<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa

solina;meillä on kans tapana käydä tossa vähän matkan päässä grillailemassa.Ihan meren rannalla.On tälläsiä pikku-kylän etuuksia.Viimeksi oltiin joku 3t ja grillattiin pimeessä ja nautittiin kuumaa kaakaoo ja katteltiin vaan tulta.Ja istututtiin lampaantaljalla.Ah..se oli niin kivaa.

Ihanaa ..mies soitti just ja kyseli meijän hiirestä(siis tietokoneen) ja nyt se tulee kotiin mukanaan uusi ja hyvä kannettava kone.Voi tää mamma ruveta surffaileen sohvalta käsin :LOL:

Mun tekis mieli siivota mutta kun tuo yläkerta on nyt keskeneräinen ton hyllyprojektin tähren,niin ei paljoo kannata.Mutta sit onkin ihanaa ko saa kaikki hienoon kuntoon taas.Pesin eilen kaikki aaltomaljakot,ja tuikut ja kaikki mariskoolit yms jotka olkkarissa ovat.Saan sitten järjestellä puhtaat kamat uuteen hyllyyn kunhan se valmistuupi.Toivottavasti tän ja huomisen aikana.

Mä en jotenkin osaa vaan olla,järjestin itelleni ohjelmaa koko ensi vkoksi taas.Toivottavasti kunto kestää sen.
 
moi mammat =)

heräsin just päikkäreiltä ja kohta tuttujen kaa inkkariin syömään :p ihanan laiskaa tää elämä äitiyslomalla. täällä ei kyllä sitä kuuluisaa pesänrakennusviettiä näy kuulu :whistle:

tosi monella supistelee täällä paljon. mulla ei vieläkään juuri mitään, tai no, ehkä joka toinen päivä... aikookohan tää tulla ollenkaan ulos? :eek: toisaalta, ihan kiva jos vielä viihtyy tuolla masussa hetken, kun on niin pieni. 3-kiloiseksi jos kasvaisi ennen syntymää, olisin onnellinen. silti toisaalta miehen kanssa pienesti toivotaan vauvan syntymän vaikka jo heti, aletaan molemmat olla malttamattomia saada vauva syliin :heart:

joo, malttamattomana odottelen myös uutisia seuraavista huhtivauvoista. ihme on jos ei viimeistään ensi viikolla ala vauvoja pukkaa :)

t. manna + sokerihumalasta (karkkia tuli TAAS vedettyä :ashamed: ) toipuva lilli 36+3 :heart: :ashamed:
 
Kiitos tervetulotoivotuksista :heart:

JJ, muistan sut kyllä! Täällä turistaan niin kamalaa vauhtia, etten meinaa kärryillä pysyä. Mutta väliäkö tuolla, en aio ottaa stressiä, juttujanne on tosi kiva lukea ja verrata tuntemuksia, vaikka en kovin usein itse ehtisi kommentoimaankaan.

Hani: juu, siellä listalla nimeni yhä keikkuu ihan oikean päivän kohdalla eli 15.4. ja kera sairaalan! Ja esikoista odotetaan edelleen syntyväksi :)

On kyllä niin hienoja ullkoilupäiviä piisannut, että olen ennemmin tehnyt pitkiä kävelyitä enkä saanut kotona mitään aikaiseksi. Paitsi kohta olen pessyt melkein kaikki vauvanvaatteet. Eilen muuten silitin vaatteita, niin jopas sain tajuttomat kivut alavatsaan aikaiseksi..! Onhan se tosiaan vanha poppakonsti, mutta siis oikeesti...miten se liike voi oikeesti toimia! Lopetin sitten silittämisen ja päätin kokeilla joku toinen päivä uudestaan....

Oxford 34+3
 
voih.. sais kyllä kohta jo tää masukki syntyä. tai ihan mikä vaavi tahansa midän pinosta. mä olen niiiiiin huono odottamaan. joka asian pitäisi tapahtua heti.
mua kuiteski nyt rangaistaan ku esikko tuli niin äkkiä ja vaivatta. tää syntyy kuiteski yliaikaisena ja hirmuisen kokoisena ja mä repeän ihan totaalisesti ja synnytys kestää ikuisuuden :headwall: :headwall: siltä ainaki rupeaa pikku hiljaa tuntumaan.

mun sivuprofiili on jo ihan VALTAVA!! tänään peilistä kattelin ja kauhistelin.
en saanu niitä pirun kenkiäkään. kaikki oli liian pieniä :LOL: niin turvoksissa mun jalat on. noh en jaksa enää etsiä kenkiä ku voi koska vaan tarve jo loppua. mä kävelen vaikka muovipussit jaloissa tuolla ulkona loppuajan :kieh:

mitenköhän pian turvotus laskee synnytyksen jälkeen???

Hani ja tyttö 37+1
 
Olo onneksi jo parempi. Ei tarttenut lähteä näytille. Keskiviikkona sitten.

Täällä on kyllä ainakin Hanilla jo niin hyvät viikot että sen puolesta voisi jo alkaakki tapahtumaan. On tää vain jännittävää aikaa listalla.

Ollaan kaikki jo niin lähellä maalia. Ei malttaisi odottaa sitä loppukiriä.

Mistäs sen tietää vaikka itsellänikin alkaisi viimeinen täysviikko raskaana ja kaksilapsisena perheenä. Jos punktion tulokst ovat hyvät niin saattavat leikata jo samalla viikolla. :D
Toisaalta olen aivan innoissani mutta toisaalta jännittää törkeesti
Keskiviikkona äippäpoli niin pitää sitten kysellä tarkemmin.



Mukavaa lauantai iltaa ja huomista naistenpäivää.



t: Solina ja Kirppu rv 33+6

 
Voi Solina, oot kohta kolminkertanen äiti :). Varmasti jännittää, mut kaikki menee hienosti!

Hani: No muista pyytää joku guru tikkaamaan jos pahasti repeet ;). Noita juttuja me kaikki varmaan mietitään... Kai se silti menee niin, et vaiks olis kauhee synnytys ja pimpsa häntäluuhun asti tikkejä ni kaikki unohtuu ku vauva on siinä rinnalla :)? Mun suurin huoli on se, et uskaltaaks synnytyksen jälkee käydä kakalla :D

Onks kukaan alkanu jännittää lapsen terveyden puolesta nyt enemmän ku alkaa olla viimiset viikot? Mä mietin tosi paljon vauvan terveyttä ja sitä, et se on kaikin puolin normaali. EHkä ku tässä nyt tapahtu tää sytomegalo altistus ja on hoitanu reippaat viis viikkoa sairaita vastasyntyneitä ni on vähä vääristyny kuva. Pitäis muistaa, et useimmiten vauvat on terveitä jne. Jotenki välillä huomaan ahdistuvani tosi paljon vaikka rakas lapsi tulee olemaan näytti örkiltä tai oli tyhmä ku mikä. Eihän näille jutuille mitään voi jos jotain olis. Oon taas tosi synkkä :whistle: .

Outoo et joitaki ei supistele yhtään. Ehkä teille tulee sit kerralla kunnolla ja vauva onki ulkona?
Ite huomaa et supistukset on paljon voimakkaampii ja tulee tiheemmin. Välillä tosiaan pitää oikee hengitellä syvään supistuksen aikana. Ehkä vauva ei anna odottaa ihan 40 viikkoa... eiPÄ :LOL:

Säde ja puputti 35+1
 
Tulin just kotiin..olin vähän baareilemassa :D Tulin oikeen grillin kautta kotiin..Muisti kyllä taas miksei grillillä käy koskaan selvinpäin syömässä :x :LOL: Yök,joku kanahampurilainen mikä ei ollut kanaa nähnytkään.

Säde Mua välillä jännittää että onko lapsi terve.Vaikka monessa ultrassa tarkastettu mutta mietin kaikkee että jos se on sokea tai kuuro,autistinen tai ihan mitä vaan :'( Vaikka rakastettu silti on mutta tottakai jokainen toivoo tervettä lasta.
..Niin ja siitä kakka-jutusta..Mulle kaikki on sanonut että pelotti ekan kerran mennä ja joillain oli jonkun verran sattunutkin mutta et ei ne paikat enää sen takii repee :D

Naapuris jotkut hullut after ski-bileet kun tääl on ne salpausselän kisat..Kauhee meteli ja niitten olohuone on tos meijän makuuhuoneen seinän takana |O :kieh: Mies kävi torstaina jo sanomas et on hiljempaa ku en pystyny nukkuu ku ne sillonki metelöi,mut ei ne juurikaan välittänyt.Ne on ennen ollu ihan hiljasia ja nyt yhtäkkiä käyny hillumaa monta kertaa viikossa... :kieh: Jos ei koht ala loppumaan niin teen kyllä valituksen isännöitsijälle kun se vauvakin tulee niin en mä jaksa tollasta :headwall: |O

..Luin muuten iltalehdestä että tääl Lahdessa oli joku raskaana ollut nainen mennyt valittamaan melusta naapurilleen niin naapuri oli puukottanut(selvinpäin)naista monta kertaa yläruumiiseen..ja oli tiennyt että nainen on raskaana!!! :eek: :eek: Sori kun kerron tälläsiä kauhutarinoita mutta ihan järkyttävää!!Niin mutta olivat onneksi kumpikin selvinneet,nainen ja lapsi.

Nyt tutimaan.
Laitan tähän loppuun iloisia kuvia kun loppuu muuten niin synkästi tää mun kirjotus :heart: :D =) :) :xmas:

 
huomenta!
on se kumma,kun sunnuntai-aamunaki herätettään 6.30... =)
no pikkumies kaipasi seuraa... =)

eilen ku oli olo niin älyttömän hyvä,kävin pojan kans kävelemässä,flunssaa ku oon pidelly viikon verran... nyt sitte räkä irtoaa... en tiiä onko hyvä vai huono juttu,toisaalta hyvä,joskushan sen on ulos tultava!! vai??????

supisteli sitte illalla ihan kiitettävästi,peppu,jalat ja maha vähä kipeenä oli.nyt ei mittää,vauva potkii onnellisena! =)

täällä alkaa olla monilla raskaus jo niin pitkällä,että varmasti pian syntyy se seuraava huhtikuinen! =) mukavaa!! :D mun vauva on vielä niin pikkunen että kasvaispa vielä sen 5viikoa masussa... oisko 2.3kilonen...

suonenvetoa ollu välillä kovastikki,mutta närästystä ei juurikkaa,oisko vauva hiukan laskeutunu...

kovasti oottelen ttä pääsis taas liikkumaan... ku paranis tää flunssa täysin...

pitää lähtiä isännän viereen levähteleen....

vointeja.
-pai&nuppu- vk34+5
 
Olipa mukava herätä ku pitkästä aikaa nukuin yhellä heräyksellä koko yön :) Paitsi olin kyllä tunnin hereillä sängyssä pyörien, mutta kuiteski!! Sain jotenki tyynyillä tumpattua itteni niin hyvään kylkiasentoon ettei tullu lonkatkaan kipeiksi, hurraa :LOL: Nyt on siis hyvä aloitella sunnuntaipäivä :heart:

[/b]Kakkosella en ois millään uskaltanu käyä kummankaan synnytyksen jälkeen, ku ei kärsiny yhtään ponnistaa. Ensimmäisen kohdalla varsinki oli ärsyttävää kun koko ajan joku hoitsu kyseli, että ootko jo onistunu plää plää plää.. Ensinnäki mulle annettiiin peräruiske ennen synnytystä, joka todellki tyhjensi kaikki ja sitte kun tikkejä oli yli 20 alapäässä niin eipä paljon paskattanu muutamaan päivään :LOL: Eikä se eka kerta ollu kyllä mikään mukava! Toisen synnytyksen jälkeen pelkäsin jo valmiiksi, mutta sillon suju aika ongelmitta, mutta ei ollu kyllä tikkejäkään niin paljoa ku ei leikattu ollenkaan :)

Toisaalta olis ihana ku vauva syntyis mahollisimman aikasin, mutta toisaalta taas se on niiiiin ihana se syntymähetki ja niiiin äkkiä ohi, ettei haluais vielä kiirehtiä sen kanssa :heart: Sitä jää niin kaiholla muistelemaan sitä sairaala-aikaa, vaikka ei mikään hääpönen paikka sinänsä ookkaan. Siinä vaan on jotain niin taianomaista :) Varsinki jos sattuu mukava huonekaveri :heart: Toivottavasti! Tietenki se perhehuone olis varmaan aivan mahtava, mutta meillä ei oo sitä mahollisuutta.. No kaikki käy kunhan vauva joskus syntyy!

Sairaudesta: oon jostain syystä miettiny tämän lapsen kohdalla paljon enemmän kaikkia sairausjuttuja.. Alkaakohan sitä vaistomaisesti pelkäämään, ku on jo kaks tervettä lasta ja ikääkin vähän enemmän (hurjat 26v.), ettei voi käydä niin hyvin kolmatta kertaa. Vaikka hirmu pienellä osalla vastasyntyneistä on mitään ongelmia. Kai se on normaalia pelätä, ja yhtä rakastettu lapsi on joka tapauksessa, tuli millainen ärrimörri tahansa :heart:

Supistelee, supistelee... Tämä on niin tuttua joka raskauden kohdalla, ettei edes ajattelekaan vauvan syntyvän ennen laskettua aikaa :) Vaikka ihan vähäsen kyllä toivon, että syntyis maaliskuun puolella :heart: Sillain varovasti..

Mukavaa sunnuntaita ja muistakaahan ulkoiluttaa masuja!!

Solina: Ihan huippu tuo naida lääkäriä -juttu, vaikkakin olikin kirjotusvirhe =) Sai kyllä makiat naurut :LOL: Tiiä vaikka ois lääkäri suostunutkin, ne on joskus NIIN omituisia... Ootteko muuten muut huomannu saman? Sais varmaan lääkikseenki olla psykologiset testit!

annuli ja puskutraktori 36+2
 
tekstiä tullut taas nii paljon ettei pysy millään perässä..:/ nii tosiaan minä en pääse siihen tapaamiseen helsingissä kun muutto turkuun odottaa ylihuomenna kirjoitin se tuonne aikaisemminkin mutta se oli tainnu jäädä huomaamatta.. :whistle: nii tosiaan kirjottelu jääny vähälle kun on nii paljon ollut järjeteltäviä asioita ja pakkaamisia ton muuton takia.. :ashamed: nii ja tosiaan olin 3vkoa sitten turussa vanhempien luona kun jouduin sinne tyksiin säännöllisten suppareitten vuoksi ja tosiaan sormella oli auki ja pehmeät paikat.. no ne sano sieltä että pitää ehdottomasti mennä kontrolliin täällä päässä ja niinhän siinä kävi että omalla lääkäri neuvolalla ei ollut antaa mulle tutkimus aikaa ja kättäriltä eivät ota vastaan enää näillä viikoilla? onko muilla vastaavanlaista ollut? ihmettelin sitä suuresti kun turussa olisivat ehdottomasti sitä mieltä että sitä pitää seurailla.. no tosiaan enpä tiedä nykyistä tilannetta.. vaavi on tosiaan todella alhaalla pää tuntuu ihan häpyluun yläpuolella mut pää ainakin liikkuu että kiinnittynyt ei ole.. kärsin tosiaan menkka jomotuksista selässä ja vihlaisuista tuolla alakerrassa...:/ mut kai mie lähen aamu touhuille..:)

mamiti ja vaaviRinsessa 33+1.. :heart:
 
mamiti87 tervetuloa Turkuun! :D Tervetuloa myös turkulaisten mammojen ja mahojen pinoon... ;) Mihin päin Turkua muutatte, jos saa kysyä? :D Ei tarvii sanoo kauheen tarkkaan jos ei uskalla. :D Me asutaan silleen että 1,5km on matkaa TYKSiin. ;)

) .) Käytiin eilen Raisiossa Ikeassa ja sieltä hommattiin Punkerolle sellainen Trofast-systeemi kolmella kirkkaanpunaisella keskikokoisella laatikolla. Nyt on edes kolme laatikkoa pienen vaatteille... Sitte sieltä tuli hommattua myös niitä kuviollisia harsoja, hoitoalusta ja fleecepeitto... :) Nyt ollaan taas hippusen valmiimpia pikkuisen tuloon. :D
Mikä ärsyttävää, niin eilen koko illan ja tänään aamun on supistellu vähän väliä. Kymmeniä supistuksia tullu valehtelematta. Eivät tosin oo mitään kipeitä, mut sellasia ärsyttäviä vaan ku koko ajan vetää maha tiukaksi. :kieh:
Taas ihanan veltto sunnuntai... Huomenna olis yks tentti mutta oon siiihen jo lukenu aineistot kertaalleen (oho, uutta mulle!) niin tänään luen jossain vaiheessa taas ja sit huomen viel kerran. Ei onneks oo paljoa luettavaa, ku on aika selkeetä mitä siellä voidaan kysyä... :p

Laala ja Punkero rv33+5
 
Hei ja hyvää naistenpäivää kaikille teille ja meille :flower: :flower:

Mä en millään pysy mukana tässä tekstien vilnässä ja pahoittelen jos en huomaa kommentoida kaikkien juttuja. Luen kaikki kyllä, mutta tää aivokapasiteetti ei vaan kertakaikkiaan riitä...

Pakko jakaa meidän viikonlopun kokemus. Meillä alkoi koko perheellä perjantaina noro ja se oli jotain AIVAN kamalaa. Onneks meillä on kaks vessaa :x Lapset oli onneks tosi reippaita ja osasivat käyttää vessaa, mutta yöllä vasta kaikki kamal sitten alkoikin.
Kun olin kolmannen kerran tyhjentänyt mahanesteet alkoi järkyt supparit ja tiesin että nyt on tosi kyseessä. Olin peloissani ja tärisin ihan horkassa. Laskeskelin ensin 1h ja 2h ja kolmannen ja tiheni vaan. En saanut vettäkään pysymään sisällä ja olin varma että tyttö tulee nyt.
Onneksi supparit kesti vaan 5h ja yön valvomisen jälkeen olo oli kuin traktorin alle jäänyt. Koko lantion alue oli aivan tulessa ja puoli leikilläni sanoin miehelle että olenkohan synnyttänyt yöllä :LOL:
Aamulla soitin Kättätrille ja käskivät ottamaan paramax500mg kaksi kerralla ja täyteen lepoon.
Nyt supparit on poissa, mutta kipuilu jatkuu. Taidan käydä näytillä alkuviikosta kuitenkin.
HUH sanon minä. En muista koska olisin ollu niin peloissani. En olis millään jaksanut tätä synnyttää jos se olis sillon tullu. Onneks nyt olo parempi.

Täällä on näköjään paljon meitä jotka tuskailee supistusten kanssa
:hug:
Katsotaan pääsenkä tapaamiseen tiistaina, mutta yritän :ashamed:
Oxfordille tervetuloa... mä oon samasta ketjusta myös tänne tullut
:D

Nyt painun taas makuuasentoon ja koettakaa jakselle kaikki!
Superheppuli ja "helena" 35 pokspoks
 
Laala : me muutetaan halisiin eli siihen ihan tyksin viereen kans et ei oo pitkä matka synnyttää.. :D kyllähän tuon uskaltaa sanoa..:) mistä sitä tietää vaikka oltais yhtäaikaa siel puhisemassa vauveleita ulos... :D missä päin turkua te sitten asutte?
 
sunnuntaita mammat ja masut =)
Säteellä KAUNIS maha!! :)
täälläkin noita näppyjä mahassa jonkun verran!! ja nyt tullut se viivakin ikäänkun vähän näkyviin, tähän asti ei ole näkynyt mitään!! :eek:

supisteluja jonkun verran tuntuu täälläkin, viime yönä heräsin kun sattu hetken niin perhanasti, ettei voinu edes liikkua, hui, onko tuttua muilla? :(

nyt taitaa iskee tähänkin mammaan VIHDOIN jonkun asteinen tarmo, saaanut siirrettyä esikon vaatteet toisaalle, ja vauvan vaatteile tehtyä tilaa hoitopöydän/lipaston laatikoihin, ja tuolla ne odottaa pesua vaan!! pinnis on koottu patja siihen tilattu.

sairaalakassiin oon saanut ostettua hammasharjan+pikkutahanan, yösiteitä, pienen lakkapuollon, pienen suihkusaippuan, taidan ottaa vaan kotoo shampoon ja hoitsikan jämät, jätän ne sitten sairaalaan roskikseen =) mutta en oo saanu pakattua kassia ihan vielä.
mies toi esikonkin aikaan sairaalaan mulle hakiessa meitä mulle vaatteet, ja vauvan kotiutumisvaatteet pakkasin kaukalon päälle haalareiden sisään kaikki =) toi ne tullessaan, ajattelin että on mahdollisimman vähän tavaraa jos muutenkin joutuu esim. ampparilla meneen!!

voinnit muuten ok, tiistain ä-polia odotellessa, ehkä vähän kauhunsekaisinkin tuntein, jos painosta huolmauttavat, ja vauva vielä perätilassa :eek:

sunnuntain jatkoja kaikille :heart: tuntuu että te kaikki ootte jo niiin pitkälle odotuksessa, mutta perässä tullaan!!

- nannuli ja tyyppi rv. 32+4
 
Näyttäs nyt meitin kohdalla kans siltä et taitaa mammatapaaminen jäädä välistä ellei mitään supernopeaa paranemista tapahdu.. eilen iski sitte flunssa meikäläiseen ja tuo pikkumieskin on vähä jo aivastellu.. ihan tietosella riskillä tein pe vierailun flussasessa kylässä ku kotona olis voinu pään hajoominen olla lähellä.. joten en sitte muuten valittele tätä flunssaa.. eikä tätä kyllä mielellään muihin mahakkaisiin tietenkään haluu tartuttaa...

tosi kurjaa.. olis ollu niin kiva vihdoin päästä kahvitteluille ison köörin mammoja kanssa..
 
Missä luuraa Lis69 ? Selailin pinoa taaksepäin ja huomasin et Lis on viimeksi kirjoitellu 3.pvä maaliskuuta. Hmmm, jokohan "meille" olis tullu toinen pienokainen huhtiksiin? Älä Lis oo moksiskaan jos et olekkaan vielä jakautunut, kunhan mietin missä olet :D

Solina mulla ultrassa oli sen repeymä kohdan paksuus 2mm, en ymmärtänyt kysyä et onko se paljon vai vähän :ashamed:

Täällä tuntemukset olleet varsin vaihtelevat päivittäin ja samankin päivän sisällä heitelleet puolelta toiselle... Supisteluja tulee päivittäin, toiset tuntuvat tosissaan ja toiset vaan pikkasen kiristää. Repeymä kohdalla tuntuu välillä kova paine ja kipu, mutta koska tuntemukset menee pian ohikin en ole osannut kovasti huolestua. Perjantaina 13.pvä olisi äippäpolilla käynti, silloin pitäisi sitten saada se kauan odotettu sektio päivä :heart:


NK35 POKS!!!
 
Hyvää naistenpäivää!:flower:

Superheppuli, :hug:. Hyi olkoon, noro on kyllä ihan vihoviimeinen tauti. Mulla on ollut se ihan 'normaalitilassa' ja olin silloinkin jo ihan keräilemässä sen kanssa. On varmaan tosiaan aivan järkyttävää tässä vaiheessa odotusta. Toivottavasti menee koko perheeltä pian ohi!

Näppyjä mahassa on jotain semmosia pieniä, ei oikein finnejä, mutta jotain... eipä nuo suuremmin haittaa ja veikkaan, että häipyvät kyllä tässä viimeistään huhtikuussa. ;)

Eilen oli supistelupäivä, ei mitään kipeitä, mutta ihan jatkuvasti veti mahan piukaks kun olin talolla ja istuin tuolilla, joka ei muutenkaan oo mikään maailman paras, ja sit siinä oli vielä lämmikkeenä styroksipala ja finnfoamia pala. Takan edessä oli kyl mukava istuskella ja kutoa samalla kun muut vääntää ympärillä taloa kuntoon. :saint: No, lähinnä se, ettei tarvinnut olla yksinään kotona vaan oli muitakin ihmisiä siinä.

Jaahas, ja taas vetää mahaa piukaks... onneks ei oo mitään kipeitä nämä sentään. Ens perjantaina (se on se perjantai 13. päivä ) seuraava lääkäri, siellä sit katsellaan missä mennään ja mitä kautta tämä nassikka tulee ulos sitten kun tulee.

ventti + viuhti 35+6
 
Mä pääsin nyt leikkimään uudella koneella ja katselen samalla kun mies laittaa olkkarin kirjahyllyä/tv-tasoa kohdilleen=)

Ja sain kimpun tulppaaneja tän päivän kunniaksi.Tietää että tykkään liiloista ko ne näyttää niin kivalta valkoisessa aalto-maljakossa.

KUnhan toi hyllytsydeemi valmistuu niin lähetään käymään kummipojan luona
kaffella.

Hauskaa sunnuntaita :flower:
 
On kyllä ollut kyllä meillä ihana aamupäivä. Käytiin koko perheen ulkoilutapahtumassa. Ainoa harmitus oli, että pulkka ja liukuri jäi kotiin, muttei likkaa haitannut kun pääsi hevosen kyytiin ja koiran vetämään pulkkaan, ongintaan, ja makkaralle ja mehulle. Ja ihmeen halpoja oli kaikki, mainoksessa kyllä luki, että menee hyväntekeväisyyteen tuotot.

Sen jälkeen käytiin kirppiksellä ja oli pakko ostaa koko 50/56cm kevyttoppa asu. Kun halvalla sai, ja mikäli ei mahdukaan kuin kerran niin saa rahat takaisin kun eteenpäin myy. Likkakin oli innoissaan kun sai valita kahdesta eri barbista mieleisensä :)

jaahassu ja Sammo 35+5
 
Hyvää naistenpäivää :)

Saa nähdä syntyykö tämä tän vuorokauden aikana, mun vaarin syntymäpäivänä :whistle: on ainakin suppaillu siihen malliin että en ainakaan montaa tuntia ala laskeskelemaan suppareita jos säännölliseksi muuttuu. nyt tulee 2-4 tunnissa ja todella kipeetä tekee ja aina kun supistaa lorahtaa valkkaria kunnolla. ilman sidettä ei vois kuvitellakkaan olevansa. mut voihan siinä käydä niinki että nää loppuu kokonaan taas iltaa kohti |O Mä oon ihan kurkkuani myöten täynnä näitä kipeitä suppareita jos on tullakseen niin tulkoon sit kans hitto :kieh:

Nellah ja Toni 36+1
 

NuuttiKyllikki :wave: täällä ollaan ja kaik ihan yhes kooss :LOL:

Mä lueskelen näitä juttuja mutta en aina jaksa kirjoitella...laiskiainen B)

Mies on hiihtämässä tai siis lopetellut jo ton Paulin taipaleen (Lapinlahdelta Tahkolle) ja poika on mummolassa joten olen kirpparilla käynyt,silittännyt ja pessyt pyykkiä kaikessa rauhassa kun kukaan ei tartte palveluksiani :p

Mullakin muuten pe 13.3 klo 9 toi synnytystapa-arvio Kysissä, ollaankohan yhtä aikaa NK siell??
Ja saas nähdä tuleeko mullekin siellä tieto sektiosta kun toi selkä on niiin kipee ja yllättäen on alkanut juilimaan tohon haavan kohtaan...no tuolloinhan sen mittaavat miten paksu se on.Vaikka esikoisen syntymästä jo yli 2vuotta...

KUrkkua myäten olen täynnä tätä odotusta ja paino eikun nousee ->turvotusta aikalailla joten olen menossa ke:na lymfahoitoon jos sais vähän noita nesteitä pois.
Ai niin ja to kampaajalle :whistle:

Nyt hakee sitä poitsua...
Mukavaa naistenpäivän jatkoa kaikille mammoille!

Lis69 35+2
 

Yhteistyössä