<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa

mammanen sulla onkin jännät paikat!! voi vitsit kun itsekkin saisi jo tosissaan jännätä, että olisi konkreettisesti jotain alakerrassa tapahtunut.. mutta olishan sen vaavelin hyvä viellä ainaskin se viikko pysyä mukana :saint: katsotaan onko viikonlopun jälkeen jo uusia vauvauutisia :heart:

shoppailusta prkl. :kieh: menin uuteen JYSK:iin kun siellä on niitä mitä oon kattellu niin se avataankin vasta maanantaina!! ärsyttää :kieh: no kävin sitten taas ostaan turhia juttuja ja plantagenista lähti mukaan orkidea ja kaksi viherkasvia :D tuli parempi fiilis. pitää kyllä ensin siivota ja pyyhkiä pölyt enenkun näyttää kivalta ja maanantaina sitten jyskiin hakeen verhot ja tyynyjä =)

meidän mökki on 45 min ajomatkan päästä sairaalasta ja se on joku 10 vuotta vanha ihan sisävessa ja kaikki mukavuudet niin on kyllä ihana päästä puusaunaan ja takanlämpöön täältä 6. kerroksesta kaupungista.. ilmatkin on aivan ihanat B) kiva että pikkuveli (19v.) ja tuleva kummisetä lähtee mukaan niin on miehelläkin tekemistä/seuraa kun mä en hirveesti mitään jaksa.

Oxford tuttu nikki :D muistatkos minua..? kirjoteltiin km:n jälkeen kuumeilevissa aikas kauan yhtäaikaa, mutta multa taasen jäänyt siellä plussanneiden pinossa käynti :ashamed: välillä käyn siellä lukemassa synnytyskuulumisia, mutten itse ole kirjotellut enää vähään aikaan. pitänee sitten tulla ilmottamaan kun oma on pihalle tullut :heart: tänne vaan mukaan kirjottelemaan zikiziki laittaa sun tiedot etusivulle jos haluat :attn:

laitoin meikkiä naamaan ja korvikset korviin, hieman siistimmät vaatteet kun yleensä ja arskat päähän. tuli oikeesti paljon parempi fiilis kun laittautui ja lähti ihmisten ilmoille, suosittelen!! ja nyt sitten särkee selkää niin pirusti :headwall:
 
tietäskö kukaan mistä saa esim. netistä tilattua kohtuuhintaisia hoitolaukkuja, tai siis nimenomaan semmosia enemmän "Pussimallisia", ei semmosta laatikkomallia mikä mulla esim. tuli vaunujen mukana joskus!! semmonen niinku muodikas??! =) en mää tarkka ja silleen..mut mä oon nähny tuolla kylillä mammoilla semmoisia kivoja..ja mäkin haluun!!!

vihdoin löysin netistä hoitopöydän alusen, kun ei täällä kuppakylässä mitää oo..samalla tilasin vauvalle huppupyyhkeen, harsoja, ja odotan että mies tulee kasaan pinniksen , kun sain kaverilta lahjotuksena, enkä sitten tajunnu kysyy, kattoo onks siinä patjaa :LOL: että semmostakin tarttis ehkä hankkia, ja ottaa mittoja, vauvattaresta sais kyl nää kaikki.. :)
 
Tervetuloa Oxford viime hetken jännäilyihin mukaan! :wave:

Mammanen ampaisikin kerralla jännääjien kärkeen! Tsemppiä jos tositoimet oikeesti alkaa :hug:

Milky: Miulla oli joku aika sitten sama fiilis, että oikein pelotti mennä nukkumaan kun tiesi mitä tuskaa se on. Nyt (koputtaa puuta... ), ihme kyllä, yöt ovat parantuneet eli voin nukkua jo ilman rannelastoja ja lonkatkaan eivät kipuile muuta kuin kylkeä käännettäessä. Mutta kyllä sitä siitä huolimatta odottaa jo synnytystä että pääsee vihdoinkin nukkumaan muuten kuin kyljellään. Sitten saatan kyllä todeta ukolle että vaikka kuinka kuorsaisin selälläni niin anna nukkua! Menköön vaikka itse sohvalle karkuun :LOL:

Neuvolassa tuli taas tänään käytyä ja seuraava aika jo tiistaina kun haluaa tarkkailla noita verenpaineita ja pissaa ettei vaan myrkytykselle menisi. Kotona mittailen paineita ja seuraan pulssia. Muuten kaikki ok, painoakin oli tullut viikossa vain 385 g ja hemppa pysynyt hyvin kuosissaan (128 nyt). Juteltiin sitten synnyttämään lähdöstä ja sain ihan paperiversionkin siitä miten toimia. Oishan se helpointa jos lapsivedet menisi niin ei tartteis arpoa noita supistuksia että lähteäkö vai ei. Meillä kuitenkin matkaa synnärille se 140 kilsaa. Sain myös kuulla sanelun maanantaisesta äippäpolikäynnissä ja kyselin pariin kohtaan selvennyksiä ja suomennoksia. Ja kyllä, ovella on jo tyyppi tulossa. Ymmärtäis vaan tulla kynnyksen yli... Eilen olikin pakko sitten kokeilla saunassa itsekin että tuntuuko se pää ja kylläpä tuntuikin selvästi. Eka kosketus siis pienokaiseen otettu! :heart:

Pitäisköhän mittailla taas paineita ja pulssia kun äsken olivat himppusen koholla...

Voimia kaikille viimeisten viikkojen kipuihin ja olotiloihin! Kyllä nää pikkuset onneksi näille lumille vielä syntyy...

Sanni-Maria ja pikkunen 37+6
 
mä kyllä vanhana päivittäjänä muistan sut oxford kun itse olen sut listaan jo heti alussa lisännyt :wave: :wave: kiva että oot nyt tullu tännekkin kertomaan kuulumisia.

sanni-maria sä oot ihan itse uskaltanu kokeilla vaavin päätä, hui. varmaan aika jännää. mä olen kaikissa tällaisissa jutuissa niin arka etten kyllä pystyis moiseen ryhtyä.
 
Mahakuvat 34+0 kunniaksi.





hassusti vinossa tuo maha.. monta kuvaa otin ja koitin olla suorassa mutta sit hokasin että maha onkin vinossa enkä minä.. sivusta massu ihan samanlainen kuin esikoista odottaessa. Pallomainen, poika siellä ultran mukaan on.

näyttäis vähän olevan linea negraakin, livenä sitä ei kyllä huomaa. Kuvissa näkyy vähän paistavan.

p.s. profiilikuva päivitetty :D
 
Olen minäkin jo pitemmän aikaa tunnustellut vauvan päätä.Ei siihen kummoisia gynekologin taitoja tarvita kun mulla ainakin se pää tuntuu heti tuossa emättimen sisäpuolella ja pikkupätkä kaulakanavaa siellä takana.Mutta älkää alkako kuitenkaan nyt enempää rassailemaan jos ette ennen ole itseänne sillä tavallä tunnustelleet.Jos tietää ja tuntee oman anatomiansa niin kyllä se pää sieltä helposti tuntuu, eikä tosiaan silloin tarvitse sorkkia mitään kohdunsuuta.Sen olen antanut olla vaikka kyllä siiihenkin yllän..Niin ja lapsenhan pitää tietysti olla suht. alhaalla että pää tuntuu, niinkuin minulla jo on ja ilm. myös sanni-marialla.
 
ette mammat ikinä arvaa minkä löydön tein!! Kävin henkkamaukassa ja katselin siellä mammavaatteita ja siellä alennusrekissä oli yhdet imetysliivit, koko oli just passeli mulle! maksoin niistä vain 2 e :D ja lyhyenä ihmisenä bongasin itselleni lastenosastolta yhden paidan 5e, joka on sopiva kun mahasta pääsee eroon, on vielä sellainen, jossa on edessä nappeja niin käy hyvin imetykseenkin sitten kun laittaa liivit alle..

mutjoo, tää kuukausi on aika helkutin tiukkaa, visalla varmaan loppukuukausi ruokaostokset, onneksi lasku tulee sitten vasta äippärahakautena, joka on paaaaaljon parempi kuin saikkurahat.. Mutta kerrankin ostin itselleni jotain, vaikka tiukka kuukausi onkin.. En edes muista koska olisin kaupasta ostanut itselleni jotain uutta vaatetta. Nyt on huutonetissä menossa parit imetyspaidat huutoihin.

Ei varmaan kauaa mene kun alkaa poksahtelemaan enemmän ja vähemmän täällä.. vauvantuoksua..

jaahassu ja sammo 35+3
 
Voi että tänne on tullu tekstiä!! Siis kyllä mä lukemas oon käyny useinkin, mutta nyt meinasin jo pudota kärryiltä, kun oli niin ahkerasti kirjoteltu. Mutta siis, ihanaa on muiden kuulumisia lukea :)

Nippikselle suuren suuret onnittelut täältäkin, jos en oo muistanu vielä onnitella :flower: Ja seuraavaa tulokasta jännityksellä odotetaan, olisko se Mammanen mahdollisesti :heart:

Täälä vointi kaikin puolin hyvä. Supparit otti ja loppui levossa, joten pystyin oleen vielä ihan viime metreille sit kuitenkin töissä. Ja kiva juttu olikin, meni aika huomattavasti nopeempaa, kuin kotona lepäillessä. Nyt on äippäloman toinen päivä menossa ja tekemistä vielä on jonnin verran onneks jäljellä :D

Neuvolassa aamulla kaikki ok. SF-mitta 31, eli ihan keskikäyrällä mennään. Teki kuitenkin raskausdiabeteksen takia äitiyspolille lähetteen kokoarvioon, kun se on kuuluu kuvioon. Vaikka mulla on kaikki kotiseuranta-arvot täysin ok, niin se sanoi, et maha on kyllä aika täynnä jo, kun en mikään iso ihminen oo. Ihan kiva päästä pikkusta vielä kurkkimaan, varmaan ens tai seuraavalla viikolla :heart:

Isyyspakkauksesta joku kysyi ja mulla alkaa olla pikku hiljaa siihen kaikki kerättynä. Vielä kun löytäis jostain sellasen vauvan pesukintaan ja tekis kortin ja ne käyttöohjeet, niin sit saa jättää sen odottamaan h-hetkeä. Ajattelin piilottaa sen vaatehuoneeseen ja sit kun synnytyksen jälkeen mies tulee kotiin, niin saa ettiä sen sieltä :)

Voi että, on tää vaan jännää aikaa!! Kohta alkaa meidän pikkuset vuorotellen päästä syliin ihailtavaks!! Näin ensikertalaisena on vähän vaikee tajuta, et se on oikeesti jo aika pian edessä... Joillakin teistä on jo niin paljon viikkojakin kasassa, että pian luulis uutisia kuuluvan :)

No joo, lopetan nyt tältä erää. Aurinkoista ja keväistä viikonloppua kaikille pian vauvallisille :wave:

Zukkis ja masu 35+1
 
Hui mammanen sulla alkaa olla jännät paikat =) Ihme, että vielä yrittivät estolääkitystä. on näköjään niin paljon eri käytäntöjä näissä asioissa! Jospa se pikkuinen sieltä kohta tupsahtaa :heart:
Imetysliiveistä: mulla on kahdet hyvät jääny edellisiltä kerroilta ja nyt on ostanu kahet lisää. Hitto noitten kokojen kanssa on vaikeaa, kun aluksi mun tissit on ollu aina aivan valtavat ja sitte kunhan maidontulo tasaantuu, niin rinnatkin normalisoituu.. Ostin D-kupit, kun normaalisti oon c:n käyttäjä.. Pitää sitte kattoa, kunhan vauva syntyy, että minkälaiset povipommi-Jordanit tällä kertaa kekeytyy =) =)

Mulla on tuo valkovuodon lorahtelu ihan jokapäivästä. Tosi ärsyttävää kun vähä aikaa istuu ja nousee ylös niin oikeen tuntee kun housut kastuu.. Tai siis pikkarinsuoja. Tätä ei muuten oo ollu aiemmissa raskauksissa.. Ällöjuttu, mutta koittakaa kestää :)

Neuvolassa käväsin aamusella ja kaikki ok:
pisu puhdas
RR 110/60
sf 33
syke 135
RT
Seuraava käynti onki sitte 37+4, sitte ollaanki jo tosi pitkällä!

[/b]Hani Onnea täysiaikaisuudesta :heart: Ja oliko muitakin samassa tilanteessa? Onnea myös teille :) Ja kohtapa me ollaan kaikki paketit kainalossa :heart:

Minäki tunnen vauvan pään ihan selvästi tuolla alapäässä, tuntuu hurjalta että se on siinä niin lähellä mutta kuitenki kamalan kaukana :) :) Aivan liian kaukana :heart: Meillä tytöt onki kysyny että miten se ei tipaha tuolta mahasta. Pitäs varmaan olla melkonen hole tuolla römpsässä, että näin pääsisi käymään :LOL:
Mutta mukavaa viikonloppua äipät ja masut!

annuli ja pikkunen 36 tasan!!
 
Heikku: Hoitaa ilmeisesti jos viikkoja on alle 30, muuten sit vasta synnytyksessä. Mut oli kyllä kusipäistä toimintaa. Mut kuulkaa osataan Jorvissaki.. siitä ei sit sen enempää.

Mammanen: Tsempit sulle jos nyt vaikka ens yönä oot jo pusertamassa :wave:

Tuliki usviksesta mieleen, et pitäis varmaan kans tasaviikkojen kunniaks laittaa masukuva. On muuten oikein kaunis masu :). En kyllä koskaan muista laittaa vaiks kuinka siitä puhun :D

Säde ja poju 35 :heart:
 
Älkääs nyt kanssa sisaret. Tällä voi kestää vaikka miten pitkään tai sitten ei... :eek:

Kotona siis tosiaan olen. Sairaalaan ei ole kuin 7km ja sinne hurauttaa ukko kulta autolla nopeaan. Pojallekin hoitaja löytynee lähiaikoina, jos tarve vaatii...

Mulle estoja sen vuoksi vielä, koska perussairaus (diabetes) voi aiheuttaa sen, ettei vauvan keuhkot vielä ole kypsät. Mutta muuten kaikki sujunut niin hienosti, että tuskin sitä vaaraa on. Ja vauva kuulema selviäisi kuitenkin näillä viikoilla tosi hienosti jo. Esikko leikattiin 37+5 toksemian vuoksi. Oli silloin jo täysin kypsä syntymään. Ja koska tää haluaa itse tulla jo aikaisemmin, koska niitä supistusta aiheuttavia hormoneja pukkaa, niin mulle sanottiin, että silloin vauva on valmis :)

Piti kotosalla heti laittaa pinnasänkyä kasaan :) Ja huomenna pesen ihan viimeiset vauvan vaatteet, vaikka niitä on jo aika kasa kaappiin lajiteltu ja pesty. Kaikki siis kunnossa.

Täytyy vaan saada lattiat pestyä sekä ikkunat myös ulkoa. Mies lupasi auttaa... Sitten saan ottaa rennosti.

Mukavasti tullut tässä illan mittaan voimakkaista supistuksia :) Ilman mitään suurempia touhuamisia. Mutta tulihan noita lasareetissa ihan täysin levossa ja nukkuessanikin. En vaan itse edes kaikkia tunnista, kun näitä suppareita on ollut voimakkaasti (ei kuitenkaan kivuliaita) jo joulu-tammikuusta saakka.

Voimia kaikille :)
 
Voi teitä onnekkaita jotka vielä ostoksille pääsette, täällä on alkanu tosi kivuliaat supistelut..huh...oon jo pitänyt kirjaa niistä sillä sen verran ne on tässä parin päivän aikana pahentuneet ja määrä kasvanu..reilu pari viikkoa sitten vielä en edes tiennyt miltä tuntuu kun supistelee mut nyt toivoisin et saisin ne pois....ja ihmettelen jos nuo kunnon selkäpoltot/mahakivut ei ole mitään muutosta kohdunsuulle tehneet ja välillä säteilee reisiin ja joka kerta tulee kunnon tuskanhiki pintaan..noh, ehkä nää sitten valmistelee mua niin et itse synnytys ei niin paha olisikaan (toiveajattelua)..

mukavaa viikonloppua!

-minski ja piiperö 36+1/36+3
 
Heips.. oon tippunu taas ihan täysin kärryiltä näis kaikis hirveellä tahdilla lisääntyneis jutuissanne.. :ashamed:
musta on tuntunu et synnytykseen on vielä ihan hirveen pitkä aika.. mut kun näitä juttuja lukee niin eipä siihen niin pitkä aika sit taida ollakkaa.. ehkä sitä pitää vähä ite skarpata et olis oikeesti sit kaikki valmiina ku pikkunen syntyy.. Monella tuntuu olevan jo tosi lähellä H-hetket.. tosi jänskää..

:wave: täällä kans kylläkin supistelee jo.. vaan ei kivuliaita onneks.. ahdistavia kylläki.. vauva liikkuu ja polkee tosi kivasti melkeen koko päivän.. välillä tuntuu et eikö se nuku ollenkaa.. Tosi kiva fiilis ku henkeä salpaa ku jonku koivet on kylkiluitten alla.. Olin yhen illan äitin kans hkis kaupoilla kiertelees ja kun pääsin kotiin ja kävin nukuttamas pojan (tavoista poiketen sen vieressä maaten), en meinannu enää ylös päästä.. suoraan omaan sänkyyn kömmin ja mieski vapautti mut hampaidenpesusta.. enkä siis enää ylös noussut.. ihan rikki olin..

noi lorahtelut housuun (valkkaripaholainen) on täälläki erittäin tuttua.. tosi kurja tunne on.. esikoinen ku lähti tuleen lievällä lapsivesien tulolla niin jotenki sen tuntuu kumminki erilaiselta.. et en oo kerinny panikoimaan.. odottelen vaan et tulis ne viimeset viikot käsille ku mulla ainaki viimeks valkovuodosta (tai mitä lie sit enää onkaa) tuli tosi limaista..

sain varattuu nyt ajan tutustumiseen kätilöopistolle.. 18.3. jännättää joudunko yksin meneen ku tota meidän poikaa ei voi sit tietty mukaan ottaa ja miehelläki tentti seuraavana päivänä.. kurjaa olis mut ei kai sitä auta.. pitää käyttää se ukkeli sit ite siel mestoilla et se tietää sit mihin mut viedä.. (ei päässy reesu ultraankaa mukaan ja käyty vaan kerran autolla ohi ajaas)

No joo.. kaikille tosi paljo tsemppiä viimesille viikoille.. ja me siis tosiaan ollaan edelleen yrittämäs raahautua sinne tapaamiseen..

Elov. & Hose 33+5
 
moi masumammat! onpa taas jännät paikat monella, mammasella erityisesti! pääset kyllä minunkin veikkauslistan ykkössijoille :)

tänne tulee niin kauheesti tekstii että mun on mahdoton muistaa miti piti kommentoida... :ashamed: miten solina onnistut siinä muuten niin hyvin aina? hieno suoritus :flower: mut kommentoin nyt mitä muistan, siis vähän kun muistikapasiteetti rajallinen :D

jj-t mökkireissu kuulostaa ihanalta! täälläkin olisi mahdollisuus lähteä 130km päähän mökille mutta mun alkaa oleen hankala olla edes tuommoista matkaa autossa...

solina 3mm kuulostaa kyllä ohuelta. :/ ootko saanu selville mikä on normaali paksuus? tsempii kovasti sinne :hug:

annuli ja muut lorisijat, täällä myös yks jolla pikkarit päivittäin märät valkkarista. ei tod kiva mut onneks ei haise ja on muutenki "vaan" vetistä.

kadak onnea ekoista maitotipoista! mäkin pääsin niistä riemuitseen pari yötä sitte ja nyt tuleeki joka kerta ku tisseihin pikkasen enemi koskee. mies ihmeissään ku on niin tissien perään (ollu!) :D

milky ja sanni-maria mulla nukkumaanmeno hankalaa myös. tai meno ok mut ei millään saa 2-3h pitempää nukuttua kerrallaan. mulla hajoo pääasiassa lonkat ja sit närästää ja veskissä pitää käydä... nukunki pitkin päivää ihan miten sattuu, jos vaan ehtii. ihme kyllä tää äippäloman onki ollu melko kiireistä enkä oo kauheesti ehtiny nukkuu... mihin ihmeeseen se aika nyt jo menee ja mitä sit ku on vauvaki?? :eek:

rintsikoista, niin mä oon käyttäny pelkästään imetysliivejä jo pari kuukautta :whistle: muut alko painaa ylävatsaa ihan kauheesti. mut arvatkaa yllätyinkö ku viikko sitte hääpäivänä päätin et nyt on pitsiliivien paikka, niin eivät enää painaneetkaan tissien alta?? :eek: (tissien kohdalta kyllä...!!) no, tajusin sit et vauva tosiaan laskeutunut, niin onki taas enempi tilaa tossa ylhäällä.

olin tänään miehen siskolla katsoon meidän vauvan 2-kuista serkkua :heart: voi että oli ihana ja tahtoo niiiin oman nyytin pian syliin kans. en malta oottaa enää! :p mut tuskin pääsen synnyttään lähiaikoina, supistuksia tulee tosi harvoin eikä muitakaan merkkejä. ainiin, paitsi et vatsa aktivoitunut täälläki :LOL: en ois kyllä tajunnu sen liittyvän synnytykseen jollen ois täältä lukenu :D

mäki aloin kerään isyyspakkausta. ekat ostokset oli tutti ja tuttipullo (tulee muutenki tarpeeseen) ja sit ajattelin sikareita, kylpyankkaa, vaippoja, jotain kivaa kirjaa, samantyylisia bodia + t-paitaa isukille ja vauvalle ja mitäs sitä keksis... ja pakkaan ne kassiin, josta tulee sit sairaalakassi, koska semmoistakaan sopivaa meil ei vielä oo.

huh mikä romaani tullu taas kirjoiteltua :whistle: nyt laittaan ruokaa, meistä tullu yösyöjiä ja -eläjiä...

hyviä vointeja kaikille!! :hug:

t. manna + masun riehuasukki lilli 36+2 :heart:
 
millipilli
Heipsan!

Mä oon nyt omanapainen kun en näin 12 tunnin matkustamisen jälkeen jaksa kahlata pinoo heti läpi :D

Eli Lapista on kotiuduttu yhtenä kappaleena. Hyvin meni matka ja ihana loma oli vaikka kauheesti mitään en pystynytkään tekemään. Kotimatkakin meni hyvin, vaikka tosiaan pysähdyksineen 12h kesti matka... Nyt voi sitten keskittyä odottamaan vauvaa maailmaan. Äippälomakin alkoi reissun aikana.

millipilli & Frank 35+5
 
Minski ja mammanen menee mulla veikkauslistan ykkösiksi.

Rintsikoita oon käyttänyt normisti ja öisin/kotioloissa mulla on sellanen toppi joka tukee vähän ettei noi tissukat vedä mua ihan kumaraan..

Millipilli tervehsy takaisin, kiva kuulla että reissu meni hyvin =)

Solina voimia sinne, oot musta hirmu rohkee, mä kun itse tuppaan panikoimaan pienimmästäkin asiasta enkä osaa suhtautua asioihin realistisesti niin sun tilanteessas olisin jo varmaan saanut jonkin slaagin.

tänään sain vielä raahattua itseni kevyeeseen jumppaan, siellä housuun lirahti pissa ja toisessa asennossa tuli sitten oksennus suuhun,liikunnan iloa parhaimmillaan, kyllä söi naista.

tutsa 35+4
 
TUTSA: :LOL: :LOL: :LOL: voi että sain iloiset naurut tuosta sun liikunnan-ilosta, semmosta se tuppaa olemaan jo näillä viikoilla! :LOL: Mulla kans ei ole kyl missään asennossa enää hyvä olla, just mainitsemias vaivoja on ilmaantunut+närästys ja ilmavaivat yms yms. siihen päälle...on oikeen seksikäs olo B)
 
AAM
:wave: jou ja supistusrikasta iltaa täältäkin.. !

on siis olllut niin pallokovavatsainen ilta että paniikinomaisesti pakkasin sen kurjan kassinkin :D
tuli yhdessä vaiheessa niin pitkiä ja hartaita kovettumisia vähemmän ja enemmän kivuliaita että ajattelin että joko se on lähtö mut EIKÄ OO :D
kunhan tuskailin turhaan heti ko rentoutti niin kivuliaat olot jäi pois ja vatta oli vaan se kova pallo.. mutta kaippa siellä alhaalla jtn tapahtuu.. suihkussakin kävin toosi hotissa :p ja helpotti..
ja masumukula piti semmoi kunnon "meritähti" venyttely vatsanhytkytys session että tuo esikoinenkin mollotti :xmas: simät ton näköisinä vatsan vieressä että TÄH ? sanoin vaan että vauva siellä vilkuttelee ja se virnisteli sit sille takasin ja taputteli masua :heart:

yöt menee nukkuen ja kylkeä kun kääntää niin herään hetkoksi vain jatkaakseni unia taas.. :) yllättävän makeasti. Odotan sitä aikaa kun tää yörytmi kääntyy taas vituralleen poikkeuksellisesti ja meen nukkumaan siinä kahden maissa vasta.. :whistle: ja herän sitli seiskaan :kieh: :kieh:

jos nyt tekis poikkeuksen ja painuis tänään tulleen vauvalehden kanssa sänkyyn :p ja ihastelis siellä ollutta vaunuvertailua ja miettin että jos heittäis huitsin nevedaan ne vanhat emmaljungat mitkä on hankkis tulospalkkion törsäilyllä uudet heenot ajopelit tai sit ei..
:/

millipilli hienoa että yhes koos palasitte reissusta :)

liikunnan iloja tutsalla :LOL: :whistle: sori.. :ashamed:

Gardenia joo meillä oli tänään sipulikeittoa ja lämpimiä voileipiä ruokana :p hyvää oli joo mutta mitähän yö tuo tullessaan.. :headwall:

am & hippunen 34+4
 
Säde ihana masu! :heart: Noi näppylät masussa on kyl tuttu juttu täälläkin, outoja pikkusia finnintapasia navan yläpuolella. mitä lie hormoninäppylöitä.

) .) Oli tosi kiva päivä. Istun täs just autolla kotimatkalla Hesasta Turkuun. :) Siskon poika oli aivan ihana! :heart: Kauhee tahtomöykky! :D Mut oikeesti sit kuitenki aika rauhallinen. Alko vaan hirvittää että kohta tää masuvaihe vaihtuu samanlaiseen! :eek:

Sit me käytiin Polarn o Pyretissä. :D Ei tullu halvaks mun äidille! :LOL: Mä ostin siskon pojalle sieltä bodyn, ku en ollu ostanu sil mitään tuliaista... Sit meidän äiti osti saman sarjan tunikamekot siskon tytölle ja toisen siskon tytölle... Ja sit Punkero sai farkut, bodyn, sukat ja peiton... Äidillä paloi reilusti toistasataa sinne liikkeeseen... :LOL: No mut nyt on taas ihania ihanuuksia Punkerolle lisää! :D

Sit oltiin siel operetissa! Mua nukutti kyl ihan hirveesti, ku oon heränny tosi aikasin tänään, mut oli kyl hyvä esitys, piti hyvin hereillä. ;)

Nyt kyl vähän nukuttaa, taidan ottaa pienet torkut että jaksan miehelle olla hetken aikaa seurallinen ku ehdin kotiin (joskus puolenyön jälkeen)... |O

Laala ja Punkero rv33+3
 
Iltaa tyttäret!

Säteen maha on aika piukea :) ja usviksella tosiaan ihan tossa edessä poitsumasu.

Yhtään en vieläkään älyy, että tässä olis siis oikeesti tulossa meille joku uusi asukas ja meistä tulee perhe??!!??!?

Olo tosiaan käy tukalammaksi päivä päivältä ja äippäloma tulee täysin tarpeeseen, kun mitään ei jaksa. Me ei uskalleta enää maalle lähteä, vaikkei tää täältä varmaan synnykään ku vasta yli kk:n kuluttua.

Hyvä Jouskis, kun saitte puhuttua asioista. Se yleensä auttaa. Ja herkästihän tässä tulee kaikesta paha mieli, vaikka toinen ei pahaa tarkoittaisikaan.

k+ tänään aika vilkas ja VAHVA otus 35+4
 
ihana masuli säde :heart:

noista näppylöistä, miulla kanssa tos rintalastan alapuolella ihme näppyä.. ja selässä!!! |O tosi nätin näköstä! :'( onks ne jotai hormoonihässäköitä?? ku ei miul ennnen oo ollu??

 

Yhteistyössä