<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa

Ää kirjotin pitkän viestin, mut aaaarrghhh!!

Multa otettii joskus viikolla 20 suppareiden takia. Mitään ei löytyny.

"Lapsen GBS-tauti on ehkäistävissä äidille synnytyksen aikana annettavalla mikrobilääkkeellä. Lapsi voi saada GBS-tartunnan synnytyskanavasta. Joka viides äiti on oletettavasti GBS-bakteerin oireeton kantaja." (gbs=streptokokki jota ne seuloo).

Sikiöön toi ei vaikuta siis mitenkää, mut synnytyksen aikana voi tarttua vauvaan. Meijän lääkääri sanoi äideille, että tää ei todellakaan ole esim. sukupuolitauti vaan se jostain syystä majailee siellä. Ilmeisesti tulee myös helposti takaisin. Oot sellasilla viikoilla, ettei kauheesti kannata asiaa stressata :). No worries!
 
Ei juma. Mä en ala. Kirjotin pitkän viestin ja tää hävitti sen, sit kirjotin toisen ja siinä vaiheessa tää heitti mut ulos koko sivustolta. Nyt en jaksa kirjottaa enää uudestaan. Meen unille ja rauhoittumaan ja palailen sitten. Ärh :kieh: Alkaa tosiaankin tilttaamaan nää |O

Kaikki siis muuten hyvin täällä, mutta ärsyttää vaan nää sivut.
 
Heipä hei!

Neuvolassa ois taas pyörähdetty.
Sf-mitta oli 29,5 eli ihan jees. Mikä ei sitten ollut jees, on toi mun hemppa, joka oli 98.

Painoa tullut 9 kg kaiken kaikkiaan.
Ihme ettei ole tullut enemmän. On meinaan iskenyt hirveä leipomisvimma, ja tietenkin mun pitää sitten syödä kaikki mitä leivon.

Eka lomaviikko menossa, vähän outoa kun en ole lomaa pitänyt vuosiin. Aamulla herään viideltä ja jotenkin aika pitäisi saada kulumaan kun ei viitsi siihen aikaan ruveta hirveästi kolistelemaan että saa miesväki ja naapuri nukuttua... niinpä sitten istun koneella puurolautasen kanssa jo viiden jälkeen... :whistle:

Tissit ei oo osoittanut mitään elonmerkkejä. Rupeevat muistuttamaan lähinnä utareita, mutta ei oo mitään vuotanu.

Onnistuin eilen liukastumaan ja kaatumaan peräti kahteen kertaan, mutta eipä siinä kuinkaan käynyt. Sulais nyt vaan nuo loputkin lumet äkkiä pois....

Kiva toi Solinan paita, mistähän noita saa?

Vointeja kaikille!

Susse + Veikko Vilhelmiina 32+6
 
:wave: hei vaan, vielä täällä yhtenä kappaleena meikäläinenkin. Jääny vallan nettailu meikäläiseltä ja työ kirjotatte niin hurjaa tahtia etten enää jaksa kaikkea lukeakaan. Mut siis hengessä mukana =)

(.) Mulla on tällä viikolla ollu vähän vaikeeta. Ilmeisesti se kysta joka mulla todettiin silloin varhaisultrassa sekä rakenne ultrassa ja vielä tammikuun neuvolalääkärissäkin se näkyi, on nyt kadonnut ja aiheuttanut mulle semmosta ilkeetä kipua tässä viime päivinä. Ma-ti välinen yö oli kaikista pahoin. Soitin jopa jo sairaalaankin että mitä. Käski mennä takas nukkuu ja aamulla omaan terveyskeskukseen. Tänään on ollu sit jo parempi päivä ja oon saanut jo vähän tehtyä, lähinnä pyykkäystä ja uskaltauduin koirankin kanssa pikkupikku kävelylle. Se raasu kun on jäänyt ihan paitseloon viime päivina. Vieläkin kyllä ajoittain repäsee tuolta lonkan vierestä muttei missään nimessä niin paljon kuin edellisinä päivinä.

Sen verran oon ollu ahkerana, että oon neulonut vauvalle myssyn ja tumput kotimatkaa varten ja ommellu hälle fleecestä haalarin. Haalari tosin on vielä vähän kesken, mut valmistunee nopeasti kun saan oman ompelukoneeni kotiin. Nyt oon vaan saumurilla tehnyt.

Eilen innostuin taas kuvaamaan mahaa, eli kuva on 33+5.


Semmosia kuulumisia meikäläiseltä. *pakko lisätä, ai kamala kun mä näytän isolta tossa kuvassa. Siis oikee pönäkältä ja hyvin syöneeltä :D Minen lautaselle sylje ;)
 
Teppana, eikös se ole hyvä, että kysta on kadonnut ja että ruoka maistuu :) Toivottavasti olosi myös kohenee.

Voikun minäkin saisin leipomis- ja kutomisvimman. Ehkä se sieltä vielä koittaa. Ja toivon, että keväällä ja kesällä jaksan hoitaa puutarhaa vähän paremmin kuin viime kesänä. Luulisi, että nyt olisi siihen paremmat mahdollisuudet, kun on kotosalla sitten vaavin kanssa. Vauvan tumpuissa ja töppösissä ei kyllä mene kauan, kun sellaiset kutoo, jos vaan saisi kunnon inspiraation siihen. Kavereilla on jotain hyviä vauvanvaatekaavojakin, mutta mun ompelukone vetelee viimeisiään ja ei ole ollut esillä muutamaan vuoteen.

k&potkiva otus 35+3
 
jouskis melkoista kommenttia olet mieheltäsi saanut.... :eek: eiköhän se mielipide siitä vielä muutu.

tuskin olen ensimmäisenä täältä minnekkään lähdössä... veristä vuotoa tulee yhä, mutta eipä siitä sitten kai kannata olla sen enempää huolissaan. sitten vasta jos oikein urakalla rupeaa tulemaan. voiskohan se tosiaan olla tuota limatulppaa??? tai mahtaakohan edes olla vaihtoehtoja? :eek:
 
Jouskis mä repesin vähän esikosta silloin, ja kätilö nauroi miehelle että tulipa tavarasta parempi kun entinen, vaikka itse sanookin :LOL: ja mies totesi myöhemmin että ei se sontaa puhunu :D joten lohduta miestäsi tällä!!
tosin voit kertoa että eipä tätä kakkosta odotellessa tartte harrastaa seksiä,sen verran on römpsä AHDAS :whistle:

kävin hakeen tyypille Reiman tehtaanmyymälästä nyt ne kotiutumisvaatteet, niin suloset, paksuhko vanupuku, siihen sopiva myssy, töppöset ja tumput :heart:
ostin tietystikkin sitten VARUIKSI paksumman haalarinkin, kun oli vaan alessa 19e :snotty: mutta koko on 62, jos kylmä keli meinaan kyllä sen tupata päälle, isohan se on mutta lämpösempi kun vanupuku!!
tyttöpovailuista huolimatta en uskaltanut ostaa kuitenkaan kun valkoisena nuo, toki löytyy sitten vihertävää kuvioo, se on sitä "kukkomallistoa"..jaa että seli seli nannuli taas!! :p

maanantaina saan vierashuoneesta sohvan pois, ja raahataan hoitopöytä sinne, mä tuskin sitä tulen käyttämään, kun on niin korkee!! mutta laitetaan se nyt kuitenkin, kun ollut esikollakin käytössä vaatelaatikostona kun siitä sai sen lipastomallin.
vielä tarttis metästää hoitopöydän alusta, se pehmee malli, muovia mielellään!! en vaan mistään ole löytäny vielä tähän mennessä.

tää taas oli tämmöstä turhaa löpötystä.. :whistle:
 
No niin, nyt maltan taas yrittää. En edes muista mitä ja kelle kaikille kommentoin noissa hävinneissä viesteissä.. En edes siis yritä kommentoida mitään kun en jaksa lukee kaikkia viestejä uudelleen. Eli sori, nyt tulee vaan omaa napaa.


Elikkäs tänään on takana äippäpolin synnytystapa-arvio eikä se ollu yhtään kamalaa. Ei oikeastaan edes ihan kamalan epämiellyttävää (ei nyt toki kamalan mielyttävääkään, mutta pahempiakin gynekokemuksia on). Ihan vaan normaali alatutkimus, sit sormilla kokeiltiin häntäluuta, ihan ykkösen kautta ja sitten vielä ultrattiin. Kaikki hyvin ja meidän Himppu syntyy luultavasti ihan normaalisti alakautta. Pitäis hyvin mahtua tulemaan.

Painoarvio oli tällä hetkellä 2550g ja arvioksi syntymäpainosta annettiin 3-3,4kg. Normaalin kasvuvauhtinsa mukaan herralla olis painoa 40+0 noin 3,1kg. Kuulemma oikein sopivan kokonen muksu mun pungerrettavakseni :)

On noi supistukset ja viiltelyt vissiin jotain saaneet aikaan, kun kaulaa oli jäljellä enää 2cm ja ulkosuu raotteli jo sormelle. Viimeks kaikki paikat oli ihan kiinni ja kaulaa vielä nelisen senttiä jäljellä.. Eli josko tää tulis sittenkin täältä ennen ens joulua. Nyt vaan kypsyttelemaan paikkoja pikkuhiljaa makkarin puolellekin (missä on kieltämättä ollu aika hiljaista viime aikoina) ettei mennä kauheesti yliajalle. :LOL:

Mun piti nähdä vielä nukutuslääkäriä tänään että voisin jutella noista puudutteista (mulla on siis aiemmin ollu vähän ongelmia niitten kanssa), mutta naikkarilla oli joku kaaos ja kaikki narkkarit oli kiinni leikkaussalissa. Siellä oli synnärissäkin vissiin sulku tänään.. Eli vauvoja siis syntyy paljon tänään. Meen sit huomenna vielä käymään polilla.

Mikähän täällä on liikkeellä, kun mullakin on toiminu toi suoli tooosi paljon rivakammin kun normaalisti.. tänään oon juossu jo kolme kertaa kakkoshädällä, kun normaalisti hyvä jos toimii yhtä monta kertaa viikossa. Että sellasia kakkajuttuja.

Jouskis aika ikäviä noi kommentit, huolensa kullakin. Mutta tosiasiassa varmaan aika monen mies miettii tota juttua.. kaikki vaan ei uskalla sanoa sitä ääneen.

Terveisin Nappi ja Himppu
 
Juu, rintsikat päällä tänään noin 4 tuntia ja taas tekee kipiää. Mä en enää rintsikoita laita, tai sitten kokeilen imetysliivejä kun ei muita tuettomia liivejä olekaan.

Ukko lähti lapsen kanssa luistelemaan, joten taidan keittää kupin kahveeta ja lämmittää pakasteesta pulla ja sitten siirtyä töllön eteen.
 
AAM
:wave: römpsästä ei ukkojen tartti olla huolissaan, täällä tehtiin se episiotomia että vältyttiin repeämiseltä ja huviksi heitin kätilölle ko kursi kasaan että paa entistä ehommaks ;) ja se kursi nii että neula viuhui :whistle: ei oo valitusta kuulunut ukolta.. :p
ja jumpallahan saa ihmeitä aikaan jos nahkahanskaksi venähtää.. mutta TUSKIN.

Erinnäisiä Vuotoja tuleepi monella.. :hug: eiköhän joku kohta noilla vuodoilla jotai suolla ulos.. ennen pitkää.. :hug:

mammanen tuskaili yöllisiä suppareita levossa ja Hanikin niistä kärsi :hug:.. kyllähän ne on niitä valmistavia mutta jos aivan jatkuvasti tulevat ja tiivistyvään tahtiin niin soitto polille..

Teppanalla ihan viikkoja vastaava kuva :) ja kadakin laittama oli kans tosi pieni.. :eek: sitä ihastelin että voi kun itsellänikin.. *sotanorsu-olo ainakin jos ei sen näköinenkin.. :whistle:*

Kiva että tulevana tiistaina jaksaa moni pk-seutulainen tulla huolimatta oloista... =) mie oon ihan intsinä täällä, sanoin ukollekin että hauskaa ko kertomukset ja olotilat saa kasvot :) :wave:

) . ) lomapäivä huomenna ja sit äippäri JEEE :D tänään oli kunnon kaaos töissä,koneet ei toiminut ja kun toimi hetkon niin sippas uudelleen :headwall: ja tuntui ettei saanut mtn aikaseksi ja kaikki jää kesken mutta.. ei voi mtn.. eipä väistyneet vedet ko kävelin pois työpaikalta joten olen korvattavissa :D sentään mikään Mooses ollut :whistle:
HUomenna neuvolaa aamusta ja pojan kanssa MLL:n perhekahvilaan 1½ tunniksi hän pääsee riuhumaan ja sit nauttimaan lomapäivästä.. :D ja teitin juttuja lukemaan.. juu tää tahti mitä meiltä irtoaa huulta niin Keuta näitä ehdi lukea :LOL:



am & hippunen 34+3
 
HEIKKU
Streptokokista kyselit; multa otettiin esikoisen aikana kolme näyettä, kaikki plussalla. Kaks antibioottikuuriakin siihen söin raskausaikana, mut eihän se tehonnut mihinkään. Joten synnytyksessä antibiootti suoneen,( ohi kysymyksen ja kaiken piti olla hyvin... Mutta pari vrk synnytyksen jälkeen vauva oli kauhen kiukkunen ja ärtynyt; tulehdusarvot 32. Saanut vissiinkin sen tartunnan synnytyksessä ja teholle 5 päivän antibioottikuurille. Mutta kaikki hyvin sen jälkeen. Säikähin vaan kauheesti!!! )
Mutta tosiaan; alapään omaa bakteerikantaa, joka joillakin aktivoituu raskauden aikana. Voi aiheuttaa ennen aikaisia supistuksia (niinkun minulla) ja muistaakseni ennen aikaisen vesien menonkin.??
Nyt toisen raskauden aikana näyte otettu minulta 2 kertaa, mutta negaa näyttää... Eli voipi olla n'äköjään raskauskohtaista aktivoituuko vai ei...
 
Maidosta: täälläkin on herunut maitoa jo muutaman viikon. Lähinnä niin että suihkun/saunan jälkeen huomaa että yöpaita kastuu :) No veikkaanpa, että maito nouseeki sitte aika nopeasti synnytyksen jälkeen.
Supistuksisita: mulla niitä tulee ja menee vähän väliä, olinpa levossa tai touhuilemassa jotain. Välillä ovat tosi kipeitä, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi.. pistää aina vähän puhalluttamaan kuitenki. Ei kai niistä kannata mihinkään soitella, jos 34 viikkoa on täynnä. Odottelee vaan rauhassa, josko muuttuis synnytyssuppareiksi. Tai näin mulle on sanottu joka raskaudessa, ku mulla on kans tosi supistusherkkä kohtu. Koko ajan ihan pinkeänä koko himputin massu :( Eihän ne tosiaan synnärilläkään mitään tee, pistävät vaan kotiin oottelemmaan..

Nyt onki tuota menkkamaista jomotusta koko ajan alamahalla... otan aina parasetamolia jos tuntuu ettei jaksa olla kipeänä.

Jänskättää kyllä että kuka seuraavaksi pääsee ponnistushommiin =) Luulen, että se on sanni-maria... Pitäs laittaa vedonlyönti pystyyn :)

annuli ja vaavi 35+6 (huomenna tasan 36 ja neuvola)
 
Voi hitsin hitsi, kylläpäs monet jo taistelevat supistusten, kipeidenkin kanssa! :eek: Näitä teidän juttuja kun lukee niin tulee ihan sellainen olo että tää oma ei taida syntyä ennen vappua :kieh:


Zikiziki: kaunis massu ja ihana huppari! Onko tuo ihan äitiysmallia vai tavallinen? Kivasti korostaa massua!:)

Mulla rintsikat alkavat pistää lapaluiden alta. Päivän mittaan löysäilen niitä (jatkopalat ahkerassa käytössä :D) ja illalla sitten viskaan menemään jos ihan ahdistavaksi käy. Samoin kaarituet painaa massua, olenkin siirtynyt jo osittain kaarituettomien imetysliivien tai urheilurintsikoiden käyttöön, ovat tukevamman tuntuisetkin.

Sanni-Maria: Oletpas jaksanut olla ahkera :). Ja sinullahan viikot on jo tosi pitkällä!

Onnea Solina hyvistä neuvolakuulumisista! :)

Solina:
Tää meidän vauva parka taitaa kuvitella syntyvänsä alakautta. Yleensä viihtyy kyljellään tuolla vasemmalla puolella massua ja potkii oikealle. Mutta nykyään tuntuu monta kertaa päivässä kuinka pylly on ihan pystylinjassa keskellä mahaa ja samalla poraa päällänsä äiskän pimppaan. Ja auts kun vihloo silloin.
Palaa kuitenkin aina kyljelleen....
Mulla muuten Solina tismalleen samanlainen möyrijä täällä omassa massussani :D. Potkut tuntuvat oikealla kyljellä, ja välillä sitten "kairaa" alaspäin niin että vihloo ja kovasti *auts*

pietu: :hug:

Allusmamma: vähänkö repesin tuolle sun neulanviuhumistarinalle! :LOL: Mullekin tehtiin esikoisesta eppari, ja tosi tyytyväinen olen että näin toimittiin - ja sekä miehen että omasta mielestä kolo on kunnossa ja entisenlainen ;). Mutta niitä lantionpohjan lihaksia kannattaa kyllä jumppailla ahkeraan sitten synnytyken jälkeen, ihan yleisen hyvinvoinninkin kannalta jo.

Tuosta viestien häviämisestä: kirjoittakaa hyvät ihmiset viesti ensin wordiin tai notebadiin, tai jos tuohon kenttään kirjoitatte suoraan niin kopsatkaa sitä ainakin säännöllisin väliajoin. Mulla tapana ottaa word esille jos pitempää juttua laitan - voi samalla kirjoitella kun lukee pinoa. Ja jää vielä koneelle talteen jutut vaikkapas "raskausajan päiväkirjana".

Omassa ( .):ssa ei mitään ihmeempiä, ensi viikon lääkärineuvolaa odotellessa vaan.


 
AAM
Maidot joo :ashamed: tänään huomasin töissä ko vikaa varsinaista päivää olin niin saman.. hitto vaalea paita ja salaa kavalasti oli maitoläikkä hiipinyt paidan läpi ko juttelin työkaverin huoneessa ja niin että käet oli rinnalla ristissä ja siitä ko hipsin vessaan niin :xmas: |O :x tana !! no onneks ei tulltu siinä ketään vastaan kuka ois asiasta huomannut :| vaikka eipä silti tuo niin sillätavalla kumma/nolo asia oli.. sillei... mut KUITE !! :D no ei muuta ko kaulaliina muka hartialiinaks sitte päiväks päälle.. :whistle: joo vilu on.. :D :LOL:

Toosa ja se piti toteaman että kätilö siihen kans sanoi miehellekin että tästä tehdään entistä ehompi ja sen ei tarttinu siinä huolissaan olla..
mut silti noi tommoi tekorömpsä huomatukset pitää jo tässä vaiheessa vaikka terve suhe onkin niin jättää jo pois.. vaik ois kui rento huumori.. se ei raskaana olevaa kannusta sillä tavalla.. :/
Jouskis oisin äijälle heittänyt varmaan puolihädissäni/vihoissani sun tilassa että "no pitääki sitten tulevia raskauksia silmällä pitäen lähteä ettimään joku toinen ukko tai sitte ukon ottaa pumpattavabarbara vihille sitte myöhemmin" jos sitä tekotoosaa miettii :kieh:

ainiin työkaverit antoi ruusuja vielä tän päivän "kunniaksi" jo jätin heidät.. :) :heart: voi kun itku meinas tulla ko tuli aamulla öfisiin.. :'( :D ja vannottivat tulla vaavan ja esikoisen kanssa käymään jos/kun jaksan.. tuli kyllä paha mieli lähteä just ko mun tilalle siellä ei ketää oteta että se niitten selkänahasta revitään mutta niitten lämpimästä ajatuksesta tuli tosi hyvä mieli...
nyt tutimaan, heräsin sohvalta unesta "vain" muka tullakseni lukemaan hetkoks viestit ja punkkautua sit taas.. :wave: :D

am & hippunen 34+4 :heart:
 
Heips taas..
Piaksesti taas vaan koitan kirjottaa..
Tuli mieleen noista rintsikoista kun puhuitte.. Mulla on noita sloggi rinuleita ollu aina imetyksen aikaanki niin ne on ollu tosi hyviä ja rentoja päällä kuhan on soppelit..Pitäiski itelle käyä ostaan parit lisää niitä,mut järkytyin ku ostin yhet 38 niin ois saanu melkein olla 40 koko et ei purista..Siis onkohan niissä jotenki pienemmät noi koot ku esim muissa vaatteissa kun normisti 34 mulle vaatteissa jne sopiva..?

Mä veikkaisin et seuraava posahtaja on joku yllättäjä.. Luulis et kohta jo seuraava posahtaa ellei me sit kaikki loput olla täällä viimeseen asti(epäilen kyllä) :LOL:

Mielenkiinnolla aina aamusin tulee lukeen tänne et joko joku muukin on poksunu..

Uskaltaiskohan tota lähtä tänään lenkille poikien kaa...Ei vaan taida toi pulkka tai kelkka enää luistaa tiellä kun on sen verran kelit lämmenny..Sulais vaan kaikki lumet ja tulis kunnolla kevät ilmat..Nytkiois niin ihana kun alkais aurinko paistaa..

Mut nyt lopettelen ja alan kohta keitellä puuroa..
Jaksuja kaikille!!!

Vaavimasu ja napukka 34+2
 
Jouskis et sit samalla sanonu miehelle että sunki itse asias täytynee tilata joku >25cm dildo kun eihän se miehen pikku pili enää tunnu missään sun levahtaneessa toosassas sit synnytyksen jälkeen. :kieh: Pitäis nyt miehen tajuta mitä sanotaan raskaanaolevalle vaimolle ja erityisesti, että mitä EI SANOTA. :kieh:
Toisaalta kyl ymmärrän, että miehillä on oudot pelot, mut onneks tuo minun mies on tajunnu pitää mölyt mahassa.

) .) Jee, vihdoinki perjantai! :D Lähden kohta kouluun ja sit sieltä kymmeneltä tädin kyydissä (äidin ja tädin seurassa) Helsinkiin päin ajelee! :D Mennään ensin mun siskon luo, nään vihdoinki sen 6vk ikäisen pojan! Ja sitten mennään Selloon, aiotaan tyhjentää Po.P. :D Ja sitten illal mennään Kansallisoopperaan (vai -teatteriin?) katsomaan Iloista leskeä! :D
Jee! :)
Huomennakin on kiva päivä, silloinki ensin aamul kouluun (joo, oppilailla on erikoiskoulupäivä lauantaina) ja kymmenen jälkeen takas kotiin. Sit viedään auto katsastukseen (jaiks?!) ja sit mennään Ikeaan! :D Et tällasta pientä ohjelmaa tiedossa tässä viikonvaihteessa! :)

Ja sit oon saanu sovittua koulussa jutut kauheen kivasti! :) Jätän pois vaiks mitä ja teen ton harjottelun nyt lähinnä loppuun, silleen tunti päivässä -vauhtia. :LOL: Ehdin silti sittenki aloittaa täyspäiväisen lomailun ihan ajoissa! :D (vain viikon ä-loman alkamisen jälkeen!)

Laala ja Punkero rv
 
Huomenta kaikille!Alko aamu taas menkkakivuilla,ihanaa..ei hetken rauhaa.Ja yöllä heräsin jomotukseen ja niihin menkkakipuihin,prkl sentään :headwall: Kaiholla muistelen millon oon viimeks nukkunu koko yön putkeen :|
Jos tänää soittas tonne naikkarille ja kysyis niitä streptokokin tuloksia niin olis viisaampi..Niin ja kiitos kaikki jotka ootte vastaillu tohon mun pöpö-kysymykseen :heart:

Vaavimasu minkälaista hintaluokkaa noi sloggi-rintsikat mistä mainitsit niin on?Pakko tässä itekki hankki jotkut riiputtimet,kun ei enää tunnu miellyttävältä noi vanhat,saa nännit herkiks ja kutiavat helposti,ei kiva.

Jees,mä lähen kans aamukaffen keittoon.Ihanaa,nyt on perjantai :heart:
Mitäs muuten puuhailette viikonloppuna?Meillä ei mitään erityistä,niinkuin ei ennenkään,mut ei haittaa,saa olla miehen kainalossa ni se riittää vallan hyvin =)
 
heikku
Noi slogit on suht edullisia..Osiko ollu jotai 10? jommin kummin puolin..
Mut ne on aika sellaset ohkaset mut tosi kivat.. vähän sellaset urheilumalliset toppimaiset..Mut oli käteviä imetyksenkin aikaan ku voi nostaa vaan ylös tai alas eikä purista..
 
Huomenta :wave:

Kohta lähdössä hakee jorvista sen toisen celestone piikin ja ensi viikolla kontrolli polilla. Pari viikkoa pitäisi vaan lepäillä ja kun viikkoja 35 täynnä, niin saa alkaa taas normaalisti touhuilemaan.

rintsikoista mulla edelleen käytössä ihan normi kaarituelliset ja koko päivän päällä. Maha on jo niin alhaalle rysähtänyt, että ei paina enää mikään mihinkään tossa ylämasussa :) .

painoa täällä tullut 13 kg (!) lisää. Edellisissä raskauksissa tullut kymmenkunta koko aikana. No toivottavasti tippuvat sitten kuitenkin yhtä helposti pois kun edellisissä (niissä olen jälkitarkastuksessa ollut jo normaali painossa).

Onnea kaikille, jotka ovat jääneet jo mammikselle :flower: .

tapaaminen joudun valitettavasti jättämään väliin tuon lepo määräyksen vuoksi :( .

M&Hymy 32+5
 
heikku: Mulla on tuo b-strepto ja siinä kävi sillai hassusti että kun se otettiin niin 5 päivää siitä kun polilta soitettiin muihin tuloksiin liittyen niin kysyin tuota ja sanottiiin ettei sitä ole ja ehdin huokaisemaan helpotuksesta aina siihen asti kunnes seuraavalla polikäynnillä 2 viikkoa näytteenoosta mulle ohimennen todettiin että "niin kun sulla on tuo b-strepto kolmella plussalla.." :eek:
Siinä sai kerätä leuan lattialta. Ja mulla se siis alunperin otettiin rutiinisti aikaisten suppareiden takia.
 
Ja huomenta vaan mammat & mahat.

Täällä tuntuu että päivät soljuu eteenpäin ilman mitään erityistä ohjelmaa. Kaikenlaista pitäisi saada tehdyksi, mutta vaikeeta on. :ashamed:

Onkos muuten muille tullut pukamia? (kiva aihe..sorry.. :ashamed: )
Mulla on ja yksi ihan hemmetin kivulias, joka eilen päätti alkaa vuotamaan. :x
Käytössä on se S...... Neo voide, jonka täältä(?) bongasin, mutta tiedä sitten auttaako tosin ei oo niin kipee enää ainoa on tuo vuoto. :/

Hittolainen kun on hatara pää niin ei muista mitä kaikkea piti kommentoida, joten palataan astialle, jos muistuu mieleen. :wave:


Ruttana & Beanie 36+2 :heart:
 
Ruttana just soitin naikkarille ja sanovat että jos siellä jotain on niin soittasivat kyllä,ei me keretä kaikkien näytteitä soittelemaan ja vastailemaan että näin..
No,kaisse otti sitte hermoon sillä kun soitin,mut en tajuu miks pitää raivoo tolleen puhelimes..
Eli en siis saanu vastausta strepto-tuloksiin,kun hoitsulla huono päivä.Maanantaina on onneks ultra-aika ni kysyn sit sillon omalt lääkärilt.. :(
 
^No sillä lailla.. :/ Mä muuten muistelisin että mun kaverille ei naikkarilta soitettu ja ilmoitettu koskaan kun hällä oli strepto plussalla vaan sai sattumalta tietää siitä käynnin yhteydessä. :/
Varaudu siihen että jos sulla on neuvolassa se lääkäri niin heillä ei näy Husissa otetut tulokset. Toki jos on polilla se aika niin on eri juttu.
 

Yhteistyössä