Usvis: :hug: Osanotot. Meillä oli viime viikolla isänäidin hautajaiset, oli viimeinen mun isovanhemmistani, mutta oli odotettavissa, eli ei tullut järkytyksenä. Tommoset yllärit on kyl tosi kamalia.
Talvitie: ihanat kutomukset!
Allusmamma ja Gardenia: Hyvää loman virallista alkua!
Gardenia: Oon kans samaa mietinyt, et tarvii kirjoitella kaik asiat ylös perjantain lääkäriä varten ei niitä muuten muista siellä ollessa...
Nellah: b
d toivotaan, että menee tilanne johonkin suuntaan, eli joko sit kunnolla eteenpäin ja vauva kainaloon, tai sit helpottais olo ihan kokonaan, ettei ainakaan tarttis epätietoisuudessa ja kivuissa kärvistellä!
TinyAngel: myös b
d, että tulokset on hyvät eikä myrkytys uhkaa.
lumi-enkeli ja kadak: tsemppiä remonttiin!
Ruttana: :wave: täällä kans yks, jolla ei oo kiire synnyttämään. Mieluusti sais 2 vkoa pysyä ainakin sisäpuolella. Tosin mulla syynä enempi se, että en enää tähän kämppään halua vauvaa tuoda, täytyy sit loppuaika seistä vaikka päällään jalat ristissä, jotta saadaan kämppä muuttokuntoon ensin. Onhan se toisaalta haikeakin ajatus, että kohta on mahakas aika jo ohi ja siirrytään näin ensikertalaisella ihan uuteen aikakauteen!
Unicorn,
siellähän on oltu melkein tositoimissa jo!
ZZ: hyvä, että pääset tarkastettavaks, ja olo on hiukan helpottanut. Ei sit riehuta siellä!
miinulainen: mukava kuulla, että levosta on ollut hyötyä. Meillä muuten mies kysyy aina kun hiukan hengähdän raskaammin tai irvistän ylös noustessani (eli joka kerta...).että lähdetäänkö synnyttämään? Alkaa jo rasittaa vähitellen...
Pesuaineista ollut puhetta, meillä LV:n jauheita ja ilman huuhteluainetta. Mä en siedä hajustettujen hajua, ja miehen iho kärsii jos jää hiukankin pesuainetta vaatteisiin. Samalla oon pessyt vauvankin vaatteet. Äiskä on pessyt omat hankintansa MiniRiskillä, se kans haisee hiukan oudolle mun nenuuni.
(.) Eilen oli tuskapäivä, kävin kävelyllä ja sitä innostui sit supparien sarja, joka kesti koko illan. Ei mitään varsinaisesti kipeitä, mutta ahdisti kyl, kun ei oikein missään asennossa voi olla, varsinkaan seisten. Tuli sit ruuanlaiton sijasta kudottua ja katsottua Amerikan huippuhurttaa ja Tanssii tähtien kanssa.:ashamed: Nytkin on pientä kipuilua ja polttelua aina välillä, mutta ei nyt mitään megasarjaa onneks, ainakaan vielä. Tähän mennessä ei oo mitään alakerrassa tapahtunut, katsotaan sit perjantaina josko nämä saa jotain aikaiseksi. Tänään jää kyllä lenkit väliin, en lähde riskeeraamaan kun ei tosiaankaan tarttis vielä Viuhdin syntyä. Toisaalta tulis varmaan putkimieheenkin vauhtia... mulla palaa käämit sen kans kun se on veltto p***a eikä saa mitään aikaiseks. Laittais ny ees vessanpöntön toimintakuntoon niin vois ittekin joskus olla työmaalla.
Onkos muuten Turun alueen huhtikuisista vielä kahvittelijoiksi? Ei olla mitään puhuttu, mutta tuollahan heitti Allusmamma(..ko?) ajatuksen ilmaan puolestamme. Laalan kans ollaan nähty valmennuksissa, mutta muuten taidetaan olla ihan tuntemattomia toisillemme, tai eihän sitä koskaan tiedä. Emmää kyl mitään paikkoja tiedä ja oon tosi huono lähtemään mihinkään nykyään, mutta kyl mää jos muutkin.
ventti + viuhti 36+0 :heart: