Temal kylpyhuonekalusteet - onko muillakin huonoja kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja "Hanna"
  • Ensimmäinen viesti
"Hanna"
Meidän uuteen Temalin altaaseen tuli heti pintavaurio. Firma yrittää vetkutella asian selvittämisen kanssa, vaikka asiasta on reklamoitu jo kolme kertaa. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Meillä oli jo vuosia sitten samat ongelmat. Ostettiin 2005 kph kalusteet heiltä.

Toisesta tilauksesta unohtui saippuapumpun reikä. Soitin kysyäkseni mitä tehdä ja mua neuvottiin, että poratkaa itse reikä. Onneksi ei sitten ruvettu sitä tekemään, koska ei olisi onnistunut vaan olisi rikkonut kuulemma koko tason.

Ei mennyt kuin hetki, niin pintaan tuli lohkeama. Johtui kyllä tavaran siihen putoamisesta. Saimme sieltä maalia. Siitä vuoden päästä oli se ylivuotoaukko ihan "ruostunut" ja yritin kerta toisensa jälkeen saada edes uuden osan itse vaihtaakseni sen. Nyt se on ihan vihreä ja hirveän näköinen, mutta onneksi asunto saatiin kaupaksi ja jää seuraavien murheeksi.

Saippupumppu hajosi kanssa vajaan 2v. käytön jälkeen vuodettuaan sitä ennen pitkin kaappia alusta alkaen. Ei tullut uutta pumppua kymmenestä yhteydenotosta huolimatta.

Täytyy sanoa, että se hinta minkä kiskovat tuotteistaa luulisi tuovan parempaa asiakaspalvelua sekä viallisille tuotteille vaihdoin. Täytyy sanoa, etten voi suositella merkkiä. Halvemmalla saa Ikeasta ja laatu tuskin huonompaa. Ainakin Ikea hoitaa reklamaatiot hyvin vuosienkin jälkeen.

Kilpailijoiden panettelua
20-vuoden takuu emalitasolla. Varmasti kestävin materiaali. Kannattaa kohdella oikein kaikkia levykalusteita. mitä olisi tapahtunut posliinialtaalle kun siihen jotain pudottaa? Halki kuin ellun kana. Entä valumarmori. Sama juttu. Ja pyyhi sitä jollain niin naarmuja tulee. Kerää kaiken lian itseensä jos ei sitä huolehdi säännöllisesti vahaamalla. Temal on laatua

vai kilpailija
20-vuoden takuu emalitasolla. Varmasti kestävin materiaali. Kannattaa kohdella oikein kaikkia levykalusteita. mitä olisi tapahtunut posliinialtaalle kun siihen jotain pudottaa? Halki kuin ellun kana. Entä valumarmori. Sama juttu. Ja pyyhi sitä jollain niin naarmuja tulee. Kerää kaiken lian itseensä jos ei sitä huolehdi säännöllisesti vahaamalla. Temal on laatua
Meillä temalin allastaso on ruostunut viemäriputken liitoskohdasta. Ruoste on levinnyt niin laajalle, että viemärin laippa ei enää peitä ruostekohtaa.
Etsin pitkään vastaavan kokoista allasta valumarmorisena, mutta joutuu vaihtamaan allaskaapit, koska samoilla mitoilla ei löydy.

"Mother"
Tottakai jälki jää jos pudottaa kovaa-typerää vaatia korvausta ,jos itse pudottelet tavaroita.On niin tyylikkäät wc kalusteet meillä-vieraat muistaa aina kehua-joku olisi ottanut mukaansakin...Meillä ei ole jälkiä ja pinta siisti vielä kolmen vuoden jälkeen. Ihmiset alkaa olla niin vaativia nykyään-pitäisi saada uusi tilalle kun itse rikkoo ensin...

"Mother"
Tottakai jälki jää jos pudottaa kovaa-typerää vaatia korvausta ,jos itse pudottelet tavaroita.On niin tyylikkäät wc kalusteet meillä-vieraat muistaa aina kehua-joku olisi ottanut mukaansakin...Meillä ei ole jälkiä ja pinta siisti vielä kolmen vuoden jälkeen. Ihmiset alkaa olla niin vaativia nykyään-pitäisi saada uusi tilalle kun itse rikkoo ensin...

aapee.
[QUOTE="Mother";30775101]Tottakai jälki jää jos pudottaa kovaa-typerää vaatia korvausta ,jos itse pudottelet tavaroita.On niin tyylikkäät wc kalusteet meillä-vieraat muistaa aina kehua-joku olisi ottanut mukaansakin...Meillä ei ole jälkiä ja pinta siisti vielä kolmen vuoden jälkeen. Ihmiset alkaa olla niin vaativia nykyään-pitäisi saada uusi tilalle kun itse rikkoo ensin...[/QUOTE]

Ei todellakaan ole jäänyt mitään jälkiä, jos vaikka hiuslakkapullo on pudonnut posliinialtaaseen. Eikä ole myöskään haljennut, kuten joku tietämätön aikaisemmin väitti. Sen sijaan Temalin emaliallas ei tunnu kestävään pienintäkään kolhaisua.

Ilmeisesti siinä on myös jotain ruostevikaa, koska meilläkin alkaa näkymään vesihanan juurella jotain ruskeaa.

vierailija
Meillä 2 Temal kalustetta , talo rakennettu 2009 ja molemmat turpoilevat pahasti. Sekä ovet, että runko, joiden piti kestää kosteutta, eivät kestä. peilikaappi vaihdettiin jo aiemmin uuteen ja uudestakin peilikaapin peili putosi ja rikkoi samalla altaankin, on kuulemma heillä tyyppivika. Vaikka onkin suht kallis, on materiaaleissa ja osissa valittu halvimmasta päästä, kuulemma. Talossamme oli 5 vuotis tarkistus ja yli puolessa 40 asunnosta meni kalusteet vaihtoon. Takuu ei enää korvannut mitään. Pitäisihän kiintokalusteet tuonverran kestää.

vierailija
Meillä on ollut temalin kylppärikalusteet kovassa käytössä kolme vuotta, valuneet vettä ja aina ihan kosteita saunomisen yhteydessä, mutta mitään jälkiä ei ole jäänyt. Monesti olen itsekin ihmetellyt, miten kestävät niim hyvin. Ei voi muuta kuin suositella.

vierailija
Ostimme Temalilta kylpyhuoneeseen allaskaapin, peilikaapin ja yläkaapin. Allaskaapin ovet alkoivat alareunoistaan halkeilla ja turvota kahden vuoden käytön jälkeen. Muut kaapit ovat edelleen hyvässä kunnossa.

Yhteistyössä