Hakutulokset

  1. N

    ~Helmitaaperot -09 talvella 2010-2011~

    Moikka mammat ja muksut! oli ongelmia kirjautua 2plussaan ku olin unohtanu käyttäjätunnukseni! Nimimerkin muistin ja kuvittelin käyttäneeni sitä käyttäjätunnuksena, mut eipä ollu. Noh, nyt palstalla ja kirjoittamassa. Varmaan vuoden tauko edellisestä :ashamed: Heti alkuun onnittelut...
  2. N

    Helmitaaperot -09 ~lokakuussa 2010~

    Heips mamma-kaverit! Nanada linjoilla piiiiiitkästä aikaa..taisin viimeks olla sisäänkirjautuneena kesäkuussa :ashamed: Mutta kylläpä täällä on hiljaista ollu.. Raskausaikanahan saatiin "linjat tukkoon" ja nyt on vasta kakkossivu menossa... Onnea vauvautuneille ja raskautuneille! Näin...
  3. N

    Helmitaaperot ~kesäkuussa 2010~

    Heips mammat ja muksut! HM:lle isot onnittelut vielä tätäkin kautta pienen suloisen pojan johdosta :heart: mä olin kuvitellu, ettei vauvakuume enää tuu mutta kyllä kun niitä teiän suloisuuden kuvia näki, niin mieleen ilmaantui ajatus "entä jos meillekin.." ;) Taatusti on rankkaa kahden...
  4. N

    Helmitaaperot ~toukokuussa 2010~

    Kesäistä perjantaipäivää:) ihkudaa mikä ilma B) keittiön mittari, joka on varjossa, näyttää +23c ja aurinko paistaa melkeen pilvettömältä taivaalta! Kyllä tästä ihan kesä tulee mieleen. Tänään saan kesäkukat jahka avomies tulee töistä kotiin. Se käy hakee kukat töistä tullessa K-raudasta...
  5. N

    Helmitaaperot ~toukokuussa 2010~

    NYT... minä, kuten moni muukin, on täällä pitkästä aikaa näppäimistön äärellä enkä pelkästään vaan liikuttamassa hiirtä.. Meillä menee kans päivät niin nopsaan Ellenin kans ettei tässä koneella ennätä olemaan ennenku sit illalla kun on neiti saatu untenmaille. Ja sit selaa vaan äkkiä FB:n ja tän...
  6. N

    Helmitaaperot ~huhtikuussa 2010~

    ..onks teillä muilla takunnu Kaksplussa-sivuston lataaminen?? Mä yritin eilen monta kertaa, mut ei suostunu avautuu. Muut sivustot kyllä aukes normaalisti. Weird. Palstalla on kirjotustahti hiljentyny.. on tainnu kevätsäät vetää muitaki ulos B) Me on tosin oltu koko viikonloppu sisätiloissa...
  7. N

    Helmitaaperot ~huhtikuussa 2010~

    Aurinkoista kevätpäivää B) Ulkona on kyllä mitä ihanimman näköstä, mut sit ku menee ulos niin tuuli tuivertaa vielä kylmästi.. Blääh. Lentis : blogisi on aivan ihanaa luettavaa :) Ja mitä noitten neitokaisten kovakourasuuteen tulee, niin kyllä meilläkin melkonen täti tuo neiti on. Ei...
  8. N

    Helmitaaperot ~huhtikuussa 2010~

    no nyt... mä yritin eilen vaiks kuin monta kertaa logata itteeni sisään tänne, mut en onnistunu.. päivällä siis. Mutta parempi myöhään ku ei millonkaan. Mae ja Joona ovat kyllä kokeneet kovia! Ihan hirvitti lukee sitä teiän sairaalatarinaa ja sitä lääkärin käyttäytymistä. Mutta toivottavasti...
  9. N

    Helmitaaperot ~huhtikuussa 2010~

    nyt äkkiä tänne palstalle kommentoimaan ku Ellen on nukkunu vasta vajaan tunnin joten on odotettavissa, että vielä menis pari tuntia.. Kerkeen ehkä rauhassa kirjottaa nyt.. Siniraita :hug: ..parisuhdekriisejä ei voi välttää vaikka kuinka yrittäis.. jaksuja ja toivotaan, että saatte kuviot...
  10. N

    Helmitaaperot 2009 ~maaliskuussa 2010~

    huoh, tätä palstaa lukiessa on kyllä niin huojentunu olotila... Tänks mammatoverit =) Etukäteis-stressaajaks ilmoittaudun mukaan :laugh: mietin jo tulevaa syksyä ja Ellenin hoitoa.. ja sitä, miten mä VOIN lähtee töihin ja viedä hänet hoitoon... Noh, helposti varmaan mutta nyt tuntuu...
  11. N

    Helmitaaperot 2009 ~maaliskuussa 2010~

    Soikku: onnea plussasta :heart: Sympatiat sairastelijoille! :hug: meillä alkaa olee nyt voiton puolella vatsatauti, joka iski Elleniiin perjantaina. Tavaraa tuli molemmista päistä KESKEN KAUPPAREISSUN! Meni sit vaatteet toppahaalaria myöte kakkaan eikä mulla tietenkää hoitolaukus ollu...
  12. N

    Helmitaaperot 2009 ~maaliskuussa 2010~

    siniraita: joo-o, se olis ollu SE verolappu, josta ois pitäny selvitä mitä joulukuussa odottaa... Mutta kuten kerroin, niin saan tiedon vasta sitte syksyllä. Tosin tuskinpa mitään suuria summia on tulossa palautuksina tai mätkyinä ku melkeen koko vuoden -09 on ollu Kelan tukirahojen piirissä. Mä...
  13. N

    Helmitaaperot 2009 ~maaliskuussa 2010~

    Moi! Pika-pikaa merkkiä jättämässä.. Kaikki on ok, mutta aikaa täällä koneella olemiseen ei vaan tunnu löytyvän. Ellen otti lauantai-iltana ensimmäiset askeleet ilman tukee (1v1kk9pv) :heart: ja nyt sit nousee lattialta suoraan pystyyn ja lähtee kävelee.. tosin parin kolmen askeleen...
  14. N

    Helmitaaperot 2009 ~maaliskuussa 2010~

    Maaliskuuta mammat ja muksut! Viime viikko hurahti hiihtoloman merkeissä=matkalla, joten koneella en ehtiny ees pyörähtämään.. Oltiin mun vanhempien luona ja käytiin myös sit Ellenin 1v1kk kuvaukses. Kannatti oottaa kuukaus, että mentiin sinne suuntaan SUomee.. Saatiin kuvaus 57?:lla (sis...
  15. N

    Helmitaaperot 2009 ~Helmikuussa 2010~

    Heips! ...helmikuu lähenee jo loppuaan ja taitaa olla mun toinen kirjautumiskerta palstalle tässä kuussa... On ollu yhtä sun toista syytä, jonka takia en oo palstaillu.. Alkukuusta oli synttärikekkereitä ja niitten jälkeen mä vähän "avauduin" tästä kodinhoitorumbasta yms ja sain aikaseks...
  16. N

    Helmitaaperot 2009 ~Helmikuussa 2010~

    Huih tuota memskun Helmin tapausta!! Toivottavasti nyt kaikki luut luutuu kohilleen ja neiti viipottelee eteenpäin vauhdilla:) ja KÖn sairaalareissuki... Noh, kaikkea sattuu ja tapahtuu eikä noita pieniä voi kaikelta suojella vaikka kuinka haluais ja tahtois. Mä oon täällä fiilistelly vuoden...
  17. N

    Helmitaaperot 2009 ~Helmikuussa 2010~

    Taaperot... :heart: eli virallisesti siirrytty vauvavuodesta askel eteenpäin... Seranzua lainaten, haikeaa niin haikeaa.. Kuin myös siinä, että seuraavan kerran kotona sitten näin kauan ku jää töistä vuorotteluvapaalle tai ottaa jotai omaa lomaa tms.. Tosin mähän en ihan vielä oo töihin...
  18. N

    Helmivauvat 2009 ~Tammikuussa 2010~

    Tuulista päivää! Ellen jäi sisälle nukkumaan, en raaskinu laittaa ulos -13c ennenkaikkee ton järkyttävän tuulen takia! Tuntu, et tukka pyöri päässä ku käytiin ruokakaupassa aamupäivällä! Potta-asiaan piti kommentoimani.. Meillehän ilmaantui potta pukinkontista ja se on ollu ahkerassa...
  19. N

    Helmivauvat 2009 ~Tammikuussa 2010~

    Moi! Glow :hug: kohta teillä on sitten ihan pieni vauva sylissänne kun viikkoja on jo noin kovasti kertyny :heart: Toivottavasti vaan kaikki menee hyvin nyt loppumetreillä! Seranzu.. Muffineiden resepti (ulkomuistista) on tämä : 2 munaa, 2½ sokeria, 100gr rasvaa, 1tl leivinjauhetta, 2dl...
  20. N

    Helmivauvat 2009 ~Tammikuussa 2010~

    Kvartti =) onnea plussasta!!! ja Glow:lle suuresti empatioita!! Ihan kamala tilanne, ku joka "luukulta" tulee vaan kielteistä vastausta.. Toivotaan nyt vaan, että kaikki sujuu hyvin ja vauva siellä masussa jaksais nyt vielä vähän aikaa oottaa.. Ja onnea kaikille 1v täyttäneille! Niin se...

Yhteistyössä