Nyt mulla on sitten uusi huolenaihe.
Tai siis samaa murhetta mutta ei saisi liikaa miettiä asioita.
Voikohan tämä mun kohtuni nyt ohenemisen takia vain pettää ja revetä yht äkkiä?
Sitten tietty erijuttu jos tulee suppareita tms. Mutta ihan normaalioloissa... arvatkaapa mietityttääkö nyt. Keskiviikkona on se äippäpoli niin sitten pääsee kysymään. Neuvolassa ne tuskin tietää.
Vaikka kaippa se lääkäri olisi sanonut jos siitä tarvitsisi olla huolissaan.
Mutta stressaaja kun olen. Ja nyt sitten pelkään jokaista alamahan vihlaisua.
Mua on huipannut kokopäivän. Johtuu varmaan noista verenpainelääkkeistä. Vaikka paineet eivät ole kyllä merkittävästi laskeneet... jospa se menisi ohitse kun kroppa tottuu lääkkeisiin.
Hyvä että zikizikillä oli neuvolassa kaikki kunnossa. Sulla onkin vauveli jo lähtövalmiina. Mutta ei se varmastikkaan vielä tarkoita sitä että synnytys olisi käynistymässä, toivottavasti ainakaan. Tseppiä jokatapauksessa.
Unicorn, mun pikkuveli syntyi 12vuotta sitten rv 34+ ja sairaalassa oli neljäviikkoa. Ei hänellä varsinaisesti ollut mitään hätää. Ei vain osannut syödä itse niin sitä piti opetella.
Taitaa olla aika yksilöllistä miten pitkään joutuu olemaan sairaalassa.
Muuten, vinkki. www.ainu.fi voi tilata imetysvihkosen. Ihan ilmaiseksi. Omani tuli tänään ja pikaselauksella näytti ihan ok teokselta.
Talvitie, juu olen kokeillut kauratyynyä. Ilman suurempaa apua kuitenkaan. Mie luulen että suurinongelma näissä mun yläselkäsäryissä on se kun en saa selkää kunnolla rennoksi. Kun selällään eikä mahallaan voi olla.
Sitten varmasti helpottaa kun beibi syntyy ja saa parempia asentoja ja voi joku ilta olla rentona mahallaan ja mies saa luvan hieroa.
Voi teitä ja teidän murheita painosta......
Hienoa että misStarilla oli ultrassa kaikki hyvin.
Hyvä että superheppulillakin kaikki kunnossa.
Hmm, mulla oli jotakin muutakin mitä päivällä mietin. Mutta ei vissiin ollut mitään tärkeää kerran unohdin sen jo....
Tähän loppuun vielä pari kuvaa.
Kaverini joka kävi kylässä toi tälläisen ihana imetyspaidan minulle. Tai ihan perus tee paita tuo on jossa on vain imetysluukut. Mutta mahtavalla tekstillä
Private Milk Bar
Ja tuoremasukuva, tänään siis otettu
t: Sormet turvonneena näpyttelevä Solina ja pikkuinen pyllistelijä rv 33+3