

Usvis :hug:

Tämä päivä menikii Kuopiossa, aamulla lähtettiin tytön kans mummin ja tädin mukaan kymmenen aikoihi, ja takas oltiin vasta puol seiska illalla. Ihme kyllä supistuksia ei oo enempää tullu mitä normaalisti vaikka miltei koko päivä käveltiin. :) Ei pitäs kehua, yöllä varmaan menee joka nivel lukkoon :D
 
AAM
hani & iitanen auts ! :hug: "pikku-möngertäjät" ei oo enään niin pieniä =) i think :whistle: no eip kauaa tartti möngerryksiä enään vattanahan läpi katsella ja kokea.. :hug:

S-M miltäs Kuopio näytti ? lumiselta :D ?

jaahassun tytöltä hyvä kommentti linnan lattiasta :D :LOL:

PK-Miitti tomorrow: Jaa-aa mitäs mä otan kahvilan pöydälle mukaan jotta te mut löydätte/mä teidät ! ? vaaleapunaisen puolikuihtuneen ruusun ;) no mulla on noita tuossa maljakossa niin otan semmoisen mukaan ja paan pöydälle :whistle: :LOL: vähän niinku se punainen neilikka mutta haalenneena ja ei niin freshinä ?
Jalassa tumman siniset farkut, talvitakki joka on punertava pääosin, espritin musta valtava "olka-käsilaukku" mahtuu puoli elämää mukaan :D
voisin ottaa vaikka mukaan jonkun paperilappusen johon voi sit täyttää yhteystiedot jatkoa varten (jos semmoista tulee :D ;) )..

nyt unta palloon, väsy tuli.. |O

am & hippunen 35+0
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja teppana:
Pitäkäähän kiva miitti!
Mä en kertakaikkiaan jaksa täältä Loviisasta raahautua paikalle, vaikka mieli tekiskin.
jestas tulishan tuosta ko oikotiestä kurkistin hätäseen missä päin Loviisa on NIIN hippasen verran kilsojakin :eek: ja pelkästään parin tunnin takia ettei edes yhdistettynä mihinkään niin.. hintaa matkallekin.. :whistle:

 
Huomenta :wave:

Oottelen tässä että anoppi heräilisi ja avaisi mesen, jos se vaikka ottaisi poitsun hoitoon vähäksi aikaa niin sitten voisin sinne tapaamiseen lyllertää paikalle. että joko tulen tai sitten en :whistle:
 
AAM
voih Noomi- :( mulla semmoinen fiilis että ei tää omani ainakaan ennen h-hetkeä synny joten voidaan kyllä vetää toinenkin tapaaminen kyllä tähän pariin viikkoon jos jaksetaan vain ja innostusta riittää.. ;) :)

toivottavasti Nellah saat mummin kiinni, pikkasen hoitoon ja pääset tulemaan rentoutumaan edes hetkoksi.. tosiaan 10 ollaan alustava, kloaika ei niin kriittinen saa tulla jälkeenkin :D eihän sieltä mihinkään nyt heti lähdetä.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
PK-Miitti tomorrow: Jaa-aa mitäs mä otan kahvilan pöydälle mukaan jotta te mut löydätte/mä teidät ! ? vaaleapunaisen puolikuihtuneen ruusun ;) no mulla on noita tuossa maljakossa niin otan semmoisen mukaan ja paan pöydälle :whistle: :LOL: vähän niinku se punainen neilikka mutta haalenneena ja ei niin freshinä ?
Hyvä idea. :D

 
Mä oon kanssa kateellinen teidän tapaamisesta, toisaalta eipä tuo 100km junalla olisi edes pahanhintainen. Mutta mä meenkin sitten uimaan lapsen kanssa :D

Oli mahtava yö, nukahdin ehkä kahdelta ja heräsin puoli kahdeksalta kun lapsonen heräsi. Ja mulla on oikeasti pirteä olo :eek: :eek: Katsotaan kuinka käy kun ollaan uimasta tultu, onneksi mies tekee ruuan valmiiksi

jaahassu ja Sammo 36+0 :heart:
 
Täältä yksi mattimyöhäinen olisi vielä tunkemassa mukaan huhtikuun pinoon... Jäin juuri äitiysvapaalle ja ehdin nyt paremmin itse kirjoitella, vaikka olen kyllä ahkerasti seurannut taustalta teidän juttujanne.

Ajatteliln rohkeasti osallistua myös pk-miittiin, niin tapaa kohtalotovereita. Jos tällainen myöhäisherännäinen taustailija hyväksytään.

Jos Ziki viitsii, niin voisi lisätä mut listoille. Esikoista odotetaan 20.4. syntyväksi Kättärillä.

Hemuli 34+
 
Huomenta mammat ja masuhemmot!!

täällä taas yö ravattu vessassa, supistellut ihan kiitettävän kivuliaasti!!
tänään on iltapäivällä äippäpoli onneksi, tarttee muistaa kysyy että jos synnytys alkaa supisteluilla, niin laskenko vaan supistusten välin, kun pituudeltaan mulla on TOSI lyhyet supistelut, ja huomaan nyttenkin että on lyhyet!!

oikein mukavaa miittiä sinne meneville, harmi tosiaan kun pitää asua täällä tuppulassa!! tulkaa kertoon kuulumisia sitten =)

- nannuli ja tyyppi rv. 32+6
 
Hesan miittaajat tulkaa sit kertoo tosiaan miten meni ja miten mahtavan mahakkaan näköisiä olitte! :D

) .) Pitäis tehdä kaikenmaailman hommia tässä ja mä vaan roikun koneella. Ensin mesetin tunnin mun siskon kanssa ja nyt kirjotin turkulaisiin äiteihin viestiä varmaan puol tuntia. :LOL: Pitää ehkä ryhdistäytyä, ku pitäis pitää yks matikantunti tänään viel tuol harjoittelukoulussa (toisiks viiminen tunti minkä pidän tänä keväänä!) enkä oo tehny viel tuntisuunnitelmaa. Tai kyl mä tiedän mitä aion tehdä niiden oppilaiden kanssa, mut se pitäis saada viel paperillekin! :saint:

Naargh.

Laala ja Punkero rv34+0 (pum)
 
Kaikki on kahvilla =)

Muistakaahan mammat että mie oon se norsu, joka kantaa tätä pienokaista tupla-ajan! Että ei kannata yhtään harmitella noita viikkoja kun tuntuu että toinen mokoma menee tässä vartoessa. Kait se on niin että odottavan aika on pitkä...

Eilen kyllä sanoin miehelle että en haluukkaan synnyttää kun katoin sen Sairaalan ja jotenkin se nainen vaikersi siinä lopussa niin ikävän kuuloisesti että rupes ihan muakin sattumaan. Kyllä mie tiiän että synnyttäminen koskee mutta sit kun sen kuulee noin toisen suusta vaikerruksena niin jotenkin se kuulostaa pahalta. Ja eihän se ees kovasti vaikerrellut, mie varmaan kiljun niin että käytävät raikaa. Suukapulaa vaan puremaan... Noh, mies sitten tuon miun kommentin jälkeen naureskeli että on se kumma kun muutaman viikon oon puhunut että sais syntyy jo ja nyt sitten ei saiskaan. No on tässä ehkä hieman mukana käänteispsykologiaakin kun ei kerran suora puhe tuohon vauveliin vaikuta :D

AM, suattoihan siellä Kuopiossa ollakkii lumista tai suattopi olla että ei... Ei vaineskaan, onhan siellä lunta niinkuin on täällä kotipaikkakunnallakin. Ei tuo kaupungilla kuljeskelu oo enää herkkua, eikä tainnut olla mitään vaikutusta synnytyksenkään käynnistymiseen. Iskias ja ristiluu eivät oikein tykänneet kasvohoidosta (hah mikä lause! mitkähän posket multa on hoidettu... )

Kohta neuvolaan :wave:

Sanni-Maria ja pikkunen (nyt en laita viikkoja niin ei harmita teitä niin kovin)
 
Samperin kannettava.
Sinne meni niin et livahti...

Ei jaksa uusiksi millään...Eli me aktiiviset "turkulaiset", koitetaas kehittää joku aika milloin päästäs kaffetteleen.Olisko joku muukin tulossa ko me kolme opettajaa? :LOL: Ihme tsäkä sekin että laala,ventti ja mä ollaan kaikki opettajia...

Neuvolaan olis lähtö piakkoin,olo kamala kun tein kunnolla lumitöitä.Nyt kovettuu ja nipistelee koko ajan
 
Turkulainen melkein minäkin ja voisin kaffel lähtee jos koossa pysyn.

Olin taasen tyksissä muutaman yön. Raskausmyrkytys epäilys lauantaina ja ottivat tarkkailuun. Ei sitten kuitenkaan ollut oireista huolimatta, hyvä niin.
Kohdun suulla oli taas perjantai tehnyt tekojaan ja nyt jo kolmella sentillä auki ja erittäin pehmee ja kypsä kuulemma. Lääkäri kovin veikkaili että vauvat viikon sisällä syntyy vaan saapi nähdä.

Vuffi + tyypit rv 34+6 :heart: :heart:
 
mul ois taas yks tyhmä kysymys nyt loppuraskaudessa kun vauva on jo laskeutunut ja pää ihan tuolla lantion sisällä, niin kuin jotkut ovat kokeilleetkin, niin mites toi seksin harrastaminen?? eikös se miehen vehje sit töki koko ajan sitä vauvan päätä?? et ootteko silti ihan normaalisti sitä tehneet? en minä suinkaan yksityisasioita utele :LOL: mut jos joku viittis kertoa tyhmälle :D
 
hani kyllä se mullaki pää tuntuu haarovälissä,mutta seksiä silti harrastettaan aina sillon tällön... =) mulla vaan sellanen ongelma,että seksin jälkeen jalassa vetää suonta niin mahoton... ja supistelee.....

neuvola-kuulumisia

vk 35
oma paino: +100g/vko
verenpaine: 120/80
hb: 118
sf: 26.5cm
rt

elikkä sf oli noussu 1.5cm 2 viikossa
oma paino nousssu nyt yht.6.4kg

ei ongelmia.

oma olo on vaan niin inhu ku ed.nuhaa,räkää tulee nielusta ja nenästä ja välillä yskittää.. limaa irtoaa ja paha maku suussa sen takia. pääkipeä ja poskiontelot myös.th sanoki että jos kestää vielä muutaman päivän niin tk:n näytille ettei ois mätä poskionteloissa..
nyt meen pullan tekkoon...

moi,t.pai ja nuppu :heart:
 

Yhteistyössä