Hakutulokset

1. T

empaattisia ja ymmärtäväisiä äippäkamuja tampereelta!!!

Otahan yhteyttä yv:llä :)
  2. T

Taysin asiakkaat ***

Pepponen: Kyselit onko muilla hoitoja juuri nyt meneillään Taysissa. Meillä on 3. Icsi(2 ekaa Avalla) pitkällä kaavalla ja Tiistaina olisi punktio, siitä Pe siirto.
  3. T

Ekakertalaiset (IVF/ICSI-) hoitoihin keväällä/kesällä

Heippa! Voisin liittyä joukkoone. Olen välillä lueskellut pinoa, mutten ole tainnut vielä ilmoittautua. Eli, meillä on ykis luomulapsi 3v ja toista on toivottu kohta kaksi vuotta. Reilu vuosi yritettiin ilman onnistumisia ja sitten menin yksityiselle. Ensin kokeilimme kolme kiertoa...
  4. T

Blogi lapsettomuudesta

NOSTO
  5. T

Blogi lapsettomuudesta

Avasin blogin aiheesta sekundaarinen lapsettomuus. Tervetuloa lukemaan Kakkonen Hoidoilla?
  6. T

Huono sperma, kokemuksia?!

Joo, sitä mäkin vähän mietin, että kannattaakohan inssi. Sen näkee sit parin viikon päästä. Mut jos ei tärppää, niin kyllä mä sit varmaan seuraavaksi haluan sen IVF:n tai ICSI:n. Ollaan yksityisellä.
  7. T

Inseminaatio

Ilmoittautuisin mukaan ketjuunne. Meillä on ennestään 2,5v poika, joka on saatu luomusti 1v4kk yrityksen ja kahden keskenmenon jälkeen. Toista olemme yrittäneet vuoden ilman mitään tulosta. Lähdin tutkimuksiin Avalle ja mieskin testattiin. Itselläni kaikki kunnossa, mutta miehen simpat tosi...
  8. T

Huono sperma, kokemuksia?!

Meillä miehessä löydetty vikaa. Siemennestetutkimuksessa oli vähemmän kuin normaalisti, emme kuitenkaan vielä ole saaneet tarkempia tuloksia. Teimme eilen inseminaation, jossa sperman laatu huonoa. Eli ennen pesua oli 22milj/ml, nopeasti suoraan eteneviä 0%, hitaasti etenevät kaartelevat...
  9. T

Clomittaret vuonna 2011!

Heippa! Liittyisin joukkoonne. Ensimmäinen clomikierto jo mennyt pregnylin ja lugesteronien avustuksella, eikä tulosta tullut :(. Nyt on välikierto, koska ovis olisi ollut nyt, eikä Ava klinikka ollut viikolla auki, eli seuranta ultraa ei olisi pystytty tekemään. Meillä siis kakkosen...
  10. T

Clomifen

Niin ja mulla PCO-tyyppiset munasarjat, ei ilmeisesti kuitenkaan PCO:ta. Ylipainoa on reilustikin, muutoin ei mitään siihen viittaavaa, kierto säännöllinen.
  11. T

Clomifen

Justiina, mulla ei periaatteissa Clomien antoon ollut mitään kummallista syytä, sillä ovuloin itse, mutta ovulaatio tapahtuu "liian" myöhään. Eli nyt oon ekan kerran syöny kp 3-7 ja ultrassa hyvän kokoiset munarakkulat ja ovis normaaliin aikaan eli kp 13. Nyt menossa kp 17/26, eli ensi viikon...
  12. T

Clomifen

Heippa! Liittyisin joukkoonne. Olen 26v, yhden pojan 08/08 äippä Tampereelta ja nyt on menossa ensimmäinen clomikierto kakkosta yrittäessä. Kakkonen on ollut tervetullut jo vuoden verran, mutta yhtäkään tärppiä ei ole. Yksityisellä kävin ultrissa ja ainakin luteaalivaihe on liian lyhyt...
  13. T

Kauanko kesti toisen "yrittäminen"?

Ensimmäinen raskautuminen kesti 7kk, joka meni kesken, toinen kesti 4kk, sekin meni kesken ja sitten kesti 5kk ja siitä syntyi poika. Toinen ei ainakaan ekalla kierrolla tärpännyt, vaikka oviksen aikaan yritettiinkin, saa nähdä kauanko kestää.
  14. T

tyhmä kysymys,te jotka ootte asuneet/oikeesti käyneet esim englannissa tai jenkeissä

itse asunut molemmissa maissa ja tosiaan kyllä riippuu talosta. Meillä englannissa oli ihan "tuulikaappi" eli ulko-oven jälkeen pieni käytävä, jonka päässä ovi, se vei sitten olohuoneeseen/rappujen eteen. Miehen isän talossa astutaan suoraa ns. eteiseen, jossa vaatenaulakko ja peili ja heti...
  15. T

Erikoisin nimi jonka tiedät lähipiiristäsi?

olen tuntenut tällaisia: Lounatuuli Kirta Samir Lumi Lumia Veikka Hellä
  16. T

Oletko tarkka mitä vaatteita lapsellesi puet päälle?

Olen, pitää olla siistit, puhtaat ja väreihin keskenään sopivat vaatteet...
  17. T

Ostatko merkkivaatteita lapselle?

Ostan kyllä! Suosikkeja Moonkids, Mini Rodini, Nova Star, Lindexin peruskamat, Name It, Ticket To Heaven, Molo Kids...
  18. T

Ystävää Tampereelta äidille ja pojille

Täältä löytyis yksinäinen, 1v4kk ikäisen pojan äippä Hervannasta. Kaverit ovat kaikonneet eri kaupunkeihin ja täällä ei juurikaan kavereita ole, joten kovasti sellaista kaipailen.
  19. T

Hervannasta kahvi/lenkkiseuraa!!

Hei! Olen 24v äippä e-hervannasta ja olisimme 10kk pojan kanssa seuraa vailla. Ystäviä on vain muutama ja niitäkin tulee liian harvoin nähtyä. Olisi kiva, kun poikakin saisi vähän seuraa muista lapsista. Ota yhteyttä yv:n muodossa tai sähköpostilla/mesellä annika_sainio@hotmail.com.
  20. T

13v pojalle viikkorahana 10e?

Minä ajatellut ihan samaa. Itse en nuorena saanut KOSKAAN viikkorahaa, vaikka kaikki muut saivat, mutta sain sit rahaa sillon jos pyysin esim. namupussiin, kaupunkiin, elokuviin. Ajattelin tehdä myös näin oman lapseni kanssa ja sitten maksaa "työstä" eli vaikka jos siivoaa oman huoneen, niin...

Yhteistyössä