usvis :hug:
ruttana tääl toinen outolintu joka nauttii myös loppuraskaudesta ja isosta masusta :wave: vaikka liikkuminen vaikeaa ja lonkat ja alaselkä huutaa, niin ihana silti ku on näin paksu ja muhkee
ja joo, kyllä mäkin sitä mieltä oon, että saa vauva tulla (kohta) milloin vaan haluu, mut silti nautin myös näistä viimesistä viikoista.
lumi-enkeli hienoo et vauva oikeinpäin :heart: ja tsemppii rempan keskelle, ei kateeks käy...
tinyangel huh miten sulla kasvanu sf
johtuuko turvotuksesta se ja toi painonnousu vai oliko sulla tooosi pitkä väli nla-käynneissä? toivottavasti turvotus, paineen nousu (ei ole vielä paljon silti mun mielestä, mut mulla onki ollu paineet korkeella nyt loppuraskaudes) ja protskut ei oo kuitenkaan r-myrkytystä.
nellah jännät paikat siellä. voimia kipujen kanssa :hug:
ziki sinuna soittasin päivystykseen tai suoraan ä-polille. voimia sinne kans!
sanni-marialle mukavaa kuopion reissua! tuuhan illalla ilmoittautuun ootko yhdes koos vielä :wave:
allusmamma meki oltiin eilen itiksen prismassa mut ei kestetty sitä ruuhkaa. jäi vähät ostokset nopee hyllylle ku nähtiin ne kassajonot, siis siellähän oli koko itä-helsinki ja hyvä osa lähikaupunkienki populasta
tänään voisin kyl käydä hiplaan uusiks niitä vauvan vaatteita...
ja niin,
onnittelut am ja muut tänään äitiysloman virallisesti aloittaneet, ihania aikoja eletään =)
kasvohoidoista ai että mun tekis mieli käydä vielä ennen vauvan syntymää jossain ihanassa hoidossa mut en oikein tiedä mihin sitä enää uskaltaisi... :/ mihinkään perinteiseen ihonpuhdistuskidutukseen en halua, vaan johonki "virkistävään, rentouttavaan hemmotteluun". hah, niinko musta vielä hehkeetä saisi, in my dreams
me
pestään pyykit muutenki hajusteettomilla sensitive -aineilla et samathan menee sit vauvan pyykille. oisko nyt joku omon sensitive pesuaine ja huuhteluun LV. oon ite niin allerginen ja herkkäihonen, ettei muuta vois kuvitella. eikä taloyhtiön meitä lähimpänä olevaankuivaushuoneeseenkaan saa viedä kuin hajusteettomalla pestyjä pyykkejä, on vissiin muitaki allergikkoja talossa.
hitsukka ku sataa noin lunta :| olin suunnitellu kävelyreissua itikseen (5km??) eilisen kävelyn innoittamana mut jaksaakohan sitä tonne hankeen lähtee tarpoon :/ toisaalta lonkat ja alaselkä tosi kipeinä ja supistuksetki taas palanneet mukaan kuvioihin eilisen reippailun jälkeen, et ehkä meenki metrolla tai autolla...
*muoks*
unicornille oikein iso :hug: onpa näitä melkein-synnytyksen-käynnistymisiä nyt tosi paljon.
mukavaa viikon alkua ja vointeja mammat!
t. manna + raksuliini rv 36+5 :heart: