<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa

AAM
Usvis :'( :hug:

kävin illalla lukemassa vaan äkkiä en sit ehtinyt tulla kirjoittelemaan kun ukolla oli jonkinmoinen lorvari ja poikaa piti sitten väijyä koko ajan.. :ashamed: että hyvät menneet naistenpäivät :wave:
ostettiin mulle kaksi tulppaanikimppua naistenpäivän kunniaksi, pojalle body ja tyynyliinoja ikean tyynyyn sieltä Itiksen uudesta Prismasta ko käytiin päivällä siinä heti sen auettua.. :headwall: oi että olikin siellä sit sitä populaa.. koko itähelsinki ja siihen päälle kaikki joilla ei ollut tekemistä sunnuntaina :whistle: me :D mm.. sitä ennen käytiin Kannelmäen maalaismarkkinoilla kävelemässä josta löytyi pesupähkinöitä (!! niitä on pitänyt hankkiakin vaiks en kestoilemaan alakaan) ja lakua ja kaikkea pientä ja turhaa :D :LOL:
mä niin tykkään käydä vaan vaikka kävelemässä noissa tapahtumissa vaik en mtn etsiskään.. :) ja ihana auringonpaisto iltapäivällä ko läksittiin sieltä Itiksestä :heart:
Tänään nyt sit öfficially virallinen eka äippäripäivä :) *että hölkyn kölkyn sille*

Mamati87 :wave: tervemenoa turkuun ja hyvät muutot :D ei käy kateeeks :whistle: meet sit tarkulaisten tapaamiseen kai teilläkin siellä joku semmoinen on tai kai järjestätte köörillä ko teitä kuite on.. ? :)

Nellah ilmoitteleppas kui meni vai joko palasitte kotio ?

AM & hippunen 35+0 rätspoks.. pian ;)
 
HUOOOOMENTA! *venyttelee*

USVIS: :hug:

huoh..millä sitä sais taiottua aikaa kolme viikkoa eteenpäin, en jaksais enää yhtään yötä tässä olotilassa! kyljen kääntäminenkin on jo semmonen operaatio että ei paljoa naurata...kiinnikkeet vaan posahtelee ja mahanahka venyy niin että kohta varmaan alkaa repeileen uusia arpiaki. :snotty: ja kun koko ajan pitää varoa ja varoa ja varoa, ja lähdetpä sit mihin tahansa niiin siinä menee aikaa kaks kertaa ellei kolmeki kertaa enemmän ku normaalisti. HUOH HUOH HUOH!

semmosella valitusvirrellä alkoi tämä aamu :LOL: no mut, eiköhän se tästä taas.

ALLUSMAMMA mullakin on tänään virallisesti eka äippälomapäivä! *kippis* mut olenhan mä tässä lojunu jo kuukauden kesälomilla, ettei silleen paljoa olosuhteet muuttuneet. mitäs teitin uhmikselle kuuluu? ;) meillä on nyt vähän jo rauhottumaan päin kun tietää vältellä semmottiis tilanteita missä jäpikkä vois raivostua...päikkärit on ihan MUST, ilman jos jää niin ei tuu illasta yhtikäs mittään.

viikko vielä olis siihen synnytystapa-arviointiin...jännittää jo nyt! ajattelin väsätä sinne semmosen kolmisivuisen kirjelmän että varmasti saan pointtini kuuluviin.

jaahas, keittelis teetä ja lähtis sit herätteleen esikkoa. IHANAA ALKANUTTA VIIKKOA KAIKILLE!!

Gardenia ja Kapris 35+0 :heart:
 
Tervehdys pitkästä aikaa :ashamed:

Usvametsän neidolle :hug:

Täällä on näkynyt kauniita masukuvia, ja söpöjä vauvan vaatteita.
Osalla on jännät paikat...tai siis kaikilla kun jännitämmä toisten puolestakin, kuka jakautuu seuraavaksi? ;)
yksioli jo jakautunutkin (nim.m. en muista) onnittelut hänelle :flower:

Täällä ollaan kans vielä mukana, lueskellut olen teidän juttuja mutta oma kirjoittaminen on jäänyt vähemmälle...
Masua on tullut kovasti kasvatettua ja painoa kertynyt kivasti pääle 20kg, välistä puhalluttaa enempi ja vähempi kaikki tekeminen :D
Vauva on vilkasta sorttia (terkkakin mainitsee aina neuvola käynneillä asiasta) ja levossa ollessa koko maha hytkyy ja pomppii kun "jooseppi" alkaa mellastaa :)
Kävely on muuttunut epämukavaksi...tuntuu kuin joku sahaisi puukolla jalkoväliin, päivät jolloin on tullut oltua enempi jalkojen päällä ja liikkeessä niin illalla "puukon viiltoja" ja nivus kivut on niin kovat ettei liikkeelle pääse ilman irvistystä :kieh: näitä oireita minulla ei aikaisemmissa raskauksissa ole ollut.
Täällä on kelit olleet mieluisat joten on sitten tullut reippaasti oltua mäenlaskuissa sivusta seuraajana ja laavu makkaraa on muksut saaneet paistella (itse en kovin makkarasta perusta) Mies tuossa kyseli että pitäisikö hakea kelkkan rekipulkka, että päästäs koko perhe kelkkaileen, meillä menee vieressä erittäin kuoppainen kelkkareitti josta pääsee joelle....mie sanoin vastaukseksi että sen kun vain hakee mutta varautuu sitten siihen että synnytys saattaa käynnistyä siitä rynkytyksestä...eli jäi rekipulkka hakematta.
Se omasta navasta...

hyviä vointeja kaikille!!!


Tiive ja "jooseppi" rv 33
 
AAM
pesuaineista ostettiin noita pesupähkinöitä nyt testiin :) mutta muuten mitä sattuu ukko kantamaan firman kaupasta.. sensetivejä lähinnä lapsen takia. ja huuhtiksissa kans. ja mikä nenää sattuu miellyttämään :whistle:

Gardenia uhmis voi hyvin ja voimissaan :D :LOL: välillä sitä yltiökiukkua ja sit onkin mamman ja isin kulta.. ? :xmas: et seki saattaa muuttua ihan salamaniskusta :whistle: .. nälkäisyys ja väsy laukaisee noita kohtauksia se ollaa huomattu että ruoka ja unta ko on lähellä ja riittävästi niin ehkä sit pysyy kontrollissa ;)

nyt pojalle aamupalaa isommin.. :wave: later leidies.. luntakin pukkaa sillä vauhdilla että mietin että jaksanko lähteä pukkaamaan rattaita puistoon :| ja supistuksia keräämään.. vois oikeastaan soittaa kaverille jos menis sen luo käymään ja senkin poikaa morjenstaan.. we`ll see..

am & hippunen 35
 
Tervehdykset taas kaikille!!!

Usvikselle halit.Kamalaa!!!

Sit täytynee mainita että te jotka olitte menossa kasvohoitoon ja joku puhui siitä lymfahoidosta,niin kannattaa varmistaa että pystyy tekeen raskauden aikana kun jotenkin mulla on sellanen kuva et lymfaa ei sais tehä raskaana oleville..Koulusta jäänyt jotenkin sellanen musitikuva.Kasvohoidoista joitaki ei voi tehdä,mut ihan peruskasvohoidon tietty saa tehä..

Pesuaineesta..
Mulle anoppi osteli sillon esikon aikaan hajusteettomia pesuaineita,mut mie annoin ne vaan äitille käyttöön ku hais vaatteet sen pesun jälkeen ihan homeelle =/
Eli mä olen käyttänyt aina ihan mitä nyt millnoki sattuu eikä ole ollut ihon kanssa mitään ongelmaa..Mun mielestä liika varovaisuus on just pahinta ja saa aikaan allergioita yms.

Mitäs muuta mun oli puhe kommentoida..

Suppareista..
Mulla ne on just sellasia että henki salpautuu ihan ja taas tuntus selkäänki ottavan ja alamahaan sattuu samalla..Jotkut kestää kauemmin ja jotkut vähemmän aikaa,mut sellasen 20min välein yleensä tulee..Välillä voi olla pitempää taukoa ja välillä tulee tiheämminkin..
Eikä ole mitään väliä onko levossa vai liikkeellä..

Mekin käytiin lauantaina miehen vanhempien "mökillä" grillaan makkaraa ja juotiin lämmintä kaakaota.
Oli ihana kun se ite mökkitie oli lumessa nin piti vetää pulkalla poikia sitte..No isompi käveli kyllä melkein koko matkan..Pois ku oltiin lähössä niin pienempi muksu otti keksin käteen ja istu pulkan kyytiin..Pulkka teki koko matkan sellasta keinuvaa liikettä puolelta toiselle ja kaatuki pari kertaa..Poika reppana piti keksiä kädessään koko ajan..No sit ku päästiin tien päähän niin nous pulkasta ja katto käteensä niin eihän siellä enää mitään keksiä ollut. =D Mä kyllä huomasin jo siellä alussa et se tippu..Naureskelin vedet silmissä poitsulle koko matkan kun huvitti niin.. Se ilme oli niin hyvä ku ei keksiä ollutkaan vaikka hän niin hartaasti keskittyi sitä pitään..
Illalla mentiinki sit kihlajaisiin porukalla ja voin sanoa et oli kyllä taas virhe ottaa lapset mukaan..
Tuntu et saa silmät hävetä päästä kun villisivät ja tappelivat..Piti sit tehä äkkilähtö kun alko mennä liian rajuks..

Nyt sit kun taisin tääläkin viimeks hehkuttaa hyviä yöunia niin heti sen jälkeen alko yöt mennä huonommiks ja jos liian kauan on yhellä kylellään niin alkaa kyllä jomotella lonkkaa ja pakko kääntyä..

Joku mainitti tosta norosta..Meillä mies viimeyön oksensi ja kuras ja aamuyöstä asti vaan oksensi..Saa nähä oisko jostai ruuasta vaan vai onko joku tauti jostaki onnistuttu saamaan..
Meinasin vaan miehelle että mähän oksennan tän muksun ulos jos se mulle tulee.
No ei siinä kaikki..Mulla tais iskeä joko silmätulehdus tai sitte taas sellanen samperin hormonipatti tulossa silmään..(oli niitä tokan jälkeen n vuoden verran)
En tiiä pitäskö soittaa tk:n aika ja kattoo jos ne jotai tippoja antais..

Saapas tosiaan nähä kuka seuraavaks posahtaa kun on jo niin monenlaista vaivaa..
Mä tiedän et mulla vielä menee se vko kaks ainaki mut loppuun asti ei tartte munkaan tätä oottaa..
Sen vaan jotenki tietää..Mut eihän sitä tiiä vaikka meneeki veikkaus pieleen ja oon täällä viimesenä oottelemassa,mut aiemminkin on kyllä tuntemukset pitäny paikkaansa..
Mut nyt taitaa alkaa tulla sellanen kirja et paree lopetella jo..Pitää mennä laittaan puuro ja sit ulos ja lenkille poikien kaa..
Joten koittakaas vielä vähän mammaset kestää! kohta on nyytit sylissä!!

Vaavimasu ja napukka 34+5
:hug:
 
Usvis voimia :hug: :hug:

Jaahas, se olisi miehen iltavuoroviikko, tosin ei ole kuin ma ja ti töissä. Keskiviikkona on lääkäri, jossa poistetaan varpaankynsi kokonaan ja on loppuviikon ainakin saikulla. Eilen haettiin pinnasänky vintistä ja laitetaan se kuntoon tytön kanssa miehen ollessa töissä. Meidän huoneeseen se tuodaan vasta kun vauva kotiutuu.

Pyykinpesukone on päällä jo, ihan just aamupalalle ja sitten puistoon. Kivasti satelee lunta :) Meillä on erisan colouria ja whitea, kotimaista, zeoliititon ja fosfaatiton ja sopii herkkäihoisille. Sillä olen pessyt vauvankin vaatteet, esikoisella kuiva iho, niin ostan sen takia noita herkkähipiäisille tarkoitettuja, huuhteluaineita en ole varmaan puoleen vuoteen käyttänyt.

jaahassu ja Sammo 35+6
 
Usvikselle :hug: sekä osanottoni :'(

pesuaineista [/b mä ostin vauvapyykille Erisanin pulvern ja huuhteluaineen, sillä meinaan alkuun mestä vauvapyykin erillään muistä pyykeistä, tuo 2v pitää huolen että meillä sitä pyykkiä kyllä riittää =)

aiheutuuko kiinnittymisestä kipuja? meinaan maha ollut aika kipee useena päivänä aina silloin tällöin, nyttenkin, ja varsinkin kyllä istuessa!! ja niin, kiinnittyykö vauva perätilassa samaan tapaan? anteeksi jo tyhmyyteni :/

myöhäset naistenpäivätoivotukset täältä,muistaakseni en muistanut eilen toivotella, vaikka paikalla kävinkin!! :flower:

mä paskoin esikon synytymästä seuraavana päivänä, ja se tuli ihan spontaanisti, vieruskaverilla taasen oli ongelmia asian kanssa!! tosin mä paskoin jo sillon lapsivesien menon jälkeen kun LEHMÄ, ehkä mulla on tämmönen luistava ja toimiva suoli ja kakka :D
 
usvis :hug: ihan kauheeta :( meidän mummin hautajaiset oli lokakuussa, eipä kerenny mummi nähä miun vauvaa.. :( kohta uskalla enää lapsia tehä ku aina joku kuolee..

mitä mieltä ootte, ku miul on se äippäpoli kontrolli 16pvä, mut ku näitä kipuja on iha hurjan paljon ollu nytte viikon sisää, kannattaisko miun koittaa saada sitä jo tälle viikolle sitä aikaa????? toisaaltaa pääseehä sitä käymää päivystyksessä jos kovin kipeeks tulee, mut ku pelottaa et jos on kauheest kypsytelly paikkoja sais sitä keuhkojakypsyttävää ainetta... :ashamed:

ziki ja kerttu 33+3
 
Usvikselle osanotto ja voimia :hug:

Tää mamma lähtee kohta kohti Kuopiota (matkaa 1,5 h) ja toivoo tämän päivän ajan että vielä yhtenä kappaleena pysyttäis :D Vois muuten mennä hommat vähän hankalammaksi jos joutuiskin Kysiin synnyttämään tai jotain muuta operatsuunia Kuopion ja Joensuun välillä...

Lymfahieronta on yksi kevyimmistä ja lempeimmistä hoitomuodoista ja soveltuu kyllä raskaana olevillekin. Käytetään paljon mm. syöpähoitojen tukihoitona (jolloin ei yleensä muuta hierontaa saakaan tehdä ), koska tehostaa kehon imunestejärjestelmää ja siten poistaa nesteitä. Eli raskauden aiheuttamaankin turvotukseen voi lymfasta saada avun.
Ja jos joissakin muissa hoidoissa näitä kieltoja on, niin yleensä ovat siksi että voivat lisätä keskenmenon vaaraa (esim. vyöhyketerapiassa tietyt pisteet pannassa alkuraskauden aikana) ja loppuraskaudessa voivat aiheuttaa supistuksia ja sitä kautta mahdollisesti ennenaikaisen synnytyksen.
Itellä nyt se tilanne että kovasti oon yrittänyt painella jaloista kohdun ja lantion pisteitä mutta eipä ole vielä ainakaan tulosta tullut. Pitänee kysellä kaveria tekemään koko hela hoidon että jotain joskus tapahtuisi... :D

Jaahas, nyt vaatteet niskaan ja tien päälle! :wave: Pitäsköhän tulla illalla ilmoittautumaan josko reissusta selvitään yksissä tuumin...

Sanni-Maria ja pikkunen 38+2
 
ääääää... edelleen yhtenä kappaleena :headwall:

tuli tossa aamutuimaan käytyä pyörähtämässä synnärillä, suppareita tuli 3-5min välein 2h ja kun pääsin käyrille niin joku varasti mun supparit :kieh: nyt tulee vaan lähinnä lievästi kivuliaita.. :kieh:

Toivotti kätilö kyllä tervetulleeksi jos supparit päätttää tehdä paluun just sen takia että on ollu niin vauhdikas tuo ensimmäinen synnytys.

nyt suihkuun ja nukkuu
 
Ziki mä soittaisin sinuna, ja kysyisin mitä mieltä sieltä ollaan!! meinaan päivystyksestä varppina laittasivat sut sinne, meillä ei ainakaan päivystyksessä olla ikinä tehty mitään jos ollut noita kipuja raskausaikana, pistetty suoraa ä-polille!!
 
Neuvolasta palattu...
rv32+4
Pahin pelkoni kävi toteen!!! Paino noussut liikaa ja
pissasta löytyi proteiinia. :eek: :eek: :(
sain mukaani astian ja putkiloita, joihin joudun
pissaamaan aamupissan (vähintään 4h rakossa). Pitää viedä
näytteet labraan tällä viikolla.

paino: 1067g/viikko ELI LIIKAA!!!neuvola tätikin siitä huomautti, herkuttelu loputtava!
Eli nyt on ekasta neuvolasta lähtien paino noussut yhteensä 10.2kg
turvotus: +
RR: 125/88 (viimeksi 125/81 ja sitä ennen ollut 111/75) sekin siis kokoajan kohoomassa
sf: 29cm (viimeksi 22,5cm)
 
hellou

usvis :hug: osanottoni

neuvolassa käyty tänään
rv 33+6
paino -350g/vko
rr 115/67
pissa puhdas
sf-mitta 27
lapsivesi n
:heart: +
liikkeet ++
tarjonta rt (vihdoinkin) :D
kaikki oli siis oikein hyvin..

paljon tsemppiä kaikille kipuileville ja supistuksien kanssa kamppaileville :flower:

alan nyt kahlaan pinoa läpi..pitää muutama sivu lukea (meillä meneillään edelleen se keittiö/wc remontti..kotona siis edelleen hävityksen kaaos)

lumi-enkeli+ masuasukki 33+6 :heart: (huomenna poksuu taas) :D
 
Usvis: :hug:


Pesuaineista: Tällä hetkellä on Arielin Clean & Soft ja huuhteluaineena LV. Ja niin omat kuin vauvan pyykitkin tulee ihan samassa pestyä. ;)

( .) Oonkohan mä ainoa, jolla ei oo kiirettä (vielä ) vauvan syntymään.. masu on valtava ja mä vaan nautin siitä. :xmas: Tottahan liikkuminen yms. muut on hankalia, mutta siltikin. Kait mä oon sitten vähän outolintu tässä asiassa. :D
Tämän viikon sais toivon mukaan vielä pysyä vauveli kyydissä ja ens maanantaista alkaen ei mitään väliä. :D

Eilen olin kuulevinani mahasta napsahduksen, mutta en sitten oo varma. Oonkin aina miettiny että minkälaista se on paljon juttuja siitä lukeneena.

Keskiviikkona olis sitten vihdoinkin aika äippäpolilla. Näkee vauvelin ja saa taas tarkistettua myooman koon ja vauvan asennon.


Ruttana & Beanie 36+5 :heart:
 
heissan! täälä lauantaina kotiuduttu taysista, ehdin oleen siellä torstaista asti. torstaina alkoi kipeet supparit n.5min välein ja taysissa sain supistusten estot ja kortisonit ja pääsin osastolle vuode lepoon että saatas vauva keuhkoja kypsyteltyä.. koko pe ajan meinas puskee pihalle, sain silloin veilä estot mutta la aamunakin vielä supisteli vähän kipeesti ja en saanu enää estoja mutta sitten laantui itsestään ja pääsin kotio.. eilen ja tänään supistellut taas paljon mutta ei niin kepeenä.. että katsotaan..

unicorn85 ja vaavi 34+3
 
usvis :hug:

ruttana tääl toinen outolintu joka nauttii myös loppuraskaudesta ja isosta masusta :wave: vaikka liikkuminen vaikeaa ja lonkat ja alaselkä huutaa, niin ihana silti ku on näin paksu ja muhkee :D ja joo, kyllä mäkin sitä mieltä oon, että saa vauva tulla (kohta) milloin vaan haluu, mut silti nautin myös näistä viimesistä viikoista.

lumi-enkeli hienoo et vauva oikeinpäin :heart: ja tsemppii rempan keskelle, ei kateeks käy... :whistle:

tinyangel huh miten sulla kasvanu sf :eek: johtuuko turvotuksesta se ja toi painonnousu vai oliko sulla tooosi pitkä väli nla-käynneissä? toivottavasti turvotus, paineen nousu (ei ole vielä paljon silti mun mielestä, mut mulla onki ollu paineet korkeella nyt loppuraskaudes) ja protskut ei oo kuitenkaan r-myrkytystä.

nellah jännät paikat siellä. voimia kipujen kanssa :hug:

ziki sinuna soittasin päivystykseen tai suoraan ä-polille. voimia sinne kans!

sanni-marialle mukavaa kuopion reissua! tuuhan illalla ilmoittautuun ootko yhdes koos vielä :wave: :D

allusmamma meki oltiin eilen itiksen prismassa mut ei kestetty sitä ruuhkaa. jäi vähät ostokset nopee hyllylle ku nähtiin ne kassajonot, siis siellähän oli koko itä-helsinki ja hyvä osa lähikaupunkienki populasta :eek: tänään voisin kyl käydä hiplaan uusiks niitä vauvan vaatteita... :whistle: ja niin, onnittelut am ja muut tänään äitiysloman virallisesti aloittaneet, ihania aikoja eletään =)

kasvohoidoista ai että mun tekis mieli käydä vielä ennen vauvan syntymää jossain ihanassa hoidossa mut en oikein tiedä mihin sitä enää uskaltaisi... :/ mihinkään perinteiseen ihonpuhdistuskidutukseen en halua, vaan johonki "virkistävään, rentouttavaan hemmotteluun". hah, niinko musta vielä hehkeetä saisi, in my dreams :D

me pestään pyykit muutenki hajusteettomilla sensitive -aineilla et samathan menee sit vauvan pyykille. oisko nyt joku omon sensitive pesuaine ja huuhteluun LV. oon ite niin allerginen ja herkkäihonen, ettei muuta vois kuvitella. eikä taloyhtiön meitä lähimpänä olevaankuivaushuoneeseenkaan saa viedä kuin hajusteettomalla pestyjä pyykkejä, on vissiin muitaki allergikkoja talossa.

hitsukka ku sataa noin lunta :| olin suunnitellu kävelyreissua itikseen (5km??) eilisen kävelyn innoittamana mut jaksaakohan sitä tonne hankeen lähtee tarpoon :/ toisaalta lonkat ja alaselkä tosi kipeinä ja supistuksetki taas palanneet mukaan kuvioihin eilisen reippailun jälkeen, et ehkä meenki metrolla tai autolla...

*muoks* unicornille oikein iso :hug: onpa näitä melkein-synnytyksen-käynnistymisiä nyt tosi paljon.

mukavaa viikon alkua ja vointeja mammat!

t. manna + raksuliini rv 36+5 :heart:
 
:wave: maanantaita mammoille!! viikonloppu oltiin mökillä, oli kyllä ihanaa vaikkei oikeen mitään pystynyt tekeen.. kiva oli vaihataa hetkeksi maisemaa :D eilen oli sitten kahvittelut yhdellä palstalaisella, meitä oli 6 mammaa mukana ja oli kivaa, kyllä juttua riittää kun pistää 6 raskaana olevaa samaan pöytään :D

jutut selasin nopeasti läpi ja näyttää siltä, että vielä ei uusia jakautuneita ole, hyvähän se on: annetaan pikkuiseten kasvaa viellä masussa :saint:

usvis :hug: sinne, kamalaa nuo yhtäkkiset lähdöt!! voi hyvin..

unicorn mietittiinkin että mahtaako sulla olla asiat kunnossa kun et eilen päässyt, mutta hyvä että kotona jo olet!! toivotaan että vauva jaksaa vielä pari viikkoa pysyä masussa :saint:

(.) kamalaa päänsärkyä ollut läpi viikonlopun ja taas tänään :/ paineet ihan ok. neuvola kohta niin toivotaan että pissa on edelleen puhdas. supistuksia tulee samaan malliin, kohta niitä ei enää edes noteeraa kun samanlaisia ollut niin pitkään, sitten kun kipeitä tulee niin onkin eri juttu..

mä oon päättänyt että me vaihdetaan auto!! meillä farmati, mutta sen takapenkkitilat on niin pienet että lastenistuin kun on repsikan takana niin ei ole enä paikkaa mukavasti istua toisen aikuisen. varsinkin kun ollaan miehen kanssa niin pitkiä. maksettiin meidän autosta 1,5 vuotta sitten 11.900,- ja nyt netissä niitä samoja myydään alle 8000,- paljonkohan sitten vaihdossa saisi..? takuuta on vielä jäljellä, mutta vain reilu vuosi ja jos deltasta ostetaan niin siihen tulee kuiteski 12kk takuu, että parempi niin! nyt pitää vaan saada mies innostuun asiasta myös :D se vaan ajaa autolla niin vähän kun on aina työautolla, että ei ymmärrä mun "ongelmia" :D

JJ-t ja Joona 36+3
 
manna8 edellisetä neuvolasta oli 3 viikkoa eli
onhan sf kasvanut huimasti näiden
kolmen viikon aikana. Neuvola tädin mielestä kasvu
oli ihan ok, koska viimeksi mentiin kaikkien käyrien alapuolella
ja nyt päästiin sitten nousemaan keskikäyrän alapuolelle.
toivon tosiaan ettei oo mitään r-myrkytyksiä, mutta
täytyy myöntää että vähän pelottaa kun kuitenkin on
tuota turvotusta tullut, proteiinia löytynyt ja painokin noussut
liikaa viikossa...huomenna menen heti viemään näytteet labraan
tää tietämättömyys on kamalinta...


minäkin oisin halunnut mennä kävelemään, mutta keli on kyl
jotain ihan kamalaa...taidan jättää siis kävelyt huomiselle.

TinyAngel & Pikku Pirpana rv 32+4
 
Huomenta mammat.

Allusmamma ja manna, me oltiin kanssa sunnuntaina Itiksen Prismassa, mut vasta illalla. Olin niin poikki sitten sen reissun jälkeen, ettei mitään järkee.

Usvikselle voimia.

Gardenia, ymmärrän oloasi. Itselläkin päivä päivältä hitaampaa kaikki touhu ja Vaavimasu, täälläkin lonkkasäryt kiusaavat nukkumista.

Talvitie, hienosti sopii värit :) Ihanat on haalaritkin.

Ziki, painelet sit vaan äippäpolille päivystykseen, eikös sinnekin voi soittaa suoraan, jos yltyy!

Unicornille tsemppiä vauvan mahassa pitämiseen!

Samoin kuin mannalla, pyykit pestään aina omo sensitivellä mutta ilman huuhteluaineita! Allerginen kun olen.

Ruttana, ei meille saisi vielä vauva syntyä ja toivon, että on 'valmis' vaavi, kun aika koittaa ja vielä kun on remontti niin pahasti kesken, ettei tänne sotkuun oikein vaavia voisi ottaa...iiks. Onneksi mulla ei ole yhtään sellainen olo vielä, että olisi syntymässä. Oma olo vaan raskaampi päivä päivältä ja toivoisi, ettei vauva olisi megaiso syntyessään :) .

t. k & olio 36+0 :)
 
Usvis :hug:

Talvitie Meillä samanlainen puku vaavelille :) Oli melkein ainoita mikä käy joko tytölle tai pojalle...

Nappi Mulla on joka öinen ongelma toi vauvan "pinnassa olo".Maha ihan pinkeenä ja näkyy vauvan selkä siinä..ja sitten se nousee aina vielä tosi ylös ihan tohon rinnan alle.AUTS.Joudun öisin aina nousemaan (myös) sen takia ylös ja kävelemään niin sitten vauva "tippuu" alemmas :whistle:
 

Yhteistyössä