Heippatirallaa pitkästä aikaa!! Täällä sitä vaan kärvistellään.
Kirjoittelin viimeksi marraskuun alun hujakoilla,koettuani jälleen yhden kemiallisen. Silloin tuskailin 5. clomi-kuurin alottamista ja menkkoja odotellessa.
Noh,nyt eletään sitten kp 15/27 ja 5. clomi-kuuri syöty. Kävin naistentautienpolilla ultrassa kp 13 juuri ovisplussan saaneena. Lääkäri sanoikin minun ovuloivan päivän parin sisällä. Sain sitten pregnyl-piikin lähtiessäni. Nytpä sitten kärvistellään todellakin tässä parisen viikkoo,plaah!
Lääkäri oli yllättäen samalla kannalla mun kanssa,että nyt pitää ruveta etenee tän homman. Mä olen kumminkin kohta 8 vuotta odottanu pienokaisen saapumista,mutta tuloksena 2 kemiallista 5 kk aikana. Nyt ei enää pää kestä.
Olin ymmärtävänäni,että saisin jonkun tuki-lääkityksen mikäli plussaan,luget ehkä?
Lääkäri pyysi soittelemaan polille,tuli sitten menkat tai plussa. Mikäli menkat,joudun kohdun tähystykseen. Kohdun limakalvo omituisen paksu ja haluavat varmistaa sen olevan terve,huoh! Ja samalla kromosomi-kokeet miehestä ja minusta,tuloksissa kestää 2kk:tta.. Ja sitten muutetaan hoitoja,eli lääkitykseen muutos: pistokset ilmeisesti ja viimesenä sitten aletaan inssiä suunnitella..
Jumaliste,ehtii helposti 2012 vaihtua jos em . sävelellä joudutaan menee,ennenkun minulla on käärö kainalossa!:headwall:: /
JOS plussa tulee,niin sitten seurantaan hormoni-tasot,progesteroni ainakin. Ja jos siinä häikkää,niiku itse epäilen,luget tms. tueksi. Ensi to on se s-prog. koe,näkee vähän mikä on loppukierron keltarauhashormoni taso,josta varmaan voi päätellä jotain mikä sen suunta olisi,mikäli raskaudun.
No,on ainakin taas kovasti yritetty!
Anteeksi omanapaisuus,hiusväri päässä ja nyt suihkuun!!